Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 21.12.2013 klo 09:56

Koirien varusteet 7

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 45

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 10.02.2014 klo 20:00  
+
0
Millaisia pantaan laitettavia nimilaattoja teillä on koirillenne? Kuuralle tilasin joskus vuonna miekka ja kirves Koiramme-lehden mainoksesta yrityksen kautta (en muista nimeä) nimilaatan, jossa oli toisella puolella hiejastinpintaa. Oli aika huono, kaverrettu teksti kului melkein heti pois, mutta eipä sillä mikään iso hintakaan ollut.
Nyt on ollut käytössä Mustin ja Mirrin kautta tilattu alumiininen nimilaatta. Se on ollut ihan ok, mutta kyllähän tuosta väri on alkanut kulua ja kun ei tekisi aina muutaman vuoden välein uusia niitä. Lisäksi tuolle nuoremmallekin pitäisi oma hankkia.
Marssinko sitten vain suoraan kultasepänliikkeeseen, missähän hinnoissa nuo koirien nimilaatat kaiverruksineen mahtaa niissä pyöriä? :mietiskel:
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 10.02.2014 klo 23:15  
+
0
Meillä on tästä firmasta: Linkki. Molempien laatat teetetty tosin messuilla, mutta sama paikka :) Niinkun näkyy niin ei kovin kallista ole. Mangon laatta on kestänyt noin jokapäiväisessä käytössä hyvin vuoden verran. Muutamia naarmuja toki on, mutta teksti on ihan samalla tavalla luettavissa kuin ostettaessa :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 09:40  
+
0
^^Mä olen ostanut laatat suutarilta. Kaksi ostin, toinen katosi johonkin (eksä oli kiinnittänyt hihnan siihen laatan lenkkiin pannan lenkin sijaan, ja vetävällä koiralla lopputuloksen voinee arvata...), toinen on nyt junnun pannassa. Oli aika pitkään pannassa, joka ei ollut käytössä, joten kulumisesta ym. en ehkä osaa realistista arviota antaa.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 10:18  
+
0
Mä olen ostanut nimilaatoja Hollolan nahkapajan kojulta näyttelyreissuilta. Olleet tosi edullisia ja teksti ei ole kulunut. Myös etsy:stä olen tilannut ihanan laatan Moonalle. Tuolta saa persoonallisia ja edullisia laattoja, mm. vanhoista kolikoista tehtyjä.
(Varoitus...tuolla on kaikkea muutakin maailman ihaninta koirille. Saattaa käydä kalliiksi lompakolle ):viheltel:

// Mulla on tämä varusteholismi nostanut viimeaikoina päätään. Taas niitä perhanan grippejä vaikka kerran jo suurimmasta osasta luovuin...Sitten olen löytänyt itseni hankkimasta pienenpieniä pennelin tarvikkeita kans :shifty:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.02.2014 klo 10:23)

Lyytikäinen

Lyytikäinen
Viestimäärä: 461

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 15:19  
+
0
Lyyti sai tänään pari Ke-hua. Hapsu-rätti osoittautui ihan älyttömäksi hitiksi, sitä riepoteltiin kuin mitäkin saalista ja kävipä Lyyti jo kertaalleen jopa ryöväämässä sen keittiön pöydältä. Ropina-pallo oli kiva vetoleluna, mutta itse pallosta tuo ei ainakaan vielä oikein syttynyt. Lyyti rakastaa Lidlin ohutmuovisia pullojen kanssa pelaamista, joten ajattelin tuonkin kelpaavan leikkeihin. Aika kivanoloisia leluja kuitenkin, ohjaajaa miellyttää erityisesti värikäs karmellimainen ulkomuoto. :hymy:

Muoks. Nojoo olihan se kivaa niin kauan kun sitä kesti. Rättilelu meni jo rikki (ei käyttökelvottomaksi kuitenkaan). Lelu oli kuitenkin ilmeisen suuri success Lyytin fiiliksistä päätellen. :nauru:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.02.2014 klo 16:48)

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 17:00  
+
0
Kiitos vastauksista ja linkeistä! :hymy: Pitääpä tutustua noihin tarkemmin ja tehdä sitten päätös. Ja tuo suutari ei tullut mieleenkään, voisi käydä paikallisen suutarin luona katselemassa mitä vaihtoehtoja sieltä löytyy.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 21:34  
+
0
Vähänkö hienoja nuo laatat tuolla nnoran linkkaamassa etsy:ssä. Tilasin kolme..:viheltel:

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 21:44  
+
0
^Eikö ! Mimmoset tilasit ?
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.02.2014 klo 21:44)

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 11.02.2014 klo 22:34  
+
0
Ihastuin näihin: 1.(oikean puolimmainen) 2. ja 3. napeilla. Pitäähän se joka pantaan ja valjaaseen olla omansa:nauru:

Muok. väärä linkki, kahteen kertaan..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.02.2014 klo 22:39)

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 00:13  
+
0
Voi itku, mitä mä menin tekemään...:nauru:

Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.02.2014 klo 00:18)

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 01:12  
+
0
Voihan veljet. Menin taas hurahtamaan internetin ihmeelliseen maailmaan ja pistin tilaten tilpehöörit puolikurrapantoihin .. neljään erilaiseen puolikurraan.. :nauru: Miehellä oli taas ymmärryksessä hieman hakemista, kun perustelin aluksi että teen tuolle tokoon ihan tietyn pannan. En vain ihan keksinyt niille lopuille kolmelle mitään kovin tähdellistä merkitystä.. :shifty: Mutta jos tähän asti ollaan selvitty perjaatteessa yhdellä pannalla, niin johan olikin aika saada jotain vaihtelua. Ja kyllä se mieskin sitten lämpenee vähintään sitten kun tyypillä on supermies-panta kaulassa.. :ylpea:

