Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 17

vahinko

vahinko
Viestimäärä: 91

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 21.01.2012 klo 18:40  
+
0
ellikeksi, ihana örmy! :nauru:
Saaga, seropi 231011
Xavier, serra de airesinpaimenkoira 28032012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 23.01.2012 klo 08:18  
+
0
En nyt viimeksi, mutta eilen päikkäreillä: avokki oli vaihtanut sukunimensä Monitonniksi. Toni Monitonni. Yeaah... :nauru: Mä luulen, että tolla on jotain tekemistä Anssi Kasitonnin kanssa, en kyllä tajua mistä mun alitajunta sen nyt noin repäisi... Toni Monitonni. Noh, joo. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 24.01.2012 klo 15:40  
+
0
Näin painajaista viime yönä. Asuin vielä isän ja äidin kanssa (ovat eronneet yli 10v. sitten) omakotitalossa, jossa me isän ja veljien kanssa aikoinaan majailtiin äidin muutettua muualle asumaan.
Talossamme oli ihan joku outo heppu. Kasvoja en erottanut, mutta kaljun päälaen kyllä. Tämä mies koitti kaikin keinoin manipuloida ja houkutella vanhempiani. Hän kysyi voiko hän nirhata meidät kaikki jollakin sähkökynällä(?!) Eikä siinä. Loppujen lopuksi vanhempani olivat täysin suostuvaisia tähän sopimukseen - tosin melko surullisina.
Muistan itkeneeni unessani paljon. Hyvin ahdistava tunne jatkuvasti. Unen loppupuolella mies kuitenkin pyysi äitiäni (isä oli kadonnut jonnekin) nirhaamaan hänet ensin ja sitten olisi meidän vuoro :eek: Äiti käytti tappavaa sähkökynää ja muistaakseni pakenimme, mutta mies heräsi ja lähti uudelleen jahtaamaan..

En tajua, että mistä alitajunnan syövereistä nämä lähtee? :mietiskel:
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 24.01.2012 klo 17:50  
+
0
Olin menossa agimöllikisoihin ja sain kyydin kaverilta. Jostain syystä aloin ajatella, että tarvitsen trailerin hevosen kuljettamiseen, sillä oli kovin ahdasta farmarin takakontissa. Trailerin saaminen oli yllättävän haastavaa. Yht´äkkiä hoksasin, että enhän tarttekaan traileria, koska agilitya harrastetaan koirilla eikä hevosilla. Olin todella mielissäni tästä oivalluksesta. :)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.01.2012 klo 09:47  
+
0
^:nauru:

