Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 49

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 22:29  
+
0
miks aina kun nään jonkun komean ja jos se sattuu oleen mukavakin ja kaikkea, niin se ei missään nimessä ole kajaanilainen??
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 22:40  
+
0
^Kajaanissa ei ole miehiä, jotka olis komeita, mukavia ja kaikkea?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 22:41  
+
0
Meillä menee nyt pyn kanssa aikataulut aika ristiin :/ viime viikonloppuna mä en ollu maisemissa ja nyt tuo ilmotti että ens viikonloppuna se on jossain mökillä ja sitte taas ens viikon viikonloppuna mulla onki duunia... :roll: No onhan se nyt ollu täällä ja siis ollaan nähty paljon mutta kun oon duunissa kokoajan ni keretää vaa kattoo tv.t ehk tunti ja sitte mennääki nukkumaa ja aamulla mä kiirehdin taas töihin ÄH !! No onneks on ens viikolla pari vapaapäivää jotka nyt toivon hartaasti että saisin viettää kokonaan ton kanssa :D ei voi olla liikaa vaadittu
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 22:53  
+
0

Kadaver kirjoitti:

^Kajaanissa ei ole miehiä, jotka olis komeita, mukavia ja kaikkea?



ja tää on niin pieni kaupunki että täällä tuntee kaikki :-D just se ikähaitari mikä ittelle ois ok niin on liian tuttua porukkaa että hyhhy.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 10:24  
+
0
mä en pelkää mitään, mä en pelkää mitään
niin paljon kuin sitä että lähdet pois


äwäwä


ps. Kajaanissa ei tosiaan oo sopivia kivoja ihaneja miehiä. eieieiei
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.07.2011 klo 10:26)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 00:44  
+
0
hyi kamalaa, tulin kirjottaa tämmösen lässyttely viestin tyngän.... oon aina yrittäny vältellä semmosia ällöttävyyksiä :-D

eniveis, on ollu kamalan paskat, -ttumaiset ja turhauttavat (x103042949234) (työ)päivät että mä oikeen ootan että tua tuloo kotio ja pääsöö valittamaha siihe kainaloho kuinka surkeeta mullonkaa ollu !

toisaalta en oo iha varma onnistuuko sekää, j:ki ollu nii pahalla päällä pari päivää että jos se jatkuu viä v-loppunaki nii se niistä henuutteluusta ja sitte vaivun vaa yhä enemmä ittesäälihi :D

mä en kyllä halua et mikää pilaa tän v-lopun ku mulla kerranki on vapaata ja ollaan menos tampereelle ja american dineriin ja kaikkia !
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 00:54  
+
0
Muhun on iskenyt epävarmuus ja pelko. Jännitän ihan kamalasti, luon päässäni toinen toistaan pahempia worst case -skenaarioita ja panikoin. Mä varmaan pyörryn sinne rappukäytävään.

Pelkään, etten ole tarpeeksi nätti. Puhun liikaa ja vääriä asioita. Pelkään, että musta ei tykätä!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 14:22  
+
0
voi kadaskuukkeli, koeta olla stressaamatta ja miettimättä liikaa, hyvin se kuitenkin menee!
tiedän niin ton tunteen, kun oon panikoinu hirveesti tollasia asioita kun oon parit kerrat nähnyt jonkun uudestaan baari-illan jälkeen, oon ajatellut että se mies muistaa mut paljon kauniimpana jne ja oonkin ihan kauhea pettymys sille tms. mut oon aina koettanut olla sellasella asenteella että jos ei kelpaa niin ei se sitten oo sen arvonen :)
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 14:38  
+
0
^^ Liikaa ja eritoten vääriä asioita voi puhua vain ihmiselle, joka ei ole sulle oikea. Jos toinen oikeasti tykkää ja teillä "kolahtaa", niin ne "väärätkin" on varsin oikeita ja puhua voi mistä vaan.

--
Auton takapenkillä neljän aikaan aamulla kuiskaus korvaan; "Rakastan sua. Yli kaiken".

Eilen illalla L kiitti mua elämänsä tähän asti parhaasta vuodesta. "Toivottavasti se ei ole kuitenkaan paras, vaan että seuraavat olisivat aina vaan parempia" :love:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.07.2011 klo 14:40)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 16:26  
+
0
Kyllä se varmaan menee ihan hyvin. Ajattelin, että käyn kaupasta hakemassa pari Coronaa ja Budweiseria sekä muita iltapalatarvikkeita, niin saa heti jotain luontevaa tekemistä "Jaahas tälläinen kämppä sulla joo-o" -möllöttelyn sijasta.

