Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 20:30  
+
0
Mä tilaan lehdistä vaan Imagea ja nyt mulle tulee Image-tilauksen takia kylkiäisinä pari kuukautta Soundia. Aiemmin tilasin Trendiä mut se on vähän.. suppea lehti eikä siinä oo aina ees mitään mua kiinnostavaa, ni lopetin tilauksen ja vaihdoin Imageen, mitä oon ennen ostanu irtonumeroina silloin tällöin.

Haluisin kauheesti tilata kans Aku Ankkaa.. :D koko elämäni meille tuli Aku Ankka ja nyt ku asun yksin, ni huomaa et elämästä puuttuu joku olennainen osa!
Do or do not. There is no try.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 20:36  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Haluisin kauheesti tilata kans Aku Ankkaa.. :D koko elämäni meille tuli Aku Ankka ja nyt ku asun yksin, ni huomaa et elämästä puuttuu joku olennainen osa!



Mä vaihdoin pienenä Aku Ankka -tilauksen pehmoleluun. ::DD:D:DDDD Halusin hirveän kovasti sellaista isoa ja kallista pehmohuskya. Äiti sitten sanoi, että saan sen sillä ehdolla, että lopetetaan Aku Ankan tilaaminen... Sitten Kentsu 9 v. mietti ankarasti ja päätyi haluamaan pehmolelun. :')

Mut nyt tänä jouluna isä osti mulle lahjaksi Ankkojen maailmanhistoria 1 & 2 -kirjat! :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:13  
+
0
Mulle tulee vaan Aku Ankka. :) Ja Suosikki aina sillon tällön. Tai siis pitäis tulla joka kuukausi mut se välillä jättää tulematta. :D

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:33  
+
0
Niin, tosiaan. Meillekkin tulee Aku Ankka. On tullut vuosina 2000-2002 ja 2010- tämä päivä. Oli siis sellaset kaheksan vuotta tauolla. Mutta on tuo Akkarikin ihan hyvää, varsinkin jos on kiinnostavia sarjoja. Mun harmiks Mortti ja Vertti-Ylävirran Yritys-sarjiksia on lehden sivuilla harvoin ja tämä lukeutuu suosikkeihini ihan perinteisen Ankka-tarinan tapaan.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:37  
+
0
meille on tullu aku ankka niin kauan ku muistan, ja joko niiden taso on huonontunu tai sit mä oon vaa ite tylsä. ei mut silti pakko joka numero aina lukee ku meen kotiin :D niin ku arctu sano nii se on olennainen osa elämää! :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.01.2012 klo 21:38)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 21:46  
+
0
Akkari on todellakin osa elämää, jota ilman ei pystyisi elämään. Mäkin olen huomannut tuon tason laskemisen. Niissä 2000-2002-vuoden lehdissä on kaikki parhaat sarjikset. Nyt näissä uusimmissa on ruvennut olemaan hieman tylsiä. Silti se tulee luettua joka keskiviikko kannesta kanteen samalla karkkia mässäillen (meil on karkkipäivänä keskiviikko ja lauantai).
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 22:25  
+
0
Nojoo, ihan varmast on taso laskenu! Juonenkäänteet on nykyään jotenkin.. omituisia välillä.

Sitäpaitsi, oon pettyny siitä että ei oo enää Vicarin piirtämiä sarjoja :-( melkein aina oli se eka sarjis lehdessä Vicarin ja se oli mun suosikki heti Don Rosan ja Barksin jälkeen. (Pikaisella googlettelulla selvisi, että Vicar on kuollut, joten siitä varmaan johtuu ettei se enää piirrä.. eheh)
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 09.01.2012 klo 22:35  
+
0
Mäkin olen varma tason laskusta. Ei siitä muutakaan voi olla. Mä en tiiä mun lempparipiirtäjää, kaikki, joissa on selkeä ja hyvä juoni uppoavat.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 16:33  
+
0
Mä muistan kuinka mun kaverit järkytty, ku ne kuuli etten tunnistanu Don Rosaa vaikka menin sen kans samalla hissillä ja näin sen monta kertaa, ku oltiin samassa hotellissa :shifty: Eikä nimi sanonu mitään!
Mutta ikinä en oo tainnu edes lukea yhtään Aku Ankan sarjakuvaa loppuun, niin en niihin piirtäjiinkään oo tutustunu.. :D
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.01.2012 klo 16:50)

