Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:41

Shetlanninlammaskoirat - osa 2

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Sumppisuu

Sumppisuu
Viestimäärä: 110

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 11:41  
+
0
Hui kamala mikä päivä, hapokasta :eek:. Toivottavsti kelkka kääntyi nyt onnekkaampien asioiden suuntaan.

Tuo pyramidi lelu meilläkin on, oli pakko googlettaa että minkäs näkönen vemputin ja tutultahan se näytti. :nauru:

Söpöliini Viivi, :love: "mä oon pentu ja ylisöde ja mä saan kaiken anteeks näillä mun nappisilmillä" :nauru:

Pientä ongelmanpoikasta: Oon käynyt koulutuskentällä koirien kanssa ja vähänkin jos vanhemman koiran kanssa treenaan agia niin Stella saa hirveet hepulit, hyppii, pomppii, kiljuu, huutaa, haukkuu jne mitä nyt keksii siinä hihnan päässä. Mennään siis kävellen tuonne kentälle ja sidon koirat vuorotellen kiinni kun treenaan toista (Stellan kans ihan vaan perustottelevaisuutta). En tiedä mitä tekis, toisaalta en halua että Stella siellä kentän laidalla itteään ihan loppuun piiputtaa mutta toisaalta haluan sen olevan innostunut kun mennään reenailee. Pitäiskö vaan kokeilla olla antamatta huomiota niin kuin oon nytkin tehnyt? Tajuisko se joskus että se ulvominen ei vaan johda mihinkään? Vinkkejä? Huomioimattomuus meillä muuten toimii aika hyvin epätoivotussa käytöksessä, mutta tuolla Stellalla on niin pasmat sekaisin kun minä ja Frida tehdään kaikkea ylikivaa ja HÄN ei pääse. Ihan 5min kerrallaan. Ja ollaan käyty myös katsomassa muiden treenejä, silloin ei ollut ongelmaa kun kyseessä vieraat koirat.

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:23  
+
0
Kylläpäs on paljon sheltti ihmisiä, jos jo toinen keskustelu.. Voi että kun viivi on söpö. :)
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:38  
+
0
^Voi kyllä sheltti immeisiä riittää! :wink:

Sumppis, meillä on hieman samaa, vaikka vasta yhden koiran kanssa reenailen. Lähinnä ongelma on silloin kun jätän koiran treeneissä/kisoissa rataantutustumisen ajaksi reunalle, voi sitä piippausta ja uikutusta... Tässä olen myös yrittänyt kieltää ja olla huomioimatta, mutta tulosta ei varsinaisesti ole tullut. Onneksi ei kuitenkaan varsinaisesti huuda, vaan piippaa, eikä silloin niin pahasti jos joku toinen ihminen on pitämässä kiinni/seuraa. Mutta ilmeisesti mamma ei saisi mennä radalle ilman toista :nauru:

Lohjalla saa myös maitoliima palvelua jos on tarpeen :) (täytyy kyllä ensin tarkastaa että tuo purkki ei ole kuivunut)
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

CaraMelli

CaraMelli
Viestimäärä: 653

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 13:08  
+
0
Pitäisköhän mun käydä paikallisessa S- marketissa hamstraamassa kaikki loput maitoliimat, kun siellä näkyi vielä olevan tusinan verran pulloja hyllyssä. Trokaisin ne sitten halukkaille sheltin omistajille :wink:
Heila -01, Cara-Melli -07, Toffo -09, Omppu -11, Hani -12

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 23:26  
+
0
Meillä alkaakin Mannan kanssa nyt oikein tehoviikot. Ensi viikolla alkaa ohituskurssi ja seuraavalla viikolla odotettu agilityn tutustumiskurssi! :)

Toivottavasti ohituskurssilla saataisiin paljon hyviä vinkkejä ohittamiseen, että elämä helpottuisi. Pitää kyllä ottaa oikein itseäkin sitten niskasta kiinni, että treenaa, treenaa ja treenaa niitä juttuja, mitä opetetaan.

Agilitykurssin toiveet ovat lähinnä siinä, että Manna tottelisi eikä lähtisi yksinään haahuilemaan yms. yms. = ei paljoa ruokaa sinä päivänä ja illaksi superherkut. Pitänee ostaa jotain herkkukanaa tms.

