Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 13

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 12:59  
+
0
Se on vähä jääny se journali kieltämättä.. :shifty: ollu parempaa tekemistä !!1
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 13:55  
+
0
Meiän parvekkeesta on tullu eläintarha. Aiemmin yllätin oravan kaiteelta ja tänään siihen oli ilmestyny jotkut käpysotkut, taidan tietää ketä syyttää. Ja toisekseen noissa villiviineissä on linnunpesä. Kattelin siinä reilun metrin päästä sitä pesää ja emoa kun olin röökillä. Hyvän paikan valinnu! Jos ne poikaset rupee jossain vaiheessa piipittää tossa niin en tiiä mitä teen...

Niin ja miten voi kaikki vaatteet koko ajan hävitä?! Esim oon nyt hävittänyt kolme vaatetta mitä oon herran jumala viikon sisään PITÄNYT KÄDESSÄNI mut nyt ne on vaan hävinny ku tuhka tuuleen. :eitietoo:
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.06.2014 klo 13:59)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 15:08  
+
0
Oon kateellinen, pikkusisko pääsi Kannukseen. Kennellinjalle.
Harkittin kans silloon nuorena poikana sinne hakemista, mutta jostaan mielen häiriöstä en sitte ikinä hakenu....?! No en tiijä, ehkä ihan hyvä näin. Mutta tällä hetkellä oon vaan superkateellinen kaikille kouluun hakeville ja pääseville... :eitietoo:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 15:09  
+
0
Niijoo! Mullon tatska aika ens viikolla, oon tottakaikuinkasmuutenkaa nyt ihan varma että se menee tyyliin ihan karsiaks ja pilalle ja inhoon sitä ja oon niin ressis ettei mitää rajaa ! Ja tähän kohtaan itkevä ja käsiä hakkaava hymiö.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 15:57  
+
0
Arctu, sun päivityksiä oli ihana lukea!

Musta ois vaan niin kiva lukea siellä monen eri journaleita, mutta eikai ihan ketään tuikituntemattomia siellä voi kamuksi pyytää.. tosin en kyllä ite oo ees kovin aktiivinen :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 16:15  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Niin ja miten voi kaikki vaatteet koko ajan hävitä?! Esim oon nyt hävittänyt kolme vaatetta mitä oon herran jumala viikon sisään PITÄNYT KÄDESSÄNI mut nyt ne on vaan hävinny ku tuhka tuuleen. :eitietoo:



YMMÄRRÄN MITÄ TARKOTAT! Siis, kolme viikkoa sitte mulla oli päällä yhet mun lempparifarkut. Tulin kotiin ihan kyl housut jalassa -> kävin nukkumaan -> sen jälkeen en oo niitä housuja nähny! Oon kääntäny koko hiton kämpän ylösalasin eikä niitä vaan oo MISSÄÄN! Oon ihan epätoivon partaalla tän asian takia ja kaikenlisäks niissä oli kiinni mun paras vyö! Cmoon, meillä on joku vajaa 60 neliöä kämpässä, luulis ettei tänne voi hukata noin vaan FARKKUJA?!

Wallen; haha, en aatellu että kukaan ikinä lukis niitä :D mut hei, koht mult ilmestyy ihka-aito BLOGI mitä sit päivittelen, mut se liittyy vähän muuhun ku meikäläisen biletyksiin ja angstauksiin, mut sitä voi sit lukee ihihih.
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 17:24  
+
0
Joo arctu se on mystistä! Tääki kämppä on ku musta aukko :pyssyt:
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 15.06.2014 klo 07:24  
+
0
Näin just UNTA mis löysin ne mun kauan kadoksissa olleet farkut.. :nauru:
Do or do not. There is no try.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 15.06.2014 klo 17:51  
+
0
SIIS en ymmärrä ! Joskus on osannut vääntää kotisivut alusta loppuun ja oikeesti ymmärtäny HTML-jutuista jotain. Nyt yritän bloggerissa poistaa oletusarvona olevat, todella ärsyttävät REUNUKSET, mitkä se lisää joka kuvaan, mut ainut mitä saan aikaiseksi, on se, että pystyn niiden bordereiden väriä kyllä muuttamaan, mutta en saa niitä pois/kapeammiksi.

