Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 41

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:10  
+
0
sitku ne kestää sun elämästä kuitenki sen +-30vuotta ja joka kuukausi, niin ois se aika tuskasta joka kuukausi kolmenkymmenen vuoden ajan istua viikko sisällä tekemättä mitään. :-D se ois vaan sit 360viikkoa yksin kotona yhteensä. ohhoh.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:10)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:12  
+
0
Mulla ei menkat vaikuta mitenkään muuten kuin että musta tulee hurjan mukavuudenhaluinen :D Muuta ongelmaa ei ole, enkä tosiaankaan ala suunnitelmiani muuttelemaan jos menkat sitten alkaakin vaikka pari päivää ennen aikojaan. Paitsi että pussikaljotella en tykkää menkkojen aikana ihan sen kusirumban vuoksi. Sit on kivempi olla jonkun luona juopottelemassa, jos sellaista aikomusta on.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:13  
+
0
niimpä. ku ottaa särkylääkkeen sillon ku on tarvis ni eihä menkkoja ees huomaa. en mä ainakaa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:15  
+
0
itekkään en huomaa yhtään mitään. mutta jos sidettä käyttäis, niin vois olla ihan supertunkkanen olo koko ajan, ku tuntuu että kusi valuu housuun koko ajan :-D mutta ku tamppooni on niin eipä tuo tunnu missään. ja ku uimista harrastaa, niin pakko on päästä uimaan, ku ei oikein oo hyviä sellaset viikon tauot kerran kuussa.....
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:16  
+
0
Kyllä se vaan rajottaa jotain, ite en ainakaa mielelläni kauheesti "riehu" (enkä ees varmaa pystyis) sillon ku ne on niin runsaat. :pyssyt:

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:19  
+
0
joooo mä käytin joskus sillon alkuaikoina sidettä ja oli koko ajan sellanen kähmänen olo ja se oikeesti rajottiki :-D mut ah, tampooni pelasti mun elämän!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:23  
+
0
Mä en uskalla ees kokeilla tampoonia :S

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:24  
+
0
Mua ei haittaa mikään muu menkoissa, muuta ku se että ku on tämmönen libido niin tuun tosi vihaseksi ku ei voi harrastaa siveettömyyksiä >:(((
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:25)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:25  
+
0
Minä oon muutamaan otteeseen tampoonia kokeillut, mutta ei vaan oo mun juttu. Sanotaan, että sitä ei pitäisi edes huomata, mutta vaikka erilaisia oon kokeillu niin kyl minä tunnen moisen koko ajan enkä sitten osaa olla ajattelematta mitään muuta, tulee vaan ilkee olo.

^Katri, mitäpä se haittaa..... :DDD Tai no jos ei sotkusta tykkää ja/tai mies ei tykkää ajatuksesta niin...
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:27)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:31  
+
0

Deanna kirjoitti:

Mä en uskalla ees kokeilla tampoonia :S

Niinpä, vaikka oon miettiny et kai se ois testattava et jos sen kanssa vaan ois helpompi elää..

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:31  
+
0
Yäk, mä en voisi sietää mitään verisotkua ! pakko kestää, mut onneks vaan harvoin :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:39  
+
0
Lapikas, ootko työntänyt sen tamponin tarpeeks syvälle? Mä itse pidin vahingossa pitkän aikaa niitä väärin ja tunsin sen kyllä tosi hyvin ja se oli hankala ja ärsyttävä ja sitten vihdoin tajusin, että se on työnnettävä paljon syvemmälle ja sen jälkeen sitä ei ole tuntenut laisinkaan.
Itse en voisi kuvitellakaan enää käyttäväni siteitä, tamponit oli kyllä oikea pelastus kun aikoinaan päätin testata.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:41  
+
0
mut mä haluisin tilata kuukupin! se olis varmaan viel käytännöllisempi. mut nii, kertaostoksena aika kallis.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 13:43  
+
0
Mut kuukuppihan maksaa itsensä takas aika nopeasti.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 14:00  
+
0
niin maksaaki. ja on luontoystävällinen. vois kyl tilaa sellasen täs jossain vaiheessa.

