Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 ... 24

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 16:00  
+
0
Tatuointikuumetta näyttää olevan liikkeellä näin kevään tullen!

Voi vitsit, kun itse pääsisi jatkamaan tuota toista kuvaa half-sleeveksii. Ah, mulla on jo siihen suunnitelmia vaikka kuinka. Siitä tulee niiiin hieno! Lisäksi on suunnitteilla paljon pieniä kivoja yksittäisi kuvia, niille pitää vaan miettiä paikat hyvin. En tahdo näyttää tarrakirjalta, jonne on isketty toisistaan irrallisia kuvia miten sattuu :(
Varjo 12/2010 ♥

nunnna

nunnna
Viestimäärä: 2

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 16:06  
+
0
mullaki on jo tuhat erilaista visiota tatuoinneista. Perkele kun saan ottaa vaan yhen :D
ite tykkään siitä, että tatuoinnilla on jokin tarina, eikä vaan juuri se tarkoitus, että jeee mulla on kuva ihossa koska se on siisti. sitäpaitsi niitä tatuointien tarinoita on kiva kuulla :)
http://villiluonne.blogspot.com/

neljän koiran omituinen omistaja.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 16:17  
+
0
Mä olin ennen tosi ehdoton siitä, että kaikilla kuvilla tulee olla elämää suurempi tarina ja sitä rataa. Nykyisillä kuvilla moinen onkin, half-sleevellä tulee olemaan (nimenomaan sama tarina kuin kuvalla, josta se jatketaan) ja suunnitteilla olevista monilla on pitkäkin tarina. Mutta onpi niitä nykyään myös haaveissa sellaisiakin, joilla ei ihan niin suurta tarinaa ole. Kompassin tulen ottamaan vain sen vuoksi, että tunnun vähän aina olevan hukassa ja eritoten vanhanaikaiset kompassit on mun mielestä kauniita.

Vaikka vähän olenkin höllännyt tuota "täytyy olla tarina" -sääntöä itseni kohdalla, niin koskaan en kuitenkaan tule suoraan tatuoijan katalogista kuvaa ottamaan. Mulle on tärkeää, että itse suunnittelen kuvat, vaikkakin sitten tatuoijan avustuksella, jos en itse täysin saa paperille sitä mitä ajan takaa, mutta silti. Tavallaanhan tosin jo siitä tulee se oma kosketus ja tarinansa sille kuvalle :P
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 17:08  
+
0
Mulla on toinen tatuointi ihan vaan siks että se on niin hieno. Ja jatkossa toivottavasti tulee halfsleeve, eikä silläkään tule olemaan juurikaan tarinaa.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 23:40  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mä otin septumin syksyllä pois, mutta eilen tein sitten päätöksen, että septum tekee paluun. Kiinnitän aina huomiota, jos asiakkailla näkyy septumeita ja ikävä vaan kasvoi :(

Vaan pian <3



!! Jee! Oon salaa ikävöinyt sun septumia... :D Koska se sopii sulle niin hurjan hyvin!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 05.03.2012 klo 23:44  
+
0
Awww ihana :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

Luftbahn

Luftbahn
Viestimäärä: 214

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 06.03.2012 klo 01:58  
+
0
vastaankohan nyt oikeeseen ketjuun, en oikee osaa käyttää tätä (oon nolo palasin tänne kaikkien näiden vuosien jälkeen t. saanukki)

mä tuun aina olemaan megakatkera kaikkien ihmisten septumeista. ite olin halunnu sitä about 14-vuotiaasta asti ja viime syksynä vihdoin, 6 vuoden odottelun jälkeen menin lävistämöön ja sain tietää ettei mun nenussa oo tilaa sellaselle. olin niin vihanen ja pettyny mun muuten niin hyvään nenään etten osaa sanoin kuvailla. kaipa kaikella sit on kääntöpuolensa, jopa nenillä!! sit aattelin smileytä, mut tuskin sekään onnistuu ku ei sitä nahkaa oo siinäkään tarpeeks. huhhui miten tää on ees mahollista. jonku korun aattelin kuitenki hankkii vielä ens kesän aikana ku vuokra puolittuu ja jää vihdoin vähä rahaa taskunpohjalle.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 06.03.2012 klo 01:59)

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 10.03.2012 klo 13:01  
+
0
Me lähdetään kesäkuun lopussa Bulgariaan ja oon tässä miettinyt ottavani siellä tatuoinnin.
Nehän on siellä ihan törkeen halpoja verrattuna Suomeen! Kaverilla maksoi aika isokokoinen teksti 20e ja sen siskolla kolme tähteä 12e.

Olin aikasemmin sitä mieltä, etten ota tatuointia pitkään aikaan. Mutta nyt oon mietiskellyt, että pitäisikö siellä ottaa kun halvallakin saa.

Meinasin ottaa kolme nuottia/nuottiavaimen korvan taakse. Eli, eihän tuo tuolta hirveästi näy. Mutta tällä tatuoinnilla oliskin mulle ihan erityinen merkitys, koska musiikki on ollut mulle se ykkösjuttu pienestä asti.

