Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 8

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Torstaina, 17.06.2010 klo 22:45  
+
0
Ihmiset jotka puhuu päälle kun itse jotain on selittämässä tai on lause kesken.
Ihmiset jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, ja on täynnä itseään, ja kertovat vaan itsestään koko ajan eikä kysy toiselta mitään, eikä kuuntele jos itse yrittää kertoa omia kuulumisia välillä ja saman tien kääntää keskustelun itseensä ja esim. omaan koiraansa : Mitä HÄNEN koiransa on oppinut, mitä se on tehnyt, kuinka viisas se on.. jne.
Ihmiset jotka hymyilee sillä typerällä sossu/hoitotäti/jmv tavalla KOKO ajan kun on jotain kertomassa tai selostamassa.
Ihmiset jotka vaan rypevät itsesäälissä jonkin pikkujutun jälkeen ja tiuskivat muille sitten koko ajan ja ovat happamia.
Sekä ihmiset jotka eivät sano omia mielipiteitään ja vaan mielistelevät muita ja myötäilevät toisten vastauksia. JA nämä huonon itsetunnon omaavat pissikset jotka kymmenen sentin paksuiset pakkelit naamoissaan ja minihameissaan tai vastaavissa nyrpistelevät nokkiaan ohikulkijoille ja rehentelevät kaljotteluviikonlopuillaan/sänkypuuhillaan.
Tässä ei oo kaikki ees, ei tullu tällä hetkellä mieleen enempää..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 11:02  
+
0

Haukeroinen kirjoitti:

^ Okei kiiitos valaisemissestä ^^

Juu siis eihän sillon voi sille mitäään jos just on vaikka joku sairaus (niin ja joo, enhän mä voi sanooo onks jollai joku sairaus vai ei..) nii kyl mä sit ymmärrän. Mut just kun esimerkiks mun vaarini ja "puol mummo" ovat molemmat sillä tavalla ihan terveitä, mut ylipainoa on TOSI paljon :s Ja en tarkottanut tolla lihavuudella mitään hieman pulleita, vaan oikeesti niin sairaalloisen lihavia, et liikkuminen on jo vaikeeta, ja hengästyy todella helposti. jne..


Ja vielä kolmas mistä en tykkää:
3.Pissikset
Muhun ei jotenkaan vaan vetoo semmonen, et luullaan olevansa niin nättejä ja ihania, kun mennään millon minkäkin villityksen perässä, on meikkivoiteella peitetyt huulet, tissivyöt, nahkatakki yms.. Sit vklp juodaaan joko a)2 sidukkaa ja sit ollaan kännissä ihhii tai b) juodaaan paljaaltaan joku kossu pullo, ja sit ollaankin kohta jossain mahahuuhtelussa (vai mikä se nyt oli :o) Sit aletaan polttaa koska muutkin tekee niin. Ja poikaystävä vaihtuuu suunnilleen joka toinen viikko, ja no, tää ei välttis liity tähän mut ärsyttää kun jossain galleriassa kuvissa sutataan huulet tai nenä :D
Ja valitettavasti näitä pissa-Liisoja on täällä Salossa päin enemmän ku liikaa


Jep! Täysin samaa mieltä! Ja sitten kaikki pojat on ihan lätkässä niihin -.-' "Me ollaaan niiiiin ihQuja! SIIS IHKU DAA 0075ä vähän 1hQu <<<33333 " -' Oikeesti kuka jaksaa koko ajan esittää! (?) Eihän se oo pissismäistä jos joskus meikkaa ihan vähän, esim. ripsiväriä, hiukan puuteria ja poskipunaa.. Tai vaikka juhliin.. Mutta liika meikkaus on jo tyhmää.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:42  
+
0
-Rumat meikkaa. Nähtiin siskon/bestan kans kerran kaupas tommoset ´Rumat meikkaa´ pipot ja oltiin heti ostamas mut jätettiin sit väliin.

Mut jooh kyl siis ymmärrän et meikkää esim just; juhliin tai johonki vähän tärkeempiin tilaisuukssiin, mut se on must jo naurettavaa et mihin ikinä lähteekin niin heti hirveet ripsarit, huulikiillot, tukkaan järkyn ruma tupeeraus yms.. Se on rumaa ja muutaki tyypeil jotka meikkaa kaikkial niin hirveen huono itsetunto. -.- Kaikki mainostenkin uudet nää ´tuuheuttavat ripsarit´ tai mitä ne mainos lauseet nyt ikinä onkaan tai se juttu mil niit mainostetaan. No joka tapaukses mun mielest ne on jo ihan järkyn rumia, kuka oikeesti tarvii niin ´isot ja pöyheet´ ripset? Kun katot semmost hyyppää lähelt mil on semmoset ripsarit naamas niin hyi hitto, suoraan sanottuna.

