Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 24

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 12:44  
+
0
Mie en tiennytkään, että Madylillä on noin paljon lävistyksiä!

Huhtikuussa olisi tarkoitus ottaa vasempaan korvanlehteen pari reikää lisää. Vähän jännittää kyllä, koska silloin kun miulle laitettiin ekat korvikset, niin kaikki oli vakuutellut, että reikien tekeminen ei ollut sattunut yhtään, mutta miulla se tuntui ja kovasti!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 13:24  
+
0
Mun mielest nännikorut on jotenki tosi.. etovia.

Mä en oikeen haluis varmaan mitään lävistyksiä itelleni (enää). Mulla on vaan siis korvikset. Kieleen ja napaan kyllä ehkä viel voisin ottaa mut en uskalla ottaa kieleen kun en haluu sitä sössötys vaihetta ja pelkään et mun naama halvaantuu tai mitä ikinä siitä nyt on peloteltu ja napakoru on sillee ihan näde mut en mä tiiä kyl mäki enemmän ehk tatskoist tykkään ainaki itelläni. Joillekin kyl lävistykset sopii ihan törkeen hyvin! Yhel frendil on niskas läväri ja se on kyl ihan sairaan siisti.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.03.2011 klo 14:40)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 14:17  
+
0
Mä oon kauhee pikkuvanhus lävistysten suhteen, musta kaikki on etovia :D Siis muut ku korvikset, ja esim. napakoruja en oo koskaan ymmärtäny...

Joskus pienempänä halusin itelleni lävistystä mut ei kiitos enää. Mulla on molemmis korvis reiät ja vielä kesällä oli kaks reikää oikees korvas, mut se tulehtu ja samoin mulla on joku vika vasemmas korvas, seki tulehtuu aina välillä. Musta tuntuu että siinä on joku allergia, jota toises korvas ei oo. Tatuoinnin voisin ottaa kylkeen jos keksisin jonku oikeesti hyvän, jolla ois joku tarkotuski ja jota jaksais katella koko loppuelämän.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 16:37  
+
0
Natsku ei mulla nyt oo kun kaks (tragus, smiley), kielikoru on joskus ollu ja napakorun voisin ottaa. Naamaan en kyl ottas yhtäkää .

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 01:08  
+
0
mä aattelin varata ittelleni lävistys ajan tälle tai ens kuulle, riippuu kyllä ihan että mihkä kaikkehen menöö sitä rahaa että jääkö ylimäärästä. oon tätä niin kauvvan jankannu, mut ku mun mieli on vaihrellu nii useen notta mihkä sen lävistyksen haluan.

miksikäs sanotaankaa lävistystä joka on sama ku madonna mut alapuolella? olikos sille mtn erityystä nimiä? ei itellä ainakaa muistu ny nopiaa mielehe, mutta harkittin kauvvan sen ja medusan väliltä mutta pääryyn ny sitte tuahan toisehen.

ja tatuoinnin paikka mullon ollu ajat sitte selvillä, se tuloo kylkehen (torennäköösesti oikiahan) ja jatkumaan siitä alaselkähän. mutta en oo vaan saanu kehitellyks sellasta kuviota mitä jaksaasin kattella kovinki kauvvan.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 07:00  
+
0
^ Se on ihan vain labret :) Mulla oli kolmisen vuotta vasemmalla puolella koru ja tykkäsin kyllä valtavasti.
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 13:06  
+
0
aaaaa! no niin, hyvä tietää mitä on menos ottamaha :D

mua oikeesti ärsyttää, en millää saa kehiteltyä itelleni semmosta kuviota tota tatskaa varten, mihin en kyllästyys. sen pitää olla semmone mikä näyttää hyvältä ku jatkuu kyljestä alaselkään, mutta tribaalit on ehottomasti pois suljettu, samoin nää tähret joita näköö joka toisella.

tuli tuassa viime yönä mielehen ku mullon noita tatska luonnoksia jonki verran niin jotain niistä voisin soveltaa myös toisehen tatskahan joka lähtis nilkasta ja varmaan vähä nousis pohjetta pitkin mahollisesti. riippuu minkämoosen päätän siihenki ottaa.

