Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 21:20  
+
0
Toi pelkällä hoitoaineella läträys on CO-pesu

Lisäks on esim. CWC-pesu (hoitoaine-pesu-hoitoaine), josta lisää täältä.

Sitten on vielä pelkkä vesipesu eli WO. Ja vähän samantapanen NW/SO-pesu.

Oha noit :D
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 21:29  
+
0
^ Juures :nauru: toinen täällä !

Pakko hehkuttaa uutta hankintaa, Moroccanoil :love:

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 22:07  
+
0

eetla kirjoitti:

[quote=Kuuska]Onko kellään palstalaisella ripsienpidennyksiä? Mä olen vakaavasti harkinnut, ja nyt saisin edullisesti hyväksikehutulta tekijältä.. Itselläni on hyvin vaaleat ripset, ja kosmetologin värjäys pysyy hyvin lyhyen aikaa.. Olen niin sika huono laittamaan ripsiväriä, niin olisikohan tuo ratkaisu ongelmaan. Ei tarvisi enää aamuisia meikata sitten ollenkaan. :shifty:



Mä kanssa haaveilen, ei vaan ole varaa laittaa sitä rahaa 4 viikon välein siihen huoltamiseen.[/quote]

No, mä itse mietin, että pihistäisin sen 40€ joka kuukausi jostain muusta pois.. Ei mullakaan oikeasti huoltoväleihin olisi varaa. :nauru:

Olis se vaan piru näppärää, nykyisin oon töissäkin meikittömänä ku en vaan jaksa. Vaikka haluaisin.

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 22:13  
+
0
Oih, ripsienpidennykset. Mulla oli pari kuukautta sitten, oli tosi kivat! Näppärät kun ei tarvinnu juurikaan meikkailla, ehkä alaripsiin ripsaria vaan. Omat ripset tuntui ihan nysiltä niiden jälkeen, tottakai kun tottui pitkiin. Vähän sama homma kuin rakennekynsien kanssa, että oma kynsi tuntuu niiden jälkeen paperinohuelta ja taipuisalta kun on tottunut koviin ja paksuihin kynsiin. Suosittelen kyllä, alkuun on vähän totuttelemista mutta äkkiä niiden kanssa osaa olla.
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 15:06  
+
0
Mulla on nyt hennaväri päässä. Katsotaan mitä tästä tulee, nyt se ainakin valuu tuosta otsalta myrkynvihreänä.. Toivottavasti väri tukassa olisi kuitenkin se luvatun kuparin oranssi/punainen..

Muoks. Lopputulos oli onneksi varsin onnistunut!
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.11.2012 klo 18:37)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 15:45  
+
0

Diltsi kirjoitti:


Pakko hehkuttaa uutta hankintaa, Moroccanoil :love:


Mielenkiinnosta googlettelin hiukan, ja osa käyttäjäkokemuksista hypetti kyllä hirmuisesti. Vähän tarkempi tutkailu kertoi että tuossa on ilmeisesti aika rutkastikin silikonia ja maksaa kuitenkin n. 35 e/100 ml (?), joten haiskahtaa aikamoiselta kusetukselta. Harmi, koska kyllähän tuollainen ihmetuote kelpaisi itse kullekin. :neutral:

Ihan mielenkiinnosta muuten kun nyt juolahti mieleen, olisiko täällä kenelläkään antaa vinkkiä hyvistä hiuksiin jätettävistä hoitoaineista? Oon riehaantunut käyttämään moisia säännöllisemmin vasta ihan viimeaikoina, ja aika hakuammunnalla on tullut hankittua. Mulla on siis pitkä, suora ja värjätty kuontalo, ja sellaisena soisin sen pysyvänkin. :nauru: Tällä hetkellä vetelee viimeisiään www infiniten vitamiinihoitosuihke värjätyille ja vaalennetuille hiuksille, ja se on ollut kai "ihan ok" muttei mitenkään järisyttävän mainio. Testiin pitäisi olla tulossa (sikäli kun saavat putiikissa ja postissa aikansa tupeksittua) joku mulle uusi merkki, joka nyt tietysti pääsi unohtumaan. Olisko ollut Wellan tms? Pitkille värjätyille hiuksille sekin oli tarkoitettu, mutta se on kai aika hävyttömän pieni pullo joten näillä pituuksilla siitä ei liene riemua luvassa mitenkään hillittömän pitkäksi aikaa.

