Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 22:46  
+
0

Birdie kirjoitti:

Mä en ikinä ehdi syömään aamulla (koska olen laiska) ja en yleensä syö töissäkään ja sit illalla vaan ahmin.


Mulla sama homma. Yhellä aikaa söin aamulla ihan kaurapuuroa sekä töissä etes leipää, mutta nykysin venyttää heräämisen niin pitkälle, ettei ehdi syömään eikä tekemään eiväitä töihin. Kyllä sen selvästi huomaa miten paljon parempi on olla kun syö aamulla jne, mutta:eitietoo: Ja sehän se on kaikista huonoin kun menee nälkäsenä kauppaan, mulla ainakin tarttuu valmisruokia ja muita semmosia nopeita syötäviä matkaan, ei sitä hirveesti kiinnosta ruveta kokkailemaan kauheessa nälässä.

Sais vaan itteesä niskasta kiinni eikä aina vaan toitottas, että ens viikolla alkaa terveellisempi elämä:nauru: Ehkä joku päivä vielä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 23:00  
+
0
Tämä marssii huomenna iltasella kiinteytysjumpalle ..ja on jopa motivoitunut.. :jjei: Jotenkin siinä vaan kävi niin kun katsoin kansanopiston hyötykursseja. Hmm.. mennäkö kolmannelle kaudelle english conversationiin, vai vaihtaisko på svenska.. eiii... kun jumppaamaan!

En oo vuosikausiin käynyt eikä nuo salitreenit kiinnosta, niin josko tuossa ois tarpeeks matalalla kynnys. Kiinteytys-otsikoinnista toiveikkaasti päättelin että ois muuta ku ihan mummoilua, että ihan vauhdikastakin välillä sais olla eikä mitään joogaa. No, huomennahan se selviää:hymy:

Tuohon aamiaskeskusteluun viitaten. En osaa/jouda syödä aamupalaa, suurin syy tosin on vääristynyt vuorokausirytmi. En pääse ajoissa ylös että ehtisin syödä jotain. Ainakaan arkisin. Mutta jos on meno johonkin koiranäyttelyyn tai vastaavaan, olen yrittänyt edes muutaman lusikalllisen puuroa vetäistä.. leipä ei uppoa senkään vertaa (7-9 aikaan) eikä mikään hapantuoremehu tai kahvikaan. Teetä ja puuroa..jos jotain..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 05.09.2011 klo 23:07  
+
0

Niii kirjoitti:


Ja sehän se on kaikista huonoin kun menee nälkäsenä kauppaan, mulla ainakin tarttuu valmisruokia ja muita semmosia nopeita syötäviä matkaan, ei sitä hirveesti kiinnosta ruveta kokkailemaan kauheessa nälässä.

Sais vaan itteesä niskasta kiinni eikä aina vaan toitottas, että ens viikolla alkaa terveellisempi elämä:nauru: Ehkä joku päivä vielä.



Mites jos kokeilisit sitä, että teet jo illalla valmiiksi seuraavan päivän ruoan odottamaan töistä kotiinpaluuta? Samaten ne eväät laittaisit jo illalla valmiiksi jääkaappiin eväsrasioihin odottamaan? Aloita vaikka viikonloppuna tämä "päivää edellä"-ruoanlaitto, niin et voi vedota kiireeseen ainakaan :) Tai jos sulla on pakastin, niin tee viikonloppuna isompia satseja valmiiksi pakasterasioihin ja lämmitä niitä sitten arkena?
Ylläpitäjä