ja en oo mitenkää oikehe värillisten tatuoontien ystävä joten torennäköösesti väriä ei tuu ollenkaa, jos tuloo niin yhtä ja mahd. vähä.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 17:07  
+
0
Voi luoja, ei oo varmaan mitää rumempaa ja typerämpää tatuointia ku tribaalit.............. enkä usko että kenelläkään olis mitään tarinaa liittyen tribaaliin :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 17:14  
+
0
nikolla on niskas pieni aurinkotribaali ja se on kyl ihan hieno mut eipä siihen mitään tarinaa liity todellakaan :D se on varmaan vaan otettu siitä ilosta et tatuointi on ollu pakko saada. mut aurinkotribaali on musta kuitenki ees vähän hienompi ku tavallinen tribaali :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 17:22  
+
0

MAD kirjoitti:

se on varmaan vaan otettu siitä ilosta et tatuointi on ollu pakko saada.

Tommosesta syystä varmaan kaikki tribaalit otetaan :D mennään vaan tatuoijalle ja napataan valmis kuva jostain, tatuoijatki varmaan vaan huokasee että hohhoijaa ku taas tulee joku ottamaan tribaalia!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 21:22  
+
0
ei musta kaikkiin tatuointeihin tarvi liittyä tarinaa. ja jotenkin hankala uskoa että jokainen osaisi selittää miksi otti juuri sellaisen tatuoinnin. latelis tarinat selviytymisestä, kurjasta nuoruudesta, rakkaudesta tai jostain muusta. onhan se hienoa kuulla tarinoita, että miksi on joku ottanut tietyn laisen tatuoinnin, mutta en mä näe että se ois jotenkin välttämätön. tai että ois tyhmää ja epäsiistii ottaa tatuointi ilman mitään suurempaa ylistystarinaa.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 21:31  
+
0
^ en tarkottanukaan et pitäis olla joku tarina, olin vaan ihan varma et kuitenki joku tulee sanomaan että "TRIBAALILLAKI VOI OLLA JOKU TARINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1", valmistauduin jo siihen :D ja siis ei mustakaa tatuoinnilla tarvi todellakaan aina olla välttis jotain elämää suurempaa merkitystä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 21:47  
+
0
Musta on ihan ok ottaa tribaali vaan siks et omasta mielestä ne on hienoja. Ei se välttämättä tarvii olla mikään "pakko saada tatska ni otan tribaalin!!". Vaikka en henk. koht. tribaaleja juuri pidäkään mitenkään erikoisina niin ymmärrän kyllä jos jonkun mielestä sellanen on tosi magee.

Itehän otin kettuni koska se on mun mielestä söpö ja magee. Ei se oo mikään "no siis mulla oli rankka nuoruus ja oon vähän kettutyttö". Oon aina ollut vähän sitä mieltä et ihan turhaa ruveta keksii mitään tarinoita. Vaahteranlehti on mulla siks että oon ihan syksytyttö ja koska oon syntynyt syksyllä, tai niinkun lapsen sanoin "mun synttärit on syksyn viimesenä päivänä".
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 22:07  
+
0
Mäki otan sen linnun vaa sen takii et hypetän lintutatskoi :D sit joskus ku otan sen tekstin niskaan tai kätee ni sil on kyl sit iha tarkotus.

Joku lääkäri muute sano et jos ottaa tatskan, niin siitä kohdasta ei lääkärit suostu ikinä leikkaamaan? Emt onks iha yleine tieto vai mite, mut kyl pisti miettii vähä noita paikkoja mihin oon aatellu tatskan ottaa :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.03.2011 klo 22:22  
+
0
Mun omas tatuoinnis on keskellä jin-jang merkki(siksi että äidinki tatuoinnissa on) ja siinä ympärillä mustaa "koukeroa", en tiedä onko se sitte varsinaisesti tribaalia? Mut itte tykkään ja itte sen myös suunnittelin. :)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.03.2011 klo 06:43  
+
0
Mulle on tulossa ens kuussa tatska ja jännittää jo nyt.. Tänään vien tatuoijalle muutamat luonnokset ja hän sitten piirtelee yhtenäisen kuvan. Paikkaa en ole valinnut vielä 100% varmaksi, mutta olkaan tällä hetkellä tulossa. Toinen vaihtoehto ois sitten pohje.. Hmm-m :-D