Oltiin tänään koirapuistossakin jonkun aikaa taas juoksemassa, kun tuo paahtava aurinko suvaitsi hieman mennä pilviverhon taa.

Koirapuiston kuningatar :D

Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Torstaina, 15.07.2010 klo 23:38  
+
0
Hui mitä hapokkaalla on käynyt :eek: Onneksi pojalle ei käynyt mitään. Mun yksi tuttu nukahti rattiin ja ajoi tosi pahan kolarin, tästä on nyt jo yli 15 vuotta mutta ne vammat vaivaa häntä vieläkin. Oli kyllä ihan uskomatonta että selvisi hengissä, varmaan joka ikinen luu katkesi ja lisäksi tuli vielä todella suuret ihovauriot.

Taas olisi yhdet agilitytreenit takana, tuntuu että tämä ohjaaja se ei vain ole oppinut vielä yhtään mitään :nolo: Huoh. Koira meni ihan hyvin, menisi varmaan huomattavasti paremmin ilman meikäläisen sähläystä. Kokeiltiin keppejä ensimmäistä kertaa niin että koira ei ollut kytkettynä ja sen kouluttajan kanssa se meni ne ilman yhtään virhettä, mutta minä sitten sähläsin niin että varmaan yksikään keppi ei mennyt oikein :nauru:

No onneksi siellä on muitakin tumpeloita. Kolme tuntia siihen taas menikin että kaikki saivat kaiken tehtyä edes jotenkin... Huomenna mulla olisi taas koirakoulua, pitää mennä sellaiselle teoriakurssille :ttou: Mä niiiiin rakastan kaikkea pänttäämistä. Mutta kiitos niiden sankareiden jotka päästävät munanjatkeensa puremaan ihmisiä ja tappamaan muita koiria, täytyy munkin nyt sitten suorittaa se koira-ajokortti, ennen se oli meidän kaupungissa pakollinen vain "vaarallisten rotujen" edustajille, nyt kaikille suurille (:nauru:) koirille. 8 viikkoa olisi teoriaa kaksi tuntia kerrallaan. Ja jossain vaiheessa mun pitäisi kai mennä sinne tottelevaisuuskurssillekin, kun vain saisi jostain ensin revittyä motivaatiota :viheltel: Sellaiset pilkunviilauslajit ei oikein ole mua varten.

Miizuli

Miizuli
Viestimäärä: 333

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 17:10  
+
0
Huuuii, päästiin ihan älyttömällä tuurilla agilityn alkeiskurssille elokuusta lähtien!:nauru: Tuli viesti että meille on varattu viimeinen paikka ryhmästä. Otin paikan vastaan samantien, ja nyt aloin jännittää mitä tuleman pitää. Pysyykö tuo koira yhtään minun käsissä kun on niin paljon kivoja vieraita koiria ympärillä...

Mannatus kirjoitti:

Agilitykurssin toiveet ovat lähinnä siinä, että Manna tottelisi eikä lähtisi yksinään haahuilemaan yms. yms.


Tämä kuvaa meidän tavoitteita hyvin.:nauru:
Axel 08/10
Viljo 07/11

♥ Muistoissa Pelle 11/08 - 09/15 ♥

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 20:00  
+
0
Mä nyt en ihan kaikkia viestejä kokonaan ehtinyt (lue: jaksanut) kahlata läpi, enkä muista kuka mitäkin kyseli.
Mutta mulla olis tuota kiillon maitoliimaa ylimääräisenä, kun santsasin sitä kasvattajallekkin, mutta se oli jo saanut sitä toisaalta.

Ja tuo Porin seutuvilla karussa ollut sheltti on nyt löytynyt, oltuaan 10(?) päivää karkuteillä.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 22:46  
+
0

Sonik kirjoitti:

Ja tuo Porin seutuvilla karussa ollut sheltti on nyt löytynyt, oltuaan 10(?) päivää karkuteillä.



Kuulin tänään aamulla radiostakin, että oli shetlanninlammaskoira jolla punaiset liivit päällä vapaana juoksemassa. Mahtoiko olla tämä sama koira?
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 09:51)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 07:38  
+
0
En oo kyllä kuullut mistään punaisista liiveistä. Siis tämä punaliivinen shelttikö on vieläkin vapaalla?