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 06.09.2011 klo 22:44  
+
0
Sehän tässä ärsyttää kun ei ole pakastinta minkäänlaista. Ois niin helppo pistää pakkaseen ylimääräset sapuskat. Vois kyllä yrittää tehä etes noi eväät iltasella jos siitä alottas sitte:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 00:15  
+
0
Oon ottanut tavoitteeksi päästä 110kg tämän kuun aikana. Sen lisäks en anna itteni syödä makeaa ennenkun lokakuun ensimmäisenä päivänä. Limsaa litkin vieläkin, mutta 2-3 1½ pulloa päivässä on vaihtunut yhteen 0,5l pulloon. Tänään otin huomiseks yhden pullon ja tälle päivälle yhden niin ne on jo juotu. Sama kun käytiin viime viikolla kaupassa niin karkkihyllyllä yhden tuplan sijasta otin 3. Tarjoukset perhanat! Jos mie pystyn näihin tavoitteisiin ottaen huomioon syömishäiriön niin halkean ihan oikeesti varmaan onnesta! Raportoin kuun lopulla tulokset. :paapatus:

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 14:01  
+
0
sillycowlle ja muillekkin edelleen tsempitykset :peukku:


Pakko hehkuttaa, tsiisus että oon rakastunut käsivarsiini, lihastreeni tuottaa tulosta :love:
Isompaa painoa vaan kehiin :nauru:
Jaloissakin tuntuu tiukennusta tapahtuneen 4kk pyöräilyn jälkeen :jjei: Pohkeet ei tosin kohta sovi pillifarkkuihin :nolo:

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 16:56  
+
0
Mä olen lihonut kesällä viisi kiloa. Äitin ruuat ja kuntosalittomuus. :nolo:

Eilen oli coretunti, tänään kauppaan jäi saarioisen jauhelihapitsa, jonka sijasta otin maitorahkaa, ananasta ja banaanin. :peukku: Lisäksi vedän vettä jäätäviä määriä. Eiköhän tämä tästä!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 07.09.2011 klo 17:24  
+
0
Tälle illalle pitäisi kehitellä jonkin sortin aerobista liikuntaa :mietiskel:
Lihasta alkaisi olla jo ihan mukavasti, joten enää pitäisi saada ylimääräinen läski pois ja voilá!

Jalatkin näyttää huomattavasti paremmalta kuin aiemmin, vatsaakin saanut ihan ok kiinteytettyä. Maailman paras tunne kun tulokset alkaa tuntua ja näkyä :jjei:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 08.09.2011 klo 16:22  
+
0
Multa on lähtenyt 3kg :hymy: Missään se ei varmaan näy, mutta olo on vähän parempi vaikka en ihan täysin oo ruokaremontissa pysynytkään. Hiljaa hyvä tulee, ehkä vuoden sisään oon saanut sen 10kg pois.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 08.09.2011 klo 18:02  
+
0
Kadaver Nopeesti ne varmaan lähtee, itekkin tuli ekan loma pätkän aikaan syöpöteltyä ja juopoteltua ihan huolella, mutta paluu arkeen puotti ne pari kiloo muutamaan päivään :kumarrus:
Muista syödä suolaa kun juot vettä paljon :hymy:


Huomenna on vp ja tää pääsee juoksemaan koirien kanssa :hymy:
Ja huomenna oottas postissa painavampaa rautaa :wink:
(Viestiä on muokattu torstaina, 08.09.2011 klo 18:05)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 08.09.2011 klo 20:10  
+
0
Diltsi, eiköhän ne tosiaan sula tässä muutaman kuukauden aikana pois, kun elämänrytmi muuttuu entiselleen. :aurinko:

