Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 22:08

Belgianpaimenkoirat

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 36

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 10:03  
+
0
Mäkin oon meidän shepposen kasvattajan sivuilla käynyt kurkkimassa belgipentusten kuvia. Voi kiik mitä 4viikkoisia pallukoita siellä rymyääkään. :love:

Onneksi ei ole toi belggari ollut koskaan ihan ykkösrotu mun hankinnoissa, muuten saattais mennä himotuksen puolelle. Mut onhan ne vaan ihanaisia pentusia. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 10:44  
+
0
Sonik, et olis sanonut! Mä kävin jo kattelemassa kuvia. Voi mitä nalleja! :love:

Annie

Annie
Viestimäärä: 30

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 23:47  
+
0
Oi, miten syötävän näköisiä pentuja!

Itselle tulee luultavasti nyt sitten vihdoin bgn tänä keväänä! En tiedä miten päin olisi vielä kuukauden ennen kuin asia varmistuu...... Tällä hetkellä tuntuu, että päivät kuluu vain tunteja laskien.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 17.02.2011 klo 08:39  
+
0
Annie, haluutko vaikka yksiä mistä sulle tulee ja mimmonen?

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 18.02.2011 klo 23:52  
+
0

Sinji kirjoitti:


Sisu on onneksi aika mallikelpoinen ohittaja. En tiedä mistä johtuu, mutta se on kuulemma pennusta asti ollut hihnapoliisi. Hihnassa pitää kävellä Sisun mielestä nätisti



Harmi että tuo ei ole periytynyt Veikalle :D Jos ihmisiä tulee vastaan niin se katselee vaan uteliaasti ja jatkaa matkaa eteenpäin, mutta voi luoja jos tulee koiria.. tää alottaa ihan hirveen huudon, ei siis hauku vaan ulvoo!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 20.02.2011 klo 23:47  
+
0
Rippu Reipas 4 kk ilmottautuu korviensa kanssa!

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 21.02.2011 klo 07:35  
+
0
destroyer, voi Veikkistä! Kyl se siitä lähtee sujumaan. Taitaa olla koko pentue vaan aika äänekästä sakkia! :wink:

Ihana Marrjan korvaeläin. :nauru:

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 08:40  
+
0
Tänään nokka kohti Tamperetta. Sisu treffaa lapsukaisiaan ja mahdollisesti otetaan jotakin näyttelyharjoituksentynkääkin. Pitää harkita jonkin photobucketin tai picasan käyttöönottoa niin saisi kuvia linkitettyä tännekin.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 09:02  
+
0
^olisin halunnut lähteä kanssa, mutta oon kuumeessa niin parempi pysytellä kotona :( harmittaa!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:25  
+
0
No, toisen kerran sit! Suunniteltiin vähän että pitää kesemmällä ottaa uusiks, ei siellä ollut nyt kun 5 pentua 9:stä ja muutama vieraileva tähti. Facebookissa on kuvia, käyhän vilkasemassa! :)

susu

susu
Viestimäärä: 49

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 28.02.2011 klo 22:59  
+
0
Argh, ärsyttää! Oon ollu kipeenä ihan älyttömän kauan, tulee sellasii parin päivän ns paranemisia ja sit kunto taas romahtaa.. Rupee koirat hyppii seinil kohta, kun ei raukat saa tarpeeks tekemistä. Rupeen kyllä itekin kohta jo tulee hulluks.. :mad: Voimat niin loppu, ettei jaksa muutakun sohvalla maata. :(
3 x tervu, 1 x hoffi.

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 03.03.2011 klo 12:06  
+
0
Kyllä toi tyttö taitaa ihan kasvaa suht hyvin vaikka välillä huolestuttaa.. :D Ehkä mun on huono ruveta vertailemaan saman pentueen yhteen urokseen, joka oli kaks viikkoa sitten ollut 56 cm korkea ja 20 kg. Siitä tulee sitten kunnon jötkäle! Kattelin edellisiä viestiä niin kuukausi sitten Rippu on ollu 44-46 cm ja nyt se pyörii aikalailla siinä 51 cm (ikää on se 19 vko) tienoilla, että kyllähän tuo perhana kasvaa! Ja sen huomaa kuvistakin..

11 viikkosena


17 viikkosena


Rippu yrittää selvästi olla geelisaku tossa jälkimmäisessä kuvassa..

Meillä on pikkasen vähentynyt se turha haukkuminen, mutta ei nyt kehuttavasti. Mutta kyllä mä uskon, että mitä enemmän toi saa itsevarmuutta niin sitä vähemmän se haukkuu, että en nyt hirveetä stressiä ota tuosta. Kiellän ja palkkaan mikäli kielto tehoaa, mutta jos näyttää, että kielto ei toimi niin me lähetään tilanteesta vikkelästi pois ja koira nuolkoot näppejään. Eihän ton tarvi mikään mallimalinois olla heti vuoden iässä, meillä on aikaa treenata näitä juttuja!

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 03.03.2011 klo 12:21  
+
0
Marrja, kylläpä onkin toinen vähän venähtänyt! Tsemppiä haukkumattomuuskoulutukseen! :peukku: Kyllä se siitä pikku hiljaa, kun oppii tietämään mikä koulutustapa omalle koiralle parhaiten sopii. Oot ihan oikeassa, ei kaikkea tarvitse heti osatakaan, siitä ottaa vaan turhia paineita itse.

susu

susu
Viestimäärä: 49

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 03.03.2011 klo 15:32  
+
0
Marrja: Kyllä on nätti pikkumalikka. :)
3 x tervu, 1 x hoffi.

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 14:41  
+
0
REDI ON TERVE!!!!! *tanssii sambaa ja salsaa ympäriinsä* :jjei:
Tänään käytiin eläinlääkärillä tekemässä kokeet jaloista yms ja terve - leima koirassa lähettiin pois :love:
Ette usko kuinka huojentunu ja onnellinen oon, kaikki on vihdoin ohi ja voidaan vihdoin jatkaa elämää normaalisti!!! :jjei:
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 17:38  
+
0
Jee, mahtava juttu! Suurensuuret onnittelut Redille ja omistajalle, varmasti helpottava uutinen!:peukku:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 18:58  
+
0
Mahtavaa!! :jjei::jjei:

Meidän vauveli täyttää huomenna 5 :suru: Ihan vanhus jo kohta!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 08:24  
+
0
Eihän belgi ole 5-vuotiaana VANHA. Parhaimmillaan se on noin 5-8-vuotiaana. Meillä täyttää vanhin tänään 13 vuotta ja tuolla belgipalstalla onnitellaan 16-vuotiasta koiraa. Paljon on teillä vuosia vielä edessä jos ei tule sairautta tai tapaturmia.:peukku:

Hienoa,että REDI on voittanut vastoinkäymiset. Koiran sairastuminen koettelee aina hermoja ja rahapussia.

RIPPU se vaan kasvaa ja komistuu!

Kisse95

Kisse95
Viestimäärä: 30

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 15:37  
+
0
Pakko udella että millä palstalla? Mä täällä oon seuraillu teidän keskusteluja kokoajan ja ihan hiljaa, mut belggari ois mullekki tulossa heti ku muutan pois (: (taino ei ihan heti..)
Donna Jämtlanninpystykorva 29.3.2005
Hippi Jämtlanninpystykorva 21.10.2011

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 06.03.2011 klo 16:33  
+
0
Täällä :hymy:

belgilö, joo, eihän 5v vielä mikään vanha oo, mutta missä ihmeen vaiheessa mun vauva ehti kasvaa noin isoksi :eitietoo::nauru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 36
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 08:15)