Meillä on yksi tylsyydestä kärsivä poitsu täällä. Oli lauantaista asti mun äidillä ja sillä oli siellä kaveri. Nyt tuo ei oikein tiedä miten sen pitäisi olla. :suru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 13:54  
+
0

Sonik kirjoitti:

En oo kyllä kuullut mistään punaisista liiveistä. Siis tämä punaliivinen shelttikö on vieläkin vapaalla?



En ole kuullut mitään eilisen jälkeen.

Käytiin tänään Mannan kanssa uimarannalla... tai siis ihan siellä sivussa ja sain tytön jopa hieman kävelemään veteen.




Kävimme vielä toisessa paikkaa, missä on hiekkakuoppa-allas, mutta siellä ei oikein uskaltautunut edes kävelemään, taisi syventyä niin nopesti. Nostin sitten pikkaisen vähän syvemmälle ja pidin vatsanalta. Teki kyllä hienoja uinti liikkeitä suuntana tukeva ranta hiekka! :D

On kyllä ihme, että Turussa ei ole yhtään kunnollista koirien uimarantaa, vaikka rantaviivaa on vaikka millä mitalla. Yksi on Ruissalossa, mutta nettikeskustelujen mukaan sekin on hyvin vaikea löytää (ei mitään opasteita) ja ranta on kivikkoinen ja huono.

Olisipa jollakulla tutulla veden ääressä oleva mökki tms. mihin pääsisi itsekin uimaan ja voisi houkutella koiran perään.
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 13:55)

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 14:27  
+
0

Mannatus kirjoitti:

Kävimme vielä toisessa paikkaa, missä on hiekkakuoppa-allas, mutta siellä ei oikein uskaltautunut edes kävelemään, taisi syventyä niin nopesti. Nostin sitten pikkaisen vähän syvemmälle ja pidin vatsanalta. Teki kyllä hienoja uinti liikkeitä suuntana tukeva ranta hiekka! :D



Mitä paikkoja sä tiedät täältä missä voi koiraa uittaa? Meinaatko hiekkakuopalla Maskun kuoppia? =)

Nyt se sit tuli munki kohdalle ekan kerran! PUNKKI! Viivi oli saanut sen ihan meidän pihasta... =/ ällöttää. Irrottamiseen meni ainakin 15 min kun tyttö rimpuili henkensä edestä, meillä huonot pihdit ja punkki ei meinannu lähtee irtikään. Voi jessus! Täytyy pian tutkia koira kokonaan, ettei oo enempää, mut nyt se nukkuu, tais olla rankka juttu sille.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 15:31  
+
0

Eevus kirjoitti:

[Mitä paikkoja sä tiedät täältä missä voi koiraa uittaa? Meinaatko hiekkakuopalla Maskun kuoppia? =)



Olen myös pari päivää metsästellyt paikkoja missä voisi uittaa. Turun ainoa koirien uimarantan on Ruissalon Saarroniemessä, mutta nettikeskustelujen perusteella, paikka on aika kehno, ei ole edes opasteita alueelle.

Hiekkakuopilla tarkoitin Maarian allasta, mikä sijaitsee jäkärlässä.

Eevus kirjoitti:

Nyt se sit tuli munki kohdalle ekan kerran! PUNKKI! Viivi oli saanut sen ihan meidän pihasta... =/ ällöttää. Irrottamiseen meni ainakin 15 min kun tyttö rimpuili henkensä edestä, meillä huonot pihdit ja punkki ei meinannu lähtee irtikään. Voi jessus! Täytyy pian tutkia koira kokonaan, ettei oo enempää, mut nyt se nukkuu, tais olla rankka juttu sille.



Me ei olla onneksi vielä törmätty punkkiin! Pitääkin laittaa uusi annos punkkikarkoitetta. Nyt ei kyllä paljoa olla ulkona liikuttukkaan, koska on ollut niin kuuma. Tänään voisi poiketa koirapuistoon illemmalla juoksemaan.
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 16:28  
+
0
Ai sielläkin on joku kuoppa. Maskussakin pitäis josai siel kuopil ol sellane paikka misä koiriaki uitetaa. Tosi köyhää oikeesti tääl Turus nää paikat. Pitäs asuu vielä Poris ni pääsis ain Yyteri koirarannal, se on ihan paras paikka.

