Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 17

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 12:35  
+
0
Mä nään jokseenki harvoin unia, mut sillon ku nään ne onki sit mieleenpainuvia niin hyvässä ku pahassa.

Eräs uni, mille oon naureskellu vieläki, on se ku tässä taannoin näin unta että olin raskaana ja juuri synnyttämässä. Mitään kipuja ei tietenkään ollu ja siinä unessa sit lääkäri ojensi vauvaa mulle syliin jo kapaloituna vaaleensiniseen kankaaseen ja mä muistan miten mä olin onnellinen ja kyselin jo missä mun mies on että sille pitää kertoo. Sit ku mä sain sen vauvan syliin ja aloin kattoo sen kasvoja ni se vauva oliki se hävyttömän ruma pikkumies (siis se intialainen maailman pienin mies) ja olin ihan kauhuissani että miten mä tän nyt selitän miehelle. Ja mä aattelin että vois jeeus miten ruma, mut pakkokai sitä on vaan rakastaa kun minähän sen synnytinki ni omahan sen on oltava :nauru:
Kylläpä aamulla olin häpeilemättä ilonen siitä että heräsin ja sain todeta että se oli vaan uni :viheltel:
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 12:46  
+
0
^No hei, mä olen nähnyt unta, että synnytin peikkotytön. Kätilö letitti sen tukankin ennen ku anto mun syliin... :nauru:

Viime yön uni oli kyllä niin hämärä, että oksat pois...
Yksi mun kanssa samalla luokalla ala-asteella ollut poika (minkä kanssa en nykyään ole sen enemmissä tekemisissä) harrasti seksiä Jennifer Anistonin näköisen transun kanssa vuokra-asunnon näytössä.

Hämmentävää.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 12:53  
+
0
^ja ^^ :´D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 15:24  
+
0
Mun unessa oli viime yönä monna83 ja Lexa :mietiskel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 16:10  
+
0
^ Mulla oli toissayönä! Lexan korvat leijui pystyssä ja Kustia ei ollut, kun sekin oli pikkuhiljaa muuttunut Lexaksi ja Monna päätti sitten kutsua sitäkin Lexaksi................... :mietiskel:
Varjo 12/2010 ♥

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 24.03.2011 klo 17:20  
+
0
Mulle kävi viime yönä niin kuin Ressulle siinä piirretyssä missä parodioidaan Jack Londonin Erämaan kutsua. Eli söin illalla ihan pirusti karkkia ja maha kipeänä näin kauheita painajaisia :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 31.03.2011 klo 22:20  
+
0
Näin viime yönä kamalaa unta :suru:
Unessa meille oli tullut koiranpentu, joka oli ollut meillä kolme päivää. Sitten se kuoli. Johonkin sydänjuttuun, tyyliin sydänkohtaukseen. Selvis että se oli perinnöllinen juttu. Sitten olin siinä unessa ihan murtuneena ja mietin ettei me voida enää koskaan ottaa koiraa, kun ne kaikki kuitenkin tulee kuolee heti. Olin ihan murtuneena, kun meillä ei enää oo koiraa, kunnes muistin että onhan meillä Simba. Ja sitten ajattelin, että sekin kuitenkin kohta kuolee. Sit mietin, että antaiskohan se kasvattaja meille uuden pennun, kun ei meillä enää oo uuteen varaa.

Olin tosi surullinen, kun heräsin. Oli ihan kauhee olo. Ja just kelasin, että miten sitä uskaltaa enää uutta koiraa ottaa. Hui :/
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.04.2011 klo 09:11  
+
0
Näin unta tulevista enkuntesteistä (oikeasti on siis kyse sanoista, joita pitää käyttää lauseessa)...
Testi olikin puolentunnin puhe 4:lle tuomarille jostakin aiheesta... Mun aihe oli venäläisistä maahanmuuttajista Suomessa... Asia koski, että mitä Suomi on tehnyt heidän hyväkseen tähän asti, miten oloja voisi vielä parantaa, mitä ehkä tehty väärin jne.

