Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 31.12.2010 klo 14:27  
+
0
Meilläkin oli kerho, muistan miten tehtiin hienot mainokset ja laitettiin roskiksiin kiinni ne sitten! Kukaan ei vaan soittanu :( Ja sit ne oli revitty irti ja perustettiin sen jälkeen koiranulkoilutusyhdistys :D

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 01.01.2011 klo 12:20  
+
0
Millasia noi Vampyyripäiväkirjat on? :p Onks joku lukenu?
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 04.01.2011 klo 16:05  
+
0
Mä luin joskus aikasemmin paljon enemmän ku nykyää ku en oo pitkää aikaa löytäny mitää semmosia kirjoja/kirjasarjoja mihin oisin oikeesti koukuttunu ja et ne ois tosi hyviä. Mut haluisin lukee taas kirjoja enemmän :D Luin kans tos joskus 1-3 luokan aikana koirahullun päiväkirjoja (osan luin pariinkiin otteeseen) ja ne oli oikeesti varmaan ensimmäiset kirjat mitkä koukutti (eikä kyllä itse asias senkää jälkee kovin montaa koukuttavaa kirjaa oo löytyny..). Ja olisin itekkin halunnu sillon olla semmonen koiranomistaja kun Kisse oli :D Kisse-kirjatkin oon lukenu mut ne ei ollu niin hyviä koska se vaan oli lähinnä semmosta angstausta koko ajan.

Koiratytöt -sarjaakin oon lukenu, mut nyt mul on pari viimesintä osaa lukematta, mut kai nekin vois lukea.

Sitten mä oon lukenu myös Houkutuksen mutta yhtää enempää sitä sarjaa en oo jaksanu lukea koska se oli mun mielestä turhan tarkkaan kuvailtua ja pitkäveteistä tekstiä. Enkä mä muutenkaan tota Twilightia niinkään fanita :D

Nyt täs loman aikana alotin lukemaan Ilkka Remeksen Kirottua koodia. Oon nyt puoleen väliin suunnilleen lukenu ja täytyy sanoo että aika tylsää tekstiä on.. en tajua miten noi voi olla muka niin suosittuja (toki en oo muita kirjoja siitä sarjasta lukenu), mutta pakko toi on lukee loppuun et saan tohon koulujuttuun luetuks kirjoja. :D

Oon mä sitten kaikkia satunnaisia kirjoja lukenu kans, osa on ollu hyviä ja osa huonoja.

Mua ärsyttää semmoset kirjat ja ne on pitkäveteisiä missä on paljon nimiä jotka on pitkiä ja sitte jos kuvaillaan jotain liianki tarkkaan. Enkä oikeestaan jaksa mitää fantasiakirjoja lukee enkä mitään salapoliisikirjojakaan :D Vaikee tapaus.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 20:38  
+
0
Douglas Prestonin & Lincoln Childin Relic luettu!

Oli kyllä hurjan hyvä. n______n Tykkäsin kovasti. Todella jännittävä, paikoin jopa pelottava kirja. Juoni oli tuttuun tapaan sopivan polveileva ja kerronta ihanan mukaansatempaavaa. 8) Tykkään kovasti siitä, miten noissa kirjoissa kaikki tapahtumat on aina niin loogisia ja hyvin perusteltuja. :D

Tein tosin sen virheen, että luin kirjaa yksin myöhään illalla. Se vaikutti loppuvan ihan hyvin, mutta sitten pääsin epilogiin... :D Se oilikin kunnon johdatusta seuraavaan osaan, ja hui kauhee miten säikyin!
Se epilogi oli vallan karmiva ja kauhistutti tulla keittiöstä pimeän talon läpi yläkertaan omaan huoneeseen. :-------D