Vähän sitä tulee vainoharhaseks noide punkkie kans, oon kokoaja koittamas, et onkoha mahdollisesti taas tullu. En kyl haluu sitä rumbaa ihan heti uudestaan kokea.

Pitäs vissiin siivota kun illalla tulossa vieraita...
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Jannnika

Jannnika
Viestimäärä: 55

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 17:16  
+
0
Me palaillaan lomilta, ainakin hetkeksi :) Ihan tuskasen kuuma viikko on ollut, täällä meidän lähellä on onneksi pari rantaa missä pääsee koiria uittamaan. Viime kesänä Freddy ei meinannut viitsiä edes kastella tassujaan, mutta nyt menee jo reippaasti mahaan asti veteen :) Mietin vaan, että kannattaiskohan tolle ostaa pelastusliivit, jos niitten kanssa uskaltais ihan uidakin... Onko teillä kellään sheltillenne pelastusliivejä ihan uintitarkoitukseen? Ei mulla nyt ole mitään pakottavaa tarvetta saada tota uimaan, mutta se tekisi tuolle vammautuneelle jalallekin hyvää, saisi vähän tuota lihasten puolieroa tasapainoitettua.

Viikon päästä lähdetään Ahvenanmaalle serkkuja morjenstamaan, tänä kesänä Freddykin pääsee mukaan. Viime kesänä jäin Freddyn kanssa kotiin, kun ei viitsitty pentua lähteä kuskaamaan sinne eikä kaneillekaan saatu hoitajaa, mutta tänä vuonna olisi tosiaan tarkoitus ottaa Freddy mukaan. Kuonokoppa pitäisi vielä hankkia, kun Siljalla on sääntönä, että koirilla pitää kannella olla kuonokoppa. Onko joku matkustanut koiran kanssa Ahvenanmaalle tai Ruotsiin laivalla? Mietin vaan kun tuolla ei missään lukenut mitään mistään tarpeidentekoalueesta. Esim. Saksaan menevillä reiteillä sellainen mainittiin, mutta Ruotsin-/Ahvenanmaanreiteillä ei sanottu mitään. Kyllä Freddy pärjää sen matkan, mutta olishan se aika kumma jos ei koirien ole mahdollista tehdä matkan aikana tarpeitaan :mietiskel:

Uudet punkkimömmötkin pitää muistaa heittää niskaan, niitä kun en tosiaan halua sieltä tuliaisiksi!

Minon

Minon
Viestimäärä: 20

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 19:32  
+
0
Meillä on pelastusliivit ihan uintitarkotukseen, ui liivit päällä paremmin, eikä niin paniikinomaisesti "apua mami mä ihan oikeesti hukun". Oli siis hyvä ostos:) vaikkakaan tänä kesänä ei oo uinu niin innokkaasti ku viime kesänä, kerran saattaa tulla perään kun menee uimaan, tsekkaa et kaikki kunnossa, sitte heti rannalle ja sieltä päin pitää vahtia ;D

Hm mitäs muuta.. Joku noista valjaista ja häkeistä kyseli, ite ostin pari kk sitten variocage:n häkin, ja oon ollu todella tyytyväinen. Ainut mikä nyt vähä mättää, on se että ostin yksöishäkin, ja talvella todennäkösesti olis käyttöä kaksoishäkille.. ;) vaikka kyllä siihenki kaks mahtuis, mutta oishan se kivempi ku molemmille olis oma osio. :P

Ja tosiaan tää lämpö on ihanaa, mutta koiran kannalta kyllä harmittaa kun ei voi oikeen lenkkeillä ja päivisinkään ei oikeen mitään jaksa. Ja öisin on niin kuuma ettei pysty nukkua!

