Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 41

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 11:54  
+
0
Mulla kainaloiden sheivaus onnistuu hyvin sheiverillä ja ihan hyvää jälkeä tulee eikä kutise. Mutta eipä se tosiaan haittaisi, vaikka kasvaisivat, kun on niin vaaleat karvat. :-D Ja muutenkin jaloista ja käsistä en jaksa ajella. Jos joskus niin silloin käsistä, mutta kuivuu inhottavasti ajelun jälkeen kädet, niin en jaksa.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 12:05  
+
0
Meh, itellä on kainalokarvat kauheet mustat kovat jouhet jotka kasvaa hetkessä. :E Viikottain joutuu siistimään. Säärikarvat puolestaan vaaleat näkymättömät, riittää kun pari kertaa kuussa vetäsee puis. :) Käsikarvoihin en ole koskaan koskenutkaan, nekin vaaleat ja mielestäni saa kyllä naisella olla. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 12:35  
+
0
mä en ikinä oo ees ajatellu et joku sheivais käsikarvoja :o :D mul ei ainakaan ikinä oo tullu tarvetta moiseen kun ei oo mitkään turkkilaisen käsivarret.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 14:29  
+
0
Mä ajelen käsivarretki :-D Vaik mulla on kaikkialla niin vaaleet karvat ettei niitä edes melkeenpä nää, mut on ihanaa ku on ihan silee iho kaikkialla :-D
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 15:40  
+
0
Mulla on ihan näkymättömät ja vaaleet säärikarvat, mut en kyllä kestäisi jos en niitä silti ajelisi pois. Hyi. :-D Mäkin oon muutaman kerran ajellut käsikarvoja vaikka eipä niitäkään näy, mut olihan se ihan EKSOOTTINEN kokemus. :-)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 15:56  
+
0
täytyy hankkii pillerit nyt mahdollisimman pian. pelkään kokoajan et jotai on menny pieleen ja ahdistaa. Mietin et teen raskaustestin ihan varuulta vaan D:::
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 20:45  
+
0
Mulla on kolmen kuukauden Apocyclin-kuuri akneen. Menin lopulta pyytämään sitä omalääkäriltä, kun pelkään että oon periny isältä huonon ihon. D: Sillä on just vielä nyt +40-vuotiaana jotai iho-ongelmia ja kaikkee, ja mä en oikeesti ala jos mun iho on aina näin kauhee!

Mulla on ollu 13-vuotiaasta saakka huono iho, eli sellaset kuus vuotta. On jo aikakin saada tätä kuntoon. Ainakin äiti on sanonu, että on jo selvästi parempana. :) Toivottavasti tää nyt tosiaan pysyiskin sitte parempana, ei oikeesti huvittais aina olla murheissaan tämän pärstän kanssa.

Iho onkin kyllä melkeen mun ainoo ongelma. Menkat alko 13-vuotiaana eikä koskaan oo ihan tajuttoman hurjaa kipuilua tai muuta onkelmaa ollut. Etenkin nykyään on aika helppoo, ei juuri olo tunnu sen kummemmalta kuin muutenkaan. Ja nykyään on lääkityksen takia ihanan pitkä välikin menkoissa, nytkin oli sellanen puolitoista kuukautta väliä, mikä ei tietenkään näillä helteillä haitannut yhtään! :D Ja oon usein (kumma kyllä) menkkojen aikaan jotenkin paljon itsevarmempi. :o Ja okei joskus vähän ärtynyt, mutta se on tosi harvinaista kyllä.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 22:29  
+
0
Ihtellä on iho-ongelmat tässä iän myötä pikkuhiljaa mennyt parempaan suuntaan.. Joskus yläasteaikoina oli pahimmillaan. Varsinaista aknea mulla ei oo tainnut olla, mutta kyllä niitä finnejä oli aivan liikaa sillon aikanaan... Nykyään yksittäisiä, yleensä 1-3 kerrallaan nassussa, joka on oikeesti juhlaa kun mietti mitä joskus oli. Poskipäiden kohdalta punotusta kyllä riittää yhä, liekö couperosaa sitten vai mitä. Siihen olis kyllä kiva löytää joku apu, ehdotuksia, kokemuksia?
En tahtonut muuta kuin kaiken.