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 14:36  
+
0

tintti kirjoitti:

Mulla kestää n. 5 päivää ja niistä oikeastaan vaan yhtenä parina päivänä vuotaa enemmälti. Joskus kesti jopa yli viikon ja oli tosi runsaat monta päivää. Nyt mulla on ihan sellaset siedettävät menkat :D


tää on aika mun kuulonen juttu. menkat kestää jonku 4-5pv yleensä ja mä pystyn melkee päivälleen laskee kuukautiskierron (toisin ku sillon ku alko, tosi runsaat pitkään ja argh). ja kropassa näkyy jokanen merkki, tissit turpoo ja on jossain tietyssä vaiheessa kivuliaat, alavatsa turvottaa jnejne.. menkkojen alkupäivänä mua yleensä sattuu hyvinki paljon, et joudun ottaa useemmanki buranan 4satasen et auttaa ja samalla se vetää alaselkää juntturaan. mut onneks sitä kestää MAX 2 päivää :D tosin alavatsassa saattaa tuntuu lievää kipuilua jo aiemmin.
mielialavaihteluita en niinkään oo huomannu, tai sit ne vaihtelee mun tiedostamatta. kyl mä oon huomannu et lähellä menkkoja oon paljon herkempi esim. just parisuhdejutuis yms.

Lapikas kirjoitti:

Minä oon muutamaan otteeseen tampoonia kokeillut, mutta ei vaan oo mun juttu. Sanotaan, että sitä ei pitäisi edes huomata, mutta vaikka erilaisia oon kokeillu niin kyl minä tunnen moisen koko ajan enkä sitten osaa olla ajattelematta mitään muuta, tulee vaan ilkee olo.


mä oon kans ehkä kerran kokeillu mut en jotenki saanu juonesta kiinni, koska se tuntu liikaa. et siteisiin täällä on luotettu jo pidemmän aikaa, tosin niitten kans olo tuntuu aika ällöltä ainaki parina ekana päivänä ku vuoto on runsaampaa. vois ehkä hankkii niukemmilleki vuotopäiville omansa ni vois ehkä käyttää. ei tarttis koko aika ällötä ja hävetä tai mitää :D

/oho hups, sori melkeen romaani.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.08.2010 klo 14:39)

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:00  
+
0
Kuukuppi on paras keksintö ikinä! Menkat oli ennen aika tuskaa välillä, mut nyt voin vaikka vannoa että kupin jälkeen mun kivutkin on lähteneet. Parasta kun ei tarvi jättää jälkeensä enää mitään ällöttävää roskaa.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:04  
+
0
mullaki kestää menkat yleensä sen 4-5 päivää, tosin joskus harvoon on semmosia 2 -3 kestosiaki, mut se on superharvinaasta herkkua. ei mullakaa menkat menoa estä, mullon tasan kaks kertaa ollu nii kivuliaat menkat mun elämässä etten oo saanu nukuttua tai pystyny nousee sängystä, en tajua että mistä se on johtunu niinä kahtena kertana koska yleensä ei tunnu missää.
mullon se hyvä juttu, et tiiän aina suunnillee koska menkat alkaa, vihlasoo mahasta paria päivää aikaasemmin sillai jännästi ja sitte tiätää ruveta oottelemaha.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:15  
+
0
Onko kukaan täällä käyttänyt muita ehkäisykeinoja kuin (miesten) kondomi ja e-pillerit? Esim. laastareita, renkaita, kierukoita, ruiskeita..? Tai naisten kondomia? Haluaisin kuulla vähän kokemuksia ja mielipiteitä aiheesta.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:23  
+
0
mä haluisin testaa ehkä laastaria / rengasta. kierukkaa ei vissiin laiteta ku synnyttäneille(?). joten kokemuksia haluisin kans kuulla.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:30)