Toiveissa olisi siis kiiltoa lisäävä ja mieluusti oikeastikin hoitava suihke, joka auttaisi pitämään värin kuosissa pidempään. Ei tarvitsisi välttämättä haista millekään oksennukselle, ja edullinen hinta on plussaa. Saahan niistä tyyriimmistäkin toki vinkkejä laitella jos sellaisia on, katsotaan missä se kipuraja tulee vastaan.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 16:10  
+
0
^mä oon käyttänyt tätä (toivottavasti linkki toimii kun oon puhelimella)
Toi on nyt kestänyt mun olkapääpitusilla hiuksilla melkeen vuoden. Oikeesti parantaa hiusten kuntoa, eik ole edes järkyttävn hintanen feeluniquesta tilattuna :3
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 21:05  
+
0
^^Tu Lurkki keskustaan huomenna hakemaan multa kaapissa tyhjän panttina möllöttävä Bonacuren värjättyjen hiusten hiuksiinjätettävä hoitoaineputeli.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.11.2012 klo 21:06)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 21:28  
+
0
Huomenna pitää kyllä duunin jälkeen sen verran kiirutta että en taida ehtiä. :neutral:

Mulla muuten taitaa tuolla kaapissa olla joku Bonacuren värinsuojahoidon jämäkin (taisin saada sen muorilta perinnöksi :nauru: ), semmoista voidemaista tököttiä?

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 26.11.2012 klo 22:06  
+
0
Ikuisuusongelma: hiusten väri. Mä tykkään tästä tummanruskeasta ja se sopii mulle mielestäni hyvin. Juurikasvua tosin pitää värjäillä 4-6 viikon välein. Nyt kun kotivärjäämisestä on ollut kauheita kauhutarinoita lehdissä, niin en uskalla värjätä. Kampaamojen hinnat taas ovat ihan törkeitä, pitkistä hiuksista jotain 70-90e ja tyvivärjäys 40-60e. Ei hirveesti kiinnosta tommosia hintoja maksaa.... Oon nyt kahtena keväänä vetänyt päähän pari värinpoistoa ja värjännyt vaaleanruskealla, joka olisi mahdollisimman lähellä omaa väriä. Aina kuitenkin olen palannut tummaan. Mieli tekis vetää taas vaaleanruskeaksi, jotta tää värjäyskierre katkeaisi. Mitämäteen?!
A house is not a home when I'm alone here....

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 27.11.2012 klo 20:20  
+
0
Onko kukaan käyttänyt Nuxen kuivaöljyä? Kaikkialla tota hehkutetaan maasta taivaisiin, mutta parin päivän kokeilun perusteella ei oikein vakuuta. Naama puskee näppyä kuivuuden takia (eli takaisin Nivean peltipurkkirasvaan...) ja kädet on edellen juustoraastimella raiskatun näköiset ja tuntuiset. Muuhun kroppaan kai tuo menettelee, ainakaan mitään suurempaa "aah, ihoni on sileä kuin vauvanpylly"-elämyksiä ei ole tullut (eli normaaliin tapaan varistan ihohiutaleita ja mulla on mysteerisiä kirkkaanpunaisia ihottumia niskassa).
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 13:46  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Onko kukaan käyttänyt Nuxen kuivaöljyä? Kaikkialla tota hehkutetaan maasta taivaisiin, mutta parin päivän kokeilun perusteella ei oikein vakuuta. Naama puskee näppyä kuivuuden takia (eli takaisin Nivean peltipurkkirasvaan...) ja kädet on edellen juustoraastimella raiskatun näköiset ja tuntuiset. Muuhun kroppaan kai tuo menettelee, ainakaan mitään suurempaa "aah, ihoni on sileä kuin vauvanpylly"-elämyksiä ei ole tullut (eli normaaliin tapaan varistan ihohiutaleita ja mulla on mysteerisiä kirkkaanpunaisia ihottumia niskassa).



Lisää ruokavalioon paaaaaljon hyviä rasvoja, auttoi ainakin minulla (omegaa purkista, helokkia purkista, pähkinöitä, siemeniä, lohta, avokadoa jnejne) kuivaan ihoon ja näppyihin.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 14:04  
+
0
^^ Löysin joku aika sitten äidin meikkikaapista tommosen ja nappasin sen omaan kokeiluun (toi merkki lähinnä pomppas silmään kun sä olit aiemmin puhunut siitä Nuxen kasvorasvasta). En myöskään oo huomannut mitään hullun ihmeellisiä vaikutuksia, mutta rakastan sitä tuoksua ja tykkään siitä miltä se tuntuu!