Voi jestas! Mulla oli siellä päällä siis ihan viimesen päälle bisnesvermeet päällä. Mua pukemisessa auttoi joku tosi hyvännäköinen hienosti pukeutunut nainen, jota pussasin suulle ennen testiin lähtöä... mut jotenkin se meni niin et pussasin sitä siksi kun se oli sellainen biatch ja halusin sen huulipunat menevän piloilleen ja et mä ite sain sen hienon punaisen punan omille huulilleni?
Tää osa on ehkä tullut mun uniini Black Swanista?:mietiskel:

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.04.2011 klo 10:11  
+
0
Mä oon jo kahtena päivänä nähny unta, että me lopetetaan meidän koirat laittamalla kylki edellä ne kuittipiikkeihin, ja tietenkään ne ei kuole siihen, mutta vahingoittuu ja ne juoksee verta valuen ihmisiä karkuun kun niitä yrittää kiinni ottaa :suru: mitähän on tulossa..
- nimimerkki vaihtunut -

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.04.2011 klo 16:37  
+
0
Näin viime yönä niin ahdistavaa unta, että on pakko kertoa siitä että oma olo helpottuisi. Olimme äitini kanssa jossain pikkuiselle joella onkimassa veneessä. Minä siis inhoan kaloja yli kaiken, mutta kun äiti houkutteli heitin koukun kokeeksi veteen. Aika pian minulla nappasi ja äiti neuvoi etten päästäisi kalaa karkuun. Kun sitten saimme "kalan" ylös, huomasimmekin että se oli ihmisen käsivarsi, joka oli kyynärvarteen asti kokonainen. Olin ihan paniikissa kun tajusin, että vedessä olisi varmaan loputkin ruumiista.

Soitimme poliisit paikalle ja he tulivat sukeltajan kanssa etsimään vedestä(joka tässä vaiheessa oli jo ihan mustaa, kuten taivaskin) loppua ruumiista. Itse jäin vielä seuraamaan tätä etsintää, vaikka en en tiedä miksi. Pelotti kauheasti ja mietin, että en kyllä haluaisi olla se sukeltaja. Jonkin ajan päästä vedestä löytyi osa yläruumiista sekä toisesta kädestä ja puolet naamasta. Muistan vieläkin miltä se ruumis näytti.

Tämä uni jatkui vielä todella pitkään, ja olenkin huomannut että kun minulla on stressiä(nyt esim. koulusta) niin näen ihan tajuttoman pelottavia unia ja PITKIÄ. Tai siltä ne tuntuvat. Hyrr.. En halua mennä ensi yönä nukkumaan! :suru:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 15:12  
+
0
Viimeöisestä unesta parhaat palat: Mä pussailin Drew Barrymoren kanssa, joka BTW oli tosi hyvä suutelemaan, ja näin kaks mielenkiintoista pöllöä. Toinen jopa erehdyttävästi muistutti pöllöä vaikka olikin isompi kuin jumppapallo. Toinen "pöllö" taas oli siivekäs villisika jolla oli ihan älytön alapurenta. Muu osa unesta olikin niin sekavaa ettei sitä voi sanoin oikein kuvailla.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2011 klo 15:12)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 15:22  
+
0
^Jestas nuo pöllöt :nauru::nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 15:36  
+
0
^Ne oli kyllä tosi aidon oloisia pöllöjä :nauru: Se oli kans kohtalaisen hauska uni, jossa mä lentelin wc-paperi pakkauksella. Aika tyylikäs lentokoneen korvike :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 20:19  
+
0
Se on kyllä hauskaa unessa, kun tietää selvästi vaikka, että tuo tyyppi on äitini, mutta todellisuudessa kyseessä on joku ihan muu henkilö. Tai niin kuin SanttuJ:n unessa pöllö olikin siivekäs villisika.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 20:31  
+
0
Mä ilmeisesti jännään duunia uutena työntekijänä vielä sen verta, että melkein joka ilta kun pistän väsyneenä silmät kiinni, niin nään jotain duuniin liittyvää. Viime yönä kasasin työkaverin kanssa tyhjiä jacky makupala - ja vauvanruokapurkkeja tarjottimille (pikaruokaravintolassa töissä siis) ja yhtäkkiä mietittiin, että kumpikaan ei muista mitä asiakas oikeasti tilasi ja siitä lähti heti hurja pohtiminen, että miten se taas menikään. Hassuinta oli, että yhtäkkiä tajusin ongelman ratkeavan sillä että avaan silmät ja niinpä avasin! Voin kertoa, että olin todella huojentunut :nauru:

