Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 24

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:09  
+
0
Mä niin haluaisin labretin ja korvavenytykset, muttakun... äiti. Olen haaveillut labretista jo pari vuotta... Ja mulle kelpais aluksi korviinkin vaikka vaan 3mm spiraalit... Mutta kun ei.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:11  
+
0
Meillä voi johtua tuo lävistys-innottomuus siitä, kun otin smileyn ennen kuin täytin edes 15 ja vielä lisäksi salaa äiteltä :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:13  
+
0
Mä tein ekan lävistykseni 14-vuotiaana äidiltä salaa ja pidin sitä pitkään niin ettei nuo tienneet siitä mitään. Mutta aina äiti on lävistyksiä ja tatuointeja inhonnut sydämensä pohjasta. Mullekin sanoi tovi sitten että on se näihin mun juttuihin jo tottunut, muttei se niistä silti pidä :D
Varjo 12/2010 ♥

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:22  
+
0
Itse kuulen kanssa vielä turhankin usein kommenttia smileystä kuinka "järkyttävä" se on tai muuta vastaavaa, mutta nykyään jätän kommentit omaan arvoonsa koska itse pidän lävistyksistä :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:24  
+
0
Se on tärkeintä, että itse tykkää!

Ja meni mullakin pieni ikuisuus, että äiti edes vähän tottui. Kylläpä se sitten jaksoikin aina valittaa miten nää kaikki tulehtuu ja halvaannun......
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:35  
+
0
mä otin öö 13 vai 14 vuotiaana kielikorun ... :D ihan luvan kanssa, mut kyl iskä ja äiti jakso aina muistuttaa ku härö se on. sit otinki sen pois jonkun vuoden sisällä. ja sit 14v otin traguksen ja täst tykkään! nyt tä smiley on iskän mielestä rumin lävistys mitä se on koskaan nähny (y) :D no ok kyl se sano et nikon ja teemun nännikorutkin on järkkyjä. :d isi on vähä tälläsii vastaa mut ei se onneks oo kieltäny koskaa ottamast mitää.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:37  
+
0
Mulla on nännikoru ikuisena haaveilun aiheena, mut en tie viitinkö koskaan ottaa D: Hankalaa tämä.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:38  
+
0
mä ehkä uskaltaudun jossain vaihees ottaa nännikorun ! must ne on niin kivoja. mut en sit tie. :D

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:45  
+
0
Mulla ei oo mitää lävistyksiä :D ei edes korvareikiä. Ei vaa jotenki oo koskaa kiinnostanu :D Otan noit tatskoi vaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:49  
+
0
Musta tää nännikoru on vähän ristiriitanen. Toisaalta rakastan tätä eniten mun lävistyksistä, mut toisaalta se oireilee eniten. Eka oli liian lyhyt tappi -> tulehtu. Vaihdettiin pidempään -> parani. Nyt tappi on liian pitkä mutta jos laitan yhtää pienemmän niin se tulehtuu taas. Joten saa olla ihan pirun tarkka kokoajan ettei revi sitä mihinkään :(.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:51  
+
0
Mulla on ollut smiley muutamankin kerran, nenäkoru, labret x 2 (joista toinen oli vain tuokion, toinen kolmisen vuotta) ja yhteensä 8 korvista joista yksi on ollut 6mm venytys. Medusa käväisi, muttei se sitten sopinutkaan septumin kanssa. Nykyään on vain septum ja bridge. Venytyksiäkään ei ole ja kummassakin korvissa on vain kahdet reiät.

