Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 12:04  
+
0
Nyt pitäis ottaa itseään niskasta kiinni. Oon niin hemmetin idiootti ja osaan valehdella itselleni ihan liian hyvin. Oon olevinaan niin hemmetin hyvä tyyppi, että joka päivä keksin jotain, joka oikeuttaa pienen herkuttelun: hirveä työpäivä; ei ollakaan käyty paikassa X pitkään aikaan; no en ole syönyt karkkia koko viikkoon; pakko kokeilla tota uutta makua; no hei, jos mä nyt tän kerran lipsun niin ei sillä ole mitään väliä.... Oikeesti olen vaan niin hirveessä sokerirasvasuolakakkakoukussa, että tuntuu ettei oleminen helpota ennen elimistön tankkaamista sokerilla. Tyhmä tyhmä tyhmä!! :pyssyt:

Oonkin melkein jo luovuttanut ruokavalion uudistamisen suhteen, joten pakko kai vaan alkaa liikkumaan enemmän. Onneksi juoksuaskel tuntuu aina vaan kevyemmältä ja koirakin tykkää, kun ollaan lenkkien lomassa hölkkäilty 0,5 km pätkiä. :peukku:

Tekis välillä mieli pistää avo ulkoruokintaan, kun sen inttiaikana alkoi paino tippumaan, kun yksinään ei viitsi alkaa herkkuja väsäilemään, vaan tuli tehtyä välillä terveellistäkin ruokaa. Eilen kun avo oli ruoanlaittovuorossa, niin syötiin Subwayn patongit. :nolo:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 12:24  
+
0
Mulle iskee tosi harvoin makeanhimo :mietiskel: En hirveästi edes tykkää mistään karkeista.. Suklaata menee joskus, mutta melko harvoin.
Tuo cla vaikuttaa myös makeannälkään kun ei tule mitään mielitekoja :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 30.08.2011 klo 19:36  
+
0
Pitkän tauon jälkeen kävin juoksemassa... aika vahingossa tuli 3,7 km (gmapsin mukaan). Mut nyt on jokseenkin vainaa olo. Huuuuhhh! Vähän taisi kyllä painaa jaloissa tuo sunnuntainen liikuntapäiväkin. Mut jos nyt pysyn terveempänä, niin jatkan tätä linjaa ihan taatusti! Huomenna jos koittas salille niin voi samalla mennä kaveria vastaan kun se on tulossa mun luo iltasesta, sitä ennen ehtii hyvin treeniin. ^^
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 31.08.2011 klo 09:47  
+
0
Mistä tätä läskiä riittää?! Mulla on kesän alusta lähteny paino nousuun vaikka se on vuosia pysyny samana. Kuus kiloa tullu nyt mittariin n. neljässä kuukaudessa. Yleensä mulla kesäisin nousee paino muutaman kilon, mut häggeguuda, kuus kiloa! No, seurataan kaks viikkoa omia syömisiä ja aletaan miettimään, et missä ihmeessä nyt mättää.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 01.09.2011 klo 08:07  
+
0
Jiihaa! Kuusi viikkoa juoksuohjelmaa takana ja tänä aamuna juoksin 5km lenkin. Nyt on mieletön fiilis aloittaa päivä!

Paino oli kylläkin pompsahtanut hiukan ylöspäin eikä tällä kertaa ainakaan lihasten vaikutuksesta, mutta kun itse tiedän mussuttaneeni valkoista suklaata, mokkapaloja jne tässä viikon aikana, myös syy on tiedossa ja helposti korjattavissa. Eikä tässä ole kiirus läskien suhteen, ne ovat sen verran pitkän ajan kuluessa tulleetkin, että saa luvan riittää, että lähtevätkin hissuksiin. Siis sen verran, mitä suhteellisen kivutta lähtee.

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 01.09.2011 klo 09:13  
+
0
^Hienoa maddy :peukku:

Mä lähdin kuukausi sitten maddyn tapaan tekemään elämänmuutosta laihdutuskuurin sijaan, ja menen kuukausi kerrallaan. Elokuussa olin herkkulakossa (eli ei suklaata, karkkia, jätskiä, keksejä jne), mutta muuten ruokavalio oli vielä aika rennolla mallilla -muutettiin ja siinä hässäkässä syöminen oli tyyliin "äkkiä jotain". Painoa tippui kuitenkin 4,9kg, mihin olen erittäin tyytyväinen, koska keskityin ainoastaan siihen, etten herkuttele. :nauru: Nyt kun sokerikierre on katkaistu, otan syyskuun tavoitteeksi sen, että herkuttelu pysyy karkkipäivässä ja syön muuten riittävästi ja monipuolisesti.

