Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 18:02  
+
0

Arcturus kirjoitti:


NO JOO! :D Aku Ankka ja ANKKA-HAHMOT on parhaita, mut mulla on tosi syvä viha Mikki Hiirtä kohtaan!


Sama!!!
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

SuperMorso

SuperMorso
Viestimäärä: 8

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 18:48  
+
0
Itse olen lukenut moneen kertaan nuo koirahullun päiväkirjat ja en tahdo vain kyllästyä.
Muut sarjat eivät ole oikein mieleeni ja olisin mieluusti lukennut muutaman osan lisää koirahullun päiväkirjoja ♥
Tässä nyt ei oikein taida muita tulla mieleen.

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 23:05  
+
0
Eih! ..oikeesti aloin taas lukeen harry pottereita :D No anyway, mulle tulee koiramme, canis, aussieuutiset, palveluskoiraliiton lehti, AKU ANKKA ja cosmo. Joskus on tullu myös trendi, miss mix ja demi mutta meni maku niistä.
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 13.01.2012 klo 11:54  
+
0
tuli sit eilen illalla luettua sophie kinsellan salaisuuksia ilmassa, oli hyvä! sai välillä ihan nauraa ja tykkään paljon kinsellan tyylistä kirjottaa (paitsi välillä se ehkä hyppäs oudosti asiasta toiseen), mutta olihan toi aika aivot narikkaan lukemista ja tuli välillä ihan mieleen joku perus romanttinen komedia, pysty melkeen näkemään miten ne kohtaukset kuvattais jos ton tarinan ruudulta näkis mutta ei kai se huonokaan juttu vaikka siitä kyl tuli ehkä vähän turhan elokuvamamainen olo välillä.. mut silti ihan jeppis, melkeen voisin suositellakin :D

seuraavaks pitäis lukea saman kirjailijan muistatko minut, vois vaikka koettaa lukea sen alle illassa niin olis pidempään iloa siitä :D
never regret something that once made you smile

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 14.01.2012 klo 23:37  
+
0
Meillä on koulussa pakollisena luettavana Louis Sacharin Paahde, joka on vähän outo, mutta ainakin parempi kun edellinen Päivän saldo: Plus kirjoittajana Harri István Mäki(tai joku tällänen). Aamulla sain luettua Susikoira Roi ja pelimies-kirjan Jorma Kurviselta. Nyt on menossa Paahteen lisäksi Seppo Lehdon Hyvään kotiin. Täällä odottaa myös Susikoira Roi ja kultakello lukemattomana ja Kingi ja kaverit luettuna. Pitäis saada kaikki muu paiti Paahde eli Hyvään kotiin ja Susikoira Roi ja kultakello kahdessa viikossa luettua. Tosin ei mahdoton juttu.

Sain joululahjaksi Sophie Kinsellan Kevytkenkäinen kummitus-kirjan, jota en ainakaan ihan heti ole lukemassa, kuulostaa tylsältä. Onko joku teistä lukenut kyseisen kirjan?

Saako noita Canis-lehtiä lehtipisteistä? Oon kuullu, et sielä ois vinkkejä koiran hoitoon ja haluttais ehkä ostaa sellainen.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

SuperMorso

SuperMorso
Viestimäärä: 8

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 19:43  
+
0
Hmmm, no jos koira kirjoista ei ole puhe niin Harry Potterit ova ehdottomat ykköset ja ne on luettu moneen otteeseen. Erilaiset manga pokkarit ovat mahtavia ja niistä parhaat on tietysti Hopeanuoli ja Weed : D
Koiramme lehti on sitten lehdistä , sekä ajokoiramies mitä tulee luettua kun ne vain postilaatikoon saapuvat !

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 21:34  
+
0

Strikku kirjoitti:

Sain joululahjaksi Sophie Kinsellan Kevytkenkäinen kummitus-kirjan, jota en ainakaan ihan heti ole lukemassa, kuulostaa tylsältä. Onko joku teistä lukenut kyseisen kirjan?



No ei se kyllä tylsä ollut, tosi viihdyttävä kirja, samoin kuin kaikki Kinsellan kirjat mun mielestä :) mut toisaalta kun lueskelin noita sun kirjamieltymyksiä, niin voi olla vähän erilainen kun kirjat mitä sä tykkäät lukea eikä aihepiiri oo ihan samanlaista. Mut suosittelen kyllä Kinsellan kirjoja, ne on tosi hauskoja!
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 22:19  
+
0
Joo, en ole mikään romantikko. Kaikki kirjat, jonka nimessä mainitaan jokin vaatekappale tai romantiikkaan viittaava sana on mulle sellaisia no-joo-kirjoja. Voishan tuon kyllä lukaista, jos ei muutakaan keksi (ja ainakin sais lisää luettuja kirjoja äikkää varten (tosin olen nyt jo puolessa välissä ehtinyt lukea kominkertaisesti kiitettävään vaadittavan kirjamäärän (vaaditaan 3-4 kirjaa kirjan pituuksista riippuen ja olen lukenut 2 Soturikissaa (n. 300 sivua), Harry Pottereista 3 ensimmäistä, joista tosin yks meni kirjaesittelyyn (300-380 sivua), yhen Vilman (n. 200 sivua), 2 Roita (n. 190 sivua), Kingin (107 sivua), 2 Topia (n. 150 sivua) eli yhteensä n. 2500 sivua 10:stä kirjasta). Että joo...) Päivittäin tulee luettua jotain.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 16.01.2012 klo 17:16  
+
0
mä tossa syksyn mittaa innostuin taas lukee kirjoja. täytyis hommata kirjastokortti tänne hyvinkäälle ku aikasemmi oon tyhjentäny aina äitin kirjahyllyn ku sen luona käyny. tulee luettuu vähä kaikkee, fantasiaa, lässynlää rakkaustarinoita, kauhuu..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 31.01.2012 klo 08:19  
+
0
Onko kukaan teistä lukenut kirjaa Ihana meri, mitä tykkäsitte?
Olin ite seiskalla, kun luin ton ekaa kertaa. Koskettaa mua henkilökohtasesti tosi syvästi, jotenkin niin kauniisti kirjoitettu. Haluaisin ton omaan kirjahyllyyn tosi kovasti, ei vaan tunnu mistään löytyvän.
Shania 11092011>
Inna 20092012>

