Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 20:12  
+
0

viruskoira kirjoitti:

hei, et vastannu mun kysymykseen!!! :D



ai siihen palomiesjuttuun? no palomies oli mulle liian fiksu ja käytti turhan paljon sivistyssanoja :( no eiku se oli vaan ihan liian aikuinen, täsmällinen työnarkomaani ja ei ymmärtäny mun juttuja ja meni jotenki fiilis :DD
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.07.2012 klo 20:13)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 20:16  
+
0
no voi höööh! onneks miehiä riittää. musta on alkanu tuntua et niitä on ihan liikaa... :D

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 20:20  
+
0
vois kyl oikeesti mennä joku perjantai bussilla käymään kotona ku J ajaa sitä bussia ouluun :---D sit joku mummo kummiski tyrkkäis mut siitä etupenkiltä pois ku juttelisin J:n kanssa... hehe.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 20:20  
+
0
no niiii niitä tuntuu että on!! nytki meen yhden op:n luokse torstaina kattoo leffaa...... :DDDD
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:02  
+
0
must tuntuu et mul on harvinaisen miehetön kausi meneillään. tai no en voi sanoo että tässä ois pitkään aikaan muutenkaan mitään ihmeellistä ollu mut jos ees jotain :D kesä on rakkauden aikaa ja mun kesäloma tulee näköjään menemään yksin möllötellessä, höh.

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:07  
+
0
joo on tullu huomattua, että miehiä riittää. :--D
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:24  
+
0
Mun mies on kipeenä :(( Se harvoin tekstaa mulle jne mut ainaku on kipeenä siitä pitää ilmottaa, että hän on nyt kipeä sitten. :D Se ei valita ikinä mistään, mutta ku kuume&flunssa iskee se muka nyt sit kuolee tuollla..Se ei ees nuku, tasasin väliajoin makkarista kuuluu valitusta ja voivottelua..

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:31  
+
0
miksi mun aikajana on noin tynkä? :mietiskel: ennen siinä näky kaikki vanhatkin jutut mutta ei enää. en haluu että se on noin tynkä! oon tutkinu kaikki mahdolliset asetukset tuolta mutta emmä tajuu..
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.07.2012 klo 21:34)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:34  
+
0
serkku kommentoi aina noita mun status-päivityksiä..... ei siinä muttaku se on yli 50v :D tsiiisus, mitenhä mä pärjään siel autokoulussa. en oo täs 1½ vuoden aikana ajanu paljo mitää :DD pitäis toi joku lomakeki täyttää mis arvioin omaa ajamista... ööö, huono :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:35  
+
0

viruskoira kirjoitti:

serkku kommentoi aina noita mun status-päivityksiä..... ei siinä muttaku se on yli 50v :D



ihania kommentteja! :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:36  
+
0
voi että mullahi pitäis käyvä autokoulun kakkosvaihe joskus... viimestää ens kesänä. en haluis mennä sinne :D sit pitäis käyvvä se pimmeen ajoki. huoh!!
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:38  
+
0

Wallen kirjoitti:

ihania kommentteja! :D


vääääh :DD

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:45  
+
0
ok, mua alkaa ihan periaatteesta taas nyppiä ku tuas firmas on kaikki niiiiiiin ristuksen vaikiaa, voi poka.

mulla ois pitäny olla kesälomaa 2 viikkua täs parin viikon päästä. lisäks turkin reissu syyskuulla 13 pvää.
alunperin EI saanu pitää kesälomaa tollon, koska syyskuussa EI enää saa pitää kesälomia.

no nyt kun ilmotin pomolle, (joka oli ite 3 viikkoa lomalla ja tuona aikana myös toinen meirän työntekijä oli lomalla 2 viikkoa, joten meitä oli alimiehityksellä silloon 6 vaan töissä) että tarttisin tommoset päivät viälä vapaaks nii hirviän vaikiaa, mitä kyllä osasinki orottaa taas. se oli lomalla kun jätin mun turkin reissusta ilmotuksen toimistoon, koska en oo sinä päivänä töis ku se tulee lomalta ja halusin het tän selvittää. ei kuulunu mtn (mitä osasin kans orottaa) joten otin ja soitin sille sitte, nii äänestä jo kuuli että sitä -tutti koko homma (luulis että seki ois rentoutunu siä turkin lämmös lomallansa ::)) ja sano että menee kyllä vaikiaks, että melkee pitäs tehrä niin että siirretään tää sun lomas syyskuulle ku muuten meillon _ALIMIEHITYS_ niin kauan(!!)