Tänään oli Cycling ja Core! 45+30min hikiliikuntaa teki julmetun hyvää. Kohta paistelemaan punajuuria ja kanaa. :)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 08.09.2011 klo 20:17  
+
0
Täälläkin kertyi kesän aikana jokunen lisäkilo ja nyt olisi tavoitteena saada ne pois. Rukasin jo ruokavaliota terveellisemmäksi ja ensi viikolla alan käymään jumpissa. On tosi kiva, kun meillä on tänä syksynä koulussa paljon lyhyempiä päiviä ja vähemmän päiviä viikossa kun aiemmin, joten ehtii kunnolla käymään arkenakin jumpissa ja kuntosalilla eikä koiran tarvitse silti olla koko päivää yksinään kotona :hymy:
Talven aikana pitäisi myös saada pohjakunto hyväksi, sillä keväällä alkaa tehokas treeni puolimaratonille :cool: Kavereitten kanssa sovittiin, että tähdätään toukokuun lopulla olevaan Terwamaratoniin.
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 18:16  
+
0
Tulipas toissapäivänä upea fiilis kun huomasin koulussa että sieltä saadut maalarihousut ovat löysät! :nauru: Puristivat koulun alussa aivan tajuttomasti ja nyt melkein tippuvat päältä, ihanan motivoivaa! :aurinko:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Lauantaina, 17.09.2011 klo 21:02  
+
0
Ensimmäinen viikko terveellisempää ruokavaliota takana ja jotenkin on jo nyt kiinteämpi olo. Ainakin jenkkakahvat tuntuvat pienentyneen. Kivaa! Olen minäkin nyt hurahtanut syömään rahkaa oikein toden teolla: yleensä menee se kaksi purkkia päivässä sekoitettuna ananakseen. Tavallisen leivän olen vaihtanut karppileipään, mutta joskus voin myös syödä tavallista vehnää esim. jääkaapissa on italianpataa. En kuitenkaan mitenkään liian vakavasti ole karsinut valkoisia jauhoja ruokavaliosta. Varmaan sekin on vaikuttanut mahdolliseen kiinteytymiseeen(pitäisi vihdoin ostaa se vaaka ja mittanauha!), että olen syönyt paljon säännöllisemmin mitä ennen.

Viikon olen myös ollut syömättä karkkia/suklaata/herkkuja, mikä on ollut myös aika helppoa. Kerran meinasin kaupassa ostaa suklaapatukan, kun jotenkin muka teki niin mieli sellaista, mutta vaikka kävin karkkiosastolla niin en ostanut mitään! Jee, hyvä minä!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 19.09.2011 klo 17:19  
+
0

sillycow kirjoitti:

^Herkut 2xviikko ja silloinkin pieni pussi karkkia kerralla tai pieni suklaalevy ja noiki on maximi mittoja. Herkuttelijoissa ainakin tunnut vetävän aika reilusti herkkuja... :shhh::nauru:



Tähän piti vielä sanomani, että kai sitä voi karkkia useamminkin jos syö vaikka vaan pari kerrallaan. Eihän sitä koko pussia ole pakko vetästä :hymy:
Itselläni kesti suklaalevykin pari/kolme viikkoa..

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 20.09.2011 klo 08:47  
+
0
Enpäs muista oonko tänne aiemmin kirjottanu, mutta tosiaan kiinteytysprojekti täälläkin menossa :heiluti: Oon luvannu itelleni uudet farkut (semmoset TÄYDELLISET, vaikka vähän kalliimmat), kun oon saanu reisistä muutaman sentin pois. Ja sais tosta vatsan seudultaki lähteä ylimääräset pois. Käyn kerran viikossa balettitunnilla ja sen lisäks oon nyt yrittäny lenkkeillä. Lokakuusta otan kortin salille.

Oon nyt ollu tosi reipas ja käyny viimesen 5 päivän aikana 4 kertaa lenkillä. Muuten kiva, mutta jalkoihin sattuu! Siis sääriin ja tänään aamulenkin jälkeen myös päkiöihin. Kai jalat tuohon juoksemiseen pian tottuu, mutta pakko nyt tähän hätään varmaan jotain mobilatia tms. hakea.

Onko muilla ollu tämmöstä ongelmaa? Oisko kipugeeli paras ratkasu? Ei viittis kauheen montaa välipäivääkään pitää.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 20.09.2011 klo 09:08  
+
0
Tuntuu että tuolla cla:lla on ainakin jo jotain positiivisia vaikutuksia. Vaikka varsinaisesti paino ei ole enää tippunut minnekkään niin peilikuva näyttää kiinteytyneen :nauru:
Alkuun söin purkillisen leaderin cla:ta ja nyt alkoi purkki Tonalinia.

Tuota Tonalinia tilasin yhden purkin, niin tuli kaksi :aurinko: Tosi hyvä homma kun yhdellä purkillisella hintaa lähemmäs 50€.

