Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 21 22 23 24

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.05.2012 klo 18:41  
+
0
Mä en tiedä, otanko mä tatuoinnin niskaan vai tohon käteen..? Niinku kämmenpuolelle, mut tohon käsivarteen.
Häiritteekö se niskatatuointi sit jos tulevaisuudessa otan tohon lapaan semmosen vähän isomman kuvan. No ei kaisse..?
Tossa kädessä se ois sit niin 'irtonainen' yksinään :nauru: ku se on semmonen about 4 x 4cm vaan.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 18.06.2012 klo 22:12  
+
0
Erittäin yksinkertainen, mutta sitäkin tärkeämpi, nimittäin Pojun tassu <3
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 19.06.2012 klo 10:28  
+
0

tintti kirjoitti:

Erittäin yksinkertainen, mutta sitäkin tärkeämpi, nimittäin Pojun tassu <3


Jee, tervetuloa tassutatuointikerhoon! ;--D Hieno on!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

_taru

_taru
Viestimäärä: 21

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 06.07.2012 klo 14:30  
+
0
Mä haluaisin tatuoinnin sitten aikuisena. Esteenä on isä! Mun isä on yksinhuoltaja, (mun äiti on kuollut) ja isä ei tykkää yhtään tatuoinneista, lävistyksistä, pitkätukkaisista miehistä, räpistä eikä raskaasta musiikista, toisin sanoen hevistä. Eli isä on vanhanaikainen, todella vanhanaikainen, mutta ikää ei kuitenkaan oo vielä yli 50 vuotta, no okei, oon itekkin vasta 14v, mutta silti. Itse tykkään joistakin tatuoinneista tietyissä paikoissa, samaa mieltä oon läväreiden kanssa. Mutta ite haluaisin jonkun teksitatuoinnin tai pienen kuvan, liittyen ehkäpä mun äitiin. Tai sitten mä haluaisin mun kummipojan nimen tai mahdolliseten omien lasteni nimet. Mä haluisin tatskan niskaan, korvan taakse, nilkkaan, kylkeen, jalkapöytään tai ranteeseen. Mutta ongelmana on myös se, että näillä näkymin haluaisin tulevaisuudessa kätilöksi, joten tatuoinnin pitää olla sellainen, jonka pystyy vaatteilla peittämään. Kaiken lisäksi iskä väittää, että tatuoinneista tulee syöpää, onko asia niin?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.07.2012 klo 21:45)

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 12.07.2012 klo 11:12  
+
0
mä ajattelin että saisinko tätä mun kolmannen tatuoinnin hankintaa eteenpäi sillä että menisin ja varaisin sen ajan vaikka vuoden päähän ja vaan kuukausittain laitan rahaa jemmaan.. mua vaa pelottaa ku varmaa joku 300e se tatuointi. ehkä ootan vielä tän vuoden ja katon saanko vakituista työpaikkaa, mä vaa haluun sen tatuoinnin! niin ja ne 4 muuta suunnitelmaa..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 16.07.2012 klo 12:49  
+
0
masennus..... kaverin tatuoinnin rajojen tummennus ja varjostusten teko makso 250e. sen tatska samaa luokkaa kun mun pegasos mikä makso 130e.. noh, ei oo onneks hyvinkäällä ainoo tatuointimesta koko suomes.

pistin nyt tutulle viestii joka tehny nää mun aikasemmatki tatuoinnit, nähtävästi avannu nyt ihan oman liikkeen Lohjalle että silläki sit hinnat noussu mut kauneuden eteenhä täytyy kärsiä (köyhtyä).
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 16.07.2012 klo 17:15  
+
0
Onkohan ihan älytön ajatus ottaa tatska n. 6vko ennen aurinkolomaa? Loksahti viimeinkin tatuointiajatus kohdilleen, ja leikittelen tässä nyt ajatuksella että kävisin sen tatskan ottamassa Helsinginreissulla elokuun alussa. Ollaan kuitenkin sitten lähdössä syyskuun puolivälissä/loppupuolella jonnekin lämpöön, jolloin tatska ehtisi parantua 6-7 vko ennen lähtöä. Pieni musta ääriviivatatska nilkan sisäsyrjään, joten ihan suoralle auringonpaahteelle se ei hirveästi altistuisi.

