Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:37

Kirjallisuus ja lehdet

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 15.04.2010 klo 21:33  
+
0
Munki mielestä kaikki ulkomaalaset muotilehdet on niin paljon parempia! Mutta tosiaan, ne maksaa hirveesti.. Siks aina hamstraan niitä aika paljon, jos oon esim Lontoossa käymässä. :--)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 15.04.2010 klo 21:57  
+
0
mulla on nyt tosi pitkään ollut just semmonen lehdenmentävä kolo elämässäni mut mikään ei oo kyl ollut tarpeeks hyvä et jaksaisin tilaa tai edes ostaa! trendi on ihan kakkosesta nykyään, olivia on jotenki hippasen liian aikuinen mut tällä hetkellä se paras mitä löytyy, ulkomaalaiset on tosiaan liian kalliita jne :( mä oon kuitenki edelleen jotenki niin pieni ja elän tennareissa ja oon vähä sotkuinen ja ruma niin ei oikein nappaa noi lehdet joissa naiset elää korkokengissä ja syö salaatteja kauniissa ravintoloissa. ihan kiva semmonenki elämä varmaan on mut haluisin vaan jonku mikä inspirois ja ois kaunista luettavaa, ei semmonen mistä tulee hirveät paineet että vide kun oon jo täysi-ikäistynyt ja silti oon tämmönen teenage. tai ehkä tää kaikki on vaan mun päässä :O nyt lähtee vähä ääneenajatteluksi tää mut siis suositelkaa jotain hyvii lehtiä jossa ois kauniita ja inspiroivia jotain muotikuvia tai epämuotikuvia!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 16.04.2010 klo 14:24  
+
0
Aijai että! Oon huomannu, että mulla on yks niin kestosuosikki kirjoissa, nimittäin Deborah Spungenin Nancy! Aivan mahtava kirja, oon lukenu tän joku kolme kertaa ja nyt päätin aloittaa neljännen kierroksen! :-) Hirmu sujuvaa tekstiä ja aina uudelleen luettuna tajuaa pieniä yksityiskohtia, mitä ei oo tajunnu niin ekoilla kerroilla. Ja hahmottaa asiat paremmin ja voi keskittyä tekstiinki helpommin. :-) Viimeksi luin ton joskus puoli vuotta sitten, mutta nyt jo aattelin uudelleen koluta läpi!

Ja ite tilaan Demia ja Cosmopolitanin ostan aina irtona ;-) En voi sanoa että ne oisi mitään huippulehtiä, mutta luettavaa ja mukavaa sellaisata! Trendi on vähän sellanen heno lehti, ku ite en osaa vaan puekutua silleen super naisellisesti. Yleensä farkut, paita ja tennarit linjalla :/
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:05  
+
0
Huomasin tässä yhtenä päivänä, että siis rakastan rakkaus kirjoja. Luin tässä hiljattain Katarina von Bredovin kirjoittaman Liian iso rakkaus-kirjan. Siis aivan ihana, mutta myös hirveän surullinen. Muita lemppareita on Helena Merippasin Kisse-sarja ja Koirahullunpäiväkirja-sarja. Kaikki noista on niin hitsin hyviä!
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:52  
+
0
Mä tilasin Demiä ennen kuin lähdin reissuun, mutta jatkossa varmaan vaihdan Cosmoon, kun tulen takaisin. Löytyyhän niistäkin artikkeleja, jotka ei jaksa kiinnostaa yhtään, mutta pääosin ihan kivaa lukemista.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 16.04.2010 klo 22:01  
+
0

Hakataru kirjoitti: On täs nyt lähiaikoina (tai no lähi ja lähi..) tullu vaan luettua Manhattanin Blondit ja sen jatko-osa Erojuhlat Manhattanilla ja tyksin noista molemmista tosi paljon!

Mun oli ihan pakko käydä lainaamas toi Manhattanin Blondit tänään, oon ihan vakuuttunut että mäki tykkään siitä :DD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:54  
+
0
manhattanin blondit on ihan loistava! :)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Lauantaina, 17.04.2010 klo 22:40  
+
0
Oijoi, mä luin viimeyönä loppuun The Art of Racing in the Rain ja iktin kuin mikäkin Niagaran putous. :nauru:

Pakko lukea heti uudestaan, meikäläisen uusi lemppariteos!
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.04.2010 klo 16:11  
+
0
Nyt sit pitäs varmaan jaksaa lukee toi 'Tumman veden päällä' minkä sain((:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.04.2010 klo 17:55  
+
0
Cosmopolitan oli pitkään mun lempparilehti ja tilailen sitä kyl edelleen jne mutta mua nykyään vähän ärsyttää se niiden tapa kirjoittaa. Kauheeta yleistämistä miehistä ja jotenki sellasta 'naiset älkää menkö lankaan! jos miehet sanoo näin, ne _oikeesti_ tarkoittaakin tätä.." blabla , jotenki vähän ärsyttää muutenkin se "olemme naisia, ihanaaaa! emme tarvitse miehiä ollaksemme voimakkaita ja itsenäisiä supernaisia!!!! miehiä tulee ja menee" niin.. onhan se hieno juttu :-D Vaik on siellä hyviäkin juttuja paljon ja siks sitä luenkin ja tilailen :-) Tilaan kans Elleä. Ja siskolle tulee trendi niin aina joskus pääsen siihen käsiksi.