Yleensä en pelkää mitää leffoja tai kirjoja, mut nää Preston & Childin kirjat saa mun mielikuvituksen lentämään ihan toden teolla. 8D
Täytynee tänään alottaa toi Reliquary, oli jo eilen hirvee himo jatkaa tarinan seuraamista!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 20:41  
+
0
Sain luettua Jo Nesbøn Lepakkomiehen. Tykkäsin kovasti, mutta vähän jäi kaivelemaan kun tuntui että kaikki sivuhenkilöt tuppasi kuolemaan eri kohdassa kirjaa. Muuten oli todella hyvä kirjailijan esikoisteokseksi :peukku:
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 21:12  
+
0
Hyvät kirjat on kyllä hyviä! Viimenen hyvä kirja jonka luin oli Johanna Thydellin 101 syytä. Jotenkin se kerronta oli siinä ihan loistavaa. Nyt olen lukemassa Johanna Nilssonin Älä usko, älä toivo, älä rakasta. Hyvä aihe (kertoo viides luokkalaisesta Hannasta jota aletaan kiusata), mutta vähän tylsästi kerrottu, eikä alussa tapahdu mitään. Kirja löytyy nuorten osastolta ja on selvästi osoitettu 5. luokkalaisia vanhemmille, mutta silti ei koko ajan jaksa kiinnostaa mitä Hanna tekee ukkinsa ja pehmolelu yksisarvisen kanssa kesälomalla :D
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 05.02.2011 klo 16:52  
+
0
oon aina ennen kattonut noita percy jackson - kirjoja melkosen vinoon, mutta kaikki voi yllättää! ekan osan oon vasta lukenut, mutta parhaiden kirjojen joukkoon kipusi kyllä heti toi sarja. tykkäilen :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 05.02.2011 klo 16:57  
+
0
suosittelen lämpimästi herbjørg wassmon lasi maitoa, kiitos -kirjaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 07.02.2011 klo 17:16  
+
0
Oon nyt lukenu tässä Ruotsia idiooteille ja aion lukea sen läpi silkalla tahdonvoimalla. :D Oon pettynyt.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 07.02.2011 klo 17:21  
+
0

nanika kirjoitti:

Oon nyt lukenu tässä Ruotsia idiooteille ja aion lukea sen läpi silkalla tahdonvoimalla. :D Oon pettynyt.

Mä en tiedä oonko lukenu tuota. :D Tai siis tosi monta kertaa oon sitä kirjastos katsellu ja lukenu takakantta, mut en millään muista oonko sitä kumminkaan ikinä lainannu. Ainakaan en oo sitä kokonaan lukenu, siitä oon varma. Mut ilmeisesti ei oo suuri menetys vaikka en olisi lukenukaan... :D

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 11:34  
+
0

Hypnotic kirjoitti:

Millasia noi Vampyyripäiväkirjat on? :p Onks joku lukenu?


Mä oon lukenu ekan osan, kun sain se joululahjaks. Katon sitä sarjaa, niin en tiiä johtuuks siitä että oon nähny sen sarjan ennen kirjan lukemista mutta ei ollu mun mielestä nii hyvä ku se sarja. Ne eroo kyl aika paljon toisistaan, tosin se sarjahan vaan perustuu noihin kirjoihin. Mut kyl mä varmaan voisin noi muutkin osat lukee tosta, kunhan ne tulee suomeks :D Jäi ärsyttävästi kesken sen kirja.

Luin kans vähän aikaa sitte ekan osan Sooki Stackhouse -sarjasta kun lainasin siskolta, haluisin kyl muutkin osat lukee siitä. Ja nyt oon lukemassa Diana Gabaldon Muukailaista, sisko kehu sitä ihan maasta taivaisiin nii piti pakko sitte kans alkaa lukee.

Sitte tuol kans oottas joko Tuntematon sotilas tai Täällä pohjantähden alla lukemista kun pitää tehdä Väinö Linnasta äikän tutkielma. Tai en oo vielä ihan varma teenkö Linnasta vai sitte Minna Canthista, siltä lukisin Anna-Liisan sitte.... Ei mikään houkuttele noista kauheesti...

