Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 49

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 19:22  
+
0
Elektroniikkamiehistä on tullu mun uusia suosikkeja. Oon vannonu ala-asteelta asti urheilijoitten nimeen mutta nyt!

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 19:47  
+
0
^Hyvä juttu että et oo nähny lapualaisia elektroniikka-asentaja opiskelijoita....... :DD

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 20:05  
+
0
Voi eii miksi pitää olla näin kieroa huumoria tuon kanssa aina :---D wää!
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 21:09  
+
0

Ficaro kirjoitti:

^Hyvä juttu että et oo nähny lapualaisia elektroniikka-asentaja opiskelijoita....... :DD



HYST.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 21:16  
+
0

Ficaro kirjoitti:

^Hyvä juttu että et oo nähny lapualaisia elektroniikka-asentaja opiskelijoita....... :DD



Tässä onkin nyt iha selvästi kyse iisalmelaisista! (en kyllä tunne sieltä ketään?)

Mä oon edelleen näitte sähköpoikien kannattaja! :D

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 21:27  
+
0
Lapuan amiksen perusteella sanoisin ehdottomasti et raksa ja lvi! Sit toisesta päästä olis just elektroniikka/ict ja auto...... Sähköasentajista on siinä mieles hankala sanoa ku ne oli luokkakavereita. :D Ne jotka oli vähäki hyvännäkösiä nii menetti pisteitä sit luontees...
Mut toisaalta seinäjoella oli kyllä pari ihan hyvännäköstäki sähkäriä!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 21:33  
+
0
Savolaiset elektroniikkamiehet joo! Ne on ihan ykkösiä :D:D

Mutta muutenki on mystisesti joka paikasta putkahtanu hyvännäkösiä tyyppejä, jotka on sattunu olemaan elektroniikka-asentajia :-D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 18.07.2011 klo 11:06  
+
0
-----
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.07.2011 klo 11:06)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 18.07.2011 klo 11:43  
+
0
Hahaa, uskaltauduinpa tunnustamaan ihastukselle tuossa yksi päivä. Siis miehän oon tosi huono sellasessa, ei vaan meinaa kehdata. Nytkin yli puoli vuotta jahkailin ja jahkailin, haaveilin ja suunnittelin kertovani. Oon meinannu monesti haljeta kun tuntuu että on pakko kertoa tai en saa mielenrauhaa, ei voi tietää sen tunteista jos ei tee jotain. Että ehkä sekin on ujo tunnustamaan?

Tekstailtiin tosiaan viime viikolla ja sitten tuli sopiva väli ja päätin pamauttaa. Ensin vähän vihjailevasti ja sitten kun se alkai tajuamaan, niin varmistin että varmasti ymmärsi selventäen että niin siis häneen jostain joulukuusta lähtien. Pakkeja sieltä ei tullut, ei rakkaudentunnustuksiaan. Oli vaan että "aijaa vai sellasta :D" ja kun sitten naurahdin että toivottavasti et nyt kauheesti säikähtänyt tai ahdistunut, niin tuli että "no en :D". Ja toissapäivänä taas tekstailtiin eikä mitään merkkejä siitä että olis jotenkin ahdistunut.

Eli ilmeisesti olen sille vaan kaveri. No, sainpahan nyt sanottua ja mielenrauhan kun hän tietää asiasta. :) Ja jostain kumman syystä en ole luovuttanut enkä mitenkään masentunut, jotenkin mulla on luottavainen fiilis että kyllä tää tästä. Hassua, ei mulla oo ennen tällaista fiilistä tullut jos oon jollekin tunnustanut ja sitä ei kiinnostakaan. Ennen oon ollu ihan tappiofiiliksillä.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.07.2011 klo 11:45)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 18.07.2011 klo 23:39  
+
0
mulloli taas kyllä oikee rinssessa v-loppu :love:


oon tottunu vähä liija hyvälle..... :eitietoo:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 19.07.2011 klo 18:44  
+
0
mites mites tässä näin kävi... mulla oli tosi pitkän aikaa juttua A:n kanssa mutta ruvettiin sitten tappelee festareilla eikä sit pidetty mitään yhteyttä ja sitten toi T tulee ja tipahtaa nenän eteen ja sit se eksykin meille yöks viikonloppuna. ja nyt oltiin toisilla festareilla yhessä, seuraavas blockfest T:n kanssa ja ennen sitä pippalot jokelassa ja kai mä hyvinkäälläkin meen käymään :---)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 19.07.2011 klo 18:55  
+
0
Haukku on parisuhteessa :love:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 19.07.2011 klo 22:15  
+
0
♥ ei mul muut
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.07.2011 klo 22:15)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 00:24  
+
0
hoksasin täs notta mullon enää pari viikkua armon aikaa eikä viäkää mtn hajua mitä ostan tolle synttärilahjaks :shifty:


hjälp! heitelkää ny randomilla jtn, ne voi osua aiva nappiin tai sitte saan jonku kuningas irean niistä.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 00:25  
+
0
ai nii ja meillähä tuloo täs pian vuos täyteenki, ristus ku on aikai menny nopiaa :shifty:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 00:27  
+
0
^ mä vissiin just tynttärilahjaksi exälle (hui ku kuulostaa jännältä :-D) tilasin joku autolehden (tais olla autobild?) puoleksi vuodeksi. ja se sitte sille kortista paljastu. eikö se sun poikaystävä tykkää just autoista?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.07.2011 klo 00:27)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 03:03  
+
0
Kopsaan tän nyt tuolta aikuisten puolelta.