Näin ahistavaa unta.. tai hereillä ollessa rupesi taas mielikuvitus laukkaamaan ja kappas, siitä tulikin uni :ttou:
Rupesin yöllä ajattelemaan jostain syystä manaajan tyttöä.. (hyi! inhoan sellasia!) ja rupesi tottakai pelottamaan, vaikka olikin mies vieressä.
Noh, nukahin ja koko ajan näin unta siitä, kun manaajan tyttö juoksee eteisestä minun luo, peitti käden ja en voinut huutaa, vaikka mies vieressä. Heräsin ja pomppasin ylös, juu, kaikki ennellaan. Aina vaan uudestaan sama homma, välillä se manaajan tyttö meni pinnasängyn luo ja huusin unessa ja yritin päästä sinne, yllättäen en päässyt. Monen monta kertaa heräsin ja sama uni alkoi taas.
Lopulta kun miehestä ei ollut suojelua yöllä, kun kuorasas vieressä, otin Taran viereeni ja sainpas nukuttua loppu yön :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.01.2012 klo 18:54  
+
0
^Minullakin on aina joskus ollut niitä unihalvauskohtauksia ja ahdistavia todentuntuisia painajaisia niiden yhteydessä. Jos moinen alkaa taas yleistyä, taidan alkaa harkita molossikoiran hankkimista avuksi painajaisten karkottamiseen, kun näkyy tepsivän siihen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 18:54)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 27.01.2012 klo 08:44  
+
0
Mulla käy monesti sellaisia, että just herätessä tai puoliunessa tapahtuu jotakin ihan hölmöä. Aluksi ei tiedä, onko se unta vai totta, mut sit kun hetken istuu sängyn laidalla ja ihmettelee, niin tajuaa että joo, eiköhän se ollut unta. Esim. tänä aamuna: mun kaveri oli meillä yötä, nukkui olkkarissa. Mun herätyskello soi aamulla, ja sitä kelloa sammuttaessa kuulosti ihan siltä, kun kaveri olis huikannut olkkarista, että hän pelkää tarranauhoja. Ja että mä olisin ihmetellyt, että ai, et vaikka esim. neuloja? Ja se sit ois vastannu mulle, että ei, kun niitä millä vaikka takin hihoja kiristetään. Muutama tovi piti miettiä, että hetkinen, olenko hereillä, keskusteltiinko me jostain äsken? Sit järkeilin, että joo, taas näitä ihme hourailuja puoliunessa. :nauru:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 27.01.2012 klo 08:53  
+
0
Mä näin vaan painajaisia tapeteista viime yön. Mä en osaa siis päättää tapetteja ja sit näin unta et niissä jota nyt ollaan alustavasti kateltu, olikin kukkien seassa astronautti tai sellainen vanhanajan sukeltaja tyyppi. Ja ärsytti, kun ei niitä saanut seinään sopivaksi kuvioinnin mukaan. Oli ne kyl aika coolit :D.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 13:37  
+
0
Viime yönä nähty kc-uni on pakko raportteerata tänne:

Olin vahtimassa Taraaan Moroa ja Taraa heidän kotonaan isossa vanhassa puutalossa. Tuvan lattialla iso valkoinen matto. Moro köllötteli matolla ja aina uudestaan ja uudestaan Tara kiipesi Moron päälle ja merkkasi sekä mattoa että Moroa. Mä istuin keinutuolissa, mutten päässyt siitä nousemaan missään vaiheessa enkä saanut ääntä suustani että oisin voinut komentaa Taraa.

Tällaista tällä kertaa, älykäs uni kaikenkaikkiaan. :nauru:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 19:09  
+
0
Todellista politiikkaa..

Mä näin unta että olin mennyt maalle kotikotiin kaveriporukalla. Oli järkyttävä lumimyrsky ja varmaan pari metriä lunta. Me oltiin oltu siellä jo monta päivää, ja ruoka alkoi loppua, joten lähdimme kaupunkiin. Jotenkin tuntui, että jotain vaarallista on ilmassa, joten pakkauduimme autoon kaikki viisi, varmuuden vuoksi. Mukana oli myös Notte ja äidin minulle lahjoittama kirkkaanpinkki shih tzu, joka oli niin pieni, että sen sai taskuun. En pitänyt koirasta, mutta en hennonut jättääkään sitä yksin. Noh, jostain syystä auto oli exäni iänvanha punainen Opel, aivan hirveä auto ajaa, hyvä jos mikään toimii, kiihdyvyydestä tai jarruista puhumattakaan, ja lunta satoi, ja välillä piti huitoa ikkunasta harjalla että sitä lunta sai tuulilasista pois. Minä ajoin, vaikka pelkäsin kuollakseni.