Mun ruokavalioni on jonkinlaista rentoa hyväkarppia; käytän täysrasvaisia tuotteita mutta en läträä, käytän kasviksia ja kohtuudella erilaisia hiilarinlähteitä. Pyrin lähinnä monipuolisuuteen ja siihen, että on hyvä olo, en mihinkään tiettyihin grammamääriin. Liikunta on tällä hetkellä lenkkeilyä (askelmittarille :kumarrus: ; tämän viikon huippupäivä yli 15 000 askelta, noin 10km), jossain välissä täytyy alkaa kehitellä muutakin liikuntaa.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:04  
+
0
Voi jeesus miten mä oonkaan levinnyt. Tietynlaiset vaatteet näköjään korostaa mun levinnyttä persettä ja kasvaneita jenkkakahvoja. Mahaankin on tullut ihan jäätävä etureppu. Oli tosi "piristävää" (tosin motivoivaa kylläkin!) katsella tänään luennolla kesän aikana laihtuneita kavereita. Tänään aion ottaa vielä pari motivaatiokaljaa ja sit alottaa jonkun operaation tän asian suhteen. Ruokavalion kanssa on oikeasti tekemistä, mä oon aikalailla sellanen ihminen että syön mitä sattuu tekemään mieli ja on helpoiten saatavilla. Onneksi avo on ihan hc-karppaaja, se saa laittaa mut ruotuun :nauru: Onneksi yliopistojumpat alkaa maanantaina. Ja onneksi sitä flädää ei nyt ihan hirvesti lopulta ole tullut: vielä oon ihan hyvin normaalipainon rajoissa. Paino ei mua sinänsä kiinnosta, kunhan saan nää löllyvät ympäriltä pois.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:29  
+
0
Ai että oon tyytyväinen itseeni. Enemmänkin olisin voinut kuntoilla ja syödä terveellisemmin, mutta tähän astiset tulokset kyllä kannustaa jatkamaan :hymy: Painoa ei ole vielä kummoisesti pudonnut, mutta kiinteytymistä on havaittavissa (mikä nyt päätavoite onkin).
Maanantaina ois sitten punnitus (mun oma "suurin pudottaja" :nauru:), saa nähdä onko viime viikosta tapahtunut mitään muutosta.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:33  
+
0
Mies on työpaikallaan aloittanut "suurin pudottaja"-henkisen leikkimielisen kisan. Kai sitä itsekin tulee nyt petrattua tässä samalla. Maanantaina alkaa ryhmäliikuntatunnit :hymy: Toivottavasti polvikin kestäisi, keskiviikkona ajattelin mennä kokeilemaan pilatesta.

anski

anski
Viestimäärä: 271

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:38  
+
0
Mulle on tullut vuoden kuluessa joku reilu 5 kg ja parin vuoden sisällä olen lihonut yhteensä 10 kg mitkä olen pudottanut aikoja sitten kovalla työllä.
Olen melkoinen tunnesyöjä ja stressiä ja elämän karikoita tässä onkin viimevuosina riittänyt. Muutenkin herkkujen syöminen jää helposti päälle. Nyt olen kuitenkin muuttanut liikuntatottumuksiani ja käyn vähintään kerran päivässä lenkillä (koiran kanssa). Kunto on kohentunut ja toisinaan lenkkien jälkeen lihaksissa tuntuu että on tehty töitä, mutta paino ei vaan putoa eikä sentit pienene :mad:
Eihän sitä tietenkään ihan lyhyessä ajassa näy vielä tuloksia kun en tosiaan tee muuta kuin lenkkeilen. Mutta tarkoituksena olisi karistaa nuo 10kg jotta mahtuisin entisiin vaatteisiin ja näyttäisin paremmalta.

Kai sitä vaan täytyisi jättää autolla ajaminen ihan minimiin ja pyöräillä enemmän. Ja jättää ne herkut. Mutta olen myös erittäin hyvä keksimään tekosyitä :nauru:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:41  
+
0
Sujahdin tänään oikein mukavasti kokoa pienempiin housuihin kuin yleensä :aurinko:
Varjo 12/2010 ♥

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:43  
+
0
Mä en vielä sujahtele yhtään mihinkään, mutta olen elämäni ensimmäistä kertaa (jollei ratsastustunteja & -valmennuksia ja työpaikan kautta saatua kuntosalijäsenyyttä lasketa) ilmoittautunut - ja osallistunut - ryhmäliikuntatunneille!

