Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 24

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.06.2010 klo 16:31  
+
0
^ Omasta kokemuksesta sanon, ettei se lävistämistilanne satu .. no, yhtään. Mutta sitten parin tunnin päästä.. ne seuraavat päivät siitä on ihan kamalia! Mun kieli oli turvonnut seuraavan viikon, sitä jomotti, muuta ei pystynyt syömään kuin keittoja ja imeskelin jääpaloja et se vähän lievittäis sitä turvotusta. Kannattaa ajoittaa se ottaminen sellaiseen saumaan ettei tarvi olla puhumassa kellekään vähään aikaan. :D
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.06.2010 klo 16:32)

jjjepa

jjjepa
Viestimäärä: 19

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.06.2010 klo 17:08  
+
0
Okei, oon kuullu niitä tarinoita just et ei pystytty puhumaan viikkoon ja sit niitä et mitään ongelmia ei ollu missään vaiheessa :-D onneks mul on korkee kipukynnys. Aattelin ottaa joskus heinäkuun lopussa tai elokuussa, toisaalta elokuun alussa taas kouluun... : D

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.06.2010 klo 20:08  
+
0
Nykyäänhän melkeen kaikilla on jo suunnilleen 6 vuotiaana reiät korvissa, mutta olen ikionnellinen, ku on nyt mullakin. Laitettiin samalla oikeen 3 reikää (no ei sekään varmaan mitenkään ihmeellistä ole), eikä kyllä sattunut yhtään (korvisten laitttaminen on varmaankin epäkivuliaimmista päästä). Paitsi sitten kun ekalla viikolla vahingossa pukiessa ja riisuessa riuhtasin kunnolla korviksia, niin se ei tuntunut oikein mukavalta.
Missäköhän ne lävärit yleensä laitetaan, ku mulle laitettiin ihan siinä kultasepänliikkeen myyntitilassa... Myyjä sano, että takahuone on aivan liian pieni.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.06.2010 klo 20:13  
+
0
Mul ei oo mitää lävistyksiä:D ei edes korviksia!

Tatuoinnin hankin ittelleni 19v synttärilahjaks eli ens helmikuus :-) aattelin jotai sellast kliseistä merimies -tatuointia esim. joku ankkuri jonnekki jalkaan tai alaselkään :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 17:55  
+
0
Auttakaa joku mua! Mullon smileyssä tappi ja siihen pitäis vaihtaa rengas. Kävin tänään ostamassa renkaan siihen jo. Mä en kuitenkaan saa sitä tappia mitenkään auki! En viittis mennä mihinkään liikkeeseen vaihtaan sitä jos se vaikka maksaa, niin kertokaa mulle miten saisin sen tapin auki? :shifty:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:01  
+
0
Koita putsata sitä eka, jos siihen on tullut plakkia sen verta että on jumittunut. Sitten vaan koitat löysätä sitä palloa. Jos ei onnistu, niin sitten sun pitää vaan astella liikkeeseen :(

//Mä varaan ensensviikolla tatska-ajan. Jee!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 18:03)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:04  
+
0
Okei, täytyy vielä yrittää. Tuntuu vaan etten millään saa siitä tapin pallosta kunnolla kiinni :-( Kiitos kuitenkin neuvosta, koitan vielä uudelleen! :-)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:08  
+
0
Ootko koittanu laittaa vessapaperin palasen kanssa niin ettei sormet liukuis niin kovin?
Varjo 12/2010 ♥

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:20  
+
0
No problen anymore, sain tapin pallon auki! :-) Mutta mulle tuli toinen ongelma, en saa sen renkaan palloa auki! Tuntuu ettei se aukea mihinkään suuntaan o___O

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:48  
+
0
Näin voi käydä vaan ja ainoostaan mulle! Sain sen renkaan auki ja yritin väsäillä sitä palloa kiinni kun se pallo putos! Nyt en löydä sitä mistään ;____;

