Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 21:04  
+
0
EIKÄ! Just tänään päätin, et rupeen lukee pitkästä aikaa ja löysin ton Miehet jotka vihaavat naisia ja päätin et aion lukea sen. No..... just alko toi elokuva maikkarilta ja se pyörii tossa vieressä. Mikä tuuri! Nyt pakollakin vähän vilkuilen sitä vaikka haluun ehottomasti eka lukea kirjan! sjsnkjdsassgfj
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:22  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Mullekin! tai oikeestaan siskolle mut siis periaatteessa samalla mulle.



Mä tykkäsin siitä kirjasta hirveesti!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 19:32  
+
0
uusi kirjalemppari on ehdottomasti raimo flinkin rakasta ja pelkää. ok tää on mulla vielä kesken mutta ei oo enää kauaa. tekee mieli ahmia vaan hurjana tätä kirjaa koko ajan. ah!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 21:12  
+
0
Jenny Downhamin Ennen kuin kuolen oli kyllä hurjan pysäyttävä ja hienosti kirjoitettu kirja. Pisti ajattelemaan. Kyseessä on siis kirja, joka kertoo 16-vuotiasta leukemiaa sairastavasta tytöstä, jolla on enää muutama kuukausi aikaa ja hän kirjoittaa listan asioista jotka tahtoo ennen kuolemaansa tehdä ja kirjan aikana tämä sitten koittaa selvityä tästä listasta.

Pakko myöntää, että lopussa tuli itkettyä. Oli niin mahtavasti kirjoitettu.
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 21:14  
+
0
^ itse olen lukenut tuon kirjan jonkin aikaa sitten! hurjan hyvä ja kaunis kirja.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 17.12.2010 klo 13:50  
+
0
myyttihovi oli todella hyvä kirja! vähän turhan lyhyt, mutta tykkäsin paljon.
tokaa osaa aloittelen heti kunhan saan sen käsiini :) suosittelen todella!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 25.12.2010 klo 14:32  
+
0
Tuo Madventuresin Mad Cook -kirja on ihan huippu! Oikeesti suosittelen kaikille. Oon ihan koukussa :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 21:21  
+
0
mä en tajua, kuinka mun sisko voi noin innoissaan lukea noita jane austenin kirjoja.
järkyttävän pitkäveteistä ja väittäisin elokuvien perusteella, että monissa melko samanlainen juonenkulku. ite toki luen muutenkin fantasiaa enkä tollasta lässynlässynkliseilyromantiikkaa, mutta anyway tosi karseita romanttisikskin kirjoikskin, mun mielestä.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 12:48  
+
0
lainasin kirjoi eile tui ♥ en oo saanu viel alotettuu yhtää. mut siis lainasin Spinellin Tähtitytön, Leskisen Huhtikuun puutarhan, Kaskiahon Rastaan, Simukan Viimeiset sekä sisko tunki käteen vielä Christien Eikä yksikään pelastunut (10 pientä neekeripoikaa)
me likes ♥
life is no nintendo game

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 19:55  
+
0
viimeinki sain käteeni tuon pat conroyn etelän tuulet <3 ostin sen veljelle joululahjaksi ja oon vaan koko ajan oottanu et se saa sen luettua ja viimeinki sain sen ite :D

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:10  
+
0
Sophia Kinsella - Mini Shopaholic

Sain tän kummilta joululahjaks. Pelkäsin alkuun et puolet menee "ohi" ku tää on kummiski englanninkielinen. Mut hyvinhä tää sujuu! Serkku on käyny englanninkielistä yliopistoo ja neuvo mua että "Luet sitä vaan niinku normaalisti lukisit Suomee, jos joku sana on mitä et ymmärrä niin hyppää yli. Tärkeintä et ymmärtää siitä aina sen päänpointin."

Tän kirjan taka-ajatuksena oli, että mun enkku vähän kehittyis ku haen piakkoin englanninkieliseen koulutukseen amk'hon. (satuinpa asiasta mainitsemaan kummille syyslomalla ku oltiin syömässä meksikolaisessa) Joten aika nappiin osu tää lahja!

