Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 10.07.2014 klo 11:54  
+
0
Kämpän ostaminen on kyl superaikuista!! Oon onnellinen et oon sen vaiheen päässy hyppäämää yli, ku muutin Jannen omistusasuntoon vaan loisimaan.. :shifty: Mut ei tarvi luullakaan olevansa viel niin aikuinen, et mitää asuntolainaa lyhentelis!!1

HURJAA KYL! Kaikki on vanhoi ja aikuisii ja sit taas tajuaa, miten kauan on tullu pyörittyä jollai hiton koirat.comin junnupalstalla!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.07.2014 klo 11:55)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Torstaina, 10.07.2014 klo 16:16  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Oon ehkä vanhanaikainen, mutta kyllä mulle on tärkeää olla naimisissa ennen kuin lastenhankintaa edes ajattelen!



Et oo ainoo, joka ajattelee näin :).

Tää on ihan hirveetä. Oon ollu 10 pv rippileirillä isosena, ja sielä oli kokoajan jotain ohjelmaa. Nyt sitten kun oon kotona ja aikaa on mielin määrin eikä mitään aikatauluntapaistakaan, ei oikein osaa tehdä mitään. Hirveen aikaansaamaton olo :neutral:. Tätä aikaansaamatonta oloa vielä pahentaa se, että aina, kun keksin jotain, mitä voisin tehdä, tajuan, että tarvitsen siihen jotakin sellaista tavaraa, mikä mulla oli sielä leirillä mukana, ja koska mulla ei niitä kamoja ole vielä kotona, mä en voi edes tehdä niitä asioita, mitkä tulee mieleen. Huoh.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 11.07.2014 klo 11:36  
+
0
Oi, muistan ton rippileirinjälkeisen tyhjyyden! Ei osannut tehdä mitään ja oli vähän hassu olo vaan olla kotona, ilman että oli hirveää ihmismassaa ympärillä ja just sitä aikataulua!

Kelpuuttaiskohan ne mua vielä isoshommiin, oli kyllä aina niin hauskaa!
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 11.07.2014 klo 22:35  
+
0
Onko H1N1 onnistunu välttämään Pellon?

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 12.07.2014 klo 01:02  
+
0
Arctu, teidän seurakunnasta en tiedä, mutta täälä ainakin kelpuuttaisivat :). Kannattaa kyl lähtee kokeilemaan!

Ja se leirikuplan puhkeeminen on ihan hirveetä. Aikasemmin se on tapahtunu mulla silleen pikkuhiljaa, eli päivä päivältä oon nähny enemmän ja enemmän ihmisiä. Eilen sitten oli kunnon poks-effekti, kun käväsin treeneissä, jossa se parisenkymmentä muuta ihmistä. Oli semmonen "ai eiks se leiri ollukaan ainoo paikka missä oli elämää"-fiilis.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 12.07.2014 klo 12:28  
+
0
Ripari oli ihan perseestä. Tai muuten se oli ihan jees mut oikeesti ringis lukee raamattuu sun muuta shaissea niin.. luojan kiitos vaan et se on ohi :nauru:
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 12.07.2014 klo 13:04  
+
0
Mäkään en viihtynyt riparilla... Kyllähän siellä nyt oli sen viikon, mutta kyllä mä keksin kivojen tyyppien kanssa parempaakin tekemistä kuin hengellisen kirjallisuuden lukeminen tai Jessestä keskustelun.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 12.07.2014 klo 15:04  
+
0
Miä en viihtynyt omalla riparilla ollenkaan, mutta isoshommissa tuli pyörittyä useampi vuosi ja en tiiä, ehkä mä sit tykkään istua ringissä ja keskustella Jessestä :nauru:

(ei me kyllä koskaan istuttu ringissä ja luettu Raamattua..)
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 13.07.2014 klo 00:19  
+
0
Me istutaan aina epämääräsessä häröpallossa ja parannetaan maailmaa. Ennen istuttiin ringissä, mutta seukkarinuorten määrä kasvoi niin räjähdysmäisesti viimevuoden aikana, että tilat on lievästi sanottuuna ahtaat ihmismäärään verrattuna.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 13.07.2014 klo 10:26  
+
0
Oi, täällä on heräilty henkiin!

