Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 05.11.2012 klo 23:46  
+
0
Noni. Tänään mä sitten olen käynyt siellä laserhiottamassa noita luomia ja ylikasvaneita arpia. Ja jännitin koko operaatiota niin etten meinannu edes nukkua. Ja nyt mua itseasiassa pelottaa et jos noi ei paranekaan kunnolla. :shifty: Parissa viikossa pitäs jälkien tasaantua kyllä, mut silti... :eitietoo:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 08:45  
+
0
Garnierilta oli ilmestynyt suihkutettava kuivashampoo (hiuslakan tyylinen) kauppoihin ja oli ihan pakko testata. Suosittelen! :peukku: Mulla rasvoittuu päivän mittaan etenkin otsatukka herkästi, niin tolla suihkeella saa freesimmän näköseks hiukset.
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 09:15  
+
0

Shane kirjoitti:

Garnierilta oli ilmestynyt suihkutettava kuivashampoo (hiuslakan tyylinen) kauppoihin ja oli ihan pakko testata. Suosittelen! :peukku: Mulla rasvoittuu päivän mittaan etenkin otsatukka herkästi, niin tolla suihkeella saa freesimmän näköseks hiukset.

Pitää kans ostaa ja testata. Otsahiukset rasvoittuu mulla myös herkästi. Minkä hintaista tuo on?
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 09:21  
+
0
^Cittarissa toi 150ml puteli oli 3,90€ ellen väärin muista. :)
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 14:34  
+
0
Nenälapuista vielä: Nivean laput on ollu mulla käytössä. Viimeks oli sellanen paketti, jossa oli nenälle, otsalle ja leualle omat lappuset. Näytti muuten ihan hieman hämärältä painaltaa kotona menemään ne laput naamassa.. :nauru: Avo kokeili kerran kanssa nenään ja ku näki ne kaikki mitä siihen lappuun jäi, nii haluaa nykyään aina samalla laittaa kun minäki laitan. Meillä on siis omat nenälappu-sessiot :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 16:19  
+
0
Mä hankin sellaista oikein tummanpunaista, luumuun vivahtavaa huulipunaa. Tulee mukavan dramaattinen meikki, kun laittaa lisäksi hennosti poskipunaa ja ripsaria ja vain vähän ehostaa kulmia. Helppo ja nopea.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 16:39  
+
0
Silloin, kun kaikki meikit, hoitoaineet, rasvat ym ym on loppu samaan aikaan, voi todeta, että naisena oleminen on pirun kallista. Kauppaan katosi juuri 80 € hiusvärin, meikkivoiteen, BB-voiteen, ripsarin, eye linerin, hammastahnan, hiusnaamion ja hoitoaineen muodossa. Hups hei.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 16:42  
+
0
^ Just ton takia mä ostan jatkuvasti jotain pientä, että ne ei loppuis kaikki yhtäaikaa. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Halla

Halla
Viestimäärä: 374

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 13.11.2012 klo 23:39  
+
0
Mun isä (:nauru:) osti joskus ollessani teini mulle tollasia mustapäälappuja. En muista, että olisivat kovin kummosesti toimineet, mutta tekis mieli kokeilla uusiks.

Kysynpä hiuksista. Minähän olen vähän tällainen juntti, ja yleensä mun hiustenhoitoon kuuluu pesu ja harjaus eikä juuri muuta. Mä muistelisin, että mulla on aiemmin ollut jotenkin tosi kiva, sileä ja hyväkuntonen tukka, mutta nykyään se on ihan kuiva ja aina takussa ja kakshaarasia täynnä. Ääh. Etenkin takkuuntuminen ärsyttää tosi paljon! Mä käytän kyllä jotain kosteuttavaa hoitoainetta, jonka kai pitäs olla ihan kampaamotuote, ja sitten vielä jotain selvityssuihketta kosteeseen tukkaan. Suihke auttaa harjaushetkellä, mutta vartin päästä mun tukka on taas yks takkukasa. Mitä mä tekisin? Ihan omaisuuksia en viitsis käyttää hiustenhoitoon, mutta ois kiva, jos hiukset pysyis siistinä.

Oon miettinyt ihan hiusten leikkaamistakin. Tuo tukka kun on 2,5 vuodessa kasvanut leukapitusesta tällaseks, ja välissä oon käynyt sitä leikkauttamassa vaan kahesti. (Ja tuo kuva hämää! Jos minä ja mun tukka näytettäis aina tuolta, ei olis ongelmaa.) Mua vähän houkuttais lyhyt tukka, mut sit sitä pitäis varmaan jaksaa laittaa. Miten kova homma lyhyen polkkatukan siistinä pitämisessä on? Ja sopiskohan mulle edes sellainen... Mun hiukset ei oo ihan hirveän paksut, joten pelkään, että kuontalo on sitten taas sellainen lättänä myssy vaan. Plus että kun mä nyt muutenkin näytän ikäistäni nuoremmalta, ni sellaisessa tukassa mulle ei varmaan myytäis sädetikkujakaan. Mutta ehkä se on pieni paha.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 00:24  
+
0
Mikähä on homman nimi, ja mitä mun pitäs tehä kun etenkin nenä ja otsa 'rasvottuu' päivän aikana ihan kauheesti? Tosi ärsyttävä ko rupee naama yhtäkkiä kiiltään ja on ihan semmonen.. pyyhittävissä oleva :nauru: esim. kuoria oon koittanu, mut se ny ainakaa hyövänny mitään, sama jatkuu..

