Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 16.02.2012 klo 12:31

Labradorinnoutajat - osa 4

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

Diandra

Diandra
Viestimäärä: 37

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Maanantaina, 16.07.2012 klo 20:20  
+
0
Kiitos vastauksista kaikille :kieli:
Mä taidan alkaa antaan murot kuivana tästä eteenpäin, mutta sitten jos ei heti syö niin otan kupin pois ja tarjoan seuraavan kerran vasta seuraavana ruoka-aikana. Oppiipahan syömään silloin ku annetaan :wink:
Hitsit tuo koira osaa olla kyllä niin ihana mutta välillä oikea jästipää. Ku alottaa puremiskohtauksen niin tuntuu ettei auta muu kuin viedä se rauhottuun omaan paikkaansa. Välillä iskee epätoivo että mahtaakohan sitä osatakkaan kouluttaa tuosta täyspäistä koiraa, mutta taas ku vähänkään onnistuu joku juttu niin tuntuu että ehkä tuosta vielä jotain tulee :wink:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Maanantaina, 16.07.2012 klo 21:45  
+
0
Saatiinpas Taaviinkin liikettä. Sehän ei oo tänään tehnyt hätiänsä ulos kuin ihan pari kertaa nostanut koipea eikä muuta. Ja kaikkihan tietää ettei uroksen rakko sillä tyhjene. Saatiin kävelyseuraa kaverin siperianlaika-nartusta niin johan sain vauhtia Taaviinkin. Oikein veti hihnassa laikan perässä ja sellasella vauhdilla että huhhuh. Pitää vissiin joka päivä pyytää joku kaveri koiransa kans meidän mukaan lenkille niin Taavikin kävelee :nauru: On sen tassu kyllä tosi kipee kun ontuen taas ulos lähdettiin. Mutta saipahan pissat tehtyä ja käveltyä enemmän kuin kymmenen metriä. Päivällä ei auttanu edes namit, en vaan saanu sitä liikkeelle millään.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Daze

Daze
Viestimäärä: 93

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 09:40  
+
0
Pitkästä aikaa kuvaa meidän Felixistä (15vk), joka pääsi eilen käymään vähän leluostoksilla.:wink:

lbu s. 31.3.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.07.2012 klo 09:53)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 10:49  
+
0
^Eih minkä värinen!!! :love: Mun heikkous! :hymy:

Muoks. siis koira ei lelu, vaikka on sekin kivan värinen! :nauru:

(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.07.2012 klo 12:10)

Enya^

Enya^
Viestimäärä: 67

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 16:57  
+
0
Tervehdys!

Sivutolkulla olen lukenut teistä ja ihanista hauvoistanne, ehkäpä nyt uskallan jo liittyä joukkoonne mukaan? :nauru:

Meille on 1.8. kotiutumassa tällainen pieni hurmuri:



Kyseessä on sekä minun että mieheni ensimmäinen oma koira, joten kovin nyt jo jännittää tulevat viikot! :love: Minä kun oon muutenkin tämmönen stressipesäke, niin jo huolettaa että miten sitä sitten pienen lapsen kanssa pärjää. Mutta eiköhän tämä tästä ihan hienosti käyntiin lähde, kun lakkaa kasaamasta itselleen paineita. :nauru:

Mietin tässä, että jaksaako pentu kauaa ikävöidä äitiä ja sisaruksia kun kotiutuu? Onko teillä itkeskelty ikävää ensimmäisinä öinä vai miten teillä on kotiutuminen sujunut?

Ei MILLÄÄN enää kahta viikkoa malttaisi odottaa, hihii !! Miten tää aika tästä oikein kuluu... :nauru:
"There are three kinds of Taekwondo players:
There are winners...
There are losers...
And there are champions! "


Labbispoika Oku s. 13.6.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.07.2012 klo 16:59)

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 17:30  
+
0
Onpa Felix kyl ihanan värinen! Mäkin haluuun! :love:

