Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 13

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 23.07.2014 klo 13:45  
+
0
Me asuttiin eka puol vuotta ilman sälekaihtimia tässä kämpässä ja se oli hirveetä :D Ei tosin olla ihan alhaalla, vaan toisessa kerroksessa, mutta tossa ihan likellä on naapuritalo, josta saattaa hyvinkin nähdä meille sisälle. Kuin myös tuosta viereiseltä puistoalueelta, joka on aika suosittua koiranulkoiluttajien keskuudessa :D Kun on ulkona pimeetä ja sisällä valot päällä, ni ollaan kuin näyteikkunassa konsanaan.

Kesällä voi onneks pitää suht huoletta sälekaihtimia ylhäällä, kun on ulkonakin niin valoisaa, mutta talvella onkin sitten eri juttu. Parissa vuokra-asunnossa oli sälekaihtimet rikki, että niitä ei paljoo auottu tai suljettu, kaikkia ei voinu edes nostaa ylös :D Siks on jotenkin luksusta, kun nyt on oikeesti toimivat kaihtimet.

Ja onneks tähän taloon ei nyt oo tulossa mitään isompia remppoja. Lukot vaihdetaan joskus lähitulevaisuudessa ja se on vain hyvä juttu, koska meillä on tähän asuntoon yhteensä 13 avainta :D

Kylppäriremppaan pitäis säästää, koska meillä rupee kaakelit tippumaan seiniltä, ihan kirjaimellisesti.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 23.07.2014 klo 14:31  
+
0
Laitoin tarjouspyynnöt bändille ja pitopalvelulle, mut en uskalla katsoa mitä ne on vastanneet.. Rahanmeno pelottaa!
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 23.07.2014 klo 21:19  
+
0
Missä ketussa mun kuulokkeet voi olla? Oon ettiny niitä jo kaks viikkoa :mad:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 26.07.2014 klo 10:48  
+
0
Mitä älypuhelimia porukalla on? Suunnittelen vaihtoa ja mietin, että mihin vaihtaisi :D
Mulla on tällä hetkellä iPhone 4S ja sitä ennen oli WindowsPhone-pohjainen HTC 8X ja Nokia Lumia 800.. Windows Phonea en enää halua, nyt mietin jotain Androidia mahdollisesti..
Do or do not. There is no try.

himmel

himmel
Viestimäärä: 13

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 26.07.2014 klo 14:29  
+
0
Itellä on ollut jo vuoden Samsung galaxy Gio mutta oon vaihtamassa trendiin. ^^'

Aaargh... Kuuma... -.- Pitäs käyä uimassa...
Iloista koirakesää kaikille! x3
Toivovat: pikku-himmel, Onnuska ja Laikkuihme

http://www.koirat.com/blogit/oman+arkensa+sankarit Blogi-Oman arkensa sankarit

Remmin toisessa päässä kiskoo:
-Sekarotuinen Onni (uros, 4 vuotta)
-Jackrusselinterrieri Jaakko (uros, 1 vuosi)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 26.07.2014 klo 14:36  
+
0
Mulla oli ennen Samsung Galaxy S ja nykyinen on Samsung Galaxy S3 Mini ja kummastakin oon tykännyt. V:llä oli kans ensin toi Galaxy S ja nykyään Galaxy S4 Mini. Voip olla, ettei ihan heti olla vaihtamassa Samsungista muuhun merkkiin :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 26.07.2014 klo 15:19  
+
0
Multa löytyy Samsung Galaxy S4 ja olen erittäin tyytyväinen vaikka akku kuluu suht nopeesti. Edellinen oli Nokia Lumia 625, sekin ihan ok vaikka kuvia ei voinut laittaa nettiin ja WhatsApp ei toiminut kunnolla. S4 on mielestäni parempi.

Ärh täällä mökillä on ihan liian kuuma, plus ei oikeen varjoista paikkaa eikä sisälle voi mennä koska pikkuveljet nukkuu siellä joten makaan auton takakontissa :D onhan se kyllä kiva olla täällä pitkästä aikaa, ja Piki suurin piirten muutti jokeen vaikka ei yleensä suostu uimaan missään :D sitten kun pääsen kotiin pitäis alkaa pakkailemaan muuttolaatikoita koska äiti muuttaa ens viikolla kerrostaloasuntoon :/ sen takia me lapset vanhinta lukuunottamatta ja iskä täällä mökillä ollaankin, että äiti saa rauhassa pakata kamojaan...

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 26.07.2014 klo 16:20  
+
0
Mulla on Lumia, jota kaikki tuntuu haukkuvan. :D 900 malliltaan ja tyytyväisempi en vois olla. :) Ei mitään moitittavaa!
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 27.07.2014 klo 00:16  
+
0
Mulla Samsung Galaxy S2 Plus (toi plussa on oikeesti tärkee, vaikka kaikki sanoo, ettei sillä oo mitään väliä! On sillä :ylpea:). Mä oon tykänny, tosin nyt viimeaikoina akku ruvennu sanoon sopimustaan irti, mutta itse puhelimessa ei mitään vikaa.

