Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.02.2012 klo 09:41  
+
0
Kari Hotakaisen "Näytän hyvältä ilman paitaa" on helppoa ja kepeää luettavaa, novellikokoelmasta siis kyse :-)
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.03.2012 klo 16:42  
+
0
suomalaisessa oli 3kpl/10e pokkareita! ja sorruin ostamaan kevääksi vähän luettavaa :-)

juha itkonen - seitsemäntoista
elizabeth gilbert - omaa tietä etsimässä
kajsa ingemarsson - vettä vain

toivottavasti olisivat ihan hyviä kirjoja :3 ajattelin aloittaa tuosta viimeisimmästä eli ingemarssonin kirjasta!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.03.2012 klo 16:47  
+
0
^ mäki just ostin ton vettä vain! sitä joskus suositeltiin jossain cosmossa tai jotakin.. en oo tosin kerenny viel alottaa, ku on sophie kinsellan tuotantoo taas käsissä :D
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.03.2012 klo 16:52  
+
0

Hakataru kirjoitti:

^ mäki just ostin ton vettä vain! sitä joskus suositeltiin jossain cosmossa tai jotakin.. en oo tosin kerenny viel alottaa, ku on sophie kinsellan tuotantoo taas käsissä :D



mä oon nyt lukenu ekan luvun ja vaikuttaa tosi hyvältä! sellaiselta kevyeltä lukemiselta, että tää sopii just näin lomalla luettavaksi!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 06.03.2012 klo 21:18  
+
0
Mä oon nyt lukenu tota Sophie Kinsellan Muistatko minut? ja oon ihan tykänny siitä :D Aluks se tuntu hirveen ennalta arvattavalta, mutta kyllä se vähän yllättääki välillä!

laika

laika
Viestimäärä: 30

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 22.03.2012 klo 21:43  
+
0
kaikki twilgihtit luettu pariinkin kertaan mut viä ois kiva se bree tannerin lyhyt elämä lukee:>. ja just vähä aikaa sitte luin Salla Simukan Kipinä, kun oli koulussa joku kirjailijatyö niin ihan hyvä se oli ja vois lukea muutkin osat:D

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 25.03.2012 klo 22:12  
+
0
Kiitos muuten vinkeistä, enpä taas muistanut ajoissa kiittää :D Loppujen lopuksi summanmutikassa otin kirjaston hyllystä sellaisen kuin Pariisinvihreä työhuone Juha-Pekka Koskiselta. Luvattiin mustaa huumoria ja absurdia elämänasennetta takakannessa ja sehän oli oikeasti aika hyvä! Olisin voinut enemmänkin nauraa eli olisi kaivannut sitä huumoria itsessään vähän lisää. Muuten oli täydellisen absurdi ilmestys! :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 25.03.2012 klo 22:36  
+
0
Mulla on nyt menossa Himoshoppaajan vauva! Vaikuttaa lupaavalta :D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 25.03.2012 klo 22:40  
+
0
mä en oikeen tykkää noista himoshoppaajista vaikka ne onkin kinsellaa. mullakin on toi vauva juttu mut ostin sen joskus vaan hädissäni kun piti saada siihen 3 kirjaa kympillä juttuun kolmas kirja, vihaan lapsia jo muutenki niin en kyl tahtois lukee niistä... mutta kai senkin saan luettuu!
never regret something that once made you smile

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 12:01  
+
0
oon ihan myöhässä tän kanssa mut luin just parissa päivässä Nälkäpelin! leffan kävin kattomassa eka ja sit vasta luin. oli ihan super ♥!

mut siis maailman vaikeinta oli päästä ekaa paria sivua pidemmälle kun faija oli ostanu ton kirjan mulle SUOMEKSI. en muista millon oisin viimeks lukenut aiemmin mulle tuntematonta suomennettua kirjaa D:: tökki ihan järkyttävästi, käänsin sitä koko ajan päässäni englanniksi. onneksi amazonilta saa tilattua halvalla koko trilogian enkuksi..
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:23  
+
0
Mä muistan kun olin kirjakaupassa töissä ja Nälkäpeli + sen myöhemmät osat meni niin hirveetä vauhtia. :D Oli kustantajaltakin loppu jossain vaiheessa ennen kuin saatiin uutta painosta.
Nyt näkyvät tulleen pokkarinakin, ainakin se eka osa.

