JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52
Pulina 63
Kadaver
moderaattori

Viestimäärä: 4330
Ei mullakaan kovin kummoiset suunnitelmat ole.
Menen kotikotiin yhden kaverin kanssa ja lomaillaan vaan. Käydään kalastamassa ja käytetään koiria lenkillä. Mukavaa kun saa RENTOUTUA ja LEVÄTÄ.

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
nanika

Viestimäärä: 4211
Mulla on vielä lauantaina aamuvuoro, mutta sitten sunnuntaina vapaa! Oishan siellä radalle.comia toisessa suunnassa ja jokkista toisessa, mutta eipäs vielä tiedä minne kurssi kääntyy :D On kyllä töitten puolesta jotenkin niin kaikkensa antanu olo, että salee jään vaan kotiin......
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Siis mitä helvettiä TÄNÄÄN on juhannus?
Mä oon koko ajan luullu että se pääpäivä on huomenna! Olin vähän suu auki kun kaveri laitto viestiä et tuunko tänään. No mä kyllä aattelin että vietän sit mun jussin kuitenkin vasta huomenna ku olin varautunu siihen!

never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.06.2014 klo 12:46)
Arcturus

Viestimäärä: 1864
^ Ei ku TÄNÄÄN on juhannus! Eilen oli vasta aatto, tää on oikee juhannus!!
Miä oon ainaki säästäny kaikki energiat tälle päivälle, huomenna vapaaaa, jihuu! Kohta auton keula kohti porukoiden takapihaa, siellä pikku bbq-bileet ja loppuillaks lavatansseihin reivaamaan!

Do or do not. There is no try.
Strikku

Viestimäärä: 1820
Mun koko juhannus on ollu yhtä lagaamista ja älylaitteille raivoamista.
kostajapingviini

Viestimäärä: 173
Hakataru

No mun suunniteltu "hauska" ja "onnistunut" juhannus(päivä) päättykin sitten siihen että ilmasen alkoholin sijasta kattelin universumi dokkareita kotona itsetehtyjen lohtu mokkapalojen kanssa ja osaan nyt selittää kaiken muunmuassa tähdistä
Oon siis krapulan sijasta vaan fiksuuntunut (ja lihonut).

never regret something that once made you smile
Hakataru

nanika

Wallen

Viestimäärä: 9188
^ Muutosta puheenollen, meillä siihen on vielä 2kk aikaa, mutta tuntuu että vaan haluaisin laittaa kaiken laatikkoihin ja antaa olla. Ja tekisi mieli vaan roudata tavaraa tunkiolle, sitä on liikaa. Vaikka tuntuu että ties mitä on heitetty jo pois.
Saatiin muuten aikaiseksi tupaantuliaislahjaksi siskolta apk :kumarrus :
Saatiin muuten aikaiseksi tupaantuliaislahjaksi siskolta apk :kumarrus :

mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
Kadaver
moderaattori

Hakataru

Kadaver
moderaattori

Aa, niinpä tietenkin!
Mua ahdistaa ihan hirveesti, kun joku outo numero on soittanut mulle vähän yli puolenyön.
Kuka soittelee tuollaisiin aikoihin? Mulla ei ole eniroon tunnuksia niin en pääse edes katsomaan löytyykö tuota tyyppiä sieltä.

Mua ahdistaa ihan hirveesti, kun joku outo numero on soittanut mulle vähän yli puolenyön.

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
Wallen

Viestimäärä: 9188
Apk on siis astianpesukone
Ja ppk taas pyykinpesukone.
Ah mulla on vapaapäivä! Tarkoituksena ois tehdä vaikka ja mitä, mutta katsotaan nyt mitä saan aikaiseksi. Juuriharjan ja mäntysuovan osto ois paikallaan, koska matot pitäisi saada pestä. Ja jos tänään saan yhdet paperit koululta, niin ne pitäisi kirjastolla tulostaa ja viedä Kelaan. Ja oishan tuota postissa käyntiä ja olisi ihan kiva kirppiksetkin koluta
Nyt kun vaan ensin jaksaisi suihkuun ja aamupalatouhuihin.

Ah mulla on vapaapäivä! Tarkoituksena ois tehdä vaikka ja mitä, mutta katsotaan nyt mitä saan aikaiseksi. Juuriharjan ja mäntysuovan osto ois paikallaan, koska matot pitäisi saada pestä. Ja jos tänään saan yhdet paperit koululta, niin ne pitäisi kirjastolla tulostaa ja viedä Kelaan. Ja oishan tuota postissa käyntiä ja olisi ihan kiva kirppiksetkin koluta

mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
Arcturus

Kadaver
moderaattori

Bigielma

Viestimäärä: 30
nanika

Arcturus

Kadaver kirjoitti:
Tonni kuussa säästöön! Onnistuu joka jampalta!![]()
Joko olet ihan bridezilla?
Kesäkuussa saatiin 170€ säästöön YHTEENSÄ! Tarkotus kyl oli, että Janne sais jonkuu 400-500€ ja meikäläinen 200-300€ joka kuukaus, mut tuli vähän yllättäviä kuluja. Huooooh :D
Ja OON! Äsken näin unta, missä lähin kirkosta yksin ja raivosin vaan, kun Janne ei tullu mun mukana ja valokuvaajaki oli kadonnu.. Toissapäivänä lainasin kirjastosta n. 3434543268 kpl hääaiheisia kirjoja. Ja en oo telkkarista kattonu mitää muuta, ku Neljät Häät, Hulluna Häämekkoihin, Meidän Häät, Kaksi julkkista ja yhdet häät.. Janne heittää mut kohta varmaan pihalle :--D
//Ja hirvee stressi, ku lukee kaikkia hääfoorumeja ja facebookin ryhmiä ja blogeja ja herra ties mitä, niin jengi kellä on häät joskus syyskuussa 2015, on jo askarrelleet 1000kpl SUODATINPAPERIRUUSUJA ja niillä on kutsukortit ja pöytäkartat ja KAIKKI valmiita?!?! Meikäläisellä kesäkuussa ja mulla on valmiina öö... no kirkko on varattu! Ja jatkokengät ostettu....
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.07.2014 klo 11:36)
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28880 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7259 |
Viestejä yhteensä | 548428 |
Uudet käyttäjät tänään | 2 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 3 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 11 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266230 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.03.2025 klo 14:30) |