Enimmillään mulla on kuitenkin ollut kerrallaan vain kolme korua eli septum, labret ja smiley. Nykyään pidän tätä kahta aika maksimina naamassa kun nää sopii toistensa kanssa niin hyvin yksiin :)

Toksu, ton takia itekin pohdiskelen sitä nännikorua niin kovasti. Luokkakaverilla kun tulehtui molemmat nännit pitkänaikaa laittamisen jälkeen ja pelkään tulehtumisia :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.03.2011 klo 12:52)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:52  
+
0
^^Ekse hierrä törkeesti rintsikoissa? :E Tulehtuneena varsinkin...
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.03.2011 klo 12:52)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:55  
+
0
^Ei tunnu ollenkaan :) Vaikka oiskin kipee niin ei huomaa (tai en tiiä millasia sisäpuolisaumarintsikoita käytät...). Jos rintsikoiden ihoa vasten oleva pinta on sileä niin tosiaan ei huomaa. Joskus tulehtuneena jos se valuu kudosnestettä niin saattaa vähän jäädä vaatteisiin kiinni :F.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:57  
+
0
Aijaa, on aina ajatellu nännikoruista että ne hiertäis. :D Itse en kyllä kuitenkaan ottaa uskalla, vaikka oishan sellainen ihan äree. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 13:13  
+
0
Ainiin, poskilävistys olisi niiiin magee! Onkohan sellainen herkkä tulehtumaan tai kauhean kivulias tehdä?? Hirveän harvoin näkee missää, lähinnä olen nähnyt vain kuvia.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 13:26  
+
0
Mä haluaisin niin jonku lävistyksen! Mut en vaan tiedä minkä. Tai no nenä, napa ja kieli on suosikkeja. Kieleen vois ehkä ottaa ens kesänä. Koska tuskin oon töis sillon, nii saa vaan kotona parannella ja sössöttää. :D Vaikka siis sitä lävistyksen laittoa mä pelkään eniten! Siis mikä tahansa muu lävistys menis, mut toi kieli on vaan jotenkin niin hrr....
Nenään meinasin jo kerran ottaa, mut lävistysliike oli menny just kiinni. Mut en tiedä, toisaalta en naamaan haluaisi...
Napalävistyksen otan kyllä heti ku saan mahan siihen kuntoon, että sen kehtaa laittaa! Toisaalta pitäis kyllä varmaan ruveta tekemään asian eteen jotain...... :D
Nii ja tosiaan mullahan ei mitään muuta oo ku 6 tavallista korvista ja 1 rustos. Ja tietty tatuointi rantees.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 21:12  
+
0
ainii napakoru olis iha jees kesäks. ehkä vaivaudun laittaa sellasenki täs ennen kesää. mut nassuun en haluu kyl yhtää lävistystä, suussa ja korvissa ja muualla ne on okei mut ei muuten :-D ei mulle ainakaan sovi.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 12:00  
+
0
Mulla oli nännikoru, mutta se oli pakko ottaa pois jatkuvien tulehdusten takia. Lisäksi se alkoi kasvaa ulos. Tykkäsin siitä kamalasti ulkonäöllisesti, mutta en mä jaksanut koko ajan varoa ettei tissi vain vahingossakaan osu mihinkään.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Meia

Meia
Viestimäärä: 165

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 12:19  
+
0
Mä oon aina haaveillu bridgestä ja traguksesta, mut tuskin uskallan ikinä ottaa, kaveri joka otti traguksen, sanoi että sattui kamalasti. Ja mulla nää perus korvanreiätkin päästin kertaalleen umpeen kun ei meinannu aikoinaan parantua millään, tulehtu vaan uudestaan aina.. Ja sitten otin uuden niin nekään ei meinannu parantua ei sitten millään, vaikka kuinka hoidin niitä hyvin. Sanoivat että saattaa johtua jotenkin geeneistä ettei parannu hyvin...:mietiskel:
kotona kipittelee cottonipoitsu Väinö 15.7.2011 ♥ ja 100 litran akvaariota unohtamatta (:

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 12:30  
+
0
^ Mun tragus sattu vähemmän kun rokotus (tai sit aika kultaa muistot). Oon kuitenki aika kipuherkkä eikä tosiaan tuntunu pahalta tuo.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 07:30)