Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 08.03.2014 klo 13:39  
+
0
Te, joilla on korvareiät, kauanko olette pitäneet niitä aloituskoruja? Tai siis mä tein viidennen korvareikäni itse, siis vanhemmat reiät oon ottanut ampumalla, ja sillä ammutulla korulla siis tein itselleni reiän eli tökkäsin sen korvasta läpi kunhan olin eka liottanut sitä puolisen tuntia desinfiointiaineessa ja pessyt ja desinfioinut kädet. No se koru on tossa korvassa ollut jo melkein kaksi kuukautta, voiskohan sen jo vaihtaa? Mä kävin jo eilen ostamassa kultasepänliikkeestä hopeiset korvakorut, mutta jos mä vaihdankin sen korun liian aikaisin ja mulla on puol päätä täys mätää? (Ja joo, mulle on tehty jo neljä reikää ampumalla mutta kai tää nyt on vähän eri asia? Terveisin nimimerkki Vainoharhainen :shifty: )

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 08.03.2014 klo 21:29  
+
0
^ Mulla oli silloin aikoinaan 2 vkoa kultasepänliikkeessä pistämällä tehdyt korvikset ja sen jälkeen vaihdoin. Luulisin 2 kk riittävän.

Muoks. Kun tää kerran tatuointiketjukin on, niin...

Mulla on jo jonkin aikaa (=n. vuosi, puolitoista) pyörinyt päässä tatuointi-idea. Rollen tassua oleb ajatellut. Näillänäkymin tuo tulis aikasintaan yli kolmen vuoden päästä, mutta kai sitä saa jo nyt miettiä. Viimeaikoina olen miettinyt tuolle mahdollista paikkaa ja aluks tuntui siltä, että ranteessa kämmenpuolella vois olla kiva. Mulla kuitenkin suht siro ranne, ja tuon tassu kumminkin melko suuri, joten ei varmaan näyttäiskään niin kivalta. Sitten mulla tuli mieleen idea, jota en oo koskaan ennen kenenkään kuullut toteuttavan - nimittäin jalkapohja. Onko se edes mahdollista? Miten paljon noi tatuoinnit yleensä ottaen sattuu? Ei se kipu välttämättä mua pelota, vaan se, että kutittaako se. Kun mä kumminkin kutisen kohtuu helposti, niin jos se kutittaa, en sitten tiedä, uskallanko ottaa, jos vaikka vahingossa refleksinomaisesti vetäsen jalan pois ja sitten kaikki ihan mustana. Ei oikein houkuttais... No, onneks mulla on tässä vielä useampi vuosi aikaa miettiä.

Miten tatuoijat yleensä onnistuu kopioimaan jonkun kuvan iholle? Kun haluaisin, ettei se olis semmonen jokaselta löytyvä, vaan semmonen, mikä tulee, kun ton tassun kastaa maaliin ja sitten paperille (=mahdollisesti karvoja, juuri tietynmuotoiset polkuanturat jne.). Olis aika inhottavaa, kun tatuoinnin ottohetkellä jopa viis vuotta odottaneena tatuoija sössis koko homman, kun ei osais piirtää semmosta, mikä siinä paperilla on.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.03.2014 klo 23:26)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 09.03.2014 klo 10:29  
+
0
Okei, kiitos. Ehkä mä uskallan ne vaihtaa. :D

Ja tosta jalkapohjan tatuoimisesta: Kyllä kai se on ihan mahdollista tatuoida jalkapohjaa. Siellä on kyllä sen verran paksua nahkaa useimmiten ettei sen tatuoiminen varmaan juuri missään tunnu. Ja koska siellä on niin paksua nahkaa, ja jalkapohjaa käytetään sen verran paljon että solut uusiutuu nopeasti ja näin ollen luulisin että tatuointi haalenee aika nopeasti.