Lisäksi toinenkin idea on jo takataskussa, tai se oikeastaan kolahti samaan aikaan tuon toisen kanssa, kun luovuin yrityksestä ympätä niitä kaikkia yhteen. Olisko suositella kotimaista värikuvan suunnittelijaa ja tekijää? Tyyliä söpö, sarjakuvamainen. Liskogallerian Theresen (ja Hannen ja Reetankin) tyyli miellyttää eniten silmää, erityisesti värien käytön osalta, mutta olisko kenelläkään tiedossa jotain tuntemattomampia suuruuksia?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 16.07.2012 klo 19:09  
+
0
^ kyllä mää uskaltaisin sen tatskan ottaa, varsinkin kun on sellaisessa paikassa ettei siihen suoraan aurinko paahda. kyllä tuossa 6-7 viikossa kerkeää melko hyvin jo parantua, ainakin oma melko isokin kuva parantui nopeasti. tietenki tarpeen vaatiessa voi suojata, mut en usko et on mikään ongelma.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 16.07.2012 klo 21:10  
+
0
^^Mulla on nyt tasan neljä viikkoa tatuoinnin ottamisesta ja kuva on täysin parantunut :) Eli kyllä mä uskaltaisin tuollaiseen paikkaan ottaa, vaikka aurinkoloma olisikin tiedossa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 11.08.2012 klo 12:02  
+
0
Noin vain sitten eilen marssin Liskogalleriaan ja nyt komeilee nilkassa leima. :) Huono kuva mutku pitää saada esitellä!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 11.08.2012 klo 12:22  
+
0
Nyt kun avokki tatuoi käden lisäks rinnan ni mullekki iski tatska kuume !
haluaisin jotain tämä tyylistä ja ilman tuota asetta. Mutta ku kattoo noita sukkanauha tatskoja ni moni on niii epäonnistuneita, etten tiedä uskallanko ottaa ellen saa tismallee sellasta kun haluan
niin ja toi tulis tietty reiteen
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.08.2012 klo 12:45)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 11.08.2012 klo 12:48  
+
0
Stu tosi kiva! :) Paljonko maksoi? Menitsä sinne ilman ajanvarausta, eikös sinne perjantaisin pääse ilman aikaa? Kauanko jouduit oottamaan?
Oon päättäny et otan seuraavan tatuoinnin nimenomaan Liskogallerias. Jos vaikka täs syksyn aikana sais aikaseks... :D

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 11.08.2012 klo 12:58  
+
0
^ Joo perjantaisin ilman ajanvarausta. Olin paikalla klo 11:50 ja pääsin ekana penkkiin, odotusaikaa siis 15min kun tatuoija valmisteli paikan. :) Koala on Sallan tekemä joten sain oppilastyöhintaan 60€. Ystävällinen palvelu ja nopeeta työtä, voin siis suositella!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 11.08.2012 klo 13:05  
+
0
^Kuulostaa hyvälle! :) Katoinki noita Sallan töitä ja hyvää jälkeä näyttää tekevän!

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 25.08.2012 klo 00:30  
+
0
Armottoman work-in-progress (3h takana, vähintään toinen samanmoinen eessä) mutta pakko hehkuttaa, koska onhan se nyt aivan uskomattoman ihana. Hymyilen vaan tyhmänonnellisena ja vaikea uskoa vieläkään että nyt se siinä on!
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 25.08.2012 klo 17:01  
+
0

Pdm kirjoitti:

Armottoman work-in-progress (3h takana, vähintään toinen samanmoinen eessä) mutta pakko hehkuttaa, koska onhan se nyt aivan uskomattoman ihana. Hymyilen vaan tyhmänonnellisena ja vaikea uskoa vieläkään että nyt se siinä on!



Woooooow! Tosta tulee ihan mieletön valmiina, voisinpa vaikka veikata :D Koska näyttää superhyvältä jo nyt!
Do or do not. There is no try.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 25.08.2012 klo 23:25  
+
0
^^ näyttää tosiaan upealta jo nyt! vitsit
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 26.08.2012 klo 11:55  
+
0
Vitsi, mun reilu kaks vuotta pöytälaatikossa muhinut tatskaluonnos alkaa pikkuhiljaa poltteleen siihen malliin, että vois olla aika. :) Eipähän voi sanoa, että olis hätiköity päätös! Taustasta sen verran, että kuvan takana löytyy tarina elinikäisestä harrastuksesta sekä muisto elämäni merkittävimmästä käännekohdasta. Kuvaa sitten... joskus. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 05.09.2012 klo 18:41  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Vitsi, mun reilu kaks vuotta pöytälaatikossa muhinut tatskaluonnos alkaa pikkuhiljaa poltteleen siihen malliin, että vois olla aika. :) Eipähän voi sanoa, että olis hätiköity päätös! Taustasta sen verran, että kuvan takana löytyy tarina elinikäisestä harrastuksesta sekä muisto elämäni merkittävimmästä käännekohdasta. Kuvaa sitten... joskus. :hymy:


Ei mitää joskus ku heti! :D

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 05.09.2012 klo 22:32  
+
0
^Tatuoijalle on yli kuukauden jono... :D Olen siis vasta aikaa aikomassa varata mikäli tosta viestistä muuta käsitti.
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.09.2012 klo 22:33)

  Siirry sivulle: 1 ... 21 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28202
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 02:00)