Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 ... 17

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 26.07.2012 klo 11:49  
+
0
Näin viime yöntä tosi jännää unta.
Olin entisen lukion luokkakaverin kanssa palauttamassa opinnäytetyöitä amk:iin ja sitä varten meijen piti mennä hissillä jonnekkin. Tämä hissi mihin mentiin oli meidän talon hissi, mutta eniveis.
Painettiin hissin nappulaa ja ihmeteltiin, ettei tää hissi kyllä ennen tälläselta oo näyttänyt.
Aluks se hissi mateli ja sitten se yhtäkkiä alko kiihdyttää vauhtia. Oltiin ihan varmoi, että se putoaa.
Noh jouduttiin johkin tila-matkalle, eli saavuttiin sillä hissillä ihan eri paikkaan mihin piti (ihan eri rakennukseen, eri puolelle kaupunkia).
Ja sit mentiin monta kertaa sellasta tiettyä luuppia ympäri (paikasta a, jouduttiin paikkaan b, josta jouduttiin paikkaan c ja sit taas alusta a:sta c:n) ja pohdittiin vaan, että miten päästään tästä tila-matkailusta irti ja saadaan palautettuu ne opparit ajoissa :D
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 13:47  
+
0
Tuota, näin taas hohdokkaita unia KC:laisista. Tälläkertaa Asiallisesta :nolo::viheltel:

Oltiin jossakin mökkitapaamisella isommakin joukon kanssa, en muista keitä muita siellä oli, vain että Asiallinen röhnötti sohvalla, luulin että sillä on varmaan krapula :D
Selvisikin että hän on ollut parin viikon reissulla haimetsästyksessä (?! wtf), eikä hänellä oikein ole ollut sitten aikaa levätä tai pitää itsestään muutoin huolta. Asiallisen hupun alta paljastui, että häneltä oli jäänyt ajelematta PARTA (??wtf??). Eikä muutoinkaan näyttänyt yhtään Asialliselta, mitä täällä kuvista on nähnyt, oli yli 180cm pitkäkin.

Joo' o, pitäiskö lakata syömästä sieniä? :aurinko:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 14:00  
+
0
^ Mit... :nauru::nauru:
Joo, ajan parran joka aamu. Smiley

Mä niin inhoon kuumeunia. Ne on aivan karmeita. Nytkin näin sellaista, että luulin kaiken olevan totta ja sydän löi kahtasataa. Meni kauan että virkosi takaisin oikeeseen maailmaan. :suru:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 14:17  
+
0
^^Hahah :nauru: Hauska miten välillä KC:laiset tulee uniin asti..

Ite näin taas kerran unia poneista. :ttou: Ihan naurettavaa. Näin unta että olin paikallisella kirppiksellä ja löysin sieltä ison kasan poneja, mutta mulla ei ollu rahaa mukana. Nappasin ne mukaan ja kysyin myyjältä jos se vois varaa niitä mulle sen aikaa et juoksen hakemaan rahaa, mutta ei käyny. Vein ne takas hyllyn ja lähdin autolla täysiä hakemaan rahaa kotona. Siinä matkalla sattu ja tapahtu ja pääsin vasta iltamyöhään takas kirppikselle hakemaan niitä. Ylläri, joku oli jo ostanu ne. :nauru: Oikeen painajainen, hah.

Mutta mun on ihan pakko käydä tänään siellä kirppiksellä tai en saa mielenrauhaa. :nauru:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 14:19  
+
0
Mäkin oon joskus nähnyt KC:laisista unta. :nauru:

Viime yön vietin Rasmuksen Laurin kanssa, ja en olis kyllä välittänyt herätä ollenkaan. :ylpea:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 14:48  
+
0
Mä näin tässä muutama päivä sitten unta, että mulle paljastui vahingossa avon olleen kahdesti naimisissa ennen mun tapaamistani. Joo, eihän siinä muuten mitään, mutta kun mä olen avon ensimmäinen seurustelukumppani! Olin unessa ihan shokissa ja ihmettelin syitä miksi mulle on pitänyt valehdella noin pahasti.

Unessa mulle selvisi vielä semmoinen yksityiskohta, että avo oli edelleen virallisesti naimisissa, mutta ei ole ollut tämän vaimon kanssa enää missään tekemisissä. Mä vielä heräsin kesken unen ihan paniikissa ja rupesin miettimään, että eihän tämä nyt voi millään pitää paikkaansa! Sitten katsoin nukkuvaa avoa ja unisen logiikalla päättelin, että pakko sen unen on olla totta, kun tuo avo makaa tuossa mun vieressä. Sitten päätin jatkaa nukkumista, jos vaikka unessa selviäisi lisätietoja näistä edellisistä puolisoista. Ajattelin, että vedän sitten aamulla hirveät raivarit ja heitän avon tavarat kaaressa pihalle. :nauru: Onneksi avo ei herännyt siinä vaiheessa, kun mä olin kesken unen säpsähtänyt "hereille". Olisi varmaan saanut mustan silmän... :nolo:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 30.09.2012 klo 14:46  
+
0
Näin viime yönä unta, mikä suorastaan oksetti aamulla. Tai siis ajatus siitä, että niin edes yrittäisi tehdä tosielämässä...