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:53  
+
0
Mä haluun tatuoinnin! Mulla ois vähän visiotakin siitä minkälaisen haluun + se ois aika henkilökohtanenkin ja senpä vuoksi oonkin aika innostunu. Mut sanokaa ihan rehellisesti, että sattuuko se? Mulla on ihan äärettömän alhanen kipukynnys, tai pikemminkin vois sanoa niin, että jännittävissä tilanteissa mua alkaa huipata aika mallikkaasti (pyörryin korvakoruja ottaessa ja on muitakin aika mukavia tilanteita tullu eteen, missä oon ollu ihan lähellä pyörtymistä... :viheltel:). Voishan sitä alotella vähän pienemmällä kuvalla, vaikka en sellaisista minikuvista oikeen tykkääkkään...

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:20  
+
0

Reepo kirjoitti:

Mut sanokaa ihan rehellisesti, että sattuuko se? Mulla on ihan äärettömän alhanen kipukynnys, tai pikemminkin vois sanoa niin, että jännittävissä tilanteissa mua alkaa huipata aika mallikkaasti (pyörryin korvakoruja ottaessa ja on muitakin aika mukavia tilanteita tullu eteen, missä oon ollu ihan lähellä pyörtymistä... :viheltel:). Voishan sitä alotella vähän pienemmällä kuvalla, vaikka en sellaisista minikuvista oikeen tykkääkkään...



sanotaan rehellisesti, että kyllä se "jossain tuntuu" kun sun ihon alle isketään neuloilla. kyllä. se miten paljon se sattuu, riippuu monista asioista. sijainnista ja tyylistä. väreillä vai ilman. tässä vaiheessa kyllä suosittelen aloittamaan pienestä kuvasta, ettet heti kättelyssä joudu istumaan "hakattavana" neljää tuntia putkeen yms.. sitten suurempia kuvia on pienempi kynnys lähteä ottamaan, kun tietää, ettei se olekkaan kuolemaksi. ja voithan sä ottaa sellaistakin kuvaa, jossa on jatkomahdollisuus. :) jos olet pyörtymisherkkä, valmistaudut vain (henkisesti ja fyysisesti) koitokseesi. syöt hyvin, nukut hyvin. otat mukaan jotain sokeripitoista juotavaa. teet tatuoijalle selväksi, että on ensimmäinen kerta ja jännität. silloin saat tarvitsemaasi kohtelua. taukoja jne. henkinen tuki ja "kädestäpitäjä" ei myöskään ole varmasti haitaksi ensimmäisellä kerralla. sellainen, joka osaa rauhoittaa tilanteen ja voit keskittää tilanteen johonkin muuhun kuin tatuoinnin tekemiseen. :)
mutta jos aihe on tärkeä ja tiedät haluavasi tatuoinnin, kyllä sen vuoksi kestää vähän kipuakin. ;) kyse on kuitenkin vain muutamasta tunnista ja se on sulla loppuelämäsi. :)
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:37  
+
0
Mä istuin 2,5h hakattavana ekaa kuvaa ottaessa ja ääriviivojen teko tuntui rehellisesti sanottuna mukavalta. Väritys tuntuikin sitten kuin olisi vanhaa haavaa raavittu auki uudestaan ja uudestaan. Eli auts. Mutta mulla on suht korkea kipukynnys ja tämä asia on niin hurjan yksillöllistä ettei tosikaan :)
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:44  
+
0
mulla oli ekan kanssa samat ajat ja voi jestas, ihan kun ranteita olisi auki vedetty ilman verenvuotoa ja sai purra hampaita yhteen itkua pidätellessä. :D:D mutta toisten kuvien aikana taas ohuet rajaukset lähinnä kutittivat ja teki mieli vaan hykerrellä. viime kerrasta en puhu. :D mutta tässä sitä ollaan edelleen ja kyllä, täysin yksilöllistä. :D
winter brings the spring again