^Tervetuloa palstalle ja onnea uudesta hauva vauvasta! Odottavan aika on niiiin pitkä , ite olin iltaopiskelija kun Lulua odotettiin ja jäin valmistuttua työttömäksi niin mulla ei olllutkaan mitään muuta kuin aikaa odottaa ja odottaa että päivät menis :nauru:
No lulu itkeskeli jonkin verran, :nauru:pari yötä joiduin nukkumaan sohvalla ja roikotin kättä sohvan reunan yli et toinen sai nukkua jossain lähellä, siihen se nukahti mut auta armias kun otin käden pois niin alko taas vinkuminen. No onneks tota ei jatkunut kun 3-4 yötä ja onneks olin työtön niin sain sit päivisin nukkua kuitenkin :nauru: mut kyl mä luulen et sopeutuu nopeesti, yleisesti ei ehkä mee kun yks kaks yötä niin rauhottuu :hymy:

Tää palsta on kyl todella inhotava kun noita uusia pentuja tulee koko ajan ja itellä vaan kuume kasvaa :heristel: :nauru:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

Enya^

Enya^
Viestimäärä: 67

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 17:59  
+
0
^ Kaunis kiitos! :nauru:

Mietin tuossa, että onpa sitten hyvä että meillä on molemmilla jo kesälomat hyvässä vauhdissa kun pentu saapuu taloon. Voin nimittäin vain kuvitella, miten vähille yöunet jää kakaran tulon myötä.. Kasvattaja kehui pentujen tällä hetkellä nukkuvan todella nätisti öisin, mitään hääräilyä tai tohinaa kuulemma ei pentuhuoneesta kuulu. Mitähän ne töissäkin mahtaa tykätä kun tulen entistä väsyneempänä lomalta takaisin hommiin... :roll:
"There are three kinds of Taekwondo players:
There are winners...
There are losers...
And there are champions! "


Labbispoika Oku s. 13.6.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.07.2012 klo 17:59)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 20:05  
+
0
Meillähän Taavi aikoinaan ei ikävöinyt yhtään. Ei siis vinkunut tai itkenyt mutta valvotti ekan viikon muuten. Ja sama tän uuden pennun kanssa. Nyt on neljä yötä ollu meillä ja joka yö oon heränny 2-3krt pennun touhotukseen. Sekään ei kaiheesti oo itkeskellyt mutta leikkii ja häärää koko ajan jotain hereillä ollessaan.

Suokaa anteeksi kirjotusvirheet jos niitä on. Aapo söi mun läppärin laturin ja nyt kännykällä joudun käymään netissä kun enhän mä ilmankaan voi olla:D
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 20:13  
+
0
^Hahaa, sama koettu täällä! Bailey aikanaan jyrsi mun läppärin johdon katki. Sain sen onneks vielä toimimaan kun yhdistin ne johdot sieltä sisältä ja teippasin. Sama johto edelleen käytössä.. :nauru:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 23:45  
+
0
Joo taavinkin ajalta tuttua tää johtojen syöminen. Sen aikana uusin monet johdot. Koomisinta tässä on se että kävin tänään jo ostamassa uuden kaapelijohdon minkä aapo myös söi, tulin kotiin niin huomasin että myös koneen laturi syöty.

Tolla kakaralla on ihan kamalat iltahepulit. Se roikkuu lahkeessa, kädessä, hihassa, jalassa ja ärisee hullun kiilto silmissä. Jouduin jo ottamaan niskasta sitä kiinni ulkona kun meni niin överiksi. Mulla on aina joku lelu ulkona mukana kun se alkaa etenkin iltaisin puremaan. Ja tuo puree ja lujaa! Taavi ei noin kovaa purru. Aapo vetää esim. ranteen tai sormen hampaisiin eikä päästä irti. Puree vaan hampaat tiukemmin yhteen. Eikä meinaa saada sitä otetta irti vaan tiukentaa vaan jos mä koitan avata sen suuta. Pitää nyt yrittää kanavoida noi sen iltahepulit vaikka sosiaalistamiseen eli vien sen aina alkuillasta johonkin jos se vähän väsyttäis sitä.

