Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 16

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 12:24  
+
0
aah, ihana mielenrauha kun oon saanu ostettua kaikille (äiti, isi, niko, teemu, kummitäti, mummi&pappa) lahjat :--) rahaa meni aiiivan rutosti (melkeen 400€), onneks oli säästössä muutama huntti.
nyt jännään et mitä saan pojilta lahjaks ! ne kyl osaa ostaa esmes kivoja vaatteita et ei tarvi ressata et sielt mitään ihan hirveetä tulis :)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:06  
+
0
Ihanaa ku meil on ihmas nii joulusta :) meil on nyt jo joulukuusi ja kaikkii valoja ja kynttilöitä ja punasia pöytäliinoja jne :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:08)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:11  
+
0
^ Oii, kuulostaapa ihanalta <3

Meillä ei ole vielä ko jouluvalot parvekkeella ja sitten oon askarrellut lyhtyjä ja tupsuja. Maanantaina saan äitiltä valkosta villalankaa, niin voi tehdä lumipalloja. Mut jo se, että laittaa iltasin kynttilöitä palamaan, tuo ihanaa joulutunnelmaa.

Oivoi, joulu <3

//Meikä sai faffen joululahjan valmiiksi. Öljyväreillä siis väkersin iskän pyörän eli sille tärkeimmän asian tässä maailmassa :) Kunhan hopeaväri vielä kuivuu, niin erottelen nuo kromiosat toisistaan mustalla ohuella tussilla vähän paremmin.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:18)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:20  
+
0
Me laitetaan yleensä aina vasta 24.päivä kuusi :o Uah... voisin olla hyvin ilman koko kuusta ku se on raivostuttavaa ottaa ne koristeet pois :( Enkä mä nyt koristelustakaan hirveesti perusta. Hyi ja joulusiivous on kohta.... joulus on niin paljon huonoja puolia :D

Ainiin, oltais ilman mun synttäreitä lähetty jouluks mökille >:( Ois ollu niiiiiin bueno! Olis kuuset koristeltuna ja takat tulessa valmiina, ei tarvis roudaa ku ruoat ja lahjat sinne ja pistää elämä risaseks. Mut en mä kyllä missään mökillä haluu synttäreitä viettää joten se siitä.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:25)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:24  
+
0
Sit meil soi jouluradio kokoajan ja kaikkii joluluherkkuiki löytyy jo :D:D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 13:36  
+
0
Meilki on jo joulukoristeet, tonttuja, punasii pöytäliinoja, jouluvaloja ja kaikennäköstä ihanaa :) kuusi haetaan vast sit lähempänä aattoa :)

tosiaan vois kuunnella vähän joululauluja ! :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 15:20  
+
0
MAD: Mitä joululahjoja ostit ja kelle? :)

Pulu tehnyt aivan hurjan hienon lahjan isukille, vautsi!

Itellä joululahjasuunnitelmat selvillä ja tänään väkerrän oman joululahjalistani. :) Ja tänään ostettiin Eurosta kinkku!

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:17  
+
0
pojille ostin merkkipaidat ja toinen sai siihen lisäks hupparin ja toinen pipon. iskälle stockalta kraka ja mamalle hierontalahjakortti, yhteiseks sellanen ifolorilla teetetty kuva. kummitädille afrikkalaista kahvia ja tryffeleitä ja mammalle ja papalle sellaset kuvakehykset mihin voi ladata koneelta kuvia ja se kuva sit vaihtuu tietyn ajan välein. :) ja suklaata. <:

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:21  
+
0
^ Ihanan käytännöllisiä lahjoja. :)

Apua apua apua, huomenna on jo itsenäisyyspäivä!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:25  
+
0
Aaaaa, huomenna linnanjuhlat. Mun joulu alkaa siitä :D

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:25  
+
0
mitäs te muut toivotte joululahjoiksi? :) mulla olis pieni lista vanhempien toteutettavaksi mutta tuskin saan yhtäkään näistä kun esitin toiveeni liian myöhään kun ostokset oli jo tehty ....

kuitenkin;
- semmoinen pyöreä kaulahuivi jinatricotista
- helisevä ja kilisevä hopeinen rannekoru jostain
- rahaa uusiin farkkuihin ....
- kuvakehykset joissa kuva vaihtuu hienosti
- ipod

näiden lisäksi sitten varmaan oon saamassa jotain kosmetiikkatuotteita ja korvikset .... harmi että nuo jää nyt saamatta, tai ehkä joku kclainen ostaa ne mulle :D
no you don't know what it's like
welcome to my life

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:29  
+
0
Mullei oo mitää hajuu mitä hankin perheelle. Jotai käytännöllistä, en mitää kirjoi ainakaa jaksa.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:30  
+
0
^ KC-junnut, Pukin virallinen oikea käsi. :)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 19:32  
+
0
näimpä :) kuka sitä laskee kaiken pukin varaan kun samalla voi pyytää (JA SAADA!) täältäkin!
no you don't know what it's like
welcome to my life