Tuossa unessa olin juomassa kyläläisten kanssa ja mulle tarjottiin viskiä. Minähän en siis viskistä tykkää lainkaan, pienikin maistiainen saa tuntemaan, että kohta tulee ylös jotain. Myöskään unessa en tykännyt mutta en jaksanut kuunnella muiden "eeei se sitä saa juotua" -kuittailua, joten kaadoin itselleni tuopillisen viskiä ja join ykkösellä. :nauru: Isä oli vieressä ja totesi vain, että kohta tulee muuten oksennus sulta. Eipä tullut eikä tullut edes juurikaan humala. En tiedä miten tuo sitten jatkui, kun heräsinkin jo.

Että näin, hyi. :nauru:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 08.12.2012 klo 11:32  
+
0
Viime yönä olin Channing Tatumin kanssa mun entisen koulun pihalla leikkimässä :nauru: Sillä oli ihan hervottomat vatsalihakset mitä kuolailin, MUTTA sitte tuli joku toinen mies ja vei sen multa :suru:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 09.12.2012 klo 17:11  
+
0
Olin Cheekin kanssa baarissa ja se tuli kysymään josko tulisin uudestaan toisellekin kaudelle Vain elämää, kun olin niin hyvä laulamaan ensimmäisellä kaudellakin. Ja mä menin siihen kaudelle ja lauloin. Tosin mun oma alitajuntanikin sensuroi mun lauluäänen, sillä en muista yhtään miltä se kuulosti :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 30.12.2012 klo 09:29  
+
0
Mä näin unta, että jotain mun kooceehen kirjottamaa viestiä oli peukutettu 88 kertaa. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 30.12.2012 klo 11:54  
+
0
aaaw, mää näin unta mun ensirakkaudesta, oltiin siinä unessa siis ihan lapsukaisia, hirmuisen söpö uni oli:aurinko:
Ihan kivaa vaihtelua tämmöiset unet, kun olen toiminut unissani taas pidemmän tovin sairaiden silpomis/kidutus toimien parissa ja riivauksien parissa tavalla jos toisella, taisi taas painajais jakso päättyä kuukaudeksi, toivon ma:kumarrus:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 01.01.2013 klo 16:54  
+
0
Meillä on ollut täti kylässä ja se oli kuullut mun puhuvan unissani eilen yöllä. Kymmenisen minuuttia olin enemmän tai vähemmän pontevasti häätänyt jotain (tyyppiä?) pois :eek::hymy: Luulen vähän että serkun uhmaikäisen pojan paimentaminen ja komentaminen (pikkulapsiin tottumattomien) koirien kimpusta on ollut pontimena.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 03.01.2013 klo 07:28  
+
0
Aaaaa painajainen!!! Näin unta että olin raskaana äitini pakottamana pidin lapsen. Unessa oli aivan kamala tunnelma, hyrr.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 03.01.2013 klo 09:37  
+
0
Näin viime yönä unta, että mun kämpässä oli vihreä kobra, joka puri Sisua. Oon aika kova uskomaan kaiken maailman enneuniin ym. ja näen, tai muistan nähneeni unia aniharvoin. Joten olihan mun heti pakko googlettaa mitä käärme ja käärmeenpurema unessa tarkoittaa, eikä kyllä ollut mitenkään mieltäylentäviä tulkintoja, mut jotain tollasta osasin kyllä odottaakin.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 03.01.2013 klo 17:30  
+
0
Näin muutama yö sitten kamalan painajaisen, jossa poika hukkui... vieläpä mun sylissä ollessaan :suru: Uni tuntui niin todelta, että aamulla heti herättyäni halaamaan muksua ja itkuhan siinä pääsi.
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.01.2013 klo 17:31)

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 03.01.2013 klo 18:33  
+
0
Näin tällä viikolla unta reilut kuusi vuotta sitten kuolleesta koirastani :neutral: Uni oli kovin todentuntoinen. Opetin siinä anopilleni, että miten koiran kynnet leikataan ja Juice röhnötti siinä onnellisena ja "röhki". Tuli kaamee ikävä!
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 03.01.2013 klo 18:44  
+
0
Mä en ees tajua miten joku uni voi hyppiä näinkin paljon paikasta ja tilanteesta yks kaks toiseen :nauru:

Oltiin yhden kaverin kanssa jonkun naisen luona korjaamassa sen joulukuusta pois ja minä onnistuin rikkomaan sen jouluvalot. Tyyppi kysyy, menikö ne rikki ja mä vastaan, et ei menny ja jos meni ni ostan ens vuodeks uudet! :D Seuraavaks oltiinkin tän kaverin kanssa baarissa ja jostain siihen pölähtää Flashpoint sarjasta Sam ja Jules (ne oli töissä ja niillä oli kaikki poliisivermeet päällä ja aseet mukana...) ja mä jäin tuijottamaan Samia. Ainaki tuijotin ja Sam huomas mut, sanoin silleen iloisen kysyvästi "Sam...". Jotain Sam sitte sanoi ja mä vastasin "I will..." (puhuttiin siis enkkua).