Nii ja ite tästä kirjasta, mitä nyt oon saanu luettua niin kovin syvällistähän tää ei oo :D mut just hyvä mulle. Tää kertoo äidistä (Beck) joka halus itelleen lapsen jonka kanssa vois sitten shoppailla. Se ostelee vaan pelkkiä merkkituotteita itelle ja sille lapselle. Mut sit se huomaaki et ei se ookaan niin helppoo. Se lapsi kiukuttelee ja on pilalle hemmoteltu (mut Beck ei suostu myöntämään sitä).

Oon lukenu semmosen viidesosan jo (jopa) ja tykkään kyllä! Pitää rueta lukemaan enemmän englanninkielisiä kirjoja.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:18  
+
0
^Mä luin Twilight-kirjat englanniksi, juurikin sen takia, että oma enkku paranis. Itse oon kans miettiny tota englanninkieliseen amk:hon hakemista, mutta saa nähdä. Ja siis toi sun serkun neuvo on kyllä tosi hyvä! Itsekin huomasin sen lukiessa. Aluksi meinasin ruveta sanakirjasta kattomaan niitä sanoja joita en ymmärtänyt, mutta lopulta tajusin sen olevan vain turhaa ajanhukkaan. Sitä paitsi monien sanojen merkitys selvisi kun vain luki eteenpäin. :)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:22  
+
0
^Joo mä olin kans heti sanakirjan toisessa ja se kirja toisessa kädessä lukemaan sitä, sisko vaan nauro mulle :--D Se on tosiaan ajanhukkaa! Mulla nyt on kummiski ennestään jo suht hyvä enkku, mut aina sitä voi parantaa. :) Tosi helppo keino ainaki kehittää sitä!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:22  
+
0
Jane Austenin kirjat on ihania ♥ rakastan ylpeyttä ja ennakkoluuloa! voisin lukee sitä uudestaan ja uudestaan ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:30  
+
0
Ite sain kaksi enkun kielistä kirjaa lahjaksi. :) Kuuluvat lempisarjaani, jonka suomentaminen on hämysti aloitettu kolmannesta kirjasta. :o Joten sain nyt ne kaksi ekaa osaa omaksi.

Itekin pelkäsin, että osa jutuista menis ohi, kun en oo enkkua opiskellu pian vuoteen. Ja kyllähän tuolta osa menee vähä yli hilseen. Mut tossa on sellasta tiedesanastoo, että ei sinänsä haittaa vaikka ne meniskin ohi. En tajuais niitä kaikkia varmaan suomeksikaan... :D
Mut yllättävän hyvin kokonaisuudessaan pysyn kärryillä ja lukeminen on tosi sujuvaa. ^_^ Kiva huomata, ettei kielitaito oo ihan ruosteessa. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.12.2010 klo 20:00  
+
0
marian keyesin kirja kuuleeko kukaan? on osoittautunut ihan upeaksi. oon lukenut sen tässä loman aikana kokonaan ja tää on jotenkin hurrrjan hyvä!

joululahjaksi sain riikka pulkkisen totta -kirjan. oon lukenut saman kirjailijan raja -kirjan ja se oli superhyvä! toivottavasti saman kirjailijan toinenkin kirja miellyttää.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.12.2010 klo 20:09  
+
0
Aww oon lukenu nyt jonkun tovin BSC-kirjoja ja voi tätä nostalgian määrää :D Nää on yhä ihania, vaikkakin tosi naiiveja ja nyt vasta tajusin, että nuo kirjan päähahmot on vitosella. Sillon ko muksuna luin näitä niin ne tuntu niiiin vanhoilta. Ne oli sentään jo 11v.!!
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.12.2010 klo 20:38  
+
0
^ BSC= Babysitters club?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.12.2010 klo 20:46  
+
0
Kyllä!
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 30.12.2010 klo 21:04  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kyllä!

Oijoi, legendaarista! Me luettiin niitä kans ala-asteikäsenä porukalla ja perustettiin kans kerho :D ja kun joku niistä kirjoista kertoo siitä kuinka sinne muutti se joku uus tyttö ja siitä tuli kauheesti draamaa jota sitten kauhisteltiin yhdessä... ja sitten meille kävi samoin! :O
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 22:15)