Ja katri, kerro sit tykkäsitkö siit kirjasta! Uskoisin kyl et tykkäisit :-D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 17:56)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.04.2010 klo 22:19  
+
0
Toi Päämääränä Cold Mountain, mistä kerroin aiemmin, oli oikeasti aika hyvä kirja! Se ei ollut yhtään niin puiseva kun pelkäsin, osin kyllä melko raskasta tekstiä ja kerronta oli välillä vähän jaarittelevaa mutta silti luin ihan innoissani tuon loppuun ja lopussa koitti tulla pakostakin kyyneleet silmiin ihan niinkun leffankin lopussa, ja koitin niitä sitten töissä istuessani pidätellä ettei asiakkaat ihmettele :D mutta tosi positiivinen mieli jäi (vaikka se loppu aikalailla kyllä shokeerasikin) ja oon ilonen että toi kirja löytyy mun hyllystäni ihan omana :)

Tässä välissä ehdin jo lukaista hulluilta päiviltä ostamani Khaled Hosseinin Leijapojan, joka sekin oli välillä todella raskasta tekstiä mutta äärettömän hyvä kirja! Luin sen ihan hujauksessa.

Nyt on vuorossa Tolkienin Húrinin Lasten Tarina joka onkin sitten ihan toista maata kuin nuo kaksi edellistä, mutta tuotakin kyllä luen ihan mielelläni entisenä TSH-fanaatikkona :D

Kävin tänään lainaamassa kirjastosta Hermann Hessen Narkissos Ja Kultasuu (tarkoituksena olisi vähän lyhentää mun "klassikot jotka on pakko joskus lukea" -listaani :D:D) ja myös ihana yllätys odotti minua hyllyssä nimittäin Donna Tarttin Jumalat Juhlivat Öisin, jota olen metsästänyt niiiin kauan etten edes muista! Todella innolla odota että pääsen siihen käsiksi. :)
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 22:19)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.04.2010 klo 22:25  
+
0

Hakataru kirjoitti:

'naiset älkää menkö lankaan! jos miehet sanoo näin, ne _oikeesti_ tarkoittaakin tätä.." blabla , jotenki vähän ärsyttää muutenkin se "olemme naisia, ihanaaaa! emme tarvitse miehiä ollaksemme voimakkaita ja itsenäisiä supernaisia!!!! miehiä tulee ja menee"


TOTALLY AGREE! Ja vähän repesin. :D

Mä luen naistenlehdistä vain Reginaa, ja sitäkin siksi koska äiti tilaa sitä. Ja onhan siinä kaikenlaisia hassunhauskoja tarinoita, joista oppii tuhat ja yksi lisänimeä naisten ja miesten intiimipaikoille...
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 29.04.2010 klo 23:28  
+
0
^Kun olin protuleirillä, siellä luettiin "iltasatuna" k18-novelli Reginasta, kyllä siinä kaikki taisi ainakin parissa kohdassa revetä :D
come on night, take me home

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:02  
+
0
Fowy: Hylkää heti kaikki muu ja käy käsiksi Jumalat juhlivat öisin -kirjaan!
En oo oikeesti varmaan ikinä lukenut mitään niin hyvää! Syrjäytti samantien kaikki Kellopeliappelsiinit, Ruohometsän kansat, Millennium-trilogiat sun muut mitä olen vankasti hehkuttanut lempikirjoikseni :D
Do or do not. There is no try.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Perjantaina, 30.04.2010 klo 16:36  
+
0
Minä tilaan ihan perus Koiramme-lehteä, joka on tietysti hyvä. Haluaisin lisäksi tilata tolleri-yhdistyksen lehteä ja johonkin muuhun kuin koira aiheeseen liittyen Demiä tai Cosmoa.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:35  
+
0
jumalat juhlivat öisin <3 ihan sairaan hyvä kirja. harmittaa vaa ku luin sen ekan kerran joskus ihan pienenä. mut en mä siitä paljoo muistanu ku luin uudestaan.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:58  
+
0
Paras kirja jonka oon lukenu on taru sormusten herrasta. <3 Siis luin ne kaikki osat 2 viikossa ku innostuin siitä niin paljon :D suosittelen oikeesti lämpimästi kaikille (vaikka ekat 100 sivua onki aika puuta)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.05.2010 klo 13:58)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Maanantaina, 03.05.2010 klo 16:29  
+
0
susitosi oli ja meni, surkee kirja. huono loppu. ärrrsää ku se oli niin huono. ku jalostamo ja ruttolinna on kumminki niin hirmu hyviä kirjoja!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 06.05.2010 klo 15:09  
+
0
oon kirjastossa ja vieressä nököttää Donna Tartt'in kirjoittama Jumalat juhlivat öisin. Myös Terhi Rannelan Taivaan tuuliin, Mila Teräksen Tyttö tulevaisuudesta ja Tuija Lehtisen Siivet varpaiden välissä. Tarkoitus ois kaapata tuolta vielä tuo Kellopeliappelsiini, jos nyt sattuu olemaan paikalla tai läydän sen.

Ekana meinasin, jos lukis tuon Jumalat juhlivat öisin. Ja sitten vasta nuo muuut. Kun kaikki on kerta niin hehkuttanu tuota kirjaa, niin päätinpä että sen korkkaan ekana. ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KIRJALLISUUS JA LEHDET - Torstaina, 06.05.2010 klo 15:20  
+
0
Kirjatorilla oli taas 2e pöydät pystyssä :love:

Ostin G. P. Taylorin Varjomanaajan. Koskaan kuullutkaan moisesta, mutta takakansi vakuutti aikalailla. Voisin tänään alotella tuota :) Ihan ensiksi kyllä kiinnitin kirjaan huomiota, kuin luin sen olevan "Verhomurhaaja".....
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 10:15)