Joko toi blogger on ihan arsesta nykyään (oma veikkaus) tai ihminen oikeasti muuttuu tyhmemmäksi vanhetessaan. Arctu 16v vääns tutuille kotisivuja pyynnöstä kyllä.. Nyt Arctu 23v ei saa yhtä HITON BLOGIA näyttämään yhtään siltä miltä pitäis.
Do or do not. There is no try.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 15.06.2014 klo 21:13  
+
0
:ttou: miks aina minä.

Kiipesin eilen töis tikkaille ottamaan yhelle asiakkaalle patjaa hyllystä. Kasslla se sano mule, että oli aika hyvät näkymät äsken tuola tikkailla. Ja iski silmää. Vanha kalju juoppo patu. Varmaan isseen ikäänen. Oksennus.....

Harmi kun ei oltu vielä sielä tikkailla, olson tiputtanu patjan sen äijän päähän. Eivät oo mitään kevyimpiä. Yyyyhhh... :suru:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 16.06.2014 klo 17:23  
+
0
Arctu: ÄLÄ! ÄLÄPÄ VIITTI! Mä oon yrittänyt joskus myös koodailla huvikseni, mutta kaikki on kosahtanut aina siihen etten vain osaa! :eek: Kai silloin teininä katu-uskottavuus (..öö? Nettiuskottavuus?) oli sen verran pakottavampaa, että jotenkin sai aina kaiken tehtyä. Nykyään en saa aikaan yhtään mitään. :nauru:

Mua ärsyttää kun yks mies sanoo mua töissä PIRKOKSI. :nauru: En jumalvita ole mikään rupinen PIRKKO vaikka nainen olenkin!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 17.06.2014 klo 08:27  
+
0
Sama oli Photoshopin kanssa. Vääns vaik millasia kuvanmuokkauksia ja teki jengille ulkoasuja kotisivuille jne jne jne.. Nykyään osaan pienentää kuvan, lisätä kontrastia ja vähän rajailla..

Mua ärsyttää kaikki tollaset pirkottelut! Kaikki emännät ja vaimokkeet ja muijat :D
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 17.06.2014 klo 08:46  
+
0
Onpas muuten hieno sää juhannukseksi. Keskikesän juhla ja tänä aamuna kotipaikkakunnalla tipahti 10cm lunta maahan. :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 17.06.2014 klo 08:52  
+
0
Ja miä viel kehtaan valittaa, ku ennusti juhannukseks vaan +13 :--D .... herranjesta.
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 17.06.2014 klo 23:18  
+
0
Mutta eikös se niin mene, että kun juhannus tulee, niin tietää, että hyvät ilmat meni jo :mietiskel::nauru:.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 18.06.2014 klo 19:17  
+
0
Höpöhöpö! Vielä tulee hellekelit, ihan varmasti tulee! :ylpea:
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Torstaina, 19.06.2014 klo 08:38  
+
0
TÄNÄÄN JUHANNUKSEN VIETTOON!! :love:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Torstaina, 19.06.2014 klo 08:43  
+
0
Tänään ja huomenna kun jaksaisi vielä malttaa olla töissä, niin sitten otetaankin huipun kaveriporukan kanssa suunnaksi ukkohalla ja juhannusmökki! :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Torstaina, 19.06.2014 klo 08:43  
+
0
Tänään ja huomenna kun jaksaisi vielä malttaa olla töissä, niin sitten otetaankin huipun kaveriporukan kanssa suunnaksi ukkohalla ja juhannusmökki! :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 19.06.2014 klo 11:07  
+
0
Jotenkii ei yhtään juhannusfiilis! Kohta töihin ja huomennakin ihan täys päivä töissä YKSIN. Edellisvuosina ollaan menty 12:00 kiinni, nyt mennään vasta 15:00. Edellisvuosina meitä on myös ollut kaksi ihmistä koko päivän töissä, nyt vähän säästetään ja laitetaan Taija yksin sinne :))) nimim. katkera_juhannuksenviettäjä.

En ees tiiä mitä teen huomenna :D lauantaiksi on kaikkea kivaa tiedossa, mut huominen on vielä ihan auki!
Do or do not. There is no try.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 00:30)