Taavi jo tänään sieti Aapon hillumista paremmin. Aapo otti oikein vauhtia ja hyppäs Taavin korvaan kiinni ja roikkui huulessakin. Taavi vaan makas ja jopa heilutti häntäänsä :D ei oo tänään edes murissut kakaralle.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Tiistaina, 17.07.2012 klo 23:47  
+
0
Joo taavinkin ajalta tuttua tää johtojen syöminen. Sen aikana uusin monet johdot. Koomisinta tässä on se että kävin tänään jo ostamassa uuden kaapelijohdon minkä aapo myös söi, tulin kotiin niin huomasin että myös koneen laturi syöty.

Tolla kakaralla on ihan kamalat iltahepulit. Se roikkuu lahkeessa, kädessä, hihassa, jalassa ja ärisee hullun kiilto silmissä. Jouduin jo ottamaan niskasta sitä kiinni ulkona kun meni niin överiksi. Mulla on aina joku lelu ulkona mukana kun se alkaa etenkin iltaisin puremaan. Ja tuo puree ja lujaa! Taavi ei noin kovaa purru. Aapo vetää esim. ranteen tai sormen hampaisiin eikä päästä irti. Puree vaan hampaat tiukemmin yhteen. Eikä meinaa saada sitä otetta irti vaan tiukentaa vaan jos mä koitan avata sen suuta. Pitää nyt yrittää kanavoida noi sen iltahepulit vaikka sosiaalistamiseen eli vien sen aina alkuillasta johonkin jos se vähän väsyttäis sitä.

Taavi jo tänään sieti Aapon hillumista paremmin. Aapo otti oikein vauhtia ja hyppäs Taavin korvaan kiinni ja roikkui huulessakin. Taavi vaan makas ja jopa heilutti häntäänsä :D ei oo tänään edes murissut kakaralle.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 01:06  
+
0
Mooseksella oli ihan kamalat ilta hepulit myös. Se vaan juoksi ku sekopää ympäri kämppää. Makkarista keittiöön sieltä olkkariin sieltä takas makkariin ja uusi kierros. Itse istuin sohvalla ja en tiennyt pitikö itkeä vai nauraa. Jos menin väliin niin sit se otti kädestä kiinni ja alkoi murisemaan ja haukkumaan mulle. Mun kädet näytti siltä kuin olisin alkanut viiltelemään itteäni. Oi niitä aikoja! :nauru: Joten annoin vaan riehua rauhassa niin kauan kun ei mua yrittänyt nakertaa. Sit jos mun kimppuu kävi niin jäähylle vaan. Mut Mooses ei ollut noin nuori kuin Aapo.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 14:25  
+
0
Hei, mä sain elämän takas ku kävin ostaa koneeseen uuden laturin :nauru:

Taavilla oli myös noita juoksuhepuleita iltaisin. Pienessä yksiössä se veteli silmät kierossa ympäri kämppää. Aapolla on toi hepuli tollanen riiviö-juttu. Se muuttuu ku toiseks pennuks yhtäkkiä. Silmiin tulee sellanen hullu katse, sit se alkaa, hampailla roikutaan joka paikassa ja äristään ja muristaan. Eilen vein sen ulos jäähylle kun alko palaa hermo sisällä se hepuliin kun se kävi haukkumassa marsuille, härkki Taavia, roikkui sen poskessa ja korvassa (mitkä Taavi sieti ihme kyllä eikä mennyt karkuun), juoksi ja vaan meni kun mikäkin aivoton elukka. Ulkona sit roikku mun lahkeissa, kiskoi niitä ja ärisi samalla, puri verta vuotavat reijät mun käteen, roikkui hihassa, veteli nurmikolla ihan omia hepuleitaan yms. Ei siinä voinu ku kattoa. Pakko oli puuttua siinä vaiheessa kun se iski hampaat täysillä mun sormeen ja otin sitä niskasta kiinni niin irrotti. Ton pureminen sattuu vielä ihan älyttömästi. Se tarraa tosiaan kiinni niin lujaa ettei tosikaan ja ei päästä irti vaikka mitä yrität, tarraa vaan lujemmin kiinni. Piti jo eilen huutaa kirosanoja ku sattu niin hemmetisti :nauru: Pitää alkaa nyt oikeesti alkuillasta väsyttämään se vaikka viemällä uusiin paikkoihin ja uusiin tilanteisiin niin jos se vähän auttais. Parina iltana noita hepuleita ei oo ollu kun meillä on käyny porukkaa ja pentu on siitä väsynyt. Ja eilen toisaalta vaikutti varmaan sekin tohon super-hepuliin ettei oltu ulkona niin paljon kuin normaalisti kun satoi kaatamalla vettä jonkun aikaa.
Tänään ainakin tuo sammahti kun saunalyhty kun olin sen kanssa varmaan tunnin ulkona, oltiin vaan ja ihmeteltiin ja vähän kerrallaan liikuttiin eteenpäin. Tarkoitus olikin väsyttää se kun mun piti päästä asioille ettei se sit huuda täällä vaan nukkuu ainakin suurimman osan ajasta. Ja olihan se varmaan nukkunutkin kun ei pissoja eikä kakkoja lattioilla, unisena tuli kattomaan kun tulin kotiin ja haukotteli. Oli varmaan just herännyt.

