Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 17:38  
+
0
^ Mulla se meni niin että kun ei olisi saanut tehdä niin sillon hirveästi mieli huhkia ja kuntoilla, vaan nyt kun saisi, niin innostus kummasti kadonnut :nauru:


Nyt kun ehdin jo innostua hyppimisestä, niin alkoi jalka(pöytä?) napsumaan kummasti :mad: Kuulostaa kuin kuplamuovin päällä hyppisi..

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 19:20  
+
0
Ihana anoppi yllätti ja toi meille kuntopyörän! Arvatkaa vaa kuka lähtee harrastamaan olohuonepyöräilyä? :heiluti:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 20:51  
+
0
Minä sain itseni viimeinkin ruotuun ja aloin taas lenkkeillä.
Varmaan kolmeen vuoteen ole käynyt lenkkeilemässä ja ajattelin, että olen takuulla niin surkeassa kunnossa, että happi loppuu ennen kuin ehtii edes kunnolla aloittaakkaan.:shifty:

No onneksi olin ihan väärässä, hyvin jaksanut hölkätä/juosta tuota lyhyempää reilu 3km reittiä ilman, että luulee kuoleman korjaavan talteen:nauru:

Kiitos kuulunee meidän hyperenergisille lapsille, joiden perässä saa kirmata päivät pitkät:kumarrus:
Josko sitä ensiviikolla sitten kehtaisi lisätä kierroksia ja reitin pituuttakin.
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 21:28  
+
0
Mulla tosiaan oli välilevyn pullistuma tuossa touko-kesäkuun vaihteessa eikä ollut ihan pieni juttu. Olen urheillut sen jälkeen vaan pari kertaa ja nekin kuntoutusmielessä :/ koiran kanssa toki ollaan kävelty pitkiäkin lenkkejä mutta nyt alkaa selkä olemaan siinä kunnossa et vois taas alkaa urheilemaan! Hirveästi tekis mieli aloittaa koiran kanssa lenkkeily mut katsotaan nyt :D mulla on siis kunto rapistunu ihan huonoks kun ennen urheilin joka viikko, mut kai se sieltä palautuiski nopeesti. Pitäis vaan hankkia koiralle kunnon välineet ja viimein mennä sinne polulle juoksemaan! :D mietin varmaan ku on jo lunta että miksen sit kumminkaan menny... Hehheh.

Työkaveri aloitti äitinsä kanssa 6 viikon kunto-ohjelman jolla tarkoitus pudottaa 5kg molemmilla. He ovat molemmat ihan normaalipainoisia mutta haluaisivat kiinteytyä. Nyt se mun työkaveri selittää kokoajan mitä hän on tehnyt ja on tullu semmonen lusmu olo että miks en ite saa itseäni niskasta kiinni... Murr :D
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 22:58  
+
0
Polkasin pyörällä 28km! Oli kyllä aivan mukavaa, kuunnella radioo ja senku polkee :hymy:
Sais useamminki lähettyä. Se lähtö kai on aina se vaikein osuus, loppuhan menee melkein ku siivillä :nauru:
Tossa mutsin pyörässä on vaan ehkä maailman epämukavin penkki, auuu..

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 09:31  
+
0
Nyt on pari lenkkiä kävelty noilla Easytoneilla ja kyllä ne vaan on hyvät! Mukavat kävellä ja joutuu oikeasti kiinnittämään huomiota siihen että miten askeltaa ja mulla täten myös ryhtikin pysyy paremmin. Pohkeissa ja reisissä on tuntunut seuraavina päivinä, tosin se nyt voi johtua ihan jo siitäkin kun tiistaina hakutreeneissä tuli rämmittyä hankalassa maastossa.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 15:03  
+
0
Eilen aloin cla:ta syömään ja ensimmäisenä huomasin että tuli hieman kuumeinen olo. Hikoilen ainakin enemmän kun normaalisti.
Lisäksi ruokahalu ei ole niin kova kuin yleensä :mietiskel:

Ja mikä parasta, tuntuu että tuolla olisi jotain vaikutusta päänsärkyyn! :hymy:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 15:31  
+
0
^mitä on cla?

