Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 49

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 11:41  
+
0
^ Just joo, todella ärsyttävää tuollainen! Alko ihan ärsyttää sun puolesta tuon ihmiset puheet.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 12:54  
+
0
oon ihastunu :shifty:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:02  
+
0
Raporttia! :nauru:

Kävin katsastamassa kämpän ja tulevan kämppiksen. Kämppis sitten heitti mut autolla tän tyypin pihalle ja auttoi kun meinasi iskeä paniikki! :nauru: Soitin että tulee hakemaan mut sisään, ja voi luoja miten komea se oli! Kysyin saanko halata, ja sainhan mää. Siinä sitten mentiin sen luo, syötiin baanaaniruisleipää ja juteltiin ihan samaan tapaan kuin aiemminkin. Mä nauroin ihan hirveästi!

Käytiin pelaamassa biljardia ja joko mä olin parempi pelaaja kuin muistin tai sitten se tökki tahallaan palloja väärin, että mä saisin pisteitä.... Sitten syötiin iltapalaa ja mentiin nukkumaan, nukuttiin sohvalla. :nauru: Mähän tosiaan menin sinne sen luo illalla 21 aikaan ja lähdin siinä 7:15 aamulla, joten ei ehditty mitenkään älyttömästi hengailla, mutta kyllä tosta sellaisen tosi positiivisen yleiskatsauksen sai. Oli älyttömän kiva tyyppi ja mulla tosi kivaa, ei sekään kuulemma pettynyt. :)

//Lisäks puhuttiin, että tästä vois ehkä tulla jotain enemmänkin. :shhh:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.08.2011 klo 17:02)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:05  
+
0
^ oi kada miten hyvältä kuulostaa! :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:25  
+
0
Uu Kada :) kiva et meni hyvin!

/ kdjfdkfh en oo nähny tota öö 5 päivään? Eikä olla oltu paljoo ees yhteyksis, siis kyl se sano et sil on ikävä jne jne mut äh. Sais nyt tulla sieltä matkalta jo en jaksa enää
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:43  
+
0
Hyvä että kadalla meni hyvin! :) Asuuko se mies myöskin siis helsingissä?

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:51  
+
0
Juu asuu. :) Tsihihi, olen kyllä toooosi onnellinen!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:18  
+
0
oi jee kada! mä mietinkin tona iltana et mitenköhän sulla mahtaa mennä siellä, mut mahtava juttu et meni hyvin :) puhuitteko koska näätte uudestaan?

ja okei, jos joku osaisi auttaa mua tai jakaa kokemuksiaan! mut mitä voi tehä tilanteessa kun tajuaa että onkin ihastunu hyvään kaveriinsa? kyllää minä joka oon liputtanu sitä etten ikinä vois ihastua kaveriini ja mitä kaikkea mä oon tostakin sanonut ja pitänyt sitä nounouna.. pakko perua kaikki se. ja mä en tiedä et otanko mä nyt vaan noi ton sanat väärin vai tuntuuko siitäkin tältä. en uskalla kysyä kun pelkään että välit menee! ei oo kiva tilanne.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:22  
+
0
Mä viime talvena säädin parinki mun TOSI hyvän frendin kanssa ja tulos oli se että toisen kanssa en oo oikeestaa missään kunnollisissa väleissä (oltiin siis oikeesti tosi hyviä kavereita) ja toisen kanssa on vaa välil vähä awkward tilanteita vaa :q Joten mä päätin että nou nou friends anymore.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:31  
+
0
mä olen kaavaillu meille jo päässäni onnellisen suhteen.......... oltais niin sopiva pari!
never regret something that once made you smile

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:34  
+
0
Mä oon tainnu täälläki aiemmin kertoa, mut viime marraskuus tuli säädettyä tosi hyvän kaverin kans. Sen jälkeen ei sitte puhuttu moneen kuukauteen ja muutenki näkeminen oli vähä kiusallista, mut pikku hiljaa meidän välit parani. Koskaan ei kuitenkaan täysin. Ja nyt en oo sitä siis pariin kuukauteen nähny ja pari viikkoa sitte ku se soitti mulle, nii kyllä mulla pari kertaa sydän pyörähti, eli en oo ihan päässy siitä yli. Mut joo, se ny on ihan mahdoton tilanne etten mieti sitä enempää.
Sanoisin kyllä ettei kaverin kans kannata mitään yrittää, ELLEI oo valmis menettämään sitä ystävyyssuhdettaki. Tietysti siinä on sekin mahdollisuus et juttu toimis mutta....

V on sit taas vähä eri juttu, sitä en jaksa edes yrittää selittää.......

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:38  
+
0
toivoin että oisin saanu kuulla jotain onnellisia tarinoita.. :D oon ihan mustis tosta (vaikka ei mulla taida olla aihetta.. vielä) ja oon ihan vakuuttunu että toikin olis kiinnostunut musta! koska se on muuttunu sellaseen suuntaan. mut pelottaa kuitenkin liikaa et sokeesti kuvittelen kaiken!

ja niin, en siis ajatellu hoitaa tätä sellasella hyppään sun kanssa sänkyyn yllärillä vaan semmosella ootmullemaailmantärkeinjasunkansmunonniinhyväolla paljastus yllärillä..............
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.08.2011 klo 18:48)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:44  
+
0
Mä ja H oltiin kavereita ennen kuin alettiin seurustella. Ei niin hyviä, että oltaisiin kahdestaan hengailtu, mutta kuuluttiin samaan kaveriporukkaan ja juteltiin aika paljon. Ihan toimiva juttuhan se oli, hyvät muistot jäi. :)

Hakis, ei päivämäärälleen, mutta eiköhän me nähdä uudelleen heti kun mahdollista. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 23:17  
+
0
voivoi tämäpä näyttää hyvältä ja tuntuu ja kaikkea! viikonloppuna nähdään, olen m'än luona kaksi yötä, toisena vähän juodaan ja toisena katsellaan leffoja. m jo lupasi mulle paikan kauhuleffan ajaksi sen kainalosta ja kaikkea :-) prrrr♥
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 12:59  
+
0
Suosittelen tätä blogia jokaiselle nuorelle naiselle.