Ibux

Ibux
Viestimäärä: 125

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 04:02  
+
0
^ Osta sikakalliita puuterilappusia, joilla voi pyyhkiä naamaa silloin tällöin. Imevät sitä rasvaa. Lähes yhtä hyvin toimivat kuitit :nauru:

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 08:16  
+
0
^ Tai Rizla-paperit ;)
Dalmikset Rölli & Ronja

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 10:57  
+
0
Kuiteilla jos pyyhkii ni kannattaa kattoa, että on se tekstitön puoli otsaa vasten. Ettei naamasta tuu kuittikopiota. :nauru:
Ootko Inqq kokeillu jotain rasvaa, joka tekis ihosta mahdollisimman mattapintaisen? Mä muistaakseni käytin joskus jotain Garnierin(?) rasvaa, jolla sain pidettyä kiiltelyn hyvin poissa. :hymy: Vaikka oli siis meikit naamassa, niin ei kiillelly.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 15:26  
+
0
Mulla on Inqq:n kanssa sama ongelma. Mikä tuohon tilanteeseen johtaa? Väärät ihonhoitotuotteet, liian vahvat tuotteet, väärät käyttötavat, mikä? Ei kai tuo normaaliakaan varsinaisesti ole kuitenkaan... :mietiskel:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 15:40  
+
0
^ Mullaki on nyt vasta tässä syksyn mittaan tullu tää 'ongelma'. Eikä oo muuten mitenkään huono iho kasvoissa, ei siis oo esim. mitään finnejä tms. oikeastaan koskaan. Mut sitten kiiltää naamari päivän mittaan ko diskopallo.

En oo mitään mattarasvaa ( :nauru: ) koittanu erikseen, mutta oon koittanu eri rasvoja kyllä. Samanlailla loistaa käytti mitä vaan.. Pitänee testata vielä jotain pätevämpää tuotetta.

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 16:23  
+
0
Mun iho kiiltää myös jatkuvasti, mutta sama ongelma on kyllä ollut jo vuosikausia eikä mikään oo toistaiseksi auttanut. Kuitenkin talven tullen, kun iho kuivuu muutenkin enemmän, niin saattaa puskea rasvaakin enemmän, kun iho tarvii enemmän kosteutta (ihan omia päätelmiä nämä). Mulla on aina ollut hankala iho (t-alue rasvainen, muuten kuiva), joten en tiiä millainen se normaali iho ees on :nauru: Kävin tiistaina kosmetologilla puhdistuksessa (eka kertaa about 15 vuoteen), mutta en muistanu kysellä mitkä olis hyviä voiteita :ttou: No tammikuussa ehkä uudelleen. Jotain rasvaa kannattaa siis kuitenkin käyttää rasvaisemmallekin iholle.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 17:29  
+
0
Kiiltävyyteen taipuville kohdille on toistaiseksi tuntunut hyvältä ACO:n spotless oil-free matifying -voidegeeli.
Apteekista.
Aduro taisi täällä joskus kehua ACO:n putsaria rasvaiselle iholle. Ostin ja ihastuin, vaikka omassa naamassani on myös pintakuivuutta. Ja nyt on kokeilussa toi saman sarjan oil-free matifying nenää varten.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 19:48  
+
0
Loreal on tuonut markkinoille "tip-dye" värjäyssetit. Siis että saa latvat eri värisiksi. Voi että mä haluaisin.. Paitsi että näyttäis varmaan hirveältä. Mulla on siis tällä hetkellä juuret punaisena ja muu tukka haalistuneenmustanpunertava.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 20:11  
+
0
^ Eikös se oo dip-dye, eikä tip-dye? :hymy:

Mun mielestä tuo ombre-versio on paljon hienompi, entäkuin dip-dye (eli mun käsittääkseni dip-dyessä on just latvat vähän räväkämmät, esim. pinkit/siniset jne. Ombressa taas vaaleat, eli on luonnollisempi). Mä halusin yhdessä välissä tuon ombre-värjäyksen ihan hulluna, mutta en enää kun lähes joka toisella vastaantulijalla on sellainen. Mutta hienot ne silti on, ei käy kieltämään! :hymy:

Mä meen taas ens viikolla laittamaan ripsienpidennykset, can't wait! :aurinko:

edit. typo.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.11.2012 klo 20:13)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 20:13  
+
0
^^ Ihan mahtavaa että tollanen on! Mistähän löytäisin tota suomesta...
Mulla siis on kampaajalla värjätty latvat vaaleaksi ja tahtoisin ne vielä vaaleammiksi (nyt vähän kupariset/kellertävät, tahon valkoset :D)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:45)