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 02.08.2010 klo 01:55  
+
0
SHEIVAA PARI KERTAA KUUSSA SÄÄRIKARVAT! Mä sheivaan pari kertaa vkossa! Okei, asun tällä hetkellä Brasiliassa missä kaikki on neuroottisia karvoista. Mut kun niitä karvoja ei vaan saa olla. Oli aivan kauhea kun oli vkon niin kylmä ettei tullu ku jääkylmää vettä eikä tarennu sheivata säärikarvoja. Kävin vahauttamas jalat, kotiin päästyä oli pakko sheivata kun minun vaaleat pikku haivenet ei hävinny mihinkää. Albino kun olen.
Auspai Meno 2012

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 09:40  
+
0
Mä sheivasin mun käsikarvat ekan kerran joskus 5lk :'D Mulla oli oikeesti TOSI pitkät ja mustat, häpesin niitä kauheesti :s Nykyään sheivaan kädet ja kainalot pari kertaa viikossa, sääret viikottain suunnillee. Intiimialueen sheivaus aiheuttaa mullakin jonkin sortin ärtymystä sinne iholle, mut koitan silti säännöllisi väliajoin pitää paikat kunnossa :D Mut ehkä täytyis kokeilla jtn vahaamista, oon vaan vissii vähä laiska :/

Mulla alko menkat 14v. Nykyään kestää joku 5-7 päivää o_O Ei oo kipuiluja pahemmin ollu, paitsi viime menkoissa yhen päivän ajan mahasta otti oikee kaikkien menkkojen edestä.:o
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 14:18  
+
0
Mä oon pari kertaa kokeillu kylmävahaliuskoja näin hienosti sanottuna intiimialueelle, ne oli kyllä ihan hyviä mut otti niin kipeetä että alko jo naurattaa :DD Ja jos vahaa, niin karvojen pitäis kuitenki olla muutaman millin mittasia ja en aina jaksa kasvattaa niitä niin pitkiksi, niin yleensä vaan sheivailen ja oon keksiny mitä mielenkiintosimpia taistelukeinoja sitä ärtymystä vastaan... Vielä jonain päivänä meen brassisokerointiin!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 14:24  
+
0
mäki oon kyl kelannu sokerointii! vähä joka paikkaa siis, samal vaival vois vetästä jalat ja kainalot ja intiimialueen. mut emmä tie, jotenki mua ujostuttaa se kauheesti :D:D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 14:56  
+
0
eihän kylmävahaliuskoja saa käyttää intiimialueelle? vai muistankoha väärin, ku mietin et meinasin joskus ite käyttää mut luovuun ireasta mut voi olla kyllä et luovuun sen takia et se vois olla liija kivualiasta :D

mun miälestä kuumavahaliuskoja sai käyttää muttei kylmä. häirittee, jos jaksaasin kaivaasin mun vahaliuskat jostaa tualta kaapista ja tarkistaasin :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 15:16  
+
0
Jooo, no en kyl oo kokeillu koskaan niitä liuskoja, joten minäki reippaasti vetelen höylällä. Mut jos se sänki ei oo tarpeeks pitkää, nii sattuu kyllä iha julmetusti >:s On mulla varmaa parit kerrat tullu vähä vertaki, ku on höylä rikkonu sillee ihoa -.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 15:41  
+
0
Mulla oli semmonen Bikini Kit -kylmävahaliuskapaketti ja hyvin onnistu :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 15:48  
+
0
Alakertaa on kyllä tosiaan niin turhauttava sheivailla kun jo vuorokauden päästä se sänki on ilmestynyt ja sekös sitten kutiaa ja pistelee niin perkeleesti... Sokerointi vois kyllä olla jees, itsekin miettinyt, että jos sitä joskus.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 03.08.2010 klo 16:08  
+
0
On toi kumma kui lyhyet noi menkat mulla on. Sunnuntaina alko, ja nyt tänään ei oo tullu enää lähestulkoon mitään. Eli oikeastaan 2 päivää kesti. Näin on kyllä ollu jo kauan, kiitollinen olen :P
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.08.2010 klo 16:08)

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 11:16  
+
0
No joo, itteäni alkaa ärsyttää ihan sairaasti jos on vaikka kamu tulos yökylää tai olis menos esim. huvipuistoo ku menkat alkaa.. ei voi oikein tehä 1-2 päivään mitää ku joutuu vessas juosta jatkuvasti. Nyt menossa jo neljäs päivä eikä vielkään halua hellittää..pitäis alkaa syömään e-pillereitä tai jotain kun mieliala ailahtelee jatkuvasti.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:04  
+
0
Mulla ei ainakaan menkat vaikuta koskaan mihinkään toimintaan. Uida voi, kaupunkiin voi mennä, vaikka mökille asumaan. :-D Koskaan ei oo mitenkään estäny tekemästä mitään. Muistaa vaan ottaa buranaa mukaan ettei ala sattua vatsaan/selkään niin kaikki on ok.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:07  
+
0
mullakaa menkat ei estä mitään menemistä. olis viel huonompi fiilis jos istuisin kotona aina ku on menkat. uida voi, festareilla voi käydä, ihan kaikkea tehä. turha menkoista on tehdä mitää hirveetä ongelmaa ku ei ne sillä häviä kuitenkaa :D

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 02:30)