Kadaver kirjoitti:

Oon ollut nyt tuohon yhteen miehekkeeseen yhteydessä yli kuukauden puhelimitse. Ollaan soiteltu ja lähetelty viestejä. Mä olen parin viikon päästä menossa hänen luo yöksi, sillä tarvin hänen kaupungistaan majapaikkaa yhdeksi yöksi. Yhteydenotot ovat olleet molemminpuoleisia, kumpikin on ollut aloitteellinen ja mulla on ollut tästä hommasta tosi hyvä fiilis, olen ihan hirveän ihastunut tohon mieheen, niin hullulta kuin se tuntuukin. Sekin on antanut tosi selvästi ymmärtää olevansa musta kiinnostunut.

Tässä tulee nyt se The Mutta. Mä olen luonteeltani sellainen, että höpöttelen vähän mitä sattuu, jos sopiva sauma tulee. Viime lauantaina puhelinmaratonin aikana puhe kääntyi jotenkin eksiin, ja mä kertoilinkin sitten hälle mun historiaani vähän tarkemmin. Tiesi aiemmin, että olin seurustellut viitisen vuotta, mutta nyt kertoilin vähän eron syitä (eksä tykkäs töistä vähän liikaa ja mun tunteet kuoli sen takia), millaisissa väleissä nykyään ollaan (kaverilliset mitä sulle kuuluu? -välit), kerroin päässeeni täysin yli ja sanoin hälle että hän on eka johon eron jälkeen on syttynyt aito kiinnostus. Otti asian positiivisesti ja kertoili kans omaa seurusteluhistoriaansa. Silloin tällöin pieni ääni päässä huusi tuskissaan, että "Ei, EEIIII!! Älä puhu eksistä!!!!!", mutta se tilanne tuli vaan jotenkin niin luonnollisesti ja keskustelu eteni, joten ajattelin että paskat. Tein kuitenkin omasta mielestäni selväksi, että en kaipaa eksää yhtään ja että oon kiinnostunut hänestä hänen itsensä takia.

Ollaan oltu tuonkin jälkeen yhteydessä, mutta oon havainnut nyt lievää etäisyydenottoa miehen puolelta. :suru: Vastailee kyllä jos itse laitan jotain ja on kerran soittanutkin, mutta nämä yhteydenottojen väliset ajat on mulle armotonta kanki perseessä -meininkiä. Mietin ja pohdin, ahdistun. Pitäisikö antaa ajan kulua ja katsella kahden viikon päästä mitä tapahtuu kun tavataan? Vai ottaisinko etukäteen asian itse puheeksi ja kysyisin, että säikähtikö hän turhan kiusallista aihetta? Jälkimmäinen tuntuisi jotenkin turhan ripustautuvalta käytökseltä ja voisi häätää toisen vielä kauemmas. Pitäisinkö nyt itse vain aktiivisemmin yhteyttä ja toisin näin ilmi olevani kiinnostunut?

Tyhmä, tyhmä minä. Olisit vain puhunut leffoista ja musiikista! :ttou:

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 15:40  
+
0

Wallen kirjoitti:

^ mä vissiin just tynttärilahjaksi exälle (hui ku kuulostaa jännältä :-D) tilasin joku autolehden (tais olla autobild?) puoleksi vuodeksi. ja se sitte sille kortista paljastu. eikö se sun poikaystävä tykkää just autoista?


hitto! toi olis ollu aiva täyrellinen, mut mun miälestä niille tulee kaikki maholliset autolehret jo. ja mistää tuning - 'pelleistä' (:roll:) se ei piittaa nii jää ne lehret sivuhu. tää ois iha huippu! pakko yrittää urkkia et tulooko niille kaikki mahrolliset jo.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 16:06  
+
0
mullon ens v-loppu kokonaan vapaata (!!! oikeesti tää on jtn nii järkyttävän uskomatonta!) nii suunnataa tampereelle rahatilanteesta riippuen shoppaalemaha tai sitte särkkikselle ja sitte viä lopuuks aaaaahhh (!1) american dineriin! :love:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 21:20  
+
0
viikonloppu ja pidennetty semmonen ja kultsi tulee meille!
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 23:15)