Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 67

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:46  
+
0
jooo oon pikkusen lihonu täällä..... mut en oo kuitenkaa lihonu niin paljoa ku luulin, tän perheen vaaka näyttää jotai 5 kg liikaa :D mut oon silti läski ei hitto ku katoin jotai kuvia ku olin just tullu tänne, mun jalat oli ihan tikut <3 no vois vähän yrittää nyt laihtuu kesäksi ettei kaikki vaatteet näytä iha hirveiltä päällä. tai no etten ite näytä hirveeltä ne päällä

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:57  
+
0
mä en ikin pääse kesäkuntoon :< nyyh hirvee kriisi päällä täällä. mut ei voi mit ei näillä geeneillä miksikää tikuks ikinä tullakkaa. mut silti angst. pitäs alkaa samalle dietiille varmaa millä iskä ja veli on ollu, ne on laihtunu ihan sairaana! (isä oli sillä diabeteksen takia)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 20:13  
+
0
Viime kesänä hypin hyppistä niin paljon, että musta tuli aika tikku. No eipä kauan aikaa kestänyt :DD .

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 02:46  
+
0
Mä en oo Amerikassa lihonut yhtään, johtuen mun tajuttoman nopeasta aineenvaihdunnasta. Syön kuin hevonen, mutta tää ei ole ikinä vaikuttanut mun painoon juuri mitenkään.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 02:58  
+
0
Mulle tuli lukulomalla pari kiloa lisää, mut en taida jaksaa välittää. En pidä itteäni erityisen mairittelevan näkösenä muutenkaan, joten en usko, että parin-kolmen kilon menettäminen kovinkaan auttaisi asiaa. ;P Ja onneks mun ylioppilaspuvussa on kiristysnauhat takana, niin voin niillä vähän paikkailla jos epätoivo iskee. :D:DD

Ensi kuussa kampaaja! Päätin olla radikaali ja jättää hiukset pitkäksi. :o Todella outo päätös sinäsä, kun ensin mietin monta kuukautta leikkaavani ihan lyhkäseksi. Mutta katsellaan, löysin niin kivan mallin, että saatan hyvinkin innostua tästä pitkähiuksisuudesta ihan kunnolla. ^__^

Oon kyllä ihan superilonen, että mun iho alkaa näyttää paranemisen merkkejä. :) Oon siis periny isältä ihan tajuttoman huonon ihon, ei mitään "pari näppyä siellä täällä", vaan oikeesti sellanen iho johon saa käyttää kaikenmaailman apteekin mössöjä, että pysyy edes jokseenkin kunnossa. Voi hyvinkin olla, että joudun koko ikäni hoitamaan tätä vaivaa enemmän tai vähemmän, mutta nyt on sellainen kausi, että näyttää tosi paljon paremmalta. :) Jos vaan tällasena saisin pysymään niin oisin ilonen!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:29  
+
0
mulla on kans vissii nopee aineenvaihdunta tai hyvät geenit tai jotai ku voisin olla paaaljon lihavampi :D esim jos mun kaveri söis yhtä paljon ku minä ja liikkuis yhtä vähän niin se ois kyllä jo aika lihava. ku se on nytki vähän pyöree vaikka se liikkuu tosi paljon.
eli oon ihan tyytyväinen silti ja tiiän että laihdun taas takasi siihen mitä olin ku meen suomeen.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:33  
+
0
Mulla on myös nopea aineenvaihdunta, mikä on superjuttu koska oon ahne possu ja ruoka on elämä <3
En mikään maailman hoikin kuitenkaan ole, mutta omasta mielestäni oikein sopiva ja mukava. Ehkä hitusen kiinteämpi voisin toki olla, mutta eiköhän sekin ala tässä kevään mittaa hoitua kun pääsee kunnolla alottamaan lenkkeilyn :) Ja nyt kun koirankin kanssa on treenattu remmikäyttäytymistä sen verta, että sen kanssa voi jo juostakin ilman, että se kiskoo.
Varjo 12/2010 ♥