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 14:08  
+
0
Aiheuttaakos kellään muulla kahvi ahdistusta/masentunutta olotilaa? Itse luulin kuvittelevani kahvin jälkeisen ängstini, mutta sitten luin, että sehän on ihan tiedossa oleva kofeiinin sivuvaikutus. Yksi kuppi kahvia vielä menee mutta kaksi on liikaa. Olenkin opetellut vasta aikuisiällä juomaan ko. myrkkyä, niin ei oo keho tottunu. Mut jotenkin pelottavaa, että niin moni suomalainen juo älyttömästi kahvia joka päivä ja jos erehtyy mainitsemaan edes sivulauseessa, että se ei ole terveellistä, niin tulee samanlainen vastareaktio välittömästi, kuin tupakoinnin kritisoinnistakin :nauru: No addiktiot on sellaisia..

(Jännä nähdä kuinka pitkäksi aikaa hiljennän tämän ketjun. Yleensä loppupäivä onnistuu kevyesti :twisted: )

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 14:11  
+
0
^ Ehkä noi kahvin puolustelijat ovat myös hyvin vahvasti sen ängstin vallassa :nauru:

Mulla menee kahvia 1-3 kuppia päivässä. Lähinnä juon siksi kun se on hyvää, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä voimakkaammat oireet (päänsärky) ovat jos aamukahvi jää saamatta. Tyhmää...

En nyt osannut vastata kysymykseesi :nauru:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 14:19  
+
0
Mulla ei aiheuta, mutta kuulemma ihan yleistä, ja nimenomaan jos on kofeiinille yliherkkä
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 17:55  
+
0

Tita kirjoitti:

Aiheuttaakos kellään muulla kahvi ahdistusta/masentunutta olotilaa?


Jotain ahdistuksen kaltaista oon ollut huomaavinani viime aikoina. Ennen join kahveeta kuppitolkulla joka päivä, ja siihen aikaan mulla oli useamman kerran viikossa ihan helvetillisiä päänsärkyjä muttei (kai?) muita erityisempiä oireita. Sitten se kahvittelu loppui (pääosin siksi, että nykyinen ukko ei juo kahvia eikä sillä näinollen ole kahvinkeitintäkään, joten sen kämpässä oli helppoa olla sumpittelematta :nauru: ), ja nyt kun olen taas viime aikoina alkanut juomaan kahvia useamman kerran viikossa, olen huomannut jotakin ihmeellistä jännittyneisyyttä ja ahdistuneisuuttakin. Yhtenä päivänä join pari kuppia suht lyhyessä ajassa, ja olin saada paniikkikohtauksen. :eek: Pitäisi vaan uskoa että se on ihan turhaa shaibaa ja juoda pelkästään joskus ja jouluna kyläillessä.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 18:04  
+
0
Mulla ainakin unenlaatu parani huomattavasti kun vähensin kahvinjuontia radikaalisti, nykyisin juon vain sen kupin aamuisin ja joskus päivällä.

Lurch, ei ole tököttiä vaan semmoista suihkutettavaa. Ihan ok kamaa, mutta kun mä en itse harrasta hoitoaineita ollenkaan niin sille pitäisi löytää hyvä koti.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 18:51  
+
0
Kahvista vielä: Mä juon kahvia viikosta riippuen 1-5 kuppia (lasken tähän mukaan sekä kotona keitetyn pressopannu kahvin, espresson, että erikoiskahvit kahviloissa), energiajuomia viikosta riippuen 0-2 mut kofeiinitabletteja mulla kuluu aika paljon (no enintään 2 päivässä mut anyway). Ja tää ihan sen takia että kaipaan sen piristyksen, muttei vatsa kestä kahvia joka päivä.

Mut tosiaan jos kahvi aiheuttaa jonkinlaisia huonoja reaktioita elimistössä niin ehdottomasti kannattaa vähentää sen juontia. Testaa vaikka viikon olla ilman ja sit näkee että onko niitä oireita vielä. Jos on niin se voi johtua jostain muustakin.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 28.11.2012 klo 20:27  
+
0
Mulla ei kahvi aiheuta mitään (paitti ehkä 9 espressoa päivän aikana..), mutta kofeiinitabut puolestaan aiheuttaa aivan kauheat sydämentykytykset. Kahvilla en myöskään koe olevan piristävää vaikutusta, kun taas just nuo kamalat kofeiinitabletit potkii ja auttaa jaksamaan, jos tarvii vuorokausitolkulla opiskella.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28189
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 11:00)