Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 02.10.2011 klo 18:39

Purkautumisosasto 10

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 53

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 22:29  
+
0
Meillähän on koira kanssa atoopikko, jolla on toiminut akupunktio ihan mahtavasti! Kutina ja ihottumat (vaikea sanoa kuinka iso osa on ihottumaa ja kuinka paljon rapsuttelun aikaan samaa) ollut meillä vaivana ja akupunktion avulla saatiin vuosi sitten keväällä tilanne hallintaan. Ihottumat poistui eka ja sitten kutinat.

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 11:06  
+
0
Viime yön painajaiset:suru:
Tässä olikin vierähtänyt pari viikkoa ilman, mutta viimeöinen oli kyllä ahdistavin IKINÄ, sekoitus paholaisen riivaamis leffoja, Ringua etc. mitä vain tuollaista aiheeseen liittyvää onkaan vuosien saatossa tullut katsottua vastoin oman järjen ääntä:ttou:
Aivan kamalaa settiä ja kun heräsin klo.2.00 yöllä en pystynyt ummistamaan silmiä yli tuntiin, kun unileffa olisi sinnikkäästi vain jatkunut ja kun olin niin puoli horteessa, etten osin tajunnut sen olevan vain unta, enkä toisaalta tajunnut missä olen ja tapahtuuko kohta lapsille jotain, kunnes tajusin olevani hereillä, mutta silti olin aivan kauhunlamaannuttama, kylmähiki päällä tärisin ja sydän veti ylikierroksilla, kuvittelin olevani takuulla psykoosissa tai jotain vastaavaa, ennen kuin mies sitten sai minut kunnolla hereille:shifty:
Ei kivaa.
Muistan tarkalleen mitä tapahtui ja missä järjestyksessä ja jos alkaisi tosiaan kirjoittaa näitä ylös, olisi kauhun ystävillä kyllä sydäreissä kestämistä:roll:

Ihana perintö omalta äidiltä, joka valvoo useita öitä tällaisten parissa...
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 12:06  
+
0
Koin ikävän yllätyksen kun lueskelin tätini blogia. Sieltä kävi ilmi, että mummoni on eilen aamulla viety ambulanssilla sairaalaan aika huonossa kunnossa. Piti äidille sitten soitella ja keuhkokuumehan siellä on. Toivottavasti vielä paranee :suru: Ois ollu kyllä kiva saada tieto muualta ku toisen blogista.
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 20:58  
+
0
Ilta-sanomien sivuilta sain lukea, että yläaste aikainen koulukaveri on kadonnut matkalla töistä kotiin..:suru: Tuntuu ihan kaamealta, aina on asennoitunu että on tämmönen lintukoto ja ei tutuille voi tuommosta tapahtua. Sitä miettii vain mitä on tapahtunu...

Ja lumi tuli maahan. jee..:roll:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 22:02  
+
0
Lunalla alko juoksut:mad: Oli tarkotus leikkuuttaa se tässä nyt syksyllä, mutta venyy taas pitemmälle talvea. En jaksas vaan sitä masistelua ja temppuilua. Huohh.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 12:27  
+
0
Nikalle ja Pepperille voimia!

Itseäni ärsyttää miehen entinen tyttöystävä, joka tekee vieläkin kaikkensa saadakseen meidät eroamaan. Täytyykö ihmisen olla niin katkera, ettei voi kestää entisensä vihdoin löytäneen jonkun, jota oikeasti rakastaa, vaan täytyy yrittää erottaa pienen vauvan vanhemmat toisistaan? :mad:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.10.2011 klo 12:28)

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 17:36  
+
0
Tsemppiä kaikille purkautujille!

Omaa pahaa oloa... hirveä pissatulehdus taas!! Pakko saada se estolääkitys pikkuhiljaa, ei riitä enää sormet ja varpaatkaan laskemiseen kun on niin usein ollut.