Alettiin BaeLianan kanssa kuntonyrkkeilyn alkeiskurssi maanantaina, sehän on ihan kivaa hommaa se :wink: Ja edullista kaiken lisäksi, 5€ per puolentoista tunnin ohjattu harjoittelu :peukku:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 02.09.2011 klo 12:45  
+
0
Mun tavoite olisi saada painoindeksi sinne 22 pintaan :hymy: Tällä hetkellä 25,3, eli menee hippasen ylipainon puolelle. Onneksi ei kuitenkaan paljon ja lihastakin jonkin verran löytyy.

Ammattikoulussa painoindeksi oli 17,5, eli normaalia alhaisempi paino. Painoin 47kg ja kun pidin itseäni kauheana läskinä :roll:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Lauantaina, 03.09.2011 klo 19:36  
+
0
Vatsa alkaa saada jo vähän muotoa (ei enää paha löllöpallo) :jjei:

Maanantaina pitäs astua vaa'alle, toivottavasti ei tule pettymystä.. Syötyä on kyllä tullut sen verran reilusti, että en odota ihmeitä tapahtuneen :neutral:

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 09:43  
+
0
Pidin eilen karkkipäivän, ja söin aika reilusti suklaata ja karkkia. Oli ihan hyvää joo, mutta oli kyllä illalla niin turvonnut olo ettei mitään järkeä. Jatkossa riittää kyllä vähempikin määrä, tuo oli jotenkin lakon jälkeistä hurmiota kun piti saada vaikka mitä. :nauru: Nyt on taas kiva jatkaa eteenpäin.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 10:14  
+
0
3 viikossa lähtenyt vaan 2 kg... Tahti voisi olla nopeampikin.. :eitietoo:
Mutta pääasia kuitenkin ettei ainakaan nouse.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 13:18  
+
0
^Herkut 2xviikko ja silloinkin pieni pussi karkkia kerralla tai pieni suklaalevy ja noiki on maximi mittoja. Herkuttelijoissa ainakin tunnut vetävän aika reilusti herkkuja... :shhh::nauru:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 13:36  
+
0
^ No joo just ehdinkin hehkuttaa sitä että yleensä en paljon makeaa syö :nauru:

Mutta yleensä kuitenkin voi mennä viikkojakin ilman mitään makeaa. Ja pitäähän sitä välillä pieni herkkujen napostelu sallia :paapatus:

Ensi maanantain tavoite olisi alle 69kg, joten saapi herkut unohtua nyt vähäksi aikaa...

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 19:21  
+
0
Mulla on sama ongelma mikä Riisikselläkin. Palkitsen ja lohdutan itseäni ruualla. Tänäänkin oli kamala työpäivä ja Mooses söi mun kengän risaksi. Minkä huomasin vasta kun olin ulkona juoksemassa töihin.. Joten töiden jälkeen kävin ostamassa itselleni lohdutuksesksi suklaa levyn.. Muutenkin jos mulla on nälkä niin sit mä syön ja mä syön mitä mä haluun. Osaisinkin tehdä järkeviä ja terveellisiä päätöksiä. Mä en ikinä ehdi syömään aamulla (koska olen laiska) ja en yleensä syö töissäkään ja sit illalla vaan ahmin.
Follies Neville
09.03.2011

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 19:33  
+
0
Mulla oli tänään personal trainerin johdolla taas sellanen salitreeni että rehellisesti luulin kuolevani. En tehnyt kesällä juuri mitään ja tuntuu, että kunto on laskenut älyttömästi. En kuitenkaan saanut armoa ja lopulta olin niin kuollut etten jaksanut tehdä enää mitään. :D Ei noussut edes vatsat ja olo oli melko makaroni. Mutta tuli hyvä fiilis ja motivaatio kasvoi taas hurjasti. Painoa ei kesän aikana tullut kun pari kiloa, mutta se harmittaa silti vietävästi.

Mulla on kanssa tapana hemmotella itseäni esimerkiksi rankan treenin jälkeen karkeilla jne. Oon muutenkin älytön sokerihiiri. Ostin makeanhimon hillitsijöitä joskus, mutta ne on niin karheita, etten saa nieltyä niitä läheskään joka kerta ja sen takia niiden käyttö on jäänyt. Mutta nyt on pakko tsempata että tipahdan tän vuoden aikana alle 60kg.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)