ANTEEKS?! alimiehitys, koska oon yksin poissa vajaat kaks viikkoa ton reissun takia ja meilloli justiinsa muutamia viikkoja kahden ihmisen vajaus, että mitä?! eniten ärsytti ku se horseface supatti pomolle jotaki siä takana koko aika. ja mitenkä yhtäkkiä muka sais sitte siirtääkki ne lomat syksylle, kun aluksi siitä pirettiin kauheeta saarnaa ettei missää nimes?!

mut ok, aluks olin innoossani että jee saan sen reissun suurella torennäköösyyrellä! sitte rupesin kans miettii justiinsa et hetkinen miks, muka yhtäkkiä saa siirtää lomat ja miten nii alimiehitys?! ok, pomolla on itellänsä jotain mp-kokauksia silloon mutta neki on muutamia päiviä vaan. ja toisekseen nyt kesän jälkeen meillä pienempi tuntusilla taas vähenee tunnit jopa niin ettei välttämättä oo kun yhtenä päivänä viikolla töitä. eli mun poissa olo EI olisi suuri menetys ja toisekseen ne mun tunnit kelpas sitte varmasti jollekki muulle niin ku justiinsa työkaverin kanssa puhuttiin että sille kelpaa silloon hyvin tunnit ku oon poissa. niin mikä on ongelma?

toisekseen haluaasin kuitenkin pitää ne mun kesälomat, että ois nimenomaan aikaa täälä suomessaki tehrä jotaki ja nährä ihmisiä ja ristus on mulla nyt suunnitelmia sille mun varsinaaselle kesälomallekki tehtynä! ja mieluusti haluaasin sen pitää, vaikka turkin reissun ottasinki palkattomana sitte. AAAAAAAAA! rupes taas niin kyrpii!
ja ku ehotin kompromissiä, että mulle käy jopa niin että pitääsin ees viikon loman nyt, toisen ottasin turkin reissua varten ja loput päivät palkatonta niin ei sekää ei missää nimes käyny!

nyt en taas oikeesti tiijä, ku tuntuu että täs ny taas tahallaan vängätään (toristetusti ei oo eka kerta) ja tehään asiasta vaikiaa. aina toitetataan siitä joustosta, harmi ku se ei toimi toiseen suuntaan ollenkaan?
mäki oon nyt tän vipan kuukauren aikan tehny mm. 7 pväästä työ viikkoa vaikkei ois kuulunu, niin vähä on semmonen olo TAAS että kiitos tästäki.

niin, että en nyt taas tierä että saako noin tosiaan tehrä ees? ja pitääskö nyt vaan sitte sanua, että pitäkää paskanne mä irtisanon itteni.
mutta ku sitte jourun siihen prkl:n karenssiin 3 kk.... ku ei oo seuraavaa työpaikkaa valmiina. oikeesti oon taas täälä rääkyny silmät päästäni ku oon nii ahristunu tohon työpaikkaan ja siihen että oon niin jumissa ja aiva niitten talutusnuoras!
ja ihan luuseri olo ku on täyttäny miljoona työhakemusta ja mistää ei kuulu mtn?

voisko joku oikeesti kertua mulle että mitä ...lvettiä mä teen!

ihan oikeesti haluaasin tiätää et saanko jotenki puhuttua itelleni noin molemmat lomat? onko joku -tun keino saara ne? koska oon niin väsyny tähän kyykyttämiseen ja siihen ku ei tiärä mistää mtn ja kustaan silmään nii paljo ku keritään. ja aaaa.....
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 21:56  
+
0
voiko (ja ennen kaikkia pystyykö) ne muka kieltämään ton multa kun se reissu tosiaan on maksettu jo?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 22:36  
+
0
argh miksei toi voi jo vastaa :D siinä oli kysymysmerkki.
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 22:42  
+
0
hyvä kuulla täs vaihees et auto ei oo kunnossa....... LOISTAVAAA, että mä rakastan tuota romua. mistäpä taiot auton nyt 14 tunnissa, nii?????????

//iha oikeesti kenelläkää voi olla näin pska tuuri (tai auto). vvvvvvvvvvvvvvvvooooooooi sanonko mikä. potkasen koko auton kyllä suohon
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.07.2012 klo 22:48)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 22:50  
+
0
en tajuu miten jaksan valvoa koko yön ku mua väsyttää jo ny... mut ihan jännä kyllä nähdä millasta on olla yövuoros!

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 23:14  
+
0
tiätääkö joku missä skv:n sivuulla saa täytetty vuokrahakemuksen vai saako siä ees?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 09:20  
+
0
joopa, pitää ottaa veljen auto ku toi fiesta ei suostunu yhteistyöhön. ei siinä, onha se paljo uudempi ja hienompi, mut ensinnäkin ku en oo ajanu täs viimesen vuoden aikana paljo mitään nii vähä outoo nyt sit vielä totutella uuteen autoon. toi on sitäpaitsi farmari-malllinen nii saapi nähä mihi sillä peruutan... voi tsiisus. ihme että veli ees anto sen mulle, tosin ei tässä nyt hirveesti ollu vaihtoehtoja.

äske kävin iskän kaa ajelemassa et saisin toho vähä tuntumaa. kyl tommone maantieajo sujuu mut hidas ajo kyl tökkii, entäs sitku meen kaupunkiin ajamaan........ tästä päivästä ku selviäis hengissä niin HUHH.

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 11:21  
+
0
äääh hirvee nälkä mut ei jaksa ruveta tekemää mittää sapuskaa.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 16:45)