Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 34 35 36 ... 51

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 16:51  
+
0
Salimotivaatio on nollassa, syystä jota en tiiä.

Syöminenkin on mennyt samaa rataa: tällä viikolla menny aivan jäätävät määrät kaikkea skeidaa kurkusta alas.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 20:59  
+
0
^ Mulla on sama. Mut mua onkin ärsyttänyt kaikki koko viikon ajan ja lisäksi silmätulehdus niin menkööt nyt sitten :ylpea: Ensi viikolla sit taas ruotuun.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:01  
+
0
^ Tsemppiä! Mä lähden ensi viikoksi Las Palmasiin, joten mä en oo todellakaan ruodussa ens viikolla :D:D Mut sen jälkeen joutuu tämä eukko entistä tiukemmin ruotuun!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:33  
+
0
^ Ou nou :D Hauskaa matkaa! Reissussa pitääkin olla vähän hunningolla.
(OT: Näin sut muuten varmaan yks päivä Lukonmäessä, ajoin sen läpi citymarkettiin)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 21:55  
+
0
^ Kiitos! APUA! :D Koirat käyttäyty saletisti kuin urpot, niin käy aina kun joku näkee meidät liikenteessä :--D

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 24.02.2012 klo 22:02  
+
0
^ Näää, oikein nätisti ne meni :D

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 11:28  
+
0
Vaihteeksi polvivamma estää liikkumista, mutta olen sitten viime aikoina panostanut yläkroppaan (ja se alkaa näkyä!). Olen yleensä toooosi laiska treenaamaan käsiä mitenkään päin, mutta nyt alakropan ollessa poissa pelistä, on tullut jotain rotia käsien suhteen. Yllättävän nopeasti näkyy muutos, vaikka paljon on vielä tekemistä. Ensi viikolla pitäisi koittaa käväistä pari kertaa salilla, josko siellä saisi ylimääräisillä jalkatueksi tarkoitetuilla tuoliviritelmillä ym. tehtyä vähän tuota yläkroppaa monipuolisemmin kuin kotona. Tavoitteenahan on tietysti näyttää kesällä yksinkertaisesti törkeän hyvältä :nauru:

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 14:31  
+
0
25pv 4,1kg :jjei:

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 12:04  
+
0
Lopetin sen puhdistuskuurin kesken, kun en vaan enää saanut sitä litkua alas, ja lisäks paino oli pompannut kilon ylöspäin, maha turpos niin ettei meinannut housunnapit enää mennä kiinni. Nyt noin viikko lopettamisen jälkeen maha on palautunut normimittoihinsa, ei sillä että laiha olisin muutenkaan. Painoa lähti se samainen kilo joka ilmestyi tolla puhdistuskuurilla, eli en suosittele tätä kenellekään. Mut onpahan kokeiltu.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 13:06  
+
0
Puhdistuskuureista..

Itse olen tehnyt pari kertaa vuodessa 20 päivää kestävän Detox -kuurin. Lähinnä siksi, että tulee tosi hyvä ja energinen olo. Painoon se ei juurikaan ole vaikuttanut, mutta ei se ikinä ole ollut sinällään se tarkoituskaan. Eka viikko on ihan kamala, osittain siksi että olen pahasti kofeiiniiriippuvainen ja se on yksi kielletyistä aineista, mutta sen jälkeen alkaa tuntua tosi hyvältä. Jos on tottunut syömään toisenlaista ruokaa, saattaa myös olla aika pahoja ruuansulatuksellisia ongelmia. Mutta siis, kyllä siinä puolessa välissä suunnilleen viimeistään pitäisi olon parantua. Ehkä yksi tärkeimmistä jutuista on muistaa juoda paljon, siis oikeasti paljon. Oikeastaan niin paljon kuin vaan jaksaa ja muistaa. Muuten (itselle ainakin) tulee helposti huono-olo tai päänsärky.

Tuo on sellaista litkua, mikä sotketaan veteen. Ei maistu kauhean hyvälle, ehkä paras maku omasta mielestä on vadelma-karpalo. Itsellä tosin on pieniä ongelmia juomisen kanssa muutenkin, joten saattaa vaikuttaa. Auttaa, kun syö siinä samalla esim. hedelmän tai tekee hedelmäpirtelön. Ensin vaan litkua suuhun ja sitten maku pois muulla. Joskus kokeilin kyllä ostaa pillereinä, mutta en muista minkä merkkisiä (ei tuota samaa). Ne eivät toimineet ollenkaan, päinvastoin tuli vaan huono olo. Joko ne eivät vaan sopineet minulle, tai sitten en muistanut juoda tarpeeksi ilman sitä litkua. En tiedä, mutta sen jälkeen olen käyttänyt vaan nestettä.