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 21:23  
+
0
Mannatus: Mihin meette ohituskurssille? Mäkin jo ootan agikurssia innolla! :hymy: Ja sit syksyllä taas pääsykokeisiin sillä asenteella, et mehän päästään kurssille. Alissakin on hoikistunu, niin ei ainakaan ketään pääse sanomaan, et se ois liian lihava. :wink:

Mäkin kuvittelin, et meiän mökillä saisin houkuteltua Alissan veteen nameilla ja leluilla, mut mitä vielä. Alissa haki lelun ihan rannasta, syvemmälle ei menny. Sit vielä hiukan härnättiin siskojen kanssa ja heiteltiin palloa rantavedessä, mut ei, Alissa vaan juoksee rannalla ja haukkuu, kun ei saa palloa. :roll: Sheltit ei vissiin yleensä oo luontasesti mitään vesipetoja.

Miizulille onnea kurssipaikasta! :hymy:

Opetin Alissalle tänään taas avaimenetsintää ruohikosta ja se oli ihan innoissaan. Kyllä työpäivän mittanen tylsyys tekee ihmeitä, perusasentoharkatkin oli Allusta ihan huippukivat. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Rommitus

Rommitus
Viestimäärä: 378

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 21:41  
+
0
Huomenna on sitten eka virallinen tokokoe. Nyt jännittää ja pahasti. Tuntuu, että tein iiison virheen, ettei me mitään osata. Ihan hölmöä, koska tiedän, että jos kaikki menee normitasolla, niin ykköstulos pitäisi olla mahdollinen. Jännittää vaan silti. Saas nähdä miten saan illasta unta. Pitäkäähän peukkuja, varmaan maanantaina ehdin tänne kuulumisia kirjoittamaan.

Miizuli

Miizuli
Viestimäärä: 333

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Lauantaina, 17.07.2010 klo 22:03  
+
0

Jannnika kirjoitti:

Onko teillä kellään sheltillenne pelastusliivejä ihan uintitarkoitukseen?

Meillä on pelastusliivit hankittu ihan uintihommiin ja hyvät on olleet. Lähinnä se on auttanut uimaan sujuvammin, niin ettei koira näytä hukkuvalta.:nauru: Uintitekniikka on kehittynyt selvästi.

Tutuli kirjoitti:

Miizulille onnea kurssipaikasta! :hymy:

Kiitosta! Jännitän itseni varmaan tajuttomaksi ennen elokuuta.

Tutuli kirjoitti:

Opetin Alissalle tänään taas avaimenetsintää ruohikosta ja se oli ihan innoissaan.

Tämä voisikin olla hauskaa.:hymy: Miten opetat tuon?

Rommitus kirjoitti:

Huomenna on sitten eka virallinen tokokoe. Nyt jännittää ja pahasti.

Onnea kokeeseen! Varmasti turhaa sanoa, mutta älä liikaa mieti. Täällä pidetään peukut ja tassut pystyssä!

Tänään on ollut niin turkasen kuuma, että ajateltiin lähteä Pelleä uittamaan kunhan ukko tulee töistä. Voisi itsekin pulahtaa kun on niin tuskainen olo ollut koko päivän.
Axel 08/10
Viljo 07/11

♥ Muistoissa Pelle 11/08 - 09/15 ♥
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 22:06)

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 09:36  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Mannatus: Mihin meette ohituskurssille? Mäkin jo ootan agikurssia innolla! :hymy: Ja sit syksyllä taas pääsykokeisiin sillä asenteella, et mehän päästään kurssille. Alissakin on hoikistunu, niin ei ainakaan ketään pääse sanomaan, et se ois liian lihava. :wink:



Mennään Tuija Seren ohituskurssille. Sama kouluttaja, jolla kävin sen tokoa aloitteleville kurssin. :) Tiistaina olisi ensimmäinen tunti. Ihana, että sitten saadaan neuvoja tuohon ongelmaan ja ei ainakaan tarvitse hävetä, kun muillakin koirakoilla sama ongelma. :roll:

Syksyllä mennään todellaki molemmat pääsykokeisiin sillä asenteella, että kurssille mennään!

Meidän pitää yhdessä käydä oikein läpi mitä siellä on vaadittu ja treenailla sitten tahoillamme. Manna ainakin hyppää esteitä todella hyvin. Kaikki matalat aidatkin mitä pihalta löytyy niin hypätään kepeästi yli. Myös koirapuistossa olen harjoitellut paikallaan istumista, eli olen käskenyt Mannan istumaan ja kävellyt itse usean metrin päähän. Hyvää treeniä kun paikalla kuitenkin on häiriötekijöitä.
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 03:15)