Sitten yhtäkkiä aloimme näkemään kauempana valtavia sarvipäisiä hahmoja, jättiläishirviöitä, jotka yrittivät murskata automme, ja kuin ihmeen kaupalla pääsimme pakoon. Katulamput sammuivat. Hirviöt jatkoivat matkaansa toiseen suuntaan. Kaupungissa otimme jonkun läppärin esille ottaaksemme selvää, onko uutisissa jotain näistä kammotuksista, ja yhtäkiä keskustelinkin FB:ssä exäni kanssa (joka on suuri Haavisto -vastustaja). Exäni kirjoitti, että Niinistön kannattajat ovat päättäneet ottaa oikeuden omaan käsiinsä, ja vain ne, jotka kannattavat konservatiiveja, ovat turvassa. Viestin loppuun hän laittoi "hetkesi on tullut" ja paljasti, että Niinistö oli kehittänyt hirviöt jollain muinaissuomalaisella menetelmällä, ja ne olivat oikeasti kuolleita viikinkejä, jotka olivat syntyneet hyisestä avantojärvivedestä. Sitten netti meni poikki ja tajusimme olevamme kaikki pulassa. Päätimme tehdä kotikodistani tukikohtamme, joten murtauduimme kauppaan, joka oli pimeänä ja hälyttimet pois päältä ja varastimme ruokaa. Matkalla ajoimme vielä ojaan kun joku hirviö ajoi meitä takaa, mutta onneksi valtava lumisade peitti meidät heti, ja kaivoimme auton vasta hetken päästä pois. Pääsimme siis kotiin, ja meinasin tappaa shih tzun heti astumalla sen päälle, mutta Notte nappasi sen niskasta turvaan.

Sitten me kiroilimme mitä maailmalle tapahtuu, jos kaikki äänestävät väärää ihmistä. Uni päättyi siihen, että näin Niinistön jossain erillisessä tilassa/huoneessa, ja hän katsoi peiliin, ja sieltä näkyi hirviö. :nauru: Yäk!!
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 30.01.2012 klo 15:23  
+
0
Mä näin viime yönä unta... että ensiksikin olin laihtunut ihan hirveästi. Ja toiseksi, mun kämpässä oli tapahtunu jotain kamalaa, koska pesin veritahroja seiniltä. Mitävit? Kivaa kun en muista muuta... :eek:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 30.01.2012 klo 22:55  
+
0

vems kirjoitti:

Viime yönä nähty kc-uni on pakko raportteerata tänne:

Olin vahtimassa Taraaan Moroa ja Taraa heidän kotonaan isossa vanhassa puutalossa. Tuvan lattialla iso valkoinen matto. Moro köllötteli matolla ja aina uudestaan ja uudestaan Tara kiipesi Moron päälle ja merkkasi sekä mattoa että Moroa. Mä istuin keinutuolissa, mutten päässyt siitä nousemaan missään vaiheessa enkä saanut ääntä suustani että oisin voinut komentaa Taraa.

Tällaista tällä kertaa, älykäs uni kaikenkaikkiaan. :nauru:



Muahahaaa :nauru: Ompas Tara ollu riiviö :heristel: Tosi elämässä ehkä toisinpän, mutta kiva jos mekin jonkun uniin asti päästy :nauru:

ransa, kyllä vaan! Ei möröt tule kun tuollanen iso makkarapötkylä nukkuu kainalossa! :paapatus:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 31.01.2012 klo 08:41  
+
0
Näin unta että posti toi mulle järjestelmäkameran (oikeastikin oon tilaamassa) ja kuvailin sillä nenssin Hukkaa :cool:

Sitten näytin Hukan kuvia kamerasta isälleni joka kääntyi katsomaan mua ihmeissään ja kysyi "MIKÄ tuo on? :eek:"
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.01.2012 klo 08:44)