Ei se nyt hirveän epäkiinnostunut voi olla, jos joka päivä soittelee, lähettelee viestejä, laittaa kivoja hymiöitä ja kyselee musta kamalasti. :shifty: Lisäksi se nauraa mun vammasille jutuille ja on kertonut mulle joitain vähän arempia juttuja.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.07.2011 klo 16:29)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 21:45  
+
0
En ymmärrä mitä taas on tapahtumassa. Tosiaan olen asunut Lahdessa kuukauden, yksi p-kauden inttikaverini asuu Hollolassa. Me ei juuri oltu tekemisissä sen jälkeen, tooosi harvoin juteltiin facebookissa. Tämän vuoden toukokuussa alettiin jutella yhtäkkiä enemmän, no ei siinä mitään. Kunnes sitten muutin ja vaihdettiin numerot että jos vaikka törmäis joskus, siitä alkoi tekstailu joka lähti koko ajan lisääntymään, toki välillä on hiljaisempia päiviä. Esimerkiksi tuossa viime viikon lauantaina vaihdettiin ihan koko ilta tekstareita, useampi kymmenen. Aamuyöllä soitin sille "pienen" puhelin, meni tunti ja olisi mennyt pidempääkin jos mulla olis kestänyt akku tai olisin voinut ladata. Seuraavana päivänä se aloitti juttelemaan facebookissa ja juteltiinkin siellä pari tuntia aika aktiivisesti. Sitten olikin päivän tauko ettei mitään kunnes meni kolme tuntia facebookissa jutellen hänen aloitteestaan.
Toissailtana tekstailtiin myös useita kymmeniä viestejä, koko ajan piippasi puhelin/kirjoitin itse viestiä. Soitin myöhemmin hänelle, puhuttiin melkein puolitoista tuntia. Ihan kaikkea mahdollista; miehistä, naisista, koulusta, Lahdesta, Hollolasta, kavereista, teiniajoista, kouluajoista... En edes muista enää, juttua riitti niin paljon.

En tosiaan tiedä mitä siitä haluan... Kaveri sanoi keskiviikkona että sä näytät ihan ihastuneelta kun saat siltä viestin tai puhut siitä ja puhut muuten paljon! :D Mutta toisaalta enhän mä ole nähnyt sitä kuin puoli tuntia sitten viime kesän kun se kotiutui, ja kun viimeksi tavattiin niin olihan se vähän humalassakin. Eli en edes kunnolla tiedä millainen se täällä siviilissä on. No, kunhan nyt katsoo. :) Vaikka vastahan olin niiiin ihastunut siihen entiseen alaiseeni, kenelle tunteeni tunnustinkin reilu pari viikkoa sitten. Olen kuitenkin miettinyt, että jos se alainen olikin vaan joku inttiajoista jäänyt päähänpinttymä?
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 23:37  
+
0
:love: Voi hyvä jumala! Nään kaiken vaaleanpunaisten lasien läpi tällä hetkellä ja toi on ihanin mies ikinä. Ollaan joiltain osin tosi samanlaisia, meillä on samanlainen maku asioiden suhteen ja tällästä, mutta joiltakin osin ollaan taas täysin toistemme vastakohtia. Ja se on yllättävän hauskaa.

Toi oli nyt eilen ekaa kertaa meillä kunnolla. Onhan se meillä käynyt mutta nyt se oli ihan yötäkin ja voi purrrr ja aww ja lääh ja vaikka mitä. Oon ihan sekasin ei mulla muuta.
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 02:26  
+
0
^ Ihana lukea moista! :love:

S <3 L 1v. tänään :) Ehdottomasti elämäni paras vuosi tähän asti!
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 02:46  
+
0
tuitui mulla oli inana iltaa! nyt ei voi muuta kuin hymyillä!♥
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 04:26  
+
0

Sipulu kirjoitti:

S <3 L 1v. tänään :) Ehdottomasti elämäni paras vuosi tähän asti!


Oi, onnea! :)
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 07:46  
+
0
voi ihania koiratyttöjä, kiva lukee teidän juttuja! :wink:
ja sipululle onnea, oijj!

ps. meilläkin menee hyvin!
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.07.2011 klo 07:47)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 11:38  
+
0
Nyt löytyi mun biisi!

