Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 16.02.2012 klo 12:31

Labradorinnoutajat - osa 4

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Daze

Daze
Viestimäärä: 93

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 09:53  
+
0
Felix kiittää kaikista kehuista!:wink:

iipu,joo ei oo kyllä yksikään ihminen suoraltaan uskaltanut labbikseksi tuota herraa kutsua vaan aina kysytään, että mikähän rotu mahtaa olla kyseessä.:hymy: Felixin veljeä oli joku jopa veikannut staffiksi..:nauru:

Mä oon vissiinki vähän taikauskonen, mutta en enää ääneen uskalla kehua Felixin saavutuksia, koska eiköhän joka kerta kun oon miehelle kehunu kuinka hyvin Felix on jotain tehny (tai siis lähinnä aina jättäny jotain luvatonta tekemättä) niin se samalla sekunnilla mee ja tee sen:ttou:
Toinen hauska (taino sillä hetkellä vähemmän hauska..) juttu oli, kun eilen just lueskelin tätä ketjua ja eepin kertomuksia Aapon ihanista iltahepuleista, niin eiköhän Felix alkanu samantien vetämään rallia eteiseen-olohuoneeseen-sohvapöydän alle-eteiseen(mitä ei oo tehny ainakaan viikkoon)...:nauru:
lbu s. 31.3.2012
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.07.2012 klo 09:55)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 10:28  
+
0
Lunatic: Mä oon huomannut että Aapo on vieraskoree.. se käyttytyy hyvin muiden paitsi mun kanssa :nauru: Ja ei, sehän on täysin sisäsiisti jo nyt, muuten vaan aloitin taas päivän luuttuamalla lattioita ja keräämällä kikkareita pitkin kämppää. Jännä muuten tuo pentu, se eilenkin lorotteli pissaa keskelle lattiaa, kun katsoin sitä (en ikinä oo torunut koiria sitä että tekee lattialle tai sisälle muutenkin), lopetti pissaamisen ja juoksi lehden päälle ja jatkoi :nauru:

Oltiin äsken ulkona rääpäleen kanssa varmaan yli tunti, hienosti se jaksoi tutkia ja leikkiä ja kävellä ja jopa juoksi kaverin koiran perässä jonkun aikaa kun törmättiin niihin ulkona. Nyt simahti onneks kun saunalyhty ja saa luvan nukkuakin taas hetken. 'Mä sain sen koiraportin jo minkä tilasin alkuviikosta, pitäs kohta hakea postista. Alan sen kanssa opettaa Aapoa nukkumaan olkkarissa kun se edelleen herättelee öisin kun tulee touhottamaan makkariin kun itse herää. Saa touhottaa olkkarissa että mä saan nukkua.

Taavi on nyt mun äidillä ollu pari yötä ja varmaan pitää sitä ainakin huomiseen. Se halus itse tekemistä ja toisaalta mä saan keskittyä hetkeks vaan Aapoon.

On tuo kyllä hirmu reipas ja rohkee pentu, se saattaa ulkonakin lähteä vaan melko pitkällekin musta tutkimaan juttuja. Tulee kyllä onneksi vielä toistaiseksi luokse kun kutsuu. Taavihan oli siinä suhteessa ihan erilainen pentu, se oli jo silloin niin itsepäinen että jos halusi nököttää pihalla eikä tulla luokse niin se nökötti pihalla eikä tullut. Sit kun sitä lähti hakemaan niin se lähti karkuun.
Aapossakin on ne omat itsepäiset piirteensä. Se rakastaa tupakan tumppeja imuroida suuhunsa ulkona, nyt se on oppinut väistelemään mua kun yritän ottaa sen suusta niitä pois. Plus että se on alkanut komentamaan muakin haukkumalla, tai siis yrittää kovasti. Ja kun sen ottaa syliin (pakko kantaa ulos sylissä kun ei oo hissiä) niin on alkanut jo rimpuilemaan kun haluaisi alas ja itse kävellä.
Mutta muuten tosi reipas ja avoin pentu, vähän joissain asioissa sellainen tuumivainen ennenkuin toimii, mutta sit kun toimii ja uskaltaa niin tekee sen täysillä.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.07.2012 klo 10:32)