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 31.01.2012 klo 09:20  
+
0
Mä näin viime yönä ihan ihmeellistä unta. Olin Kadaverin kanssa jossain konsertissa, ehkä Hartwall-areenalla. Sieltä lähdettiin pois ja multa jäi takki, puhelin ja kaikki keikkapaikalle. Mietin miten pääsen kotiin ja mentiin johonkin kapakkaan. Sitten Kadaver meni juttelemaan joillekin tutuilleen ja meidän tiet erkani. Kapakan sisäpihalla laukkaili kaks valkoista hevosta ja tässä vaiheessa uni meni häröksi. Jostakin uneen ilmaantui äiti ja poika, jonka äiti oli päättänyt näännyttää. Piti poikaansa vankina ja näännytti sitä nälkään. Sitten tämä näännytetty poika päätti, että hän näännyttää veljensä nälkään (kai se oli sen veli, uni oli niin härö, etten oo ees varma mistä tämä toinen poika tuli). Poika näytti ihan Klonkulta ja loikki ja riemuitsi miten hän näännyttää veljensä ja miten kaunis veljestä tuleekaan, kun se on nääntynyt. Tämä riemuitsemiskohtaus tapahtui kotitilallani, heinäladossa :eek: Tiesin koko ajan näkeväni unta ja havahduinkin unesta, mutta se jatkui heti kun suljin silmät uudestaan. Herääminen oli tosi vaikeeta. Ahdistavinta unessa oli se, että olin siinä itse jotenkin (en edes hahmota miten) osallisena ja mulla oli koko ajan mietinnässä miten pelastan unessa olleen veljen nääntymiseltä. Ihan kauhee ja sekopäinen uni, yäk! :suru: Oon viimeaikoina nukkunut vähän huonosti ja nähnyt aamuyöstä paljon nuita kummallisia unia. Tää uni on ainoo, jonka ees jotenkuten muistan.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 06.03.2012 klo 21:24  
+
0
Mä näin viiime yönä unta että synnytin Ruis McFeastin. Muistan että unessa ajattelin että mitä mun paras kaveri oli puhunut, synnyttäminenhän on ihan helppoa!

Joon oon töissä mäkkärissä. Ehkä on tullu väännettyä liikaa burgereita.
Follies Neville
09.03.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 07.03.2012 klo 00:52  
+
0
^ Nyt mun pitää pyyhkiä näyttö tästä naurunpyrskähdyksestä :nauru: :heristel:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.03.2012 klo 15:11  
+
0
Mää näin unta että tapasin baarissa aivan julmetun ihanan miehen, ja suudeltiin sen kanssa varmaan joku kymmenen minuuttia, ja sitten no, ilta päättyi ja mentiin eri teille. Sen jälkeen näin unta, että hankin sittenkin hollanninpaimenkoiran. Sen nimi oli Susi ja selitin kaikille ylpeänä, että se on perinyt raitansa hyeenoilta. Sitten meillä olikin jo sen miehen kanssa toiset treffit, ja tapasin jo miehen isän (nopeaa toimintaa ?!). Miehen isä oli ihan kamala, näytti ihan 24:n siltä päänäyttelijältä. Päätin ottaa eron kamalan isän takia :nauru: Joten lähdin näyttävästi taluttamaan yhtäkkiä käteeni ilmestynyttä hollanninpaimenkoiraa pois.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 16.03.2012 klo 08:09  
+
0
Mies anto luvan ottaa koiran kunhan se tarkenee ulkona asustella ja on uros. Kyseltiin Sarahia:n lapinporokoiran pennuista, mutta kaikki oli jo menny. Väriltään ne oli pinkkejä, vihreitä ja punaisia...:nauru: Ei keretty siihen uneen pentua löytää.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 19.03.2012 klo 06:56  
+
0
Näin unta että ajelin autokoulussa(??). Olin peruuttamassa parkkiruudusta pois, kun joku ukko (ilmeisesti autokoulunopettaja..) hyppäsi kyytiin ja käski mun siirtyä pois kuskin paikalta, koska en olevinaan ollut täysi-ikäinen vielä neljään tuntiin :mietiskel:
Ja se auto oli tyyliin fiat uno :nauru:


Toisessa unessa jälleen kerran synnytin lapsen :roll:

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 13.04.2012 klo 09:51  
+
0
Viime yönä olin b&t kääpiöpinseri ja asuin hylätyissä autoissa, missä säilytettii vaippapaketteja. Mmmitä? :nauru:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:45)