Samalla tilailin tarvikkeet treenihihnaa varten, tuolla meikäläisen kolmimetrisellä gripillä kun mm. hihnassa seuraamisen harjoittelu on pienoista ropeltamista.. Mutta hah, mutta kiltisti maksoi mies meikäläisen humputuksen ja totesi vaan päälle että onpahan taas emännälle yhdeksi illaksi jotain tehtävää.. :nauru:

muoks. Hyvän näköistä jälkeä taas pinn! :peukku: Mulla oli työn alla jonkin sortin kurahaalari tuolle omalle, mutta se siirtyi odottamaan tulevaa talvilomaa - josko silloin riittäisi hermot kaavojen piirtämiseen paremmin kuin tällä hetkellä.. :viheltel:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.02.2014 klo 01:14)

ilokoipi

ilokoipi
Viestimäärä: 21

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 13:09  
+
0
Mä tilasin kanssa Etsystä syksyllä pari laattaa. Sinisestä tykkään tosi paljon ja on toi messinkinenkin ihan kiva, luulin et ois ollu vaan näyttävämpi. Onkin näköjään jo lähtenyt kulumaan toi sininen. Siin oli mukana sellai muovisuojus reunoille, mut se oli vähän kökön näkönen ni en oo käyttäny.

xn Mesikämmen (05/12)

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 13:43  
+
0
On kyllä hienoja nuo Etsyn nimilaatat. Jahka joskus saadaan sukupuoli ja nimi päätettyä, on ehkä pakko laittaa tilaus menemään :aurinko:
Mukana menossa snu Napo

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 12.02.2014 klo 22:51  
+
0
No en mä voinut Liloakaan sitten ilman takkia jättää...



Toi soft shell -kangas on kyllä ihanaa! Helppoa työstää, mukava koiran päälle, pitää vettä ja tuulta jne... aika täydellinen! Tossa Lilon takissa on kyllä myöskin fleecevuori, koska ton olisi tarkoitus toimia ns. välikausitakkina, eli näillä inhottavilla loskakeleillä, jolloin on välillä myös melkoisen kylmää. Sitten pidemmälle keväälle teen erillisen kevät-/syystakin, joka on pelkästään yksinkertaisesta soft shellistä tehty, ilman vuorta.
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 13.02.2014 klo 07:59  
+
0
^ Mistä sä ostat shoft shelliä? Se tosiaan on ihana materiaali ja oon haaveillut Melvinille jonkin sortin takkia siitä, mutta oon ajatellu, että se on vähän kallista (onko?). Pitäisi yrittää tehdä hyvät kaavat ensin jostain vanhoista lakanoista. Ei vaan ole omaa ompelukonetta, niin on vielä jäänyt suunnitteluasteelle..

Aivan ihania noi etsyn nimilaatat!
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 13.02.2014 klo 10:08  
+
0
^Kyllä sitä oli ihan vaan tuolla Helsingin Kaisaniemen Eurokankaassa, valikoima väreissäkin oli yllättävän laaja. Ja siis ulkoilukankaiden joukossa oli. Hinta oli 20€/m, mikä ei nyt mun mielestä mitään mahdottoman paljon ole. Lokille ja Lilolle sain takit 30€ kustannuksilla, ja kangasta jäi vielä ylikin. :hymy: Ja noihin kuluihin kuuluu myös kiinnitysnauhat, heijastinmateriaalit, langat yms.
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 13.02.2014 klo 11:57  
+
0
^ Joo, ei toi mikään paha ole :) Yhteen mantteliin menee kuitenkin aika pieni määrä kangasta.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Perjantaina, 14.02.2014 klo 21:36  
+
0
Mjääh, vihdoin mä "murruin" ja töistä tarttui mukaan Hurtan Slush Combat -haalari (lähinnä huiman alennuksen takia).. :hymy: Kyllä tuolle käyttöä on varmasti ja jos vaan istuu hyvin niin ihan mahtia - mä vaan olin tehnyt itseni kanssa sopimuksen etten vaatteita juurikaan ostaisi. Mutta kun olen sitä käynyt varmaan jo kuukauden päivät hypistelemässä niin oh why not, tuleepahan nyt sitten testattua että onko meistä kurahaalari-tyypeiksi. :nauru:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Lauantaina, 15.02.2014 klo 18:09  
+
0


Yksi collietyyppi askarteli meille kummallekin koiralle tällaiset, ihan huippuleluja :hymy:
Rise to reset the world.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 11:41  
+
0
^Meillä on samalta tyypiltä (tai ainakin tällä henkilöllä oli pari puikkonokkaa ovella vastassa kun kävin lelut hakemassa) kaksi lelua, mutta niillä molemmilla on vähän surullinen kohtalo. Toisen heitin mereen ja öö eihän se tietenkään kellunut :ttou: ja toisesta ratkeaa ihan just pallo irti.

Mutta sen verran kivoja leluja noi on, että täytyy vaan lähettää lisää palloja askarreltaviksi.. :D Meillä kun hajoaa noi tavisnarupallot aika äkkiä, ja ne sattuu käsiin kun on niin kova ja joustamaton se naru. Nämä on paljon mukavampia varmaan myös koiran niskalle!

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 45
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 04:30)