Diandra

Diandra
Viestimäärä: 37

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 18:21  
+
0
Siis tosi mageen värinen tuo Felix :love: ja Enyan pentu... voi sulosuus :love: Meillehän piti alunperin tulla musta pentu mutta sitten ykskaks vaihtuiki ruskeaan :love:
Eepin pennustaki oli sulonen kuva tullu taas, oikia söpöläinen sielläki :love:

Mä tykästyn tuohon koiraan päivä päivältä enempi ja enempi :love: Eilen käytiin juoksenteleen vapaana yhellä peltotiellä. Kauas ei tohtinu musta lähteä, aina tarkisti että oonhan varmasti lähellä :cool: Sanni pääsi lempipuuhiinsa: käpyjen kanto suussa ja perhosten perään säntäily :kieli: Pari kertaa hyppäs heinikkoon jonka alla oliki syvä oja... kohta heinikosta tuli sitten märkä koira :nauru: Kynsien leikkuuki onnistui eilen eka kerran tosi helposti. Pentu rötkötti reporankana mun sylissä ja napsein kynnet lyhyeksi :peukku:

Diandra

Diandra
Viestimäärä: 37

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 18:29  
+
0


Kuva eiliseltä lenkiltä :)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 20:32  
+
0
^Nää ruskeet on niin mun heikko kohta.. :love:

Tässä meiltä tältä päivältä. Pojat ei oikeen ollu poseeraustuulella.. Baileytä ainakin ärsytti ihan suunnattomasti ettei se päässy kadulla menneen koiran perään niin alkoi ulvomaan. :nauru:




Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 20:58  
+
0
Me lähdetään huomenna mun kummisedän mökille taasen(joka kesä pyritään väh. kerran käymään). Pääsee Luna taas uimaan koko kesän edestä. Jos sais jotain hyviä kuvia otettua, vähän päivitykseksi! Ainakin tuon harmaaparrasta täytyis saaha kuva, hassua kun sen koko turpa on kohta ihan valkea! :nauru: Tosin harmaata leuan alapuolella oli jo 3-vuotiaana. :wink:

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 23:17  
+
0
Mun kummipoika oli tänään kylässä. Kyllä oli Mooseksella vaikeeta kun kaikki sen lelut käytiin läpi ja niitä vinguteltiin ja niillä leikittiin ja Mooses rukka ei saanut mennä ottamaan kädestä tai päästä leikkiin mukaan. Ei ollut reilua Mooseksesta. Se sit makoili siinä ja hönkäili syvään ääneen ja katto kaiheena vieressä.

^Minkä ikäisenä te aloititte Lunan kanssa agiliidon?
Vitsi kun fyssari sanoi että ei näe estettä agilitylle mä heti innostuin. Sanoi että ei hypyttelyä ennen kuin Mooses on täysin kehittynyt, mitä se ei kuulemma ole vieläkään. Mutta muuta sitten voisi jo treenata. Hmm..
Follies Neville
09.03.2011

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 12:27  
+
0
Aloitettiin agility 2008 eli Luna oli yli 2 vee, se oli vuoden 2008 lopussa meinaan se kurssi ja 2009 alussa jatkui ja Luna täytti 2 maaliskuussa eli ehkä jopa lähempänä kolmea vuotta kuin kahta. Ennen vuoden ikää ei mitään koiraa saa hypyttää, mutta aina voi ilmottautua jo kurssille, mutta hyppää joko toooosi matalia esteitä tai sitten jättää hypyt pois kokonaan, tai siis hypyistä ne rimat, mutta opettaa jo sen että siivekkeiden välistä kuuluu mennä kun sinne näytetään. :wink:

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 12:55  
+
0
Ihania pentusia tänne on ilmestynyt! :love:
Ja Bailey :love: Sattuneesta syystä mun sydäntä lähellä. :wink:

Mä taidan laittaa kanssa vähän kuvapäivitystä tulemaan. Tuonne aikuisten palstalle jo aikasemmin laitoinki, mutta josko muistaisin laitella eri kuvia kun sinne.


