Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:49

Selättäminen

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

zirppa

zirppa
Viestimäärä: 219

VS: SELäTTäMINEN - Maanantaina, 27.06.2011 klo 00:18  
+
0
Niinhän sanoin että ymmärrän että niitä tapauksia tulee. ja sain käsityksen viestistäsi että se on ratkaisu, joten hyvä kun kerran ei ole.

Älytön tarkoitus ei ollut nyt mitenkään sanoa että käytät rankaisuja, vaan lähinnä sitä että selättäminen oli se syy nyt mikä tahansa ei ole paran ratkaisu, ja onneksi koiranne sen on kestännyt, koska ikävä kyllä tulee vastaan niitäkin koira jotka ovat saaneet selättämisestä trauman ja eivät kestä kosketusta ollenkaan, ja tällöinkin on ollut kyse ei niin väkivaltaisesta selätyksestä.

Eli te jotka niin teette en teitä mitenkään lähde sen enempää kritisoimaan vaan kysyn eikö olisi mahdollista kokeilla jotain muuta, varsinkin jos siitä on tullut enemmän tapa kuin yksittäinen tapaus? Tällä en tarkoita nyt erityisesti ketään henkilöä!

Tottahan sen on että kukaan ei ole täydellinen eikä voi millään huomata kaikkea, eikäe des keritä tekemään kaikke, en sen enempää minä kuin varmaan kukaan muukaan, eikä se tee kenestäkään huonoa koiran omistjaa, vaan silloin voi itse oppia, näin minä ajattelen jokaisesta kerrasta kun joku kämmi on koirien kanssa käyny. Kaikkeen ei voi varautua.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 12:45)