Minäkin haluaisin tuollaiset erikoiset kävelylenkkarit, koska vaikka päivittäin tulee liikuttua niin eivät ne lenkit ole pituudella pilattu(jossain toisessa ketjussa oli murroikäisten koirien riekkumisesta, no täällä sitä samaa! :heiluti:) elikkä saisi enemmän irti lenkkeilystä. Ja muutenkin haluaisin kokeille niitä. :kieli:

Oma jonkinlainen laiihdutus/kiinteytys- projekti menee vaihtelevalla tavalla. Huomenna kaveri lupasi kustantaa minulle ja hänelle illallisen ravintolassa, joten veikkaan että siellä en kaloreita laske(niinkun en muutenkaan) ja muutenkin tässä surussa on tullut lohtusyötyä. Saisi nyt edes aloitettua sen koulun kuntosalilla käynnin, kuten kesällä ajattelin.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 15:56  
+
0

Frosty kirjoitti:

^mitä on cla?



Täältä löytyy tuoteselostetta :)
"valmisteen käyttö auttaa kiinteytymään ja hävittämään varastoitunutta rasvaa. Lisäksi sillä on monia muita terveyttä edistäviä vaikutuksia.
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.08.2011 klo 15:58)

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 15:59  
+
0
Minä olen myös popsinut tuota cla:ta jo alkuvuodesta lähtien, tosin en osaa sanoa toimiiko se painonhallinnassa kun muutenkin on muuttunut elämäntavat :hymy:
Mieshän tuo inttää että kyllä toimii, mutta tiijä häntä :nauru:

muoks. weebl tuotahan löytyy isompien markettien hyllyistä, ei tarvii välttämättä tilata
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.08.2011 klo 16:01)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 16:00  
+
0
Vielä en osaa sanoa tehoaako, mutta katsoo sitten purkin/parin jälkeen onko mitään muutosta havaittavissa.
Tuntuu ainakin että elimistö on lähtenyt käyntiin :hymy:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 16:13  
+
0
Aika mahoton määrä tuota Cla:ta pittää syä päivässä.. :eek:

Onko muuten easytonet hyvät myös lättäjaloille? Onko kellään kokemusta?
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 16:16  
+
0

Diltsi kirjoitti:


muoks. weebl tuotahan löytyy isompien markettien hyllyistä, ei tarvii välttämättä tilata



Katsoin helpommaksi tilata kun täältä pikkukylästä ei tuota löydy kuitenkaan :hymy:

Kumpikohan on parempaa, Tonalin vai tuo Leader? Vai liekkö erojakaan?
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.08.2011 klo 16:17)

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 25.08.2011 klo 16:37  
+
0
Minä söin yhen purkin tonalinia ennenku löysin cla:n, en tiedä kumpi lie parempi :nauru:
Täältä pikkukylästä tuota cla:ta löytyy ihan s-marketin hyllystä, kun taas tonalinia vain luontaistuotekaupasta tai maksista.Saatavuuden takia siis vaihdoin.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 28.08.2011 klo 14:48  
+
0
Nyt tilasin tuota Tonalinia.. On hinnassa vähän eroa, leader cla maksaa päälle 15€ ja tonalin lähemmäs 50€. Toivottavasti on myös hintansa väärti :hymy:
Alan nyt viikoittain merkkaamaan painon ylös ja katson tapahtuuko edistystä. Viime viikosta -0,8kg, toivottavasti ensi viikolla vielä enemmän. Ja samoin otan kuvia mahasta viikoittain :nauru:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 20:17  
+
0
Nyt löyty kyllä tehokas ja hauska tapa saada kuntoa! Sufflaaminen! Ihan mahtavaa, vaikken vielä osaakkaan :nauru: Hyvä musiikki taustalle ja eikun sufflaamaan ja varmasti kunto nousee kolisten!