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 20:21  
+
0
sain vihdoin, lähes kahden vuoden jälkeen maksettua mun kirjastolaskut ja pääsin taas lainaamaan ite !!! innostuin vähän mut poimin nyt vaan mukaani tämmösiä ns. klassikoita: hemingwayn vanhus ja meri, tuomas vimman helsinki 12, bukowskin naisia ja agatha christien stylesin tapaus joka on eka hercule poirot! kerranki poirot jota en oo lukenut... kunhan saan noi luettua niin täytyy kyl käydä poimimassa dostojevskin rikos ja rangaistus, se on ihan hyvä tän jakson äikänkurssillekin. IHANA olo kun on niin paljon luettavaa.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 21.03.2011 klo 15:29  
+
0
Kenelläkään tiedossa mitään hyvää kauhukirjallisuutta?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 21.03.2011 klo 15:51  
+
0
kunhan palkka tulee niin maksan kirjastolaskut.... mutta mitäs suosittelisitte? jotain aikuistenkirjallisuutta, kevyttä luettavaa, kiitos :-------)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 21.03.2011 klo 16:27  
+
0
Deannalle ei kauhukirjallisuudesta voi oikee suositella muuta kuin Stephen Kingiä :D kaikkea oon kokeillu mut mikää ei piekse Kingiä. "Valitettava" tosiasia.
Do or do not. There is no try.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 15:28  
+
0
mä oon nyt lukenu juha vuorista py:n suosituksesta, aivan loistava! oon lukeny ny viiren päivänän aikani neljä vuorista, vähä herkkua :D

remestäki kokeelin, mut hyi kamala mitä shaissee! oon hirveen pettyny ku mulle on niitä kehuttu. aiva paskaa. onneks ei tarvi lukia enää.

nii ja pakko avautua siitä kuinka huonoks cosmo on menny! niissoli ennemmin palijo enemmän kiinnostavaa sia, nyttei oo mtn :<
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 20:50  
+
0

Deanna kirjoitti:

Kenelläkään tiedossa mitään hyvää kauhukirjallisuutta?



Itse tykkään Arctun mainitseman Stephen Kingin lisäksi Joe Hillin kirjoista. Suomennettu on ainakin romaani Sydämen muotoinen rasia, joka oli ihan hurjan jännä! :D Tykkäsin siitä tosi paljon. Myös novellikokoelma Bobby Conroy palaa kuolleista ja muita kertomuksia oli kiva. ^__^

Ja jos haluaa ei-yliluonnollista kauhua, niin Pendergast-sarja on ykkönen! Siitä on kaksi suomennettua teosta, Ihmeiden kabinetti ja Kuoleman asetelma. Sarjaa kirjoittaa kaksi loistavaa miekkosta, Lincoln Child ja Douglas Preston.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 21:18  
+
0

H1N1 kirjoitti:

nii ja pakko avautua siitä kuinka huonoks cosmo on menny! niissoli ennemmin palijo enemmän kiinnostavaa sia, nyttei oo mtn :<

samaa mieltä! cosmo usein vaan ärrrrsyttää mua mut on siellä ihan hyviäkin juttuja niin pakko silti tilata. mut siis, huonontunu munkin mielestä!
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 26.03.2011 klo 20:14  
+
0
^ Joo sama!! Nykyää siel on AINA samat jutut jostai aiheist ku "mitä mieltä miehet TODELLA ovat naisista !???" ja jotai tylsii psykologiajuttui tai jotai työ terveellisesti juo vettä -juttuja MUR :D::

Alotan taas lukee taru sormusten herrasta trilogiaa alusta loppuun :love: rakkaus!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 29.03.2011 klo 16:41  
+
0
juha itkonen - anna mun rakastaa enemmän
juha itkonen - seitsemäntoista
alan drew - vesipuutarha

uutta luettavaa :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:15)