Harkitsen toki tässä vielä, katsotaan otanko. :cool:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 10.03.2012 klo 22:30  
+
0
mun mielestä hinta tai se mistä saa halvalla on aika huono kriteeri päättää missä kuvan ottaa. tai tietty jos laadulla ei mitään väliä oo niin ei kai siinä sit mitään.

oon nyt kyl aika pettynyt suomen tatuoijiin, oon vähän etsiskellyt taas jotain hyvää tekijää mut kaikilla on ihan samanlainen (tylsä) tyyli ja nuivat värit ja kaiken tän lisäks vielä superpitkät jonot... plaa. taidan tehdä tässä keväällä/kesällä samanlaisen tatuointireissun ulkomaille kuin viime kesänä, kunhan keksin kenellä on sopiva tyyli niihin kuviin mitä haluan.

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 11.03.2012 klo 00:26  
+
0
^ totta, mutta en mä ainakaan sen hinnan takia oo sitä kuvaa ottamassa.
Suomessa ei mun mielestä oo sen parempaa laatua kuin missään muuallakaan.

Tottakai, onhan se hinta aina parempi alhaisena. Sen takia mietin, että siellä ulkomailla olis ihan hyvä ottaa. :hymy:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 23:25  
+
0
mä arvasin ettei tälle tuu loppua sitte ku alootan.... mun on aivan pakko saada medusa! sopis mulle niiiin hyvin.
mutta nyt en tiijä otanko seuraavaks ton medusan vai napahan... voisin tiätty treenata ensin mun vatan viälä timmimmäks ja ottaa sitte. seki näyttääs niin hyvältä.

jöses.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 17:58  
+
0
mä tahtoisin kulmaan nyt sit lävistyksen mut on vaa se pelko et kasvaa sitte ulos :p ei mitää ilmasta touhuu kuitenkaa ku lävistäjällä kaikki lävärit tahdon laitattaa. täytyy miettiä.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 20:27  
+
0
^ Hintataso vaihtelee ihan hurjasti riippuen paikasta, ainakin täällä savon sydämessä.
Esimerkiksi yhdessä paikassa täällä kulmakoru maksaa noin 50e, kun taas toisessa se on 19e.
Ja tuo toinen paikka on muutenkin paljon halvempi ja oon kuullut siitä pelkästään hyvää.

Eikä se tatuoinnin ottaminenkaan mitään ilmaista ole, niin mun mielestä sattui sopivasti tuo ulkomaanmatka. Hirveä tatuointikuume! :love:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 20:36  
+
0
No asun hyvinkäällä niin täällä on lävistykset sen 30-50e, enkä oikeestaa halvempaa mestaa oo löytäny täst lähiseudult. emmä mihinkää esim lahtee lähe kulmalävärii ottaa. niebuhrnis ärsytti se et ku tykkäsin siitä läväristä nii helvetisti ja kesti vaa sen 2kk. jos rahatilanne joku kaunis päivä sallii ni enköhä taas lampsi tost noin vaa ottaa sen kulmalävärin.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 02.04.2012 klo 20:53  
+
0
Sepi teki comebackin!
Varjo 12/2010 ♥

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 05.04.2012 klo 16:51  
+
0
nyt mä olen päättänyt ton oikeen käden kuvan! kyynärpää + käsivarsi, sitte selkää on kans yks kuva melkeinpä valmiina jos sit syksyllä menis hakattavaks !
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 09.04.2012 klo 19:14  
+
0
Olisko mitään vinkkejä miten saisin pidettyä tongue webin korun puhtaana? Se tuppaa keräämään kaikki ihteensä ja hammasharjalla on niin pirun vaikia lähtee tonne kielen alle sörkkimään.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 17.04.2012 klo 11:38  
+
0


Kilppari, empä keksi muuta puhtaana pito systeemiä tongue webille, paitsi hammasharjalla hinkkaaminen / suuveden käyttö, ja korun vaihto aika ajoin.

Niin siis ja tämä kuva löytyy kyljestä. :nauru:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.04.2012 klo 11:42)

laika

laika
Viestimäärä: 30

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.05.2012 klo 20:51  
+
0
itellä pieni rengas rustossa :3

//Klikkaathan itsesi yksityisviestilaatikkoosi! Jatkuva mainostaminen on palstalla kiellettyä, ja sinua on aiheesta infottu. -Kada
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.05.2012 klo 21:37)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 04.05.2012 klo 13:40  
+
0
apua, muutaman viikon päästä voisin mennä varailee aikaa tatuointiin :jjei: meneepäs aikaa nopeesti!

ja oon niin innoissani! mulla on seuraava tatuointikin jo tiedossa.. on vaan ollu kauhee ongelma et kumman otan ensin. toinen tulee niskaan ja toinen nilkkaan.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.05.2012 klo 14:40)

  Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 05:45)