Vesipeto uintireissulla alkukesästä. Suussa luonnollisesti kaikki, mitä sinne on saatu haalittua oman dummyn lisäksi. :nauru:


Herra työnjohtaja vahtii, että haravointi suoritetaan oikein. :paapatus:


Reino mummulassa.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 13:18  
+
0
On siitä Reinostakin tullut isomies! Tuo ikkunakuva on aivan ihana! Mä kehittäisin kuvan ja laittaisin kehyksiin!
Mooses nostaa etutassut penkin päälle parvekkeella ja sitten se tarkkailee siellä maailman menoa. Pitää ottaa kuva kun se seuraavan kerran on tarkkailemassa.
Follies Neville
09.03.2011

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 14:33  
+
0
On tuosta tullu joo. Viimeks ell-käynnillä painoakin oli 45 kiloa. On aika isokokonen yksilö. Isäkin on kyllä iso, että en ihmettele yhtään. Eikä Reinolla oo siis mitään ylimäärästä. Kyljet tuntuu ja hyvässä kunnossa muutenkin. :hymy:
Näin nää meijän vauvat on vaan kasvanu isoiks miehiks.

Oon miettiny, että jostain kuvasta olis kiva saada suurennos seinälle. Ja sitte teettää jollain taitavalla myös taulu jostain toisesta kuvasta.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 16:38  
+
0
Ihania kuvia täällä taas :love:

Mua huvittais mennä testaaman Aapon vedenkestävyys, mutta kun tässä lähellä ei oo mitään rantaa mihin sen kanssa vois mennä enkä jaksais roikottaa sitä mukanani niin että kahdella bussilla lähen seikkailemaan rantsuun. Sitä kun joutuu kuitenkin kantaa vielä jonkun matkaa jos pidemmälle lähtee.

Viime yö oli meillä eka kun Aapo joko nukkui koko yön tai sit mä oon jo niin turtunut sen yöllisiin puuhasteluihin etten enää herännyt kun vasta aamulla sen touhotukseen. Jospa se tästä.
Taavi tulee vissiin huomenna kotiin ja me lähdetään maanantaina parin päivän reissuun, Aapo menee hoitoon mun työkaverille jolla on myös labbis. Taavi lähtee reissuun mukaan vanhana konkarina.

Ja hui kun tuo Reino on iso! Sehän painaa 12kg enemmän kuin Taavi :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.07.2012 klo 18:19)

Enya^

Enya^
Viestimäärä: 67

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 20:30  
+
0
Hihi, tuo ikkunakuva on ihan huippu!! :love:

En aio turhaan käyttää aikaa erikseen noiden muiden kuvien kehumiseen, koska nuo kaikki hauvat on kyllä niin ihania. :nauru:
"There are three kinds of Taekwondo players:
There are winners...
There are losers...
And there are champions! "


Labbispoika Oku s. 13.6.2012

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 20:38  
+
0
Bailey pääsi salakavalasti laihtumaan 38.9kg asti, oli kyllä ihan luuta ja nahkaa.. Piti pienentää annosta leikkauksen jälkeen kun ei päästy liikkumaan melkein yhtään. Bailey vaan ei näköjään lihoa helposti niin se vaan sai sen laihtumaan. Nyt oon kuitenkin onnistunu sen lihottamaan omiin mittoihinsa ja oi että kun on komea. Painoa meilläkin se tasan 45kg taas. :nauru:

Painoa tulee kyllä vielä lisää kun saadaan lihakset takaisin. Ne katos melkeen kaikki sillon leikkauksen aikaan. Koitetaan nyt käydä uimassa tosi paljon ja hiekkakuopilla juoksemassa niin saataisiin takaisin. :aurinko:

Tästä kuvasta näkee hyvin kuinka iso Bailey on Blakeen verrattuna. Blakelle on tosta ehkä 3kg tullu lisää mutta se on edelleen paljon pienempi kuin Bailey.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.07.2012 klo 20:46)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 21:07  
+
0
Hui, mua alkaa pelottaa minkä kokoinen Aaposta tulee :nauru: kasvattaja sanoi että isoja uroksia tässä suvussa ollut.. mitähän mä sit teen, oon pulassa vähänniinku :eek:
Jotenkin oon niin tottunut Taaviin jolla on painoa se 32 ja risat. Ja silläkin tarpeen tullen on voimaa kun kymmenessä hevosessa yhteensä. *Lähtee kouluttamaan Aaposta hihnakäytöksen mestaria*