Ostelin tässä yksi päivä kesälukemiseksi pokkareina Kathryn Stockettin Piiat ja Kazuo Ishiguron Ole luonani aina. Ja kirpparilta nappasin kahdella eurolla Memoirs of Geishan. :3
Myös Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin pääsi omaankin hyllyyn. <3 Kotoa en sitä viittinyt ottaa, mutta onneksi Jyväskylä on niin pullollaan divareita, että nyt sain ihan ikioman painoksen. >:3
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

aiedail

aiedail
Viestimäärä: 5

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 21.04.2012 klo 05:28  
+
0
Luin Christopher Paolinin kirjasarjan Perillinen ja koukkuunnuin, parhaita kirjoja, joita olen lukenut :3 Innolla odotuksessa suomennettu viimeinen teos!
Suomenlapinkoira Ikihipin Ikaoka "SAMMELI"

Epäonnea eivät tuota särkyneet peilit -sitä tuovat särkyneet mielet.

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 00:14  
+
0
Otin kevääksi oikein hilpeän lukukokemuksen, eli Länsirintamalta ei mitään uutta. :D Saa nähdä pystynko lukemaan
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 12:46  
+
0

aiedail kirjoitti:

Luin Christopher Paolinin kirjasarjan Perillinen ja koukkuunnuin, parhaita kirjoja, joita olen lukenut :3 Innolla odotuksessa suomennettu viimeinen teos!



No jooo, oon oottanu sen viimisen suomennosta ku kuuta nousevaa! Oon lukenu noi kolme edellistä n. 100 kertaa läpi!

Ja luin ton kohutun Nälkäpelin nyt ja voi hitsi! Aivan loistava! Oon aina tienny ton kirjan olemassaolon mutta en oo koskaan tienny siitä sen enempää eikä se oo aiheuttanu mussa mitään hinkua lukea sitä :D mut nyt en voi ymmärtää miksen oo lukenu sitä aiemmin..
Do or do not. There is no try.

KatPur

KatPur
Viestimäärä: 14

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 01.03.2013 klo 14:32  
+
0

jasminn kirjoitti:

Mulle tulee vaan Demi. Oon kyllä harkinnut vaihtavani Meidän koiraan.. Tykkäsin vanhemmista Demi -lehdistä paljon enemmän.. :o

Onko tuo meidän koira hyvä lehti? Olen tilaamassa lehteä meidän tytölle ja mietin, että voisin tilata jonkun eläinaiheisen lehden. Itse olin miettinyt Lemmikki -lehden tilaamista, mutta en tiedä vielä jos tulee joku parempi vastaan. Hevosistakin se tykkää, mutta hevoslehtiä meille jo tulee entuudestaan niin niitä nyt ei varmaan tarvitse enempää. Arveletteko kumpi noista lehdistä olisi parempi 8 vuotialle tytölle? Meidän koira vai lemmikki? Vai kenties joku muu eläinaiheinen lehti.

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 01.03.2013 klo 16:45  
+
0
Itse ainakin juuri tuon ikäisenä ja nuorempanakin pidin kovasti Lemmikki-lehdestä. Nykyisestä tasosta en osaa sanoa mitään, mutta jos se ei kovinkaan ole laskenut, niin tilaukseen vaan! Ainoa mitä mietin on se, että Lemmikki sisältää juttua ihan kaikista lemmikeistä; koirien, kissojen, jyrsijöiden ja hevosten lisäksi myös vaikkapa linnuista, akaattikotiloista, matelijoista ja kaloista muistan lukeneeni. Itseäni se ei häirinnyt, mutta jos tyttösi ei ole yleisesti kiinnostunut kaikista elukoista, kannattaa ehkä harkita jotain tarkemmin rajattua lehteä.

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 08:45)