Joo tuli vaan mieleen kun meikeistä puhuttiin :/ Mut juu inhoon just noita kans : -)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:49  
+
0
Noo, en mä nyt tiiä. Kyl sellanen sopiva meikkaus on iha jees, koska kyllä mulla ainaki on paljon itsevarmempi olo jos oon meikannu sillai nätisti ja sit lähtee kaupungille :) Mut ilman meikkii en kyl menis mihinkää... :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:55  
+
0

welmuli kirjoitti:

Ihmiset jotka puhuu päälle kun itse jotain on selittämässä tai on lause kesken.


Sekä ihmiset jotka eivät sano omia mielipiteitään ja vaan mielistelevät muita ja myötäilevät toisten vastauksia.



Tätä viestiä oli nyt aivan välttämätön lainailla sillä nuo kaksi ihmistyyppiä ovat niin ärsyttäviä että melkein pistää vihaksi, sillä omaan kaveripiiriin kuuluu valitettavan monta molempia tyyppiä edustavia ihmisiä. Enemmän pistää ärsyttämään tämä, että ruvetaan puhumaan päälle kun itse on juuri selittämässä jotain juttua. Voisin luokitella itseni siten etten ihan luokkani "in-porukkaan" kuulu mutta kuitenkin kohtuu suosittu olen niin monesti tuntuu, että näiden in-ihmisten mielestä on ihan oikeutettua keskeyttää vähäpätöistempien juttu. Monesti ollaan kavereiden kanssa huomauteltu tälle päällepäsmärille tästä päällepuhumisesta mutta kun ei opi niin ei opi. Itse en nykyään jaksa käyttää energiaa jonkin itsestäni mielekkään, pitemmän jutun selittämiseen isommassa porukassa sillä en sitä kuitenkaan saa rauhassa selittää loppuun saakka. Mikäli jotain oikeasti kiinnostaa niin siitä voidaan keskustella sitten pienemmässä porukassa.

Mielistelevät ihmiset ovat suoraan sanottuna _tylsiä_! Niiden kanssa ei kykene muodostamaan mitään kunnon keskustelua mikäli mielipiteet eroavat himpunkin verran. Itselläni on välillä hieman liian voimakkaatkin mielipiteet ja sanon ne monesti turhankin suoraan ja en tiedä johtuuko siitä että monet eivät uskalla keskustella kanssani vaan vaihtavat mielipiteensä minun mielipiteisiini. Ja täten sellaisten ihmisten seura on pitkästyttävää. Tosin pakko myöntää, että olen itsekin nuorempana käyttäytynyt tämän tyhmän ihmistyypin tavoin, koska olen halunnut joidenkin suosittujen ihmisten pitävän minusta. Palvelijalla ja kaverilla on kuitenkin eronsa.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 19:57  
+
0
:DDD siis hetkinen mitä? Kaikki jotka meikkaa niin niillä on huono itsetunto ja siis vihaatte kaikkia jotka meikkaa? Vai missasinko jotain ja puhutte jostain 10 vuotiaista jotka meikkaa vai häh
never regret something that once made you smile

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:06  
+
0
Itse en pahemmin meikkaa, koska se ei omasta mielestäni sovi minulle enkä yksinkertaisesti myöskään jaksa muuta kuin kulmakarvojani piirrellä, mutta ymmärrän hyvin jos joku haluaa meikata. (se on tietysti eri asia, jos ei pysty suunnilleen yksin kotonakaan olemaan meikattuna.)
Meikki voi olla jollekin tapa korostaa tyyliään ja persoonallisuuttaan siinä missä vaatteet ja korutkin.
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:11  
+
0
Ruma meikkaaminen on asia erikseen, eli juuri tää että on kahen sentin paksunen kerros mömmöjä naamalla ja kokkareiset ripsarit, mutta siististi tehty omia hyviä puolia korostava meikkaus on mun mielestä vaan kiva, eikä niin meikkaavat mun mielestä omaa mitään huonoa itsetuntoa. Ja sitten taas toisille vahva silmämeikki kuuluu siihen omaan juttuun/tyyliin, mutta siinäkin tapauksessa siisti on aina parempi. Sotkuinen meikki saa vain koko naaman näyttämään likaiselta, mutta yleensä moisia näkeekin vain juuri meikkaamisen aloittaneilla pikkutytöillä. Mutta harjoitus tekee mestarin :)
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:11  
+
0