Misogyniaa verbaaliakrobaattisessa muodossa. Sisältää kuitenkin mun mielestä välillä ihan asiaakin. Tosin mä olen aina vihannut feministejä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 16:46  
+
0
vaikka me viime kuun alussa erottiin niin käytännössä...

huomenna kolme kuukautta. elämäni onnellisimmat kolme kuukautta, vaikka alussa vammasinkin ja kuukausi sitten näytti huonolta. tuo on kestänyt mun sekopäisyyskohtauksia, angstauksia ja vaikka mitä. se tietää musta kaiken ja ylihuomenna pääsen taas sen kainaloon rauhottumaan.

loppujen lopuksi tässä tulee sattumaan mutta siihen asti aion ottaa tästä kaiken irti.
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 18:46  
+
0
purr pörr tuo on vaa nii komee ja ihana ja nii kiva herää tuon viekust :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 23:34  
+
0
Iik. Saatan olla seurustelusuhteessa!

Mun ja Peksin erosta on nyt hitto VUOS ja silti vähän tuntuu vielä oudolta että hyppään näin äkkiä toisen miehen matkaan. Ja ok viimevuotisen eron jälkeen päätin etten seurustele vuosikausiin, mut ei rakkaus kelloon katso ja ei onni aikaa kysele vai mites se meni :D Ei hitto mä olen onnellinen nyt. Ehkä en oo niin onnellinen enää kun tuo lähtee takasin Turkuun missä se opiskelee, mutta katsotaan. Mun eka kaukosuhde, vähän jännittää. Okei, tuo on kaikki lomansa ja lähes kaikki viikonloppunsa täällä Haminassa niin mikäs siinä, ei oo niiiiin sellanen kaukosuhde mitä vois olla. Ja mä voin aina vapaapäivinäni mennä viikollakin Turkuun niin no. Apuaaa :D purrrpurrr mur ku toi on ihana voi herranenaika.

//EIKÄ EES MITÄÄN "SAATAN OLLA.." Hitto mul on poikaystävä! Antakaa joku mulle paperipussi tai jotain, koht tulee kohtaus..
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.08.2011 klo 23:38)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 23:42  
+
0
^ ooooii suloista!

mulla on ongelma :( m on mun kaverin hyvä ystävä ja tuo kaveri on tosi tarkka sen seitsemästä kaveripojasta. kerran sanoin että yks a on komistunu, niin jo oli nytkit pystyssä että elä koske. no asiaan. m lisäsi mut fb kaveriksi ja jutteli mulle ensin ja lähetti ekana flirttailevia viestejäkin. ollaan oltu tiiviisti yhteydessä nyt viikonpäivät ja kun kaverille siitä sanoin, niin se sano, että ei asiatsa kovin tykkää. nyt se sitten sai kyytejä koskien raivokohtauksen ja sanoi, että minä oon menny iskemään sen kaverin ja että se ei oo oikein, vaikka minä en ole edes koko m'ää iskenyt, vaan osittain vaan :-D en nyt tiedä että pitäiskö mun jättää m rauhaan (mitä en tosiaankaan halua ja uskon, ettei m:kään, koska meillä synkkaa hyvin ja ollaan molemmat ihastuttu toisiimme). mutta miten mä saan tuon käsittämään, ettei se voi määräillä kenen kanssa mä oon ja mitä teen. hyvänä esimerkkinä yksissä bileissä juttelin '96 kanssa ja tämä tuli raivoomaan, että joko minä tai nuo penikat :eitietoo: eli mitä mä teen? oon vaan välittämättä tuosta kaverista, vai yritän sopuisasti sille olla, mutta silti jatkaa juttua m:än kanssa? äääääääh :mietiskel:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:00  
+
0
oi arctulle!

ja wallen, mun mielestä sun kaveri on kumman omistavainen sen kavereita kohtaan. eihän sillä ole mitään sanottavaa siihen kenen kanssa oot. mähän sotkin yhet välini hyvän kaverin kanssa miehen takia (tosin siinä kaveri oli musta vähän turhan omistavainen), enkä nyt kyl suosittele ihan kokonaan katkomaan välejä kaverin kanssa miehen takia mutta en mä myöskään lopettais mukavan miehen tapailua sen takia että joku kaveri ei siitä tykkää, hyvän kaverin pitäis kyl se ymmärtää. ehkä sun kaveris pelkää että sen välit heikentyy siihen m:ään jos teistä tulee pari tms.?

mä oon tässä kauhistuksissani ottanu vähän etäisyyttä tohon nyt päivän pari kun oon oikeesti aika pelottavan ihastunu. en mä ees halua käyttää sanaa ihastunu kun vihaan sitä ylikaiken. yäk. mut en mä tiedä, puhellaan nykyään aika söpöjä toisillemme. silti pelottaa et kaikki tuhoutuu jos alan sepittämään sille jotain että oon ihastunu. nään jo oikeen kuinka meiän hyvä ystävyys rapistuu siinä.....
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 21:30)