Ps. paljon hauskempaakin kuin joku zumbaaminen :ylpea: :peukku:

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 20:36  
+
0
Minä edelleen hehkutan gfg:ta, joka on taas käynnissä :heiluti: GFG

Jos jotakuta kiinnostaa :hymy:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 20:44  
+
0
Mulla alkaa olla jaksaminen niin loppu jo. :suru: Pääsin kuukausia sitten 113kg ja oisin varmaan jo reilusti alle 100kg jos olis voimia yrittää ja yrittää. Tällä hetkellä paino on varmaan lähempänä 117kg ja jos pääsee 120kg mie en ihan oikeesti sitten enää jaksa. Jos saisin vaa´an lukeman alkamaan 2 numerolla mie ihan oikeesti poksahtaisin riemusta. Syömishäiriö on oikeesti ihan kamala mörkö, koko ikäni oon saanut lohtua sokerista, en niinkään ruuasta. Tiedän kyllä mitä pitäis syödä ja jääkaappa on tälläkin hetkellä täynnä kasviksia. Ei tarvi kun miehen lähteä töihin niin itken niin kauan, että saan limpparia tai suklaalevyn. Karpannut oon jo yli viikon ja muuten painoa lähtis ihan hyvin jos en vetäis sokerillisia limuja isoa pulloa päivässä. Sitte kun tää sosiaalinen elämä kuihtu kavereiden osalta pyöreään 0:aan niin ei kai sitä muuta enää tee kun syö syö ja syö? :suru: Oon niin loppu etten tiedä mihin purkaisin, jos tää ei kuulu tähän ketjuun pahoittelen. Eilen tein illalla suklaakakun kun meinasin kuolla koko päivän kestäneisiin sokeriviekkareihin. Avo ei syö suklaata joten taidan vaan kylmästi heittää sen roskiin ja aloittaa taas, sen miljoonannen kerran uudestaan. Kaadutaan sitte taas kun kaadutaan. En sano enää edes jos kaadun kun se kuitenkin tapahtuu. :paapatus:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 21:49  
+
0
Sillycow :paijata:

Mulla oli (tai välillä edelleen) se, että ensin ahdan itseni täyteen, sitten iskee morkkis ja "paastoan" seuraavan päivän.

Miksi painon saamisen pitää olla niiiin paljon helpompaa kuin sen pudottaminen :ylpea:

Vaikka saisin painon kuinka alas hyvänsä, tiedän etten koskaan tule olemaan täysin tyytyväinen ulkomuotoon. Kun tulin raskaaksi, painoin 78.8 kg (oon 164cm pitkä :nauru:). Viimeisilläni raskaana paino lähenteli 90 kg, oli niin turvonnut pallo kuin olla ja voi. Itsetunto nolla, eikä kehdannut liikkuakkaan ihmisten ilmoilla.
Nyt 6kk synnytyksen jälkeen oon koonnut itteni ja saanu painon sinne 68-70kg pintaan. Vielä on pudotettavaa kymmenisen kiloa. Ja ne kilot varmasti on tiukassa lähtemään :roll:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 29.08.2011 klo 23:55  
+
0
Sillycowlle tsempit! Jaksat kuitenkin yrittää mikä on hienoa! :peukku:

Oon ihan in love tohon kuntopyörään mikä saatiin, joka päivä tullu vähintään se 10 km polettua, yleensä 20. Lisäksi oon käyny hölkkäämässä ja Muhkun kaa tietysti lenkillä. Eikä pidä unohtaa "iltajumppaa" parina kertana viikossa. :hymy:

Kaikki tää hullu urheilu siinä toivossa et mahun yhteen paitaan mihin oon rakastunut niin paljon että oon valmis rääkkäämään itteeni monta tuntia päivässä.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:00)