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:07  
+
0
Pakko viel hehkuttaa ! Meil on siis himas nyt NIIN joulusaa et vois olla vaik jo aatto :D kuusi on olohuonees ja se tuoksuu ihanalle, ku kattoo ikkunast ulos ni lunta vaa sataa, ja tos meidän taloo vastapäätä on jätti-iso korsiteltu joulukuusi ja tuntematon sotilas pyörii, jouluvaloja ja kunttilöitä ja vanhemmat tekee safkaa ja suklaata kaikkialla :-) ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 06.12.2010 klo 15:34  
+
0
laskeskelin uudestaan nuita joululahjois meneviä kustannuksia, jos meinaan ostaa kaikille kaiken mitä oon aatellu, niin mulla menee lähemmäs 100e .. ei se mitää. en tee viel listaa et mitä oon aatellu ostavani, vaan sit ku oon jo ostanu, koska mun suunnitelmilla on tapana feilata :D

meil on tänä vuonna vähä ongelmii mahuttaa kuusta olkkariin, mut oman huoneen koristelu on työn alla. tällasen minikuusen haluaisin omaan huoneeseen ja äitipuoli ehkä jo vähä lupailiki tuota :D ainiin ja pitäis ettiä pinkit jouluvalot.

hmmm mitäs muuta, katon sivusilmäs petteri punakuonoo, syön joulutorttui ja juon glögii 8)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 15:34)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 01:09  
+
0
Oon ihan täpinöissäni!

Toivoin siis iiiihan ensisijaisesti joululahjaksi ensi vuoden kalenteria + kirjaa, ja nyt pikkusisko paljasti, että äiti oli ostanu mulle jotai sellastaki, mitä ei ollu "lahjalistalla"! :DD Nyt oon ihan intona.

Okok, lahjat ei oo joulun pääasia, mut jotenkin meillä on aina ollu sellasta, että jouluun liittyy tietty salamyhkäisyys ja kaikki pienetkin jutut annetaan yllätyksellisesti! Sen takia en halua tietää lahjojani etukäteen, eikä halua siskokaan. Kiusataan vaan toisiamme, että "mä tiedän mitä sä saat lahjaksi!", mutta ei kerrota niitä. :D

Kun oltiin pienempiä, meillä oli tontunpussit! Eli villasukat jossain hyllyn nurkassa. Sinne tuli pitkin joulukuuta jotain tontun jättämiä lahjoja. n___n Oikeestaan ne oli ihan tavallisia juttuja, ei mitään superhyperylläreitä, mutta ne tuntui suurilta, kun ne sai etsiä sieltä sukasta!

Enää ei oo noita sukkia, mut joululahjat varjellaan edelleen niin, että ei kerrota niistä etukäteen. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 17:29  
+
0
ostin py:lle lahjaksi toosi lämpösen kaulahuivin ja vielä hanskat pitäis käydä jostain ostamassa :--) kiva ku ei tartte miettiä päätään puhki että mitä ostais, ku J osas ite ehdottaa et mitä se tarttis. vaikka mä oon kyllä yllättävän hyvä keksimään lahjoja tolle, ei tuu oikeestaa koskaan paniikkia aiheesta.

mentiin kavereiden ja siskon (meillä on tällainen yhteinen kaveriporukka) kanssa yhdessä sunnuntaina ostaa toisillemme lahjat ja saatiinki tosi kivasti kaikille, ku kaikki sai vaan ehdottaa et mitä haluaa itselleen n. 20 eurolla, ja jos ei tienny niin ostettiin jotain ylläriä. annettiin lahjatki samana päivänä ku todettiin ettei keretä yhdessä nähdä ennen joulua. pidettiin viiden minuutin pikkujoulut kaverin mersussa ja antti tuiskun lämmin lumi soi kun jaettiin lahjat :--) ite sain legginsit ja hassut hurjat hirviöt -leffan ja tykkäsin paljonn.

sit siskon kanssa löydettiin äidille sellainen superhieno elvis presley -laatikko, ja sit veljelle ja sen tyttöystävälle kahvikuppisetti missä tuli sellainen jännä teline mukana. sisko aikoo käydä vielä toiselle veljelle ja tämän tyttöystävälle sekä iskälle ostamassa lahjat, ja sit oiski kaikki kasassa :--)
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 17:46  
+
0
Ööö, mä en tiedä, mitä toivoisin lahjaks keneltäkään. :D Musta on tullu NIIIN vaatimaton. No ei. Mut siis en haluu mitää turhaa roinaaa, ja kaikki mitä sit taas oikeesti haluisin, on törkeen kallista..... Eli saan varmaan vaan käässhiii heheh, aika joulutunnelma.

Sit en oo kanskaan ostanu viel mitään kellekään. Tuskin ees ostan ku parille kaverille jotai pientä ja sit perheelle kans jotain pientä. :DD Miiiks oon ihan sairaan huono keksimään lahjoja.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 19:08  
+
0
tänään kävin jouluostoksilla siis ja ostin kahelle kaverille ihkupihku tilpehööriä (h&m rihkamakorui), toiselle kaverille kulmakorun, kolmannelle viivi&wagner kirjan, neljännelle suklaapukin + pikkupehmon, iskä&äitipuoli suklaakonvehtiboxin, pikkusiskolle huulikiillon, pikkuveljelle semmoset hassut tiikerilapaset ja kahelle pikkusiskolle vielä suklaata .. meni aboout 50e?! sitten vielä pitäis ostaa yhelle kaverille, äitille, isovanhemmille ja kahelle isosiskolle :D

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)