Pitäisi taas ryhdistäytyä kun viime päivät menneet lähinnä kotona syödessä. Ja nyt kun voisi ulos lähteä niin tietty siellä sataa. Äh...

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 20.09.2011 klo 10:37  
+
0
^^Siis koskeeko säärten etuosaan? Minulla nimittäin penikat oireilevat joskus kävellessäkin. Tämä "penikkakipu" on kyllä ihan uutta ja se on alkanut minulla vasta tänä vuonna, mutta siihenkin auttaa parhaiten liikunta, kuten myös pohkeiden kipuun, jos sinulla on kyseessä se osio jaloista. :wink:

Minä ajattelin käydä ostamassa tänään vaa'an ja mittanauhan. Ovat vaa'at kyllä kalliita, mitä olen katsonut kaupoissa, mutta pakko kai sellainen on hankkia! Peili ei nimittäin kerro kaikkea, koska omalle turvonneelle olemukselle voi tulla sokeaksi.

Tämän päivän aamiainen(mitä tässä kirjoittaessa samalla syön) koostuu: purkista rahkaa ja ananasta, miniluumutomaatteja(aivan kuin karkkia!) ja yksi ruisnäkkäri voilla. Lisäksi vettä. Puuro ei ole koskaan ollut lemppariani vaan siitä tulee lähinnä mieleen oksennus. :nauru:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 20.09.2011 klo 11:05  
+
0
^ Joo, ihan säären etuosaan, sisäsyrjään. Eiköhän se tosiaan helpota ku vaan jatkaa juoksemista, jalat on nyt varmaan vaan vähän shokissa. Jotain kivunlievitystä ois kuitenki kiva saada, kun häiritsee ajoittain juoksemista aika pahasti.

Munki pitäs tarttua mittanauhaan ja mitata noi ongelmakohdat. Vaakaan en viitti juuri katsoa. En osaa ajatella kuinka monta kiloa mun pitäis pudottaa ja miten suhteutuu läskin vaihtuminen lihakseksi.

Huomasin kyllä aamulenkillä kuinka tärkeetä oikein syöminen on! Eilinen meni todella vähällä ruoalla pitkän työ-ja koulupäivän takia. Aamullakaan en syöny ennen lenkille lähtemistä, kun ei ollu mitään jugurttia tms. helposti alas menevää kaapissa. Eipä ollu kiva juosta!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Tiistaina, 20.09.2011 klo 11:06  
+
0
^ Osta mieluummin vaan se pelkkä mittanauha. Vaa'an lukemillahan ei mitään merkitystä ole jos senttejä lähtee.

Mulla on mennyt olo taas ihan kauheaksi (sormia särkee lähes joka aamu, iho on ihan kauheessa kunnossa, vatta ei meinaa toimia kunnolla ja jatkuva mässytyshimo vaivaa) kun en oo pitänyt paleotyyppisestä syömisestä kiinni. Py yrittää kovasti saada vähän lisää painoa, ja koska rasvansaantia ei voi lisätä järkevästi niin paljoa, että saisi edes muutamaa sataa grammaa viikossa lisää (edellisen kerran kun yritti niin joi lasista oliiviöljyä...), niin on nyt siirtynyt hiilaripainotteisemmalle. Ja tää on musta niin vaikeaa kun ois kiva iteki syödä vähän perunaa. Ja se kans kun salaatit eivät oo enää erityisen sesonkikamaa ja en halua mitään vedessäkasvatettua jääsalaattia vaan puputella, niin ei oo oikein mitään nopeaa kasvislisäkettä sit, kaikki pitää kypsennellä. Uunijuurekset on tosi hyviä, mutta niissä menee aina niin kauan ja blaablaa.

Mutta joo, kai se on oman hyvinvoinnin takia nyt katottava että suuhun ei muuta kuin lihaa, kasviksia, marjoja ja pähkinöitä mene. Ja vähän maitorahkaa. Ja pitää nyt ryhdistäytyä omega-3:n ja d-vitamiinin kanssa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:30)