Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 22:08

Belgianpaimenkoirat

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 36

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 07.03.2011 klo 00:05  
+
0




Minä taas saastutan tätä palstaa Ripun kuvilla, pahoitteluni! :D Oltiin tänään jäällä lenkillä ja läheltä meni ohi kaks hiihtäjää, toiselle Rippu haukahti kaks kertaa, mutta ei yrittänyt ees lähteä perään ja toisesta ei välittänyt mitään eikä kuonosta kuulunu inahdustakaan :jjei: On aika voittaja-olo, kun ennen ollaan pihisty kaikelle liikkuvalle - nyt tuntuu, että kyllä me edistytään hiljalleen! Jäällä oli sitten pari muuta koiraa ja ihmistä, mutta ne oli sen verran kaukana, ettei niistä vaaraa ois ollu. Tyttö kuunteli niin hienosti minua ja avokkia, että kyllä siitä saa olla ylpee.

Terveelle Redille suuuuret rapsutukset täältä päin, aivan mahtavaa!

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 07.03.2011 klo 09:05  
+
0
marrjan mali on kyllä upea!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 07.03.2011 klo 09:13  
+
0
dronttiedward, tiedän miltä susta tuntuu kun Veikan 8kk tuntuu jo hurjalta! :D
tämmönen vauveli se oli:


ja nykyään tällainen:


missä välissä mun vauva ehti kasvaa noin paljon!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 07.03.2011 klo 10:48  
+
0
Tässäpä muutama kuva Redistä ja hänen muodon muutoksesta viimosten kuukausien aikana :)

Kuva on otettu 31.4.2010 ja herra painaa kuvan otto hetkellä varmaankin about 19kg




Ja tämä kuva on otettu viikko takaperin, noin 4kk jälkeen kastraation ja kaikkien meidän ongelmien. Redi painaa tällä hetkellä 25,4kg eli painoaki ollaan kerätty reippaasti :peukku:



Pikkuinen muodon muutos eikö totta? :peukku:
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.03.2011 klo 11:02)

Iceberg

Iceberg
Viestimäärä: 60

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 15:03  
+
0
Pikaisesti uutta kotia etsii BELGIANPAIMENKOIRA MALINOIS,uros 3v.
Kehityskelpoinen yksilö,paperit on.
Koira viety itsestään riippumattomista syistä piikille,mutta el. ei haluaisi tervettä koiraa lopettaa.Kodin löytymisellä siis KIIRE!!!!
Koira on savossa.
044-2806055/Tuija
...............viestiä saa levittää eteenpäin
~Anything’s possible when you speak from the heart~

Dordilla Iceberg
Distant Venus z Kovárvy

www.belgit.palvelee.fi

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 16:55  
+
0
Ihana Redi! Sillähän on paino jo tosi hyvällä mallilla :peukku: Kyllä belgi on vaan maailman nätein koira, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 19:07  
+
0
Redi näyttää hyvältä!

Mulla on tervukuume
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 19:16  
+
0
Hmm, oon miettinyt, että mistäköhän toi pennun silmien rähmiminen johtuu. En usko, että niissä ihan tulehdusta oisi, koska se rähmä on kirkasta ja semmosta, valuvaa? En osaa oikeen selittää.. Eikä sillä oo silmät yhtään punasetkaan tms. Ehkä se on vaan joku ohi menevä juttu enkä keksi, että mistä se johtus. Lisäksi mua ihmetyttää yks toinenkin asia! Oon huomannut, että tolta on parin viime yön jälkeen jääny pari länttiä aina lakanaan. Ne ei haise miltään tms, mutta mä mietin, että mikä ihme se voi olla :o Mitään verta se ei ainakaan oo, siitä oon kyllä varma. Enkä ihan menis sanomaan, että kyse ois virtsatulehduksesta, koska toi pissii ihan normaalisti sekä pissi on ihan normaalia ja on ihan normaali iloinen (rasittava) itsensä.

Ai niin, mihin asti teidän belgit on kasvaneet säkää ja painoa? Säkähän toki vakiintuu aikasemmin kuin paino, mutta noin suunnilleen kauanko koira on kasvattanut massaa ja korkeutta?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 21:06  
+
0

destroyer kirjoitti:



Mulla on tervukuume

Ja mulla grotskukuume... :D tosin haluaisin kyllä hiekanvärisen tervunki :love: Furi on niiiiiiiiiin tulipunanen että. Mulla olis jo nimetki valmiina grotskulle ja hiekkatervulle... :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 08.03.2011 klo 21:32  
+
0
Pitäs parin viikon päästä käydä kasvattajalla, saa nähä ehdinkö palluuttamaan pentusia, vai onko kaikki jo lähteneet uusiin koteihin.. :love:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 10.03.2011 klo 12:20  
+
0
muakin vähän kiinnostais muidenkin belgien kasvu ja kehitys?
Veikka on nyt 8kk, painaa 21,5kg ja säkää löytyy n.63-64cm. omaan silmään sillä sais olla vähän lisää tavaraa luiden ympärillä. on vähän nirso syömään.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 10.03.2011 klo 17:20  
+
0
Mua harmittaa, ku en on oo pitänyt mitään kirjaa Furin kasvusta :( paitsi joskus tosi pikkusena pentuna, viimesin merkintä on näköjään 5-kuukautisena ja sillonkin vaan paino. Furi on ollu aina tosi vankkarakenteinen, sillä ei oo ollu oikeestaan koskaan semmosta kunnon honkkelikoipi-vaihetta. Nykyään sen painaa 28kg ja säkä on siinä 64cm paikkeilla, siltiki vaikuttaa musta aika pieneltä :mietiskel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Lauantaina, 12.03.2011 klo 17:02  
+
0
Kasvattaja mittaili tänään Veikalle korkeutta 66cm.. voi mun pientä :D
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 16:59  
+
0
Tänään kun olin koirien kanssa pihassani lumitöissä niin naapurin lapsenlapset(noin vuoden ikäiset kaksospojat jotka ovat juuri oppineet kävelemään) alkoivat lähestymään pihaani. Ensin toinen tuli lähemmäs ja lähemmäs koirien mielestä pelottavan hitaasti lähestyen. Huusin tälle: älä tuu,koirat pelkää. Mutta eihän ton ikäset ymmärrä. Sitten alkoi toinenkin tulemaan kohti.
Ehtivät jo portille kun niiden äiti huomas mihin kullannuput on menossa. Sain koirat pysymään pois portilta.

Eihän tässä muuten mitään,mutta mun koirat ei oo lapsiin tottuneita ja toi uros on muutenkin hieman varautunut. Nuorimmainen tuskin olis ollu moksiskaan;olis vaan saattanut kaataa muksut ja ottaa pipon. Onneks olin pihalla ja hallitsin tilanteen,mutta koirat on yleensä keskenään ulkona.
Pelottaa vaan tilanne jos tommoset pikkunappulat tulee pihaan kun en ite oo siellä.

Mulla on aidattu piha semmosella vihreällä puutarha-aidalla joka on vaan 90 cm korkea.Ajotien kohdalla aita on hieman lepsu,kun on pitkä väli ilman tolppia. Sen voi helposti kaataa jos siihen nojaa. Niin että helposti noi muksut vois pihaan tulla.

Mutta kaippa äiskä pitää jatkossa niitä paremmin silmällä. Valtatiekin on ihan vieressä.:heristel:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 20:41  
+
0

destroyer kirjoitti:

Kasvattaja mittaili tänään Veikalle korkeutta 66cm.. voi mun pientä :D

Miks Furi on tommonen kääpiö :ylpea:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

susu

susu
Viestimäärä: 49

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 14.03.2011 klo 20:19  
+
0
Me kotiuduttiin just Latviasta, mun lapsesta tuli Latvian Voittaja! :eek: Sehän on ihan kakara, miten se nyt tolleen isoks muka on kasvanu.. :eek:
3 x tervu, 1 x hoffi.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 14.03.2011 klo 22:37  
+
0
^ Voi hyvänen aika taas noita teiän tuloksia, ihan uskomatonta että kolme voittajaa ja valio samalta reissulta :D onnea ihan superpaljo!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

susu

susu
Viestimäärä: 49

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:06  
+
0
^Joo en oo ikinä ite ollu ennen mukana tälläsel reissulla, meni aika putkeen! :) Kiitos paljon! Pikkunen on ihan loppu vieläkin, tänään treenaamisen sijasta tehtiin vaan pitkä metsälenkki. :)
3 x tervu, 1 x hoffi.

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 16.03.2011 klo 22:06  
+
0
Siis mikä mulla on hätänä?!

Mua huolettaa se, että Ripusta tulee liian pieni. Siis oikeesti, kaikista maailman huolista toi on yks, joka on päällimmäisenä mielessä. Siis toihan oli muihin pentuihin verrattuna pieni, joo, ja enkä halua siitä mitään 63 cm malinarttua, mutta ois se kiva, jos se ois normin käyttömalin mitoissa. Ja nyt fabossa juttelin toisen sisaruksen omistajan kanssa, että Ripun siskolla on säkää 56 cm ja painoa 16 kiloa. Meidän tyttö tulee 4 cm ja 2 kiloa jäljessä. Ehkä mua huolettaa se, että oonko onnistunu ruokinnalla pilaamaan se, että se jää kitukasvuseksi -> siitä tulee jotain ihme juttuja rakenteeseen. Tottakai turvallisempaa on se, että se kasvaa tarpeeks hitaasti, että luustolla on aikaa kehittyä mukana, mutta c'mon minä, ei mun tarvii tästä ongelmaa itelle repiä?

On ne koiranomistajan ongelmat joskus niin vaikeita.. :ylpea:

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 17.03.2011 klo 08:05  
+
0
Joko Annien odottama pentue on syntynyt?

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 36
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 03:00)