Sit olinkin yhtäkkiä jossain koulurakennuksessa jossain luokkahuoneessa muiden ihmisten kanssa ja minä olinkin raskaana. Jostain siihen sitten pölähtää joku hieroja joka alkaa hieromaan mua (siis wtf! xD ) ja jossain kohtaa kysyy "kuuluuks ton mahan olla noin iso?" :nauru: Seuraavan kohdan muistan sitten, että pihalla olikin isoa kasa poliiseja ja ambulansseja ja ties mitä ja selviskin että mua ja muita siellä koulussa olleita on pidetty siellä vasten tahtoa. Meidän joukossa oli aseistautuneita miehiä, mutta poliisit sai kaikki rakennuksessa olleet hengissä ulos lopulta, jotenkin, en muista miten :D Eli, loppu hyvin, kaikki hyvin...Ainakin siihen asti mitä unesta muistan.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.01.2013 klo 10:30  
+
0
Näin unta, että cheek oli meillä ja se oli mun paras kaveri. Wtf? :nauru:
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.01.2013 klo 08:51  
+
0
Minä näen aina vain unia hevosista ja ratsastamisesta. Unikirjan mukaan se on hyvä enne, joka merkitsee vaurautta ja muuta hyvää unennäkijälle. Oma selitykseni on tylsempi ja arkisempi. Minä ajattelen hevosia valveillaollessani nykyään niin paljon ja ratsastan ja hypin talleilla, että olisi ihme ellei hevoset uniin tulisi.

Usein näen unta myös edesmenneistä koiristani, nykyisestä harvemmin.

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 17:36  
+
0
Mä näin ehkä pari kuukautta sen jälkeen ku edesmennyt koira kuoli unen, jossa kävelin mäkisessä maastossa ja yhtäkkiä jostain mäen takaa ilmestyy lauma semmosia hopeanuolen näkösiä koiria, joista sitte yks lähti tuleen mun luo. Jotenki mä siinä unessa tiesin että se oli Piki ja yritin kutsua sitä luo, muttei se antanu kiinni vaan jäi seisomaan vähän matkan päähän kattomaan ja käänty sitte pois ja palas muun lauman luo. Mä olin ihan onnellinen sen puolesta että se sai vapaana juosta ja kirmata. Ehkä se oli Pikin jäähyväiset. Tai ehkä mä olin kattonu liikaa Hopeanuolta :nauru:

Pari yötä sitte mä näin kans unen jossa oli mukana KC:laisia vaikka en aikasemmin oo kyllä moisia unia nähny. Siinä unessa olin jostain syystä Tampereella dalmatialaisten ryhmätapaamisessa. Unessa sufi:lla oli siis myös dalmatialainen ja sufi oli ehkä semmonen +50v ikänen, punatukkanen, polkkatukkanen semmosella rullilla nostetulla otsatukalla ja punasankaisilla silmälaseilla ja hää oli kans dallutreffeillä oman dalmatialaisensa kans :nauru: Ja mä mietin että miten noin kivan näkönen ja mukavia puhuva täti-ihminen voi laukoa niin kärkkäitä kommentteja välillä :shifty: Oli siellä muitaki kc:laisia mutta en muista yhtään ketä...

Loppu uni oliki sitte vähemmän mukava. Siinä Jali ja sufin koira lähti huomaamatta juoksemaan kohti vilkasta keskustaa ja Jali jäi auton alle, takajalka oli aika pahannäkösesti loukkaantunu. Siinä sitte paniikissa soitin taksin (sain numeron joltai mukana olleelta) että päästään eläinlääkärille ku eihän mulla (eikä vissii muillakaan) ollu omaa autoa. Sanoin taksikuskille vaan että lähimmälle eläinlääkärille ja kuski haki navigaattorin haulla (joka tottakai löytää lähimmän eläinlääkärin) ja lähti ajeleen. Jostain syystä se lähin eläinlääkäri oli Jyväskylässä, jonne Tampereelta kesti onneks ajaa vaan noin 15min. Jostain syystä myös se navigaattori ohjas taksikuskin ajaan eläinlääkärin omaan kotiin, eikä suoraa klinikalle. Kävin sitte paniikissa kolkutteleen ovelle, että mulla on autossa loukkaantunu koira joka tarttis apua ja se lääkäri lähti sitte meiän mukana taksiin ja ohjas meiät sinne klinikalle. Loppu unesta en hirveesti enää muista, mut ilmeisesti koira sai loppujen lopuks hoitoa ja kaikki päätty ihan hyvin.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 06:00)