Hakataru kirjoitti:

:DDD siis hetkinen mitä? Kaikki jotka meikkaa niin niillä on huono itsetunto ja siis vihaatte kaikkia jotka meikkaa? Vai missasinko jotain ja puhutte jostain 10 vuotiaista jotka meikkaa vai häh



Mä mun kommenteissa ainakin meinasin sillä itsetunnon puutteella niitä jotka meikkaa lähti sitten tyyliin minne vaan, ja sitä et tyyliin meikkaa kaks tuntia esim: pelkästään sitä varten et menee kattomaan bestistään. Siis herranjastas kai oma bestis nyt ei välitä siitä onko sulla meikkiä vai ei?
Ja juu en kaikkii, mut semmonen yli maalinen meikkaaminen on inhottavaa ja varsinkin niillä jotka ei osaa meikata, yleensä ne vaan rumentaa itteään sillä.
No tää oli taas epä selvä.. mut kummiski :/
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:26  
+
0
Mua ärsyttää sekin jos kerrot jollekin jotain juttua eikä se kato sua silmiin kun se kuuntelee. Tai no tulee semmonen olo et kuunteleekohan toi nyt ollenkaan. Ja se on tosiaankin niin ärsyttävää ku joku puhuu päälle... tai semmoset et jos mä puhun toiselle kaverille just jotain, niin toinen kaveri tulee siihen tökkimään ja huutamaan mun nimeä vaikka näkee että mun juttu on kesken.

Leuhkijat on kans jotain niiiin ärsyttävää. Argh.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:29  
+
0
En tykkää sellasista jotka suurentelee aina asioita. Sit saa vaan miettiä siin kuunnelles et mikäköhän se todellisuus on :-D
never regret something that once made you smile

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:30  
+
0

Hakataru kirjoitti:

En tykkää sellasista jotka suurentelee aina asioita. Sit saa vaan miettiä siin kuunnelles et mikäköhän se todellisuus on :-D

Niin joo sekin vielä! Etenkin jos itse vielä tietää mitä se asia todellisuudessa oli mutta joku sitten vähän liiottelee..

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:31  
+
0

Hakataru kirjoitti:

En tykkää sellasista jotka suurentelee aina asioita. Sit saa vaan miettiä siin kuunnelles et mikäköhän se todellisuus on :-D



Totta :--D
Epäilyttävää ku aina tietyille tyypeille tapahtuu tällasia miinus mun liiottelut-juttuja.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 20:43  
+
0
Joo, ja näihin liittyen ne, jotka kertoo jutun siten, että olisivat itse paikalla, vaikka ovat ainoastaan kuulleet asiasta. "Joo, mä näin kun se ja se...!"
come on night, take me home

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:06  
+
0

Pites kirjoitti:

Mä mun kommenteissa ainakin meinasin sillä itsetunnon puutteella niitä jotka meikkaa lähti sitten tyyliin minne vaan, ja sitä et tyyliin meikkaa kaks tuntia esim: pelkästään sitä varten et menee kattomaan bestistään. Siis herranjastas kai oma bestis nyt ei välitä siitä onko sulla meikkiä vai ei?



Mä kyllä enemmän säälin kun inhoan niitä, joilla on huono itsetunto. Huonon itsetunnon kanssa on oikeasti hirmu vaikeaa elää, tiedän ihan kokemuksesta.
Itse en kovin moneen paikkaan ilman meikkiä lähde, en pidä itseäni erityisen kauniina ja viehättävänä muutenkaan, ei-meikattuna vielä vähemmän. Kyllä nyt joku lähikauppa, kaverin luon yms., mutta en nykyään enää koulussa tai töissä ilman meikkiä ole. Se kuitenkin kohottaa itsetuntoa, kun saa pahimmat virheet pois, näyttää vähän virkeämmältä ja saa vähän korostettua omaa tyyliäänkin. :)