Tuli tuosta ylempien "tämä on ilmiselvästi tätä, vaikka näyttääkin tuolta" -jutusta mieleen, että mulla on monasti unissa joku mies (ei siis aina sama vaan vaihtelee kovin), jonka tiedän olevan avokkini. Kaikki tietää sen olevan ja kaikki käyttäytyy ja puhuu sen mukaisesti. Ainoa vaan, ettei se mies ole pätkääkään avon näköinen tai käyttäydy kuten se. Tai sitten itse tiedostan olevani minä, nainen, mutta olenkin unessa ilmiselvästi mies :mietiskel:

Saikkuviikon unien teemana oli aina Harry Potter. On ollut jo pidemmän aikaa, nyt kun tarkemmin ajattelee ja olenpa saanut unissa hienosti sotkettua Potterin ja Mäkkärinkin, niin etten ole sitä itse edes kyseenalaistanut ("Tuotko tiiminugetit huispaustreeneihin" -Joo, toki!"). Liekö sitten syynä se, että olen taas innostunut lukemaan ko. sarjaa alusta. Ei kyllä yleensä kirjat vaikuta uniin näin pitkäaikaisesti.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.04.2011 klo 20:33)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 22:18  
+
0
No VIIME yönä näin unta että oltiin menossa laivalle (en muista ketä kaikkii mut vissiin ainakin mun siskot) ja sitten olin huolissani että mitä laitan päälle et ei mulla ole mitään hyviä vaatteita mutta sitten kun meninkin vaatekaapilleni ni siellä oli tosi hienoja vaatteita ja sitte valitsin sellasen tosi coolin mustan mekon ja se oli ihan sairaan hieno ja seksy (live elämässä maksais varmaan aika pal ..Lluulisin =( Noh ,sitten jossain vaiheessa pussailin mun poikaystävän kanssa ja se oli tosi ihanaa ja aikast kiihottavaa,et oli vissiin tälläinen eroottinen uni tällä kertaa. =D en muista mitään muuta tästä unesta mutta näen välillä aika paljonkin unia!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 07.04.2011 klo 15:25  
+
0
Näin unta, että olin mies ja mulla oli joku ulkomailta (ehkä Venäjältä) tuotu vaimo :eek: Onko kukaan muu nähnyt unta, että olisi vastakkaista sukupuolta? Melko omituinen tunne..

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 07.04.2011 klo 17:06  
+
0
^Mun sisko näki kerran unta et se oli mies. Kuulemma äärimmäisen huvittavan siitä unesta teki se, et sen "miesosat" näytteli tärkeää osaa. Aamulla oli kuulemma pitäny ekana tarkistaa haaroväli ku kilkuttimien ja veitikan tuntemus oli ollu niin äärettömän aito :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 07.04.2011 klo 17:28  
+
0
Meille ostettiin vasta uus kahvinkeitin, Moccamaster juurikin.
Näin sitten viime yönä unta, jossa mun täti ja äiti vertaili kahvinkeittimiään. :nauru: Meillä on se pyöreä malli, niillä neliskanttinen. Täti väitti kiven kovaan että tossa pyöreessä on muovinen pannu, ja että heän mallissa on ainoastaan lasinen. Heräsin sitten ja piti ihan ensimmäisenä käydä kokeilemassa että onhan se lasia... On se. :paapatus:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.04.2011 klo 17:06  
+
0
Mä näin unta, että Melinan Helmi (eikös se senniminen ollut?) oli pieniin päin, ja Melina tarjos mulle sähköpostitse pentua siitä pentueesta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 04:15)