Meillä on menossa se kuuluisa iltahepuli.. Pakenin jo välillä sohvalle kun tuo riiviö oli nilkoissa ja ranteissa kiinni koko ajan. Nyt se painii keskenään ison Ikean pehmojalkapallon kanssa. Välillä siirtyy euraavaan kohteeseen ja alkaa käskemään leluja. Muakin jo yritti pomottaa haukkumalla ja kattomalla uhmakkaasti silmiin. Tuli vähän sellanen olo että kyllä mä nyt pärjään tolle rääpäleelle mutta mitäs sit kun se painaa sen 30 kiloo ja risat ja on uppiniskainen murrosikäinen.. mä taidankin tulla katumapäälle ton pennun kanssa :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.07.2012 klo 21:11)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 21:56  
+
0
Laitetaanpas vähän kuvia meidän mammalomalaisesta. Normipainohan tuolla on 27-29 kg, ell:in vaaka näytti tiineysultraan menessä 33 kg :eek: Aika möllykkä virtahepo, kantoaikaa tosiaan takana sen 6,5 vkoa. Kohta lähtee kasvattajan hoiviin, kyllä tulee ikävä...


Tyttö sai luun kun tultiin kotiin ultrasta, lupansinhan mä herkkuaterian sille kun käytiin treffaamassa urosta....


Eiliseltä


Virtahepo miettii josko menis uimaan


Tältä päivältä, lattialaatta on pop näin helteellä! :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 22:44  
+
0
Ai se sitten on tiineenä. Ihanaa! Onneks olkoon! On sulla söpö virtahepo tuossa viimoisessa kuvassa. :love:
Follies Neville
09.03.2011

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Perjantaina, 20.07.2012 klo 23:38  
+
0
Nojuu näinhän siinä sitten kävi :D meinasin lentää persuksille kun näin ekan pennun ultrassa, ja piti vielä tuplavarmistaa röntgenillä että näin varmasti on asiat! Tosin kyllähän sen tuon ulkomuodostakin jo huomaa... *kröhöm*
Ja kiitoskiitos, jännäähän tämä on!
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Lauantaina, 21.07.2012 klo 09:24  
+
0
^Onnea odotukseen täältäkin!
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Riksraks

Riksraks
Viestimäärä: 47

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Lauantaina, 21.07.2012 klo 19:28  
+
0
Minäkin liityn mukaan keskusteluun, rodusta kiinnostuneena. :) Selailin ja lueskelin tätä keskustelua ja hymy huulilla sai kyllä lukea.

Olen pidempään harkinnut kyseistä rotua, ja mahdollisesti ensi keväänä opiskelukiireiden hellittäessä olisin valmis pennun hankintaan. Koirien kanssa olen ollut tekemisissä koko elämäni ajan, ja lapsuudenkodissani asustelee sekarotuinen koiravanhus, jossa on ajokoiraa, labbista ja karhukoiraa. Itse olen opiskelija, kihlattuni työssäkäyvä nuorimies, jolla myöskin vahva kokemus koirista. Asumme metsäisessä pikkukaupungissa ja olemme juuri muuttamassa rivitaloon. Liikumme paljon, etenkin luonnossa, ja tulevalla koirallamme on mahdollisuus juosta myös vapaana ja ulkoilla paljon erilaisissa olosuhteissa. :)

Itse haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä ja kommentteja siitä, minkälaiselle henkilölle/minkälaiseen perheeseen labradorinnoutaja sopisi? Haluaisin myös ylipäänsä kuulla kommentteja labradorin hankinnasta ja omistamisesta? :) Miksi kannattaa hankkia juuri labradori?


Kommentteja ja mielipiteitä odotellessa :)
Labradorinnoutaja uros Unto (20.10.2012)

PitaPata Dog tickers

Muistoissa
Sekarotuinen vanhaherra Petteri 24.12.1995-7.1.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 20:30)