Tietty sellanen ihan täysin liiallinen meikkaaminen on vähän hassua, mut en nyt voi sanoa niitäkään ihmisiä inhoavani. Kukin tyylillään, vaikken sitä tyyliä ymmärtäisikään. :p
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 18:37  
+
0
ite inhoon ehkä eniten semmosii pulimuijii jotka käyttää fiorellan horofarkkuja joista tursuaa ihrat yli ja liian pienii t-paitoi ja sit hirveet meikit ja ollaan niin kovina et jokatoinen sana on vttu, semmosii 20v joilta on jääny aikuistuminen vähä välistä. :/

ja gootit on tosi pelottavii 8<

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 18:39  
+
0
Pinnalliset ihmiset ei ole kivoja :ylpea:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 19:06  
+
0
Niinpä. Just semmoset yli lapselliset tyypit. Mitä ainakin meijän koulussa piisaa.
Esim: Istuskelin yksinäni bussi pysäkin lähistöllä jonkun puun vieres oottelees buussii ja sit siihen tulee semmonen kasi/ysi luokkalainen istumaan seläntaa ja heittelee mua kävyil ja ties millä.
Siis ei oikeesti :'D Pitääks se itteään hirveen kovana tai jotain kun tulee tyyliin nelivuotias siihen paiskomaan mua kävyillä?

Ja semmoset mitä puhettakin aika semmin oli et seistään niin tiiviis suures jengis jossain ja joku kulkee ohi ja heti lähtee hirveet supinat ja räkätykset päälle. Ne on ihan hirmu ärsyttävii -.-

Ja just tää kans et pukeudutaan ihan hirveen pieniin tiukkoihin ´siisteihin´ vaatteisiin? Ja sit luullaan, et näyttää nyt jotenki laihemmalt tai ihananmalt kun semmoset järkyt kuteet päällä?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 22:02  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

Joo, ja näihin liittyen ne, jotka kertoo jutun siten, että olisivat itse paikalla, vaikka ovat ainoastaan kuulleet asiasta. "Joo, mä näin kun se ja se...!"

Tai sellaset, jotka kertoo jotain netistä lukemiaan juttuja (ircquoteja jne) "kaverin kaverille" tapahtuneena... tai nää on lähinnä naurettavia kyl ;P ja niitä on kiva käräyttää !
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 03.07.2010 klo 01:17  
+
0
Oioi! Tästä listasta tulee varmaan aika pitkä. Mutta voin nyt sanoa, että en vihaa ketään ihmistä, enkä mitään ihmistyyppejä, mutta on paljon ihmistyyppejä, joista en pidä. Eli:

No, ensinnäkin itserakkaat ihmiset ja itseään liikaa korostavat. Ei varmaan paljon selittelyjä kaipaa. Tietenki terve rakkaus itseä kohtaan on suotavaa, mutta tiedätte mitä tarkotan.

Ja sitten taas puolestaan itseään vähättelevät ja sääliä kaipaavat. Taino semmoset: "Että kun mä oon ruma, mua ei kukaan huoli", "Saan tästä kokeesta oikeesti varmaan nelosen, ohoh katos sainki ysi puolen!", "Kato kuinka ruma tää mun kässäntyö on" ja tommoset. Näistä olikin joku jo kirjottanu. No, kuitenki tommoset.

Tylsät ihmiset. Okei, kaikki ei voi olla hauskoja, mutta siis. No en tiiä onko tylsä oikee sana, mutta tarkotan semmosia ihmisiä, jotka just istuu vaan penkillä ja hymyilee ja varoo tekemästä mitään noloa. Semmosia, jotka ei tee ikinä vihreitä elämässään, eikä näin myös mitään, ja sitten kun selittää jotain supermoki omasta elämästä, niin tämmöset vastaa: "Voi sua, mulle ei oo kyllä onneks sattunu mitään tommosta." En tiedä tajusitteko, mutta ärsyttävimpiä ikinä!

Tyypit joilla ei oo mielipiteitä. Semmoset, joille sä voit selittää vaikka mitä, ja tuntuu, että ne ei oo yhtään läsnä. Ne kuuntelee, tai sitten ei, mutta joka tapauksessa ne on vaan silleen:"Joo", "Okei", "Niimpä", mutta ei kommentoi mitenkään! Ja yleensä ihmiset, jotka vastaa kaikkeen tyyliin yhdellä sanalla, eihän semmosten kanssa voi keskustella!

Yksinkertaset ihmiset. Kaikki ei oo viisaita, mutta älykkäitä voi olla. Tai jotain. En mäkään oo mikään huippu koulussa, mutta elämässä oon kyllä mielestäni ihan järkevä. Tiedän, että oon tosi huono selittämään näitä 8D No kuitenki, ne on vaa semmosia hehehe no emmä osaa selittää!