Vanhoiks käyään juu, meilläkin alkaa tossa vuoden päästä olemaan omakotitalon ostaminen edessä, vielä pitäs toinen vuosi säästää ASP-lainaa varten. :cool:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.07.2014 klo 10:27)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Torstaina, 17.07.2014 klo 22:44  
+
0
^ Sun ei olis pitäny sanoo tota! Kaikki hiljeni
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 18.07.2014 klo 13:25  
+
0
Ei tässä lähes vihaisessa katkeruudessa ja kateellisuudessa voi mitään sanoa !! :ylpea:


Haluun kans omakotitalon, tai edes sen rivarinpätkän! Onhan meillä tilava asunto, mutta kyllä kertsikämppä on valitettavasti aina se kertsikämppä..
Do or do not. There is no try.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 18.07.2014 klo 20:27  
+
0
Meinasinkin tulla sanoon et melkosen combo breakerin pistin, junnupalsta meinas vaipua takas parin vuoden hiljaiseloon... :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 18.07.2014 klo 20:33  
+
0
Mä en haluais asua omakotitalossa :D Ja rivarikämpät on täällä niin kalliita, ettei tarvii edes haaveilla näillä tuloilla.

Tää on ihan hyvä asunto. Ei unelma, eikä ehkä tarpeeks isokaan, mutta riittää meille. Alue on hyvä ja naapurit on suurimmaks osaks mukavia. Ja saatiin tää halvalla :D

Huomenna sitten suunnataankin pitkästä aikaa Pieksämäelle. Ihan uskomatonta, että tuli joskus asuttua sielläkin. Siitä tuntuu olevan ikuisuus, vaikka eihän me olla asuttu kuin "vasta" 3,5 vuotta Kuopiossa :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 18.07.2014 klo 23:22  
+
0
Omakotitalo olis ihan super jees jos siinä olis valtava piha, puutarhuri, uima-allas, allaspoika ja valtava terassi minkä voisin sisustaa hienosti. Merikin vois olla lähellä niin sais venepaikan. Tai ehkä talo vois olla rantatontilla. Ja ehkä kans sit siivooja sinne kämppään kun luultavasti se olis vähän isompi luukku.

Täytyneis kyl tähtää aika rikkaisiin naimisiin jos aattelin tälläseen päätyä :nauru: Kerrostaloissa ei kyl mitään vikaa, varmaan pysyttelen näissä.
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 19.07.2014 klo 07:01  
+
0
Minä en enää ikinä kyllä halua muuttaa kerrostaloon, kun tämmöisesta loukosta pääsee vihdoin pois! Rivitalo tai omakotitalo sen olla pitää ja silloinkin niin että omaa pihaa löytyisi ja olisi mahdollisuus sitä laittaa ja sisustaa sitä pihaa oman näköiseksi.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 19.07.2014 klo 09:30  
+
0
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että mielummin sitä maksaa lainanlyhennystä sen keskimäärin 4-800€ kuukaudessa, mitä vuokra olisi. Sama raha niin en ymmärrä, kalliimmaks se asuminen loppupelissä tulee jos vuokraa maksaa koko ikänsä, laina kuitenkin loppuu aikanaan. :D Ei meilläkään mitkään hirmupalkat ole, kun miettii suomalaisten keskipalkkaa ja silti aivan hyvin pystytään ottaan about 150 000€ laina.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 19.07.2014 klo 11:18  
+
0
Toisaalta omistusasunnossa on sellaisia kuluja, mitä vuokralla asuessa ei ole. :hymy:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Melina

Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 19.07.2014 klo 14:22  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Mä oon aina ollut sitä mieltä, että mielummin sitä maksaa lainanlyhennystä sen keskimäärin 4-800€ kuukaudessa, mitä vuokra olisi. Sama raha niin en ymmärrä, kalliimmaks se asuminen loppupelissä tulee jos vuokraa maksaa koko ikänsä, laina kuitenkin loppuu aikanaan. :D Ei meilläkään mitkään hirmupalkat ole, kun miettii suomalaisten keskipalkkaa ja silti aivan hyvin pystytään ottaan about 150 000€ laina.



Eihän se tosiaan ihan näin yksinkertaista ole. Lainasta maksat pankille reilusti korkoja ja kuluja (eli samaa "tyhjää") ja lisäksi omistusasunnon remonttikulut (keittiö, kylppäri ym n. 20v välein) maksaa myös.
Ylläpitäjä

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 19.07.2014 klo 14:25  
+
0
Juuei omakotitaloo niiden kaikkien kulujenkaan takia. Kerros- ja rivitalossa on parempi, ku kulut jaetaan kaikkien asukkaiden kesken. Meilläkin yhtiövastike on suht pieni, ni se ja lainanlyhennys ei ole kauheasti kuukaudessa.

Veskuhan se kovasti haluais asua omakotitalossa, mut ku meille lupailtiin se 100 000 sillo lainaa, ni ei siihen jääny vaihtoehdoks muu kuin kerrostaloasunto. Kuopio ei oo kovin halpa paikka ettiä asuntoo, varsinkaan jos ei halua kauhean kauaksi keskustasta :D Sit jos asuis 75 kilsan päässä Varkaudessa ni tolla summalla sais sen omakotitalon.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 05:15)