Mullakin on muutama tatuointi-idea, mutta pitäis oottaa ainakin sen viisi vuotta.. Toinen tatuointi liittyisi tavallaan Pikiin, mutta ei olis mikään tassu eikä naama, vaikka molemmat aika hyviä ideoita onkin. Ja toisella ei sen suurempaa tarinaa, kuin että näin yhden tatuoinnin yhdellä laulajalla jonka luulin olevan maailmanpyörä (musiikkivideo oli huonolaatuinen!) mutta googlettelin niin eipä ollut maailmanpyörä. Mutta mikä estää mua toteuttamasta maailmanpyörätatuointia (muu kuin ikä?) ? Ekalle tatuoinnille on paikka mietitty, toista ajatttelin käteen mutta en oo varma.. Sit olis pari muutakin ideaa.. Mut onhan tässä aikaa vielä :D

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 09.03.2014 klo 14:20  
+
0
^^Kyllä niillä tatuoijilla on käytössään sellaset välineet, että saavat tehtyä just oikeanlaisen ja halutunlaisen tatuoinnin. Itsekin menin todella surkean mallin (koiran tassu kastettu maaliin ja isketty paperiin, aikamoista suttua) kanssa liikkeeseen ja jonkun valopöydän tms. avulla tatuoija sai tassun muodon ja koon piirrettyä. Toki myös näytti sen sitten minulle ja kysyi, onko se sellainen kuin halusinkin.

Toiseen tatuointiin minulla oli jonkinmoinen malli netistä tulostettuna ja sitä jouduttiin vähän suurentelemaan ja muuttelemaan. Eipä siinä mennyt kuin n. 10 minuuttia ja tatuointimalli oli paperilla minun edessä tutkailtavana ja siitä puolen tunnin päästä iholla :D

Tässä siis minun toinen ihanuus <3
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 09.03.2014 klo 14:20)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 09.03.2014 klo 14:26  
+
0
^ :eek: Vähänkö hieno!

/ lagas ja lähetti pelkän väkäsen ja hymiön
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 09.03.2014 klo 14:27)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 09.03.2014 klo 18:18  
+
0
^^ Mä oon muuten nähnyt kuvan tuosta sinun tassunkuvasta! Oli kyllä nätti, tosin itae haikailen vielö enemmän persoonallisempaa.

kostajapingviini kirjoitti:


Ja tosta jalkapohjan tatuoimisesta: Kyllä kai se on ihan mahdollista tatuoida jalkapohjaa. Siellä on kyllä sen verran paksua nahkaa useimmiten ettei sen tatuoiminen varmaan juuri missään tunnu. Ja koska siellä on niin paksua nahkaa, ja jalkapohjaa käytetään sen verran paljon että solut uusiutuu nopeasti ja näin ollen luulisin että tatuointi haalenee aika nopeasti.



Kiva kuulla, että onnistunee. Ja ei se sitten muu auta, kuin tarvittaessa käydä vahvistelemassa sitä. Kumminkaan ideana ei ole mennä kaikelle kansalle esittelemään, niin ei haittaa, vaikka vähän kuluneempi olisikin. Ja jalkapohjasta tykkään symboliikan kannalta: koira ikäänkuin astelis mun kanssa mun mukana samoja jälkiä. Rolle kumminkin mun eka koira, joka johdatti mut tähän hommaan mukaan, ja ideana mun mielestä kaunis, että se kulkis tätä "polkua" mun kanssa loppuun asti. Jalkapohja ois myös ylihelppo peittää, toisin kuin se mun toinen vaihtoehto ranne. Ja toi peittäminen on mulle ihan ehdottoman tärkeetä, koska mun isän mielestä tatuoinnit on ehkätuomittavimpia asioita maailmassa. (Tuun oleen kauhulapsi isälle: tatuointi, absolutisti ja vegaani. Kolme asiaa, mitä se vihaa sydämensä kyllyydestä, eikä voi vaan käsittää).
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 11.03.2014 klo 10:55  
+
0
^ Melkein suosittelen että jos tatuoinnin jalkaterään haluat niin otat sen ennemmin jalkapöydälle kuin -pohjaan. Tai nilkan taka- tai sivulle. Läheskään kaikki tatuoijat eivät edes tee jalkapohjaan värin leviämisen ja sen kulumisen takia. Mutta idea on vallan hauska muuten!
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 11.03.2014 klo 20:59  
+
0
^ Kyllä mä sen mieluummin sinne jalkapohjaan haluaisin :ylpea:. Mutta jalkapöytä(/pöydät) ois kans ehkä varteenotettava kakkosvaihtoehto. Nilkkaankaan en koon takia halua.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Inazumah

