Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 17

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 13.04.2012 klo 10:14  
+
0
Siis mulla on aina ollu tosi ihmeellisiä ja eläviä unia, mutta tää viime öinen...
Näin unta että mä ja avo oltiin just tavattu, mä asuin jossain mökissä metsässä mun koirien kanssa ja avo asu hifistelykämpässä Helsingin keskustassa. Mun piti mennä sen luokse syömään, ja mulla oli yksi koira mukana, joka näytti ihan minibullilta mutta sillä oli vielä isompi pää. Siinä sitten syötiin tosi romanttisesti ja ruokailun jälkeen oli avolla jotain näytettävää. Mentiin toiseen huoneeseen, ja sielä oli yhdellä seinällä koko seinustan peittävä nukkekoti! Siinä se sitten esitteli niitä nukkeja ja niiden asumuksia mulle ja lässytteli niille vauvaäänellä, ja mä olin ihan :eek: joo ookoo, ihan kiva... Kunnes mun koira nappas yhden lapsista ja järsi silt käden poikki! Avo veti hirveät raivarit ja sen jälkeen en muista enää mitään unesta. Creepy fiilis kyllä jäi tuosta, ihan ihme jopa mun uneksi...
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 13.04.2012 klo 11:54  
+
0
Näin unta että oltiin BH kokeessa Lunaatin kanssa. Tottikset meni hyvin ja ilakoin jo että jipii, läpi meni. Mutta sitten siinä oli semmonen ihme osio, että piti hiippailla koiran kanssa omakotitalon läpi, missä joku tyyppi nukkui ja sitä ei saanut herättää. No, me koitettiin kauhean hiljaa kulkea talon läpi mutta sitten Luna aivasti, tyyppi heräsi ja koe hylättiin. Harmitti ihan pirusti kun olin jo ehtinyt iloita että nytpä on BH plakkarissa. Eikä tuo edes aivastele juuri koskaan...
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 13.04.2012 klo 14:15  
+
0
Olen just vaihtanu autoa.. johon en saa koirahäkkiä enää "takakonttiin" vaan jouduin ostamaan toisen häkin ja laittamaan nuo kummatkin koirat takapenkille niiihin.

Alkuviikolla näin unta jossa mietin kuumeisesti miten kuljetan hamsterin autossa:mietiskel: Päätin sitten laittaa sen hanskalokeroon. Kotiin päästyäni, joskus illemmalla sitten muistin että hamsteri jäi sinne (kuumaan) hanskalokeroon:eek: Unessa tapahtui muutakin, mutta en viiti niitä kirjotella.

Kaikenkaikkiaan taas sellanen "hauduttelu-uni" jossa omat ja vähän muidenkin viimeaikaset ja tulevat käänteet sekoittuu juuri ja juuri tunnistettavaksi puuroksi:cool:

Tuossakaan autossa ei ilmastointia ja olen harkinnut teippauksia takaikkunoihin = nyt jo mielessä kesäkuumat kelit ja koirat paistumassa penkillä jne. Hamsteri taas on lainaa kaverin elämästä, itellä ei ikinä ole ollut hamsua.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.04.2012 klo 14:15)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 14.04.2012 klo 11:37  
+
0
Ihan sikkiä :ttou:
Huutokaupanmetsästäjien Darrell Sheets huusi "väkisin" meidän koirapojat, ja antoi tilalle Benjan, mun edesmenneen bichonin joka on siis ollu kuollu ja kuopattu kohta jo 5 vuotta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.04.2012 klo 06:31  
+
0
Lähdin jostain kumman syystä kylälle kävelemään hieman erikoisessa vaatetuksessa, päälläni oli vain alushousut, toppatakki ja jalassa saappaat :eek: Miten todelta tuntuikaan se olo häpeäntunne kun kaikki tuijotti..

Toivon todella etten ole unissani käynyt oikeasti kävelyllä :shifty:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:15  
+
0
Siis mä näin unta että jouduin koiran kanssa johonkin kylään, missä oli jotain lahkolaisia, jotka ryösti mun kuninkaallisen passin ja koiran. Ja ne riiteli keskenään. Ja Lopulyta meinas mestata mut ja pistää johonkin puuhun asumaan. :roll: minä ja mun unet.