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 23:14  
+
0
Ehdottakaa mulle jotain lukemista. Semmosta, mikä on niin hyvää ettei voi lopettaa kesken. Oon ihan rikki, ku haluaisin hirveesti lukee mut en onnistu löytämään tarpeeks hyvää kirjaa :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 11:46  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Ehdottakaa mulle jotain lukemista. Semmosta, mikä on niin hyvää ettei voi lopettaa kesken. Oon ihan rikki, ku haluaisin hirveesti lukee mut en onnistu löytämään tarpeeks hyvää kirjaa :(



riikka pulkkinen - totta
riikka pulkkinen - raja
ian mcevan - sementtipuutarha
tiia lundán - ensimmäinen kesä
deborah spungen - nancy
selja ahava - eksyneen muistikirja

ehdottomasti kannattaa vaikka jokainen lukea läpi!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 11:55)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 15:46  
+
0
dronttiedward, sophie kinsellaa! pitäis mennä ostaa muutama sen kirja lisää niin sais taas luettavaa.
never regret something that once made you smile

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:14  
+
0
dronttiedward, ite olen jäänyt kiinni Erin Hunterin Soturikissoihin ja J. K. Rowlingin Harry Pottereihin. Tosin, en tiedä mitä tykkäät lukea, mutta itse en pysty lopettamaan noitten lukemista.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:24  
+
0
Kävin tänään Fidas ja huomasin et kaikki englanninkieliset pokkarit on 1e/kpl, ostin sit Candace Bushnellin Lipstick jungle, Katie Pricen Angel(joku sen elämänkerta tai jotain? :D) ja sit Helen Fieldingin Bridget Jones's diary. En tiedä koska saan noi luettua, ku Harry Potteritki on vielä kesken. Oon ihan hulluna noihin enkunkielisiin kirjoihin!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 23:22  
+
0
Amy Tanin tuotantoa voin kyllä kans suositella kaikille. :> Kirjat sivuavat usein Kiinan historiaa, mutta suurimmassa roolissa on usein äiti-tytär-suhde tai sisarussuhde.

Juuri huuto.netin kautta sain taas kaksi uutta kirjaa hyllyyn, meikä pitää kyllä kesällä Amy Tan-maratonin! Haaveilen jo siitä, miten saa maata ruohikolla ja lukea. ♥___♥
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Tiistaina, 07.02.2012 klo 12:14  
+
0
DRONTTI:

Sophie Kinsellan kirjat kyllä koukuttaa!
Ja jos ei oo vielä lukenut Stieg Larssonin Millennium-trilogiaa ni äkkiä, ne koukuttaa ja on mestariteoksia! Candace Bushnellin Sinkkuelämää-kirjat on myös aika koukkuja. Jajaja.. Drontti tykkäs kattoo True Bloodia? Ootko lukenu niitä Sookie Stackhouse-kirjoja?
Ja Torey Haydenin kirjat, ite oon niihin ihan koukussa!

Ja sit mun lempikirja ikinä, Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin. Se tempasee mukaansa ja on ehkä paras ikinä.
Do or do not. There is no try.

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 20:14  
+
0
Oli ihan pakko käydä ostamassa Anttilasta Cesar Millanin Perheen koira, kun oli niin jäätävän halpa. Löytökorista tuon bongasin ja nappasin sen heti matkaan, jäljellä oli vain tämä yksi. Oli ihan pakko heti bussissa alottaa toi, en malttanut kotiin asti. Kohtapas oonkin ahminut koko kirjan.
Oli huippu ostos! :jjei:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 23:30  
+
0
Hmmmmmmmh koska viimeksi vinguin äi2 kurssin puheen kanssa niin nyt ois vuorossa äi3 eli runo- tai novellikokoelma! Mulla ei ole MITÄÄN kokemusta kummastakaan, joten ihan kaikkea saa ehdottaa ja vinkata. Runot on mulle ehkä vähän vaikeasti lähestyttäviä, joten mielummin niitä novelleja olisi haussa. Jotain kepeää, helppolukuista, hömpppää ja söpöä! Tai kautta ihan mitä vaan. Toki runokokoelmiakin saa ehdottaa, kaikki otetaan vastaan! :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 27.02.2012 klo 02:26  
+
0
^ Arno Kotron Sanovat sitä rakkaudeksi ♥ rakkausrunoja. Iiihana.
Tai toisenlaista sitten Heli Laaksosen murrerunot, Sulavoi ehkä kirjoista paras.
Rohkeasti vaan! (:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)