Mun mielestä tribaalit on just jees tatskoja. Sellasia perus tatskoja, mitä on aina ollut ja tuleekin olemaan. Avolla on olkapäässä tribaalikuvio Jim Kazamalta (Tekken) matkittuna ja koki sen ittelleen tärkeeks kun on kyseistä peliä pelannut pienestä lähtien. x>
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.03.2011 klo 11:47  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Joku lääkäri muute sano et jos ottaa tatskan, niin siitä kohdasta ei lääkärit suostu ikinä leikkaamaan? Emt onks iha yleine tieto vai mite, mut kyl pisti miettii vähä noita paikkoja mihin oon aatellu tatskan ottaa :)

Ei pitäis olla mitään estettä ellei sitten lääkäri halua välttyä "yhyyy mutku tohon jää sit ruma arpi :((((("-kitinöiltä. Epiduraalipuudutustahan ei tatskan läpi tehdä, mutta siinä neula viedään kuitenkin suoraan selkäytimeen minne mitään ylimäärästä ei kyllä saa joutua.

//edit. on siis tietysti varmana yksittäisiä lääkäreitä, jotka ei leikkaa, mut luulisin et tosiaan aika yksittäistapauksia. Suoraa lääketieteellistä tai terveyteen/henkeen vaikuttavaa syytä ei pitäis kyllä olla
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.03.2011 klo 11:51)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:35  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Voi luoja, ei oo varmaan mitää rumempaa ja typerämpää tatuointia ku tribaalit.............. enkä usko että kenelläkään olis mitään tarinaa liittyen tribaaliin :D


no niinpä! ne on nii kulutettu jo! samoon ku jokku tähretki alkaa olee aivan lopussa.

täs justiinsa mietin että jos joskus innostun noista kersoosta niin että päätän hankkia oman ja mullon tatska joka menöö alaselkähän nii silloonhan ei voi antaa mtn puudutus(? vai mikä piikki sinne lyörähän?) alaselkähän. oh fak.

pulu: paljon ton labretin ottaminen makso? eikö ne nyt oo aikas hyvin siinä 60€ paikoolla melkeen kaikki? tiätä vaan varata rahaa. mullon jo ehroton paikka mihinkä meen sitte s-joella tatskattavaks ja lävistettäväks ja se on panic point ja sen vesku joka on kuulemma maailmasta ihanin ;) :D emmä tiätenkää ny pelkästään sen takia mee vaan mitä oon nähny sen tatskoja ne on justiinsa semmosia superhienoja jokka kelpaa JOPA mulle. ja mähän siis oon hirvee perfektionisti tiettyjen juttujen suhteen ja tatskat on yks niistä.

mä oon ruvenny ny miettimähän että ku saan ensin rahatilantehen siihen mallihin et on ylimäärästä ton lävistyksen verran nii seuraava hankinta on sitte napakoru. mun masu on nii söpis että voisin hankkia sen. vaikka en oo kyl ikinä perustanu napakoruusta mut ny rupes tekemähän mieli.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 25.03.2011 klo 11:38  
+
0
hetkonen.... onkohan se ny labret vai lowbret mitä oon ottamassa :D

Linkki kuvaan

mikä on sitte lowbret jos toi on kerta labretti?
lowbrethan on alahuulessa nii alhaalla ku mahrollista, niin miten voi olla tuata alempana? :D

//Kuvat linkkeinä, mikäli ei ole itse ottama kuva. -Kada
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 15:14)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:13  
+
0

H1N1 kirjoitti:

mullon jo ehroton paikka mihinkä meen sitte s-joella tatskattavaks ja lävistettäväks ja se on panic point ja sen vesku joka on kuulemma maailmasta ihanin ;) :D

Mä otin mun tatuoinnin Veskulla, se tosin oli sillon vielä Devil'sis :)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 02:30)