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:39  
+
0
En yleensä näe unia (tai muista niitä) ja nyt kun viimeiset pari viikkoa on tullut muistettua unet niin voisin kyllä pikkuhiljaa palata takaisin siihen, että en muista. En tiedä, mitä mun alitajunta yrittää kertoa, mutta oikeasti. Minkä helkkarin takia Adam Lambert hihhuloi mun unessa viime yönä? :nauru: En edes pahemmin tyypin musiikista välitä niin miksi? Jepjep, katsotaan kuka seuraavaksi seikkailee mun unissani, eihän tässä oo muutakuin vasta tavattu Indiana Jones, Enstein ja nykyinen presidenttimme.. Oikeasti, en halua muistaa näitä mun unia, liian häröä. :shifty::roll:

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:39  
+
0
Oltiin viety Reino leikkaukseen tms. ja ku oltiin hakemassa sitä kotiin, niin sieltä sanottiin että
"ei sitä oo enää.. Eikös se ollutkaan se koira, joka piti lopettaa? Tässä on nyt sitten käyny vissiin joku väärinkäsitys.." :suru: Kauheen välinpitämättömästi vielä esittivät asian.
Mä heräsin siihen kun itkin ja huusin ihan tuskassa hysteerisesti. Ihan kamala uni. Ja sitten tuo karvakasa löytyki sängyn jalkopäästä tuhisemasta. :love:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:40  
+
0
Näin tässä viikolla kuumottavan autounen (taas kerran, johtunee autonvaihdosta)..

Mun piti työntää liikkeelle jostain sellanen valkonen pakettiletukka, vanhahko ja iso. Lähdin työntämään ja samassa huomasin että auto käy ja on ilmeisesti ykkösvaihteella koskapa rupes siitä matelemaan itekseen:shifty: Eipä tarvinnu enää työntää vaan alko olla kiire että pääsis kyytiin: siellä kun ei ollu muita ja mun pitäs saada auto hallintaan ennenku joudutaan johonkin isommalle tielle. Hölkkäsin siinä sitten auton takarenkaan kohdalla ja yritin päästä aukiolevan oven kohdalle ja sisään. Auto lisäsi vauhtia ja jouduin tosissaan tekemään töitä että sain oviaukon yläreunassa olevasta kahvasta tm. kiinni. Onnistuin kuin onnistuinkin puoliksi hilautumaan penkille ja siitä jotenkin hallintalaitteisiin yletyin niin että sain vauhtia hidastettua vähäsen. Sitten istuinkin kuskinpenkillä ja ajelin motarilla johonkin kuin ei mitään:viheltel::wink:

Mutta herätessä oli tosiaan melko sekava olo että mitä ihmettä ja mitä jos..? En ole tähän mennessä ajanut edes farmarilla, saati pakettiautolla..:cool:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:41)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.05.2012 klo 06:24  
+
0
KC ja erilaisten rotumääritelmien tutkailu vaikutti uniin ja näin unta valkkareista. Olin hankkinut sellaisen ja se oli tuollainen noin porokoiran kokoinen otus. Siinä unessa sitten selitin ihmisille, että valkoinenpaimenkoira on rotumääritelmän mukaan koira, jonka ihannekorkeus on 42cm ja molempiin suuntiin sallitaan sellainen 21cm poikkeama. Eli sen mukaan valkkari voisi olla säkäkorkeudeltaan 21cm-63cm. Eli hyvin todenmukaisia valkkareita siis unessani.

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.05.2012 klo 08:51  
+
0
Näin unta, että koirallani räjähti vatsalaukku mahasta läpi ja roikku siis mahasta kuin kivekset konsanaan, mutta koira oli ihan normaali omaitsensä.. Sitten en saanut näppäiltyä eläinlääkärin numeroa puhelimeen, kokoajan tuli vääriä numeroita ja rikoin puhelimeni suutuspäissään.
Sen lisäksi olin jossain leirillä(?), lappeenrannassa, kotona, sukuloimassa jne...
Näinpä unta omasta entisestä hevosesta jonka myin vko sitten. Sen uudet omistajat eivät olleetkaan hakeneet sitä tallilta ja minun piti maksaa tallivuokra alkavalta kuulta ja päätinkin pitää hevosen.. Voih...
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.05.2012 klo 12:24  
+
0
Mäkin näin viime yönä ihan kamalaa unta liittyen koiraani. Sen kimppuun hyökkäsi joku hieman tervua muistuttava koira ja ne alkoi hirveän tappelun. Se koira viilsi Moosekselta takajalat irti ja sitten mä kannoin tuota metsässä ihan tuskassa kun sen molemmat takatassut oli irti ja veriset könkät vaan vuosi ja vuosi verta. Hyi hitto mikä uni.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.05.2012 klo 13:41  
+
0
Mä oon viime aikoina nähnyt niin kamalia unia, etten muista niistä muuta kun kuolevat tai poismenevät kasvot, kamalan tuskan & ahdistuksen ja sen että herään omaan huutoon. Kiva noille naapureille... Voisko nää jättää mut rauhaan?! :suru:
Shiba, Mori ♂
Blogi