Kannattaa myös muistaa, ettei saa rasittaa itseään liian raskaalla liikunnalla, kävely ja jooga toimivat lähinnä itsellä (tosin, alun jälkeen olen uskaltanut käydä myös esim. tanssimassa, mutta esim. joku bodypump ei ehkä ole paras mahdollinen..). Lisäksi esim. sauna on tosi hyvä juttu ja kaikenmaailman ihokuorinnat ja muut. Tarkoituksena kuitenkin saada se kaikki "kakka" ulos kehosta.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 20:54  
+
0
Muistelen lukeneeni että täällä on ollut puhetta pätkäpaastosta? Itseä himottaisi hirveästi kokeilla. Nopealla googlauksella löysinki jo juttua. Törmäsin sellaisiin että sitä voi tehä jaksoissa kuten 16h syömättä, sitten 8h aikaa syödä ja sitten alkaa taas alusta 16h syömättä (täälläkin sama muistaakseni mainittu jo, oisko ollu Innna).
Toinen vaihtoehto jonka löysin olis semmonen että 12h syömättä jonka jälkee saa syyä ittesä täyteen mitä huvittaa, sitten taas 12h syömättä ja sama.
Karppifoorumilta (jota on kiva lukea, vaikka itse uskon että karppaus ei ole pitkäkestoisena terveellistä, oon vahvasti sitä mieltä että keho tarvitsee sen 100/120g hiilareita per päivä, jotkut karppijaksot ok, mut ei kuukausia putkeen) löysin ehdotuksen:
"1. päivä: aamiainen ja lounas (ennen kello 18)
2. päivä: päivällinen (18 jälkeen)
3. päivä: aamiainen ja lounas (ennen kello 18)
4. päivä: päivällinen (18 jälkeen)"

Harrasteleeko täällä kukaan tällä hetkellä tämmöstä? Itse taidan kokeilla, vaikka ees pari viikkoa.:cool: Siinä tuskin mitää vahinkoa saa itselleen aikaan. Aina voi sitte lopettaa jos ei tunnu hyvältä. Vois alottaa tosta 16h ni ei ois niin raju heti alkuun.
Tää houkuttaa siksi, että oon lopen kyllästyny siihen et pitää suunnittela itelleen monta "terveellistä" ateriaa päivässä. Tule jo korvistakin ulos aamupalan tärkeydet sun muut välipalapatukat. Pitäs pari sitkeetä kiloa saada pois, tai ei nyt mikään pakko mut ois se kiva bonus hyvän olon lisäksi.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 27.02.2012 klo 21:09  
+
0
^Joo siis itse pätkäpaastosin syksyllä ja kyllähän sillä kilot kivasti lähti(7kg), mutta nyt kun taas aloitti koulun niin on aivan pakko saada ruokaa jo puolen päivän aikaan, muuten ei jaksa. :p Ei kyllä ole tullut takaisin kuin ehkä kilo, mutta kyllä minä taidan siis enemmän suositella pitempiaikaiseen syömisrytmiin pitkin päivää syömistä. Ehkä eniten kannattaa kiinnittää huomiota annoskokoihin?
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Lauantaina, 03.03.2012 klo 10:30  
+
0
Mä kävin torstaina spinningissä, enkä meinannut lähes lainkaan kuolla. Se tosin johtui siitä, että olin vetänyt mahan täyteen pitsaa 3 tuntia ennen treenejä, joten välillä meinasi vähän oksettaa ja oli pakko himmailla.. Mulle käy tosi usein noin, että yritän rytmittää syömisen sopivaksi ennen treenejä (siis pari-kolme tuntia ennen) ja sitten joko ei ole yhtään nälkä enkä syö -> alkaa heikottaa tai on karsea nälkä ja syön liikaa -> alkaa oksettaa. Jee.

Eilen meidän piti päivällä käydä hiihtämässä, mutta kaveri oli kipeänä, joten en jaksanut ajella bussilla koiran ja suksien kanssa tuntia pelkästään yksin hiihtämisen takia. Crossattiin sitten illalla poikaystävää vastaan, ja meni tosi hienosti! Ihme, ettei jaloissa painanut edellisiltainen spinning lainkaan, mentiin lopussa tosi lujaa ja oltais menty lujempaakin, jos olisin laittanut piikkarit lenkkareiden sijaan. Oli aika liukasta :D Koira kiskoi hienosti, etenkin kun bongasi maailman suurimman rakkautensa eli mun poikaystävän odottamassa keskellä tietä :D

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 20:01  
+
0
Ostin huutonetistä stepperin ja oon nyt ihan fiiliksissä iltaisin telkkaria katsoessa steppaillut :aurinko: kun tiet sulaisivat kokonaan niin ajattelin testata hölkkää/juoksemista. Mun polvet on tosi vammaset, eikä niillä kauheesti juosta, mutta nyt oon päättänyt kokeilla. Pitäis vaan hankkia kunnon juoksukengät.
A house is not a home when I'm alone here....