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 09:57  
+
0
Mulla sattui myös tosi paljon. Tatuoija kyseli koko ajan, että haluanko pitää taukoa niin hampaat irvessä aina huudahdin, että "JATKA VAAN KYL MÄÄ KESTÄN!" Pelkäsin jättäväni homman kesken, jos pidetään taukoja. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 14:47  
+
0
Tänään lähden takaisin kotiin ja aloitan heti hurjan suunnitteluproggiksen. Voishan sen ajan toki varata ennen kuin on päättänyt kuvaa, mutta mun mielestä on kivempaa marssia liikkeeseen kuvan kera ja jutskata siitä tatuoijan kera ja sit varata aika. Hurhur jänskättää jo valmiiksi, nam.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 22:39  
+
0
^ Millasta kuvaa on tulossa ja minne? :)

Mulla eka tatuointi ei juurikaan sattunut, kun kuva oli sen verran pieni ja ns. pyöri samalla alueella, eli se kohta turtui melko nopeasti. Ääriviivojen tekeminen vähän nipisteli, ja väritys melkein kutitti. :D Äiti oli ihan kauhuissaan vieressä, kun virnuilin siinä vaan!
Äiti taasen melkein pyörtyi, oli kuulema ihan kyyneleet silmissä ollut ja kuvitellut, ettei maailmassa ole mitään pahempaa kuin tatuointi. Se otti ekan kuvansa käsivarteen.

Toisella kertaa mulla koski vähän enemmän ja sai hiukan purra hammasta yhteen. Mutta tämä johtui luultavasti siitä, että kuva oli pitkä, eli turtuminen ei paljon auttanut, kun koko ajan hakkaaminen siirtyi uuteen kohtaan. Pitkät viivat tuntui aika ilkeiltä. Niin ja mullahan on molemmat kuvat selässä, tai siis yksi periaatteessa, kun toisella kerralla jatkoin vanhaa. :>
Äidin mukana en ollut sen ottaessa toista kuvaa, mutta hengissä se selvisi ja pystyi autoakin ajamaan. Ei ollut kuulema niin kovasti toinen kuva, jonka se otti nilkkaan, koskenut.

Mä vähän haaveilen, että ottaisin vasempaan nilkkaan kuvasen tässä ihan ensi kuussa, jos vaan mahdollista. n__n Kauhee vuosivauhti mulla kyllä, kun aiemmin olevinaan päätin, että ei tänä kesänä, niin hupsista vaan. :DDD Mut vähä vaikee, kun äiti vaan on ihan "Joo ota ihmeessä tatska joo joo joo!" Yritä siinä sitte hillitä. :(
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 22:48  
+
0
Mä haluisin ihan hirveesti ottaa tatskan, mutta jos se sattuu noin paljon niin ehkä odottelen vielä jonkun aikaa, mulla on matala kipukynnys enkä varmasti kestäisi mitään tommoista. Kun hammastani porattiin 7-vuotiaana, itkin ja karjuin niin paljon, että hamppilääkäri lopetti poraamisen ja vetäisi hampaan kokonaan irti. Niin siitä reiästä päästiin, mutta uuden hampaan kasvaminen kesti 3 vuotta :/
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:14  
+
0
^^ Jollain tapaa olisi kiva saada pistoolit ja ruusut toiseen olkapäähän. Taasen niin, ettei bändiä mainita, mutta ne ymmärtävät jotka ymmärtävät :) Eli sama idea kuin ekassakin. Ja aika samaa kokoluokkaakin saisi olla, jotta olis kivan näköstä.

Ja sit jouluna menee taas veronpalautukset tatskaan! Hurrururur me likes.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:25  
+
0
^ Hyvältä kuulostaa, ja varmasti sopii sulle. ^___^

schnii, vaikka se tatuoinnin ottaminen saattaisi sattuakin, niin ei se kipu ikuisuuksia kestä. :) Lisäksi joillakin (itsellänikin, kuten kerroin) tatuoiminen tuntuu jopa hassulta, tai ei paljon miltään, jos tatuoitava alue alkaa turtua. Ja onhan siitä kärsimyksestä kuitenkin palkintona se hieno kuva! :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 18:45)