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 16:47  
+
0
mä vihaan aku ankkaa :D en voi oikeasti sietää, alkaa vaan riepomaan jos nään jossain aku ankan. meille tuli joskus kotiinki akkari, mut luin sieltä aina vaan kaikki mikki-sarjikset..
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 17:16  
+
0
^ Mikki on niiiiiiiiiiin ärsyttävä!! Voi luoja, inhoon sitä niin paljo :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 17:21  
+
0
en mäkää nykyään enää sitäkää haluais lukea, varsinkaa sen jälkeen ku on nähnyt sen lastenohjelman jossa on mikin kerhotalo ja MYSTEERIMIKITIN! ........ :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 18:21  
+
0
jooo akkari on ihan perseestä. mummi joskus pienenä tilas siskolle akkaria ja se aina luki sitä mut mä en jaksanu koskaan lukee niitä loppuun :D
never regret something that once made you smile

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 19:21  
+
0
Mulle tulee vaan Demi. Oon kyllä harkinnut vaihtavani Meidän koiraan.. Tykkäsin vanhemmista Demi -lehdistä paljon enemmän.. :o
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 19:50  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

^ Mikki on niiiiiiiiiiin ärsyttävä!! Voi luoja, inhoon sitä niin paljo :D



NO JOO! :D Aku Ankka ja ANKKA-HAHMOT on parhaita, mut mulla on tosi syvä viha Mikki Hiirtä kohtaan!
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 21:44  
+
0
Mä en vihaa suoranaisesti mitään disneyn hahmoa. Lempihahmoja on kuitenkin ankat ja dekkaripähkinöitä on kiva lukea.

Mä en Kissafani-kokemuksesta ala koskaan tilata Meidän koiraa (nimim. Naapurin lehtiä lukeneena rotuesittelyssä kaikista maailman roduista yksi kahdesti 6 numeron aikana). Koirat-lehti kiinnostais, mutta en ole kyllä vaihtamassa Lemmikkiä siihen.

Koirafanitus on ihan syvältä. "Emme kerro koirien oikeita nimiä, ettemme mainosta mitään kenneliä". Ei herranjumala. Kaikki muutkin kertoo, eikä se ole kennelin mainostamista, jos jossakin rotuesittelyssä on kuvia jostakin rodun yksilöstä niin siitä ei voi kertoa virallista nimeä. Ja jos siellä esitellään joku näyttelyvoittaja se esiintyy jutussa kutsumanimellä. Ja sitten sielä oli yhdessäkin lehdessä (saatiin koiraleiriltä) juttu jostain 6-vuotiaasta tytöstä, jolla oli yli 100 lelukoiraa. Todella hienoa (ei oikeesti)... Varmaan jotain kiinnosti...
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 21:46  
+
0
mikki on niiiiin rasittava! :DDD hyi. ja oli ihan tuskaa ku jouduin kattoo mickey mouse clubhousea hoitolapsen kans ku olin au pairina..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:04  
+
0
Olette maailman ihanimpia ihmisiä! Tiesin, että koiratyttöihin voi luottaa! <3

Olen aina luullut olevani yksin Mikki-vihani kanssa. Pikku-Hukka vielä menee, koska on niin suloinen maailmanparantajalapsonen, mutta muuten vannon vain ankkojen (ja parin hanhen) nimeen mitä Akkariin tulee.

Ja mitä piirtäjiin tulee, niin Don Rosa :love:
Varjo 12/2010 ♥

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:16  
+
0
^ Pikku-Hukkahan se kaikista kamalin on ! :DD
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 13:39  
+
0
Mä en tykkää tusta mikin kerhotalosta yhtään. Pakko aina laittaa vähintään äänet pois jos tulee ja pikkusiskoni kattoo (tai vaihtaa in English). Muuten en sarjakuva-Mikkiä kammoa tai vihaa, mut ne pitkät Mikit on tylsiä. Sivu tai kaks menee vielä, mutta yli kakskyt ei enää. Pikku-Hukkakin on siedettävä, mutta edelleen olen Ankkojen (ja muiden lintujen) puolella.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)