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 20:21  
+
0
Aamulla tasan 80kg \o/
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 20:56  
+
0
Ylihuomenna alkaakin paluu arkeen ja samalla taas roti syömisiin, tämä reilu viikko on taas ollut ihan mitä sattuu. Lähes päivittäin on mennyt karkkia, suklaata ym. herkkuja. Liikuntaa on ollut melkein päivittäin, mutta ei siitä ole mitään hyötyä näillä syömisillä. Ruokarytmiäkään ei juuri ole ollut, olen syönyt vähän väliä jotain pientä. Vatsa on turvonnut miltein kaksinkertaiseksi siitä mitä se yleensä on ja olo on niin tukala ja puuh. Huomenna pitäisi lähteä shoppailemaan, kivaa sovitella paitojakin kun nyt on ihan valheelliset mitat yläkropassa turvotuksen vuoksi.
Muita, joilla lähtee lomalla roti ihan kokonaan? Nykyään aina sama juttu, kun tulen kotiseudulle lomailemaan. Kotiin palatessa ruokailurytmi palaa itsestään normaaliksi ja herkuttelukin harventuu. Täällä myös syön melko surutta, mutta kotona jos sattuu joskus ylensyömään varsinkin herkkuja, niin morkkis on taattu.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 21:47  
+
0
Hyvä jannie!!
Mun kuntoilu on kärsiny koko talven kestäneestä enemmän tai vähemmän pahasta flunssasta, todella vastenmielistä. Vois mennä pois ni vois tehäkin jotain joskus.:mad:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 22:17  
+
0
Ärrinmurrin, sain tuossa viikolla tosi hyvän kuntosali-inspiksen ja keksin jo läheisen uimahallin, että siellä alan käymään salilla ja uimassa. Ja onnittelin itseäni hyvästi ideasta. Paitsi että juttelin asiasta kummisetäni kanssa ,joka kertoi, ettei tuolla uimahallilla ole kuntosalia. Että se siitä sitten.

Muoks. Hmm, kävin ton uimahallin sivuilla ja tuumin, joskohan löytyis taas vesijuoksuun intoa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.03.2012 klo 22:19)

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.03.2012 klo 11:28  
+
0

Frosty kirjoitti:

^Joo siis itse pätkäpaastosin syksyllä ja kyllähän sillä kilot kivasti lähti(7kg), mutta nyt kun taas aloitti koulun niin on aivan pakko saada ruokaa jo puolen päivän aikaan, muuten ei jaksa. :p Ei kyllä ole tullut takaisin kuin ehkä kilo, mutta kyllä minä taidan siis enemmän suositella pitempiaikaiseen syömisrytmiin pitkin päivää syömistä. Ehkä eniten kannattaa kiinnittää huomiota annoskokoihin?


Joo, mulla loppuikin tää jo, taisin jaksaa neljä päivää.:nauru: En tiedä, alunperin aloitin tämän tosiaan siksi että alkoi ärsyttää se pitkin päivää syöminen ja niiden aterioiden ja välipalojen ainainen suunnittelu että olis terveellistä ja monipuolista. Aattelin et ois helpompaa kerralla mässätä iso määrä kaikkea mahdollista ruokaa mut nääh.. Liiat tiukat ruokailuun liittyvät säännöt ei oo mua varten, se että saa syödä sen ja sen kellonlyömän jälkeen on ihan yhtä rassaavaa. Mää tykkään elää hetkessä ja fiiliksen mukaan. :D

Hoikistuminen jatkuu tavallisissa merkeissä siis. Tavote miinus 2-4kg niin että muutos on pysyvä. Helpostihan ton tiputtaa mut helposti hiipii myös takas. Mun paino heittelee siinä 52-54 ja ois kiva saada se tasan 50.:cool:

Oispa koira mitä lenkittää, huoh. Mut sitä saa viel odotella ainakin vuoden. Ehkäpä otettava itteään niskasta ja alotettava edes jonkinsortin kotijumppaaminen.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.03.2012 klo 11:38  
+
0
[/quote]Tavote miinus 2-4kg niin että muutos on pysyvä. Helpostihan ton tiputtaa mut helposti hiipii myös takas. Mun paino heittelee siinä 52-54 ja ois kiva saada se tasan 50.:cool:

Oispa koira mitä lenkittää, huoh. Mut sitä saa viel odotella ainakin vuoden. Ehkäpä otettava itteään niskasta ja alotettava edes jonkinsortin kotijumppaaminen.[/quote]

Tää on ihan kun mun näppikseltä kirjotettuna.. :nauru: Tosin toivottavasti meille koiruus saadaan jo tän vuoden puolella.

Opparinteko aiheutti parin viikon lähes täys tauon jumppailussa, mut nyt pitäs sit taas ottaa itteä niskasta kiinni, kun ei oo enää "tekosyytä" jäädä sohvan nurkkaan nyhväämään. Kolme kertaa viikossa olis tarkotus yrittää jaksaa käyä + maholliset viikonloppusulkapalloilut.

muoks. sanoja unohtu.. :roll:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.03.2012 klo 11:40)

  Siirry sivulle: 1 ... 34 35 36 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 14:15)