Tosin nyt tällä hetkellä mietin vaihtamista johonkin "kevyempään". Tai siis yksinkertaisempaan. Vaikkei tuossa mitään vikaa ole tai mitään, vois jokin lähempänä peruspuhelinta oleva kapula toimia mulla paremmin tällä hetkellä, koska mulla on pädi hyvin aktiivisessa käytössä. Mutta sitten toisaalta pädissä ei oo mobiililiittymää, joten jos pitäis johkin lähtee oisin ihan ilman mitään. Ehkä mä pysyttelen tossa kunnes se totaalisesti hajoo.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 28.07.2014 klo 17:34  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Mitä älypuhelimia porukalla on? Suunnittelen vaihtoa ja mietin, että mihin vaihtaisi :D
Mulla on tällä hetkellä iPhone 4S ja sitä ennen oli WindowsPhone-pohjainen HTC 8X ja Nokia Lumia 800.. Windows Phonea en enää halua, nyt mietin jotain Androidia mahdollisesti..

nexus 5. Älä mieti muita. Hinta-laatu-suhde ihan sairaan hyvä ja puhdas android on täyttä voittoa.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Torstaina, 07.08.2014 klo 20:06  
+
0
Miks porukka julkasee esim. blogitekstejä ja facepäivityksiä just sillon, kun olis semmonen hetki, että katompas vaan nopsaan :mietiskel: Sit kun olis aikaa lueskella kaikkee mahdollista, koko some tuntuu olevan ihan kuollut.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 08.08.2014 klo 19:26  
+
0
Ihanaa, täällähän on elämää! Pitkä aika edellisestä vierailusta... Just tossa pari viikkoo sit tuli ihan yhtäkkiä Hakataru ja sen silloiset ulkonäkö(farkku??)ahdistukset mieleen, kun sattui omalle kohdalle kamala alemmuuskompleksipäivä. Niin syvälle on tää paikka nähtävästi juurtunut, ettei vuodetkaan auta hävittämään yksityiskohtia mielen perukoilta :D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 09.08.2014 klo 11:25  
+
0
^ Hahah :nauru: Voi ei.... oon vissiin valittanut liikaa!
never regret something that once made you smile

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 17.08.2014 klo 19:15  
+
0
Mistäköhän johtuu illuusio, että mun pädin reunoista tuli terävämmät (tai siis että tuntuu käteen enemmän), kun pistin siihen suojakalvon, vaikka kalvo on noin 0,1 mm paksu eikä edes kovinkaan lähellä reunoja... :mietiskel:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: PULINA 63 - Torstaina, 28.08.2014 klo 17:42  
+
0

tintti kirjoitti:

Mulla oli ennen Samsung Galaxy S ja nykyinen on Samsung Galaxy S3 Mini ja kummastakin oon tykännyt. V:llä oli kans ensin toi Galaxy S ja nykyään Galaxy S4 Mini. Voip olla, ettei ihan heti olla vaihtamassa Samsungista muuhun merkkiin :P


Mullakin on Samsung Galaxy S4 Mini. Oisin ottanut normiversion, ei se nyt niin paljon isompi ole, mut jotenki kuiten sopi toi mini kateen paremmin. Mun ensimmainen alypuhelin! Tuntui kamalalta ja arsytti koko laite aluksi, kun sita edeltava puhelin oli ihan vaan Nokian perus halko jostain vuosien takaa. Mulla on vielakin ehka vahan ikava "normaaleja" nappaimia, en tykkaa kirjoittaa kosketusnaytolla, mutta no.. ah joo ja kamera on parasta. Saa kivoja kuvia ja on aina mukana. Jarkkaria aivan liian harvoin kannan matkassa.

Reizend

Reizend
Viestimäärä: 1

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 05.09.2014 klo 01:25  
+
0
junnupalsta on vielä elossa! ei tosin näköjään kovin aktiivisena

en tiedä miten taas löysin itseni täältä mutta... kerran koiratyty aina koiratyty. täällähän on tuttuja nimimerkkejäkin vielä!

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 03.10.2014 klo 02:52  
+
0
^ Moi!! :aurinko: Long time no see!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 10.10.2014 klo 22:31  
+
0
Mitäköhän muuten Caranylle kuuluu? Tietääkö joku? Äsköin eksyin ensin kc:n fb ryhmään, sieltä nyt junnuilemaan ja Reizendistä tuli jotenkin Carany mieleen :D
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 23.10.2014 klo 12:07  
+
0
Caranyn blogi!!!!11 t. sherlokki
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 29.10.2014 klo 12:12  
+
0
Carany se vaan kaunistuu :D

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 04:00)