Ihmiset, jotka ei kuuntele ja joita ei kiinnosta. On tosi turhauttavaa selittää jollekkin jotai, ja huomata, että se on ihan omis maailmois. Sitte se saattaa vielä pahimmas tapaukses selittämään päälle! Yks mun kaveri esim saattaa sanoa saman jutun, minkä mä oon sanonu 5min sitte, ja "Aijaa, mä en yhtään kuullu", vaikka olisin selittäny yksin sille!

Ihmiset, jotka ei anna itestään mitään. Jep. On valmiita kuuntelemaan, miten toiset kertoo kurjista oloista kotona, mutta ite ei kerro mitään, vaikka koko naapurusto tietää, ettei tyypin vanhemmat nuku edes samassa sängyssä. Ja utelee toiselta, mutta ite ei kerro mitään henkilökohtasia juttuja itestään. Tää on vähä niinku tossa kohdassa ihmiset, joilla ei oo omia mielipiteitä, ei tämmöstenkään kanssa pysty jutella! Henkeviä nyt ainakaan..

Ihmiset, jotka angstaavat esim gallerian blogissa, tai fbssä, ja sitten tunnin päästä taas kirjoittavat; MUA EI KIINNOSTA MITÄ TE SANOTTE!, ja sitten taas siitä tunnin päästä: LOPETTAKAA TOI DISSAAMINEN YHYY TAPAN ITTENI JOS KIUSAATTE MUA
Ja sitten yleensäkin ne, jotka pistävät monta kertaa päivässä angstilaulunsanoja blogiin. Okei, joskus jotku oikeesti tosi osuvat voi pistää tai jotain, mutta kun niitä tulee koko ajan. Ei elämä voi oikeesti niin kurjaa olla!

Angstiset. Ei elämä voi koko ajan olla niin saatanan kurjaa!

Aina iloiset. Okei, mä tiedän, että mua on tosi vaikeeta miellyttää, mutta siis tiedättekö, ne ihmiset, joiden elämässä ei muka ikinä tapahdu mitään ikävää. Ikinäikinäikinä, se on tosi epäinhimillistä!!1 Okei, hyvähän se on ettei sitä liikaa tuputa, mutta jos esimerkiksi puhutaan jostain hirveimmistä asioista menneisyydessä, niin nämä sanoo: "Ei mulla oikein oo." Okei, voihan olla, että niitä on vähän, mutta kyllä nyt herranjumala kaikilla on kipupisteitä menneisyydessä! Ja sitten, jos onkin semmosia, ettei halua puhua, niin sen voi sanoa. Voi sanoa, että en haluis puhua siitä. Ja huomaan, että monet näistä mun kirjottamista kohdista muistuttaa hirveesti toisiaan =D

"Voi sua pientä" -ihmiset. Se on ärsyttävää! Varsinki ihmiset, jotka on ite huomattavasti henkiseltä iältään alempana.

Ihmiset, jotka eivät osaa ottaa mitään vakavasti.

"Täydelliset" ihmiset. Yli ysin keskiarvo, luokan paras kuviksessa, hyvä laulamaan, soittaa pianoa, mestari baletissa, ex-voimistelija ja nyt pitää voimistelukerhoa alle kouluikäisille, sosiaalinen ja mukava, jalkapallojoukkueen kapteeni, pitkät hiukset, klassinen kaunotar, täydellinen vartalo, opo suosittelee lääkärin uraa, rikkaat vanhemmat, hirveästi ystäviä, ymmärtäväinen ja komea poikaystävä, osaa käyttäytyä, mutta omaa silti elämän ja juhlii joka viikonloppu suuren ystävälaumansa kanssa, 15-vuotiaana pinkki mopoauto, rakennekynnet ja hyvin hoidetut hiukset, valkoiset ja suorat hampaat ja hyväntuoksuinen hengistys, pitkät hoikat pianistisormet.. ja kaikkea mikä nyt vaan suinkin voi olla ihanasti.

Okei, ehkä hyvä että lopetan tähän ja jatkan joskus ehkä =D Alkaa tulla niin hämärää juttua.

Okei yks vielä! Ihmiset, jotka eivät hyväksy erilaisuutta. Ei paljo selittelyjä kaipaa. Kaikki vähänkin hupsummat, erikoisemmin pukeutujat, esim siniset hiukset omaavat ovat heti, hulluja, noloja, outoja, ei tutustuttavissa, ehdottomasti kaukaa kierrettäviä ja mahdottoman hirveitä ihmisiä.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 09.07.2010 klo 15:53)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 21:15)