Tilasin koiraportin pari pv sit ja tänään jo tuli ilmoitus että on haettavissa postista. Saa tuo Aapo harjoitella yksin oloja sit pelkästään olkkarissa kun täällä viihtyy muutenkin hyvin. Taavi saa sit makkarin ja eteisen käyttöönsä. Estää vähän mahdollisia tuhojakin koko kämpässä tuo portti. Ja Taavikin saa omaa rauhaa öisin ja kun mä oon poissa kun Aapo käy härkkimässä sitä aina. Ja jos Taavi nyt sopeutuu ja alkaa sitä sietämään hyvin niin sit saavat olla samassa tilassa yksinään.

Lopuksi Aapon taidonnäyte nukkumisesta.. Taitaa olla vähän vesipedon virkaa tuossa koirassa, toisin kuin "isoveljessään". Aapo nukkuu aina pää tai tassu tai korva vesikupissa ja ulkonakin hakeutuu lätäköitä tutkimaan.

Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.07.2012 klo 15:11)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 19:08  
+
0
^ On se aika vesipeto!
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 19:14  
+
0
Tosin läpsytteli Taavikin pentuna aina vesikuppia niinkuin aapokin ja slti Taavi karsastaa vettä:nauru: Eli eipä se sitä kerro välttämättä.

Mä pohdin muuten tota ruokinta-asiaa. Kun oon nyt antanu Aapolle sen n. 6dl per päivä yhteensä ruokaa eli noin 1.5dl kerralla, niin nostanko mä nyt sit kokonaismäärää aina viikon välein vähän kun pentu kasvaa? Näin muistelen Taavin kanssa olleen ainakin.
Tuo pentu on muuten melko hoikka, esim. luut tuntuu kyllä, mutta maha on kauhee pullero.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 20:35  
+
0
Hahaa, musta tuntuu että oon nähty ton näyn jossai aiemminkin! :nauru: Aivan ihana.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 21:01  
+
0
^:nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Enya^

Enya^
Viestimäärä: 67

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 21:41  
+
0
^ Ihhihiii! Ihana pieni tuholainen! :nauru: :love:
"There are three kinds of Taekwondo players:
There are winners...
There are losers...
And there are champions! "


Labbispoika Oku s. 13.6.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.07.2012 klo 21:42)

iipu

iipu
Viestimäärä: 39

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Keskiviikkona, 18.07.2012 klo 22:22  
+
0
daze Felix on ihan mielettömän värinen :love:
En oo ikinä törmänny ton väriseen labbikseen! Varmasti tulee ihmiset kyselee minkä rotunen se on, kun moni ei ruskeetakaan tunnu mieltävän labukaks :wink:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 4 - Torstaina, 19.07.2012 klo 07:49  
+
0
Iiiihanaaa Aapo oli! Pentukuume nosti päätään, siis koskaanhan pentukuume ei tule multa häviämään, mutta nyt se nosti päätään. Ja turha Eepi selitellä että ulkonäkö pettää, koska oikeestihan se on ihana pikku pallero joka ei koskaan teem itään pahaa, tai tee hätiään sisään ja syö mitään kiellettyä... :nauru: :wink:


  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 01:30)