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 26.05.2012 klo 09:17  
+
0
Olen tässä muutamina öinä nähnyt unta, josta herättyäni olen huokaissut vain että "onneksi se oli unta". En nyt muista kaikkia, mutta viime yönä olin värjännyt hiuskuontaloni takaisin puna-mustaksi. Minullahan oli kolme vuotta punainen letti, nyt olen blondissa. Unessa kaduin päätöstä hiusteni värjäämisestä, herätessä olikin hyvin helpottunut. :kieli:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 26.05.2012 klo 18:00  
+
0
Näin viime yönä unta, että leikkasin Fiskarsin saksilla itselleni polkkatukan :eek: Onneksi oli vain uni, sillä polkkatukka ei minulle sovi! Piti herätessä oikein tarkistaa että kai hiukset on vielä tallella :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 24.07.2012 klo 08:42  
+
0
Näin unta että olin raskaana. Oltiin kaverin kanssa menossa hissiin, mutta meidän piti mennä yksitellen, koska ei mahduttu yhtä aikaa jättimahani kanssa..
Sitten asetuin selälleni seuraamaan liikkeitä, vatsan iho oli ilmeisesti jotenkin superohut kun vauvan potkaistessa näkyi koko jalka ja sitä sai pideltyä kiinni :nauru: Seuraavaksi näkyi sitten kasvotkin hyvin selvästi mahan läpi..

Synnyttämään en unessa ehtinyt, onneksi :nauru:

Heräsin sitten hirmuisessa vauvakuumeessa..

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 17:51  
+
0
Mä norkoilin kaverin kanssa bussipysäkillä oottamassa kyytiä. Siellä oli myös Tattistavaan koiran kanssa.

Tattis ei kyllä oikein samalta näyttänyt mitä kuvassa oon nähnyt ja ensin koirakin näytti enemmän hieman sellaiselta, miltä Ghostbusterseissa patsaskoirat... Tosin ei sillä ollut punaisia silmiä, eikä sarvia - itseasiassa se oli aika hellunen. Noh, sit se koira muuttuikin valkoiseksi ja se näytti enemmän Never Ending Storyn Falkorilta ja Tattiksella oli valkoisella puuterilla maalattu naama ja pitkä mustanahkatakki päällä.:mietiskel:

Loppu yö taisin tappaa zombeja.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.07.2012 klo 18:26)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 19:08  
+
0
Täällä on stressattu nin hirveesti, et tullut lähinä nähtyä painajaisia ja inhottavan realistisia sellaisia. Saman yön aikana heräsin kolmeen eri painajaiseen joista ensimmäisessä murhasin kylmäverisesti äitini. Toinen uni sijottui kirpparille ja kolmannessa joku irtokoira yritti raiskata Lunan. Jep jep.

Mä näin pienenä paljo unia vampyyreista. Aikusena oon nähnyt useamman unen keijuista. Yks keiju -uni on jäänyt elävästi mieleen ja on vielä nykyäänki "paras" uni mitä oon nähnyt. Mä oli keiju, jolle oli annettu tehtäväksi pelastaa pakolaisia. Mä muutin ne pakolaiset karkeiksi, piilotin ne mustaan silkkipussiin ja lennätin ne keijujen maailmaan. Perillä yritin palauttaa karkit takaisin ihmisiksi, mut ne karkit oli rikkoontuneet lennon aikana. Mä itkin ihan lohduttomana niitä kuolleita pakolaiskarkkeja ja päätin hukuttaa itseni. Mä oli kerennyt melkein upota jo kirkkaan lammen pohjaan asti, kunnes keijukaisprinssi sukelsi mun luoksi ja pelasti mut. Mä oli edelleen ihan lohduttoman surullinen, joten prinssi meikkas mut kauniiksi piristääkseen mua. Mä oon saattanu tän unen kertoa ennenki, mut se oli niin ihana et joudutte vielä kerran kestämään :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 19:58  
+
0
^Ihana tuo keiju-uni :love:

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.07.2012 klo 10:42  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Mä norkoilin kaverin kanssa bussipysäkillä oottamassa kyytiä. Siellä oli myös Tattistavaan koiran kanssa.

Tattis ei kyllä oikein samalta näyttänyt mitä kuvassa oon nähnyt ja ensin koirakin näytti enemmän hieman sellaiselta, miltä Ghostbusterseissa patsaskoirat... Tosin ei sillä ollut punaisia silmiä, eikä sarvia - itseasiassa se oli aika hellunen. Noh, sit se koira muuttuikin valkoiseksi ja se näytti enemmän Never Ending Storyn Falkorilta ja Tattiksella oli valkoisella puuterilla maalattu naama ja pitkä mustanahkatakki päällä.:mietiskel:

Loppu yö taisin tappaa zombeja.



Ai hitto veti aika virneen naamalle kyl :nauru:
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.07.2012 klo 10:42)

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 06:00)