JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52
Pulina 63
Strikku

Viestimäärä: 1820
Arcturus

Viestimäärä: 1864
Älä nyt, mese oli ehkä koukuttavin juttu ikinä joskus.. öö.. kuus-seittämän vuotta sitte! Piti olla aina kaikkia laulujen sanoja siinä "mieliala" -kohdassa ja välillä piti kirjautua ulos ja taas sisään ja ulos ja sisään ja ulos, kun ei kehdannu jutella jollekin pojalle ja halusi, että se juttelee sulle.. Muistan nää niin elävästi!
Do or do not. There is no try.
Kadaver
moderaattori

Viestimäärä: 4330
tintti

Viestimäärä: 2881
nanika

Viestimäärä: 4211
Arcturus

tintti

Arcturus

Strikku

Mäkin oon hengissä! (Tosin syntyny täälä palstalla vasta huippuvuosien jälkeen...)
Tai no itseasiassa en oo varma oonko hengissä. Ensin pukkas joulu päälle ja nyt kun oon selvinny onnellisesti joululahjakriisistä, pitäis jo ajatella taas koulua
Tai no itseasiassa en oo varma oonko hengissä. Ensin pukkas joulu päälle ja nyt kun oon selvinny onnellisesti joululahjakriisistä, pitäis jo ajatella taas koulua

tintti

^^tintille kuuluu vaihtelevaa. Ihan vain oman pään takia. Mutta siis, meillä ihmisolentojen lisäksi asustelee basenji, hamsteri ja parikymmentä kalaa :D Ja tytteli täytti syyskuussa 3 vuotta :)
Ja itse olen tällä hetkellä työttömänä. 9 kk ehdin tossa tehdä oman alan (lastenohjaaja) hommia ja sit nekin loppu. Viime viikolla kävin työhaastattelussa, mut ei onnannu tällä kertaa. Työkkäri hiillostaa, ni jotain pitäis keksiä. Eiiii yhtään stressaaaaaa...
Kuis Arctulla kulkee? :)
Ja itse olen tällä hetkellä työttömänä. 9 kk ehdin tossa tehdä oman alan (lastenohjaaja) hommia ja sit nekin loppu. Viime viikolla kävin työhaastattelussa, mut ei onnannu tällä kertaa. Työkkäri hiillostaa, ni jotain pitäis keksiä. Eiiii yhtään stressaaaaaa...
Kuis Arctulla kulkee? :)
Näin tänään.
R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011
basenjinarttu Keena s. 12/2013
R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011
basenjinarttu Keena s. 12/2013
appenzelli

Viestimäärä: 277
Jee hyvää joulua kaikille! :)
tintti

Gerberos

Viestimäärä: 1049
Bigielma

Viestimäärä: 30
Strikku

^ Ei voi, ainakaan itse.
Mutta tiiättekö, kuinka ärsyttävä tunne on, kun taloudessa on oikeesti useampia pantoja, mutta kun just nyt sattuis tarttemaan sellasta ihan normaalia nahkapantaa, niin sellaista ei sitten tietenkään ole
Mutta tiiättekö, kuinka ärsyttävä tunne on, kun taloudessa on oikeesti useampia pantoja, mutta kun just nyt sattuis tarttemaan sellasta ihan normaalia nahkapantaa, niin sellaista ei sitten tietenkään ole

Tartzu

Viestimäärä: 14
Strikku

Tervetuloa mukaan! Nykyään on varsinkin junnupuolella kovin hiljaista, mikä on harmi, mutta taitaa tää pulina olla se kaikkein aktiivisin :) Tietenkin keskusteluhan syntyy keskustelijoista, joten melkein mihin tahansa aiheeseen kommentoimalla voinee saada vastauksia.
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 05:15) |