Haloo Helsinki - Jos mun pokka pettää

"Mistä tiedän että kuka on oikea,
Kun joku on pitkä ja toinen soikea?
Joku on hullu ja joku on kaunis
No toi on härkä ja toinen kauris.

Nyt mä kuljin sun ovea kohti
En tunne sua yhtään, koko kehoni pohti
Mitä jos tää on hirveä virhe ja rakastun helvetisti?
Oikeasti, aivan oikeasti?

Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai jos paniikki iskee ees vähän
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähän.

Tulin alaovelle täynnä toiveita suuria."


Varmaan tuhat virhettä, jätin tavallani sopimattomat kohdat pois.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 11:45  
+
0
^ Koska te näätte? Hui, muistan ite sen tilanteen ko oltiin paljon juteltu ja viestitelty L:n kanssa ja sitten se tuli ekan kerran mun luo kahville. Oijoi, se oli ihana päivä ja parempia on vain tullut.
Teille käy varmasti vaan samoin, ei se sua ihan minä tahansa tytönhupakkona pidä, jos kerta viesittely on ahkeraa ja tosiaan uskaltaa puhua vähän aremmistakin jutuista :)
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 12:05  
+
0
:shifty:
never regret something that once made you smile

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 04:01  
+
0
no nyt on jo pakko avautua. mun pitkäaikasin kaveri on ollu täällä käymässä viimiset pari viikkoa, ja koko sen ajan mä oon saanu kuulla mitä ihmeellisempiä kommentteja mun ja t:n suhteeseen liittyen. no paras oli ku ekan muutaman päivän jälkeen kaveri läväytti naama peruslukemilla että se tuntee mun poikaystävän paremmin ku minä (selevä se), minkä jälkeen se spekuloi millanen pari se ja mun poikaystävä olis.. kuulemma huono (huh), mut olin vaan että kiva kun olet pohtinut asiaa :D

no näiden kahden viikon jälkeen se luulee tietävän meidän suhteesta kaiken sen perusteella mitä se on nähnyt jos ollaan menty vaikka kolmistaan ulos :D ja mua naurattaa ja itkettää samaan aikaan, ku oikeen vartavasten koitetaan japanilaiseen tapaan olla hienotunteisia ettei tuu mitään kolmaspyöräfiiliksiä, mistä se tosin jaksaa silti valittaa jos erehdyn vaihtamaan muutaman lauseen liikaa herrani kanssa.

toinen mistä se jaksaa muistuttaa joka saamarin päivä on et "se on se ihastumisvaihe!!!111 ei tuu kestää!" no anna vittu olla, kestää tai ei mut ois kiva nauttia siitä edes nyt.
en jaksa todistella sille mitään niinku en kelleen muullekaan, mut silti, kaikki stressi tähän suhteeseen on tullu vasta ton kaverin myötä :D minä ja t ollaan kummatkin aikuisia ja ollaan alusta asti tiedostettu tämän juttumme potentiaaliset ongelmien aiheuttajat (esim. kulttuurierot), ei me tarvita siihen ketään ylimäärästä kertomaan jotain mitä me tiedetään ihan hyvin kummatkin.

kaiken lisäks tää kaveri ei oo seurustellu ikinä ite, en sano että sillon on täysin jäävi sanomaan mitään, mutta tällä tyypillä on vuosikaudet ollu niin "asiantuntevaa" kritiikkiä muodossa "näin minä kyllä tekisin" jokaikiseen parisuhteeseen meidän kaveripiirissä, mikä on mua nyppiny aina mut eritoten nyt ku se on henkilökohtaista. argh. mielipiteitä saa olla mut rajansa kaikella :C

haha. helpotti. ja mulla on niin huono omatunto et oon purkanu tätä ärsytystä välillä mieheenkin ja oisin varmaan nytkin ellen ois avautunu täällä. tuli kyllä tosi huonoon saumaan toi kaverin loma ku meillä oli IHASTUMISVAIHE<3<3<3<3<3 parhaimmillaan, ja nyt on tommonen kolmaspyörä pyörimässä jaloissa. pöh! nyt meen ihanan mieheni kainalon lämpöön, adios.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.08.2011 klo 04:04)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 06:15)