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:20  
+
0
Mä oon myös lihonut, mutta ei voisi vähemmän kiinnostaa! Ei se ole nätin näköistä jos ei ole yhtään läskiä missään. Kaverikin on kateellinen mulle koska mulla on enemmän läskiä kuin sillä. :D Että kyllä ihmiset ovat erilaisia.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 13:22)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:40  
+
0
Ostin eilen tommosen persikanoranssin topin vaikkei mulla ees mitään järkyttävää tarvetta ollukaan :) Mut kaikkii paitoja haluun ! Ja farkkuleggareita yms.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:50  
+
0
laitetaan tää nyt tännekin eli rakastan tätä mekkoa! (sori nolo asento) MUTTA SIIS Ginasta joku varmaan 15e en muista mut ahhh <3 venaan vaa kesää että tää pääsee oikein oikeuksiinsa :peukku:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kyame

Kyame
Viestimäärä: 19

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:50  
+
0
^ Mä en voi kuollaksenikaan ymmärtää farkkulegginssejä! :eek: Tai siis, mulla on "farkkulegginssit", mitkä ovat oikeastaan kyllä mustat pillifarkut. :D Ehkä ne on vähän enemmän sellaset "menemme joka rakoon"-housut, kuin normifarkut. Mutta siis, sellaiset normaaleja legginssejä hieman paksummat, farkkukuvioidut legginssit, mihin on painatettu kaikki taskut ja kaikki - kenelle ne oikeasti sopii? :O

Haluan parturiin. Tekisi mieli repäistä oikein ja tehdä joku siisti leikkaus+väri-yhdistelmä, mutta sitten se on taas ylikasvanut ja kulahtanut, että empä tiedä jaksanko vaivautua. :D
Saksanpaimenkoira-mix Neppi s. 25.10.2008

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 13:53  
+
0
ihanaa. nyt hiukset uusiksi. ehdotuksia? värjäyspärjäystä ja/tai leikkausta?
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 14:57  
+
0
nojoo, se siitä mun laihutuskuurista jonka päätin alottaa synttärien jälkee, kävin puntaril ekaa kertaa varmaa sen jälkee ja lihonu vaan! :o järkytyin ku näin sen lukeman. nyt oikeesti alko laihutus. mut en mä siit lukemasta sillee välitä, kunhan toi kumpu tosta eestä hävii
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:02  
+
0
oon tykästyny ihan hirmuna lumenen natural code feel good lakkaan :-) tää on vaaleanpunaisen väristä ja tässä on sellasta helmiäisenväriä kans! just mukavan näkönen kynsissä, ei liian laitettu eikä mikään tylsä kuitenkaan! :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:03)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:06  
+
0
Mä päätin käyttä tänä kesänä ennätysmäärän korkkareita ja erilaisia legginsejä ja sukkahousuja. Mekot ja hameet ei oikeastaan ole mun juttu, mutta voisi niitäkin pyrkiä käyttämään. :love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:08  
+
0
Mä en tykkää yhtään leggingseistä, mut sukkahousut ♥ Mulla on jalat jotka on maailman kauneimmat sukkahousut jalas :love: Haluan lisäälisäälisää mekkoja että voin käyttää niitä 365 päivää vuodessa.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:08  
+
0
Ostin tänään Seppälästä tosi kivan college-kankaisen hameen, tässä on taskut ja korkea vyötärö ja pussimainen helma, eli just kaikkea sitä mistä mä hameissa tykkään. Ja kuviointikin on mun mielestä tosi kiva. Ja mikä parasta, tää makso vaan kympin!



Sen lisäksi ostin Seppälästä myös mustat perusleggarit sekä mun lempparilakkaa mikä olikin jo ihan finaalissa. Rakastan tätä sähkönsinistä väriä, pitää varmaan hamstrata tätä pullokaupalla varastoon jos joku päättää vaikka lakkauttaa tän tuotteen! Niin käy aina ku oon löytäny jotain lempparia.

Do or do not. There is no try.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:09  
+
0
MAD onks ne sun kengät tullu jo? Ja heti kun tuleekin niin laitat kuvaa! :jjei:

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:09  
+
0
Mulla on tosi paksut reidet (niissä on sekä lihasta että läskiä, enemmän ehkä lihasta), mutta pohkeita ei ole juuri ollenkaan. :eitietoo: Näytänhän mä ihan jeessiltä sukkiksissa, mutta paremmalta näyttäisin isompipohkeisena.

Drontti, KUVIAA! :pyssyt:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:10  
+
0
Mäkin tykkään kyllä sukkiksista enemmän ku leggareista :D ja hame-/mekkotyyli on kyllä ihan siisti, tosin ite en sen tyylisiä vaatteita käytä.


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 16:45)