Inazumah
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 12.03.2014 klo 13:56  
+
0
Tällä hetkellä kaksi tatuointia, kolmas suunnitteilla.
Lävistyksiä yhteensä neljä, (smiley, labret keskellä ja nännit) + korvissa oikealla 5 reikää ja vasemmalla kaksi. Suunnitelmissa olisi ottaa vertical tragukset molemmille puolille ja industrial vasemmalle.
Welsh Corgi Cardigan "Remi" s. 27.10.2013
Chinchillat Tepa ja Raksu s. 6.1.2002

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 20.03.2014 klo 23:51  
+
0
Mä taidan kuitenkin haudata haaveet jalkapohjatatuoinnista. Lueskelin vähän netistä, ja useampaankin otteeseen sanottiin, että menee viikossa-kahdessa ihan huonoksi ja viimeistään kuukaudessa hävinnyt kokonaan. Huoh. Pitänee kattella, josko joku muu paikka miellyttäiskin. No, on mulla hyvää aikaa odottaa, vähintään kolmisen vuotta.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 31.03.2014 klo 17:13  
+
0
^ Höh. Mä luulin ettei se nyt ihan noin nopeesti haalistuis. :( Toi idea oli kyllä kiva.

Läväreistä: Mä haluisin nenälävistyksen ja oikeen korvan ruston yläosaan (mikä sen "virallinen" nimi on? Siis se korvan ruston se yläosan kaari tai se :D) ja labret olis kans kiva. Kulma on alkanu myös kiinnostaa. Vertical labret olis jännä mut en mä uskaltais :shifty: Sit joku muu kohta rustosta esim. Tragus vois olla nätti, mut en uskaltais sitäkää :D

Sain pari tatuointi-ideaa lisää.. Ärsyttää vaan se kun oon liika nuori ottamaan tatuointeja :D mut ei voi sit aikuisena kukaa sanoa että on otettu hetken mielijohteesta :D

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 01.04.2014 klo 15:41  
+
0

kostajapingviini kirjoitti:

Te, joilla on korvareiät, kauanko olette pitäneet niitä aloituskoruja? Tai siis mä tein viidennen korvareikäni itse, siis vanhemmat reiät oon ottanut ampumalla, ja sillä ammutulla korulla siis tein itselleni reiän eli tökkäsin sen korvasta läpi kunhan olin eka liottanut sitä puolisen tuntia desinfiointiaineessa ja pessyt ja desinfioinut kädet. No se koru on tossa korvassa ollut jo melkein kaksi kuukautta, voiskohan sen jo vaihtaa? Mä kävin jo eilen ostamassa kultasepänliikkeestä hopeiset korvakorut, mutta jos mä vaihdankin sen korun liian aikaisin ja mulla on puol päätä täys mätää? (Ja joo, mulle on tehty jo neljä reikää ampumalla mutta kai tää nyt on vähän eri asia? Terveisin nimimerkki Vainoharhainen :shifty: )



Mulla oli harjoituskorvikset n. 6 viikkoo...
//muoks.// Joku tatuointi olkapäässä olis siisti...Aattelin jonkin sortin pöllöö... Sit haluisin köynnöksen nilkkaan. Harmi kun ei voi vielä ottaa:neutral: Mulla on kaks korvista vasemmassa ja yks oikeessa:wink: En kyl tuu varmaan koskaan ottaan mitään lävärii.
You know how the story goes
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.04.2014 klo 15:49)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 01.04.2014 klo 21:28  
+
0
Ai niin, vaihdoin tuon korun joku aikaa sitten, ja vilkaisin eilen nii ei ollut kuin pikkuisen vain tullut jotain töhnää sieltä :D Vainoharhaisuus kannattaa. :D

//ennosaakirjottaa
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.04.2014 klo 21:29)

helimiau

helimiau
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 15:27  
+
0

kostajapingviini kirjoitti:


Läväreistä: Mä haluisin nenälävistyksen ja oikeen korvan ruston yläosaan (mikä sen "virallinen" nimi on? Siis se korvan ruston se yläosan kaari tai se :D) ja labret olis kans kiva. Kulma on alkanu myös kiinnostaa. Vertical labret olis jännä mut en mä uskaltais :shifty: Sit joku muu kohta rustosta esim. Tragus vois olla nätti, mut en uskaltais sitäkää :D



Mun käsittääkseni sillä ei taida olla mitään kummempaa nimeä :) Ainakaan en oo koskaa törmännyt. Korjatkaa jos oon väärässä! Itsehän haluisin semmosen kanssa mutta eipä oo vielä tullut niin kovaa hinkua että oisin mennyt ottamaan. Osaako joku korvan rustolävityksiä omaava sanoa tuntuuko toi ruston lävistäminen enemmän kuin normaalin ihon?
Tällä hetkellä itseltä löytyy napa- ja nännikoru (Aluksi oli molemmissa nänneissä mutta rupes ahistaa kahen lävistyksen parantuminen samaa aikaa :/). Sitten on vielä microdermal ''sivuposkipäällä'' :)

helimiau

helimiau
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 15:44  
+
0
^ Ja väärässä olin! Se on helix :)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 17:13  
+
0
^okei, kiitos infosta :)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 20:49  
+
0
^^^Mulla on rustossa koru ja sit kummassakin korvassa traguksessa koru. Jos tragus ei sano mitään, niin esim. tuolta voi vilkaista kuvaa.

Ns. tavallisia korviksia mulla on yhteensä 7 ja ne oon kaikki ottanu "ampumalla", enkä muista sitä kipukokemusta enää selkeästi, mutta luultavammin nuo rustolävistysten tekemiset hieman enemmän kirpaisee. Varsinkin tragusta lävistäessä kuuluu hassua rutinaa. Se kipu on kuitenkin lyhytaikaista ja muistaakseni "ammutuissa" rei'issä se kipu kesti pidempään. Myös paraneminen oli hitaampaa.

Noiden korvalävistysten lisäksi mulla on nenäkoru, jonka tekeminen ei sattunut sen enempää, mutta sitä tehdessä tuli väkisin kyyneleet silmiin :D Lävistäjä siitten pyyhki mun poskia, kun vesi vain valui norona.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.04.2014 klo 13:52  
+
0
Mä oon miettiny, että jos ottaisin sen yhden tatuoinnin mikä tavallaan kuvastaa Pikiä mutta ei kuitenkaan, sain idean lisätä siihen vähän muuta. Mutta silloin se ei enää kuvastaisi Pikiä. Idea on kyllä sinänsä oikein hyvä ja varmaan toteutan.. Mutta halusin sitten Pikistä jotain muuta. Mä(kin) päädyin siihen että tassunjälki olis kiva, ottaisin sen nilkkaan. Mutta sitten menin nukkumaan ja näin unta että mulla oli ranteeseen tatuoitu Pikin nimi.. :D Mä nään aina ihan ihmeellisiä unia ja onneks muistan ne yleensä ihan hyvin :D Muistin uneni eilen iltapäivällä ja jäljensin sen tatuoinnin suurin piirtein paperille. Siinä oli kyllä jotain mustia laikkuja, mutta muutin ne lehdiksi.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.04.2014 klo 15:45  
+
0
Mä näin yks päivä semmosen hallusinaatiotyyppisen näyn, jossa mulla oli ranteessa joku tatuointi. En vaan kuollakseni muista, mikä :pyssyt::mad:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.05.2014 klo 22:30  
+
0
Huu! Meikä poijjalla parin viikon päästä eka tatska aika! Monta vuotta tästä haaveelleena niin NYT vihdoin oon varma että mikä se kuva tulee olemaan.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6337
Viestejä yhteensä545719
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265866
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 10:00)