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 18:14  
+
0
Tää on kyllä tosi pieni kitinä, mutta oikeasti kuinka vaikeaa ihmiselle voi olla yhden virallisen puhelun hoitaminen?? :roll: No näköjään aika hemmetin vaikeaa. Ois kiva jos osais puhua puhelimessa ees jotenkuten luontevasti, mutta kun kaikki vähääkään virallisemmat puhelut vaatii tyyliin tunnin valmistautumisen ja jännittämisen etukäteen ja kun puhelin hälyttää, niin sydän hakkaa rinnassa kuin viimestä päivää... Hohhoijaa. Mut enköhän mä tästä ala naputtelemaan numeroa puhelimeen ja tuijottamaan sitä pari minuuttia, että saan joskus sitä luurin kuvaakin painettua :nauru:

Pitäs kai alkaa hoitelemaan omia asioita enemmän puhelimitse, jos niihin puheluiden soittamiseen joskus tottuis ees jotenkin ja siitä tulis luontevampaa.
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 19:29  
+
0
^ Mä oon kans ollu tosi puhelinkammonen aina ja just jopa kampaajalta ajanvaraaminenkin saattaa olla kauheeta. Naamakkain taas olen aina kyennyt asioitani hyvin hoitamaan eli joku luurikammo se sitten kai on. Parissa viimeisessä työpaikassa olen kuitenkin joutunut päivittäin puhumaan asiakkaiden kanssa puhelimessa, niin kyllä se kammo on siitä hälvennyt. Ei ihan kokonaan, mutta nykyään kykenen jopa jättämään viestin vastaajaan :D

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 20:17  
+
0
^ Sama täällä, naamakkain asiat kyllä hoituu ja itse asiassa millä muulla tahansa tavalla mieluummin kuin puhelimitse. Ja tää liittyy lähinnä soittamiseen, koska vastaaminen luonnistuu useimmiten huomattavasti paremmin, kun en joudu olemaan se aktiivisempi ns. "asian esittäjä".

Joka tapauksessa lohduttavaa kuulla etten ole ainut puhelinkammoinen. Aika harva mun lähipiiristä tätä kumminkaan ymmärtää, vaan koittaa aina tsempata sillä samalla mantralla että soita nyt, niin sitten se on ohi.. Ok onhan se niin, mutta kai mä nyt prkl olisin jo soittanut saman tien, jos se olis mulle niin helppoa :D Joka kerta se vaatii sen oman aikansa ennen kuin oon valmis soittamaan, kun kyse ei oo sellaisesta asiasta että on vaan heti pakko soittaa (esim. töissä pariin kertaan, niissä en ehtinyt paljoa panikoida kun käsky kävi.)

Oon mä kyllä sitäkin miettinyt, että jos alan joskus kasvattajia lähestymään sähköpostilla ja pyytävät soittamaan, niin annan varmaan tosi hyvän vaikutelman itsestäni, kun kuulostan varmaan luurissa siltä kuin oisin viimeisellä tuomiolla. Mutta ehkä murehdin sitä sitten kun sen aika on..
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 20:37  
+
0
Täällä kanssa yksi puhelinkammoinen. Tärkeät puhelut venyy aina tulevaisuuteen, kun ei vaan uskalla. Samaa pelkoa on myös se, että esim. pikaruokaloiden autokaistalle en ole koskaan mennyt mielellään, kun siellä pitää keskustella kasvottoman tolpan kanssa. Nyt kun olen töissä autokaistaravintolassa, niin arvatkaa vaan, kuinka jännää oli käydä ekoja keskusteluja kuulokkeiden välityksellä asiakkaiden kanssa...:shifty: Sittemmin siitä on tullut rutiinia ja eipä enää jännitä, joten ehkä voisin itsekin joku päivä uskaltautua asiakkaan roolissakin puhumaan sille tolpalle :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 20:49  
+
0
Mulla on ollut myös joskus puhelinkammo, piti lapulle kirjoittaa kaikki mitä piti sanoa, ettei jäädy kesken kaiken.. :nauru: Nyttemmin kun olin puhelinmyynnissä töissä ja nykyisen työpaikan johdosta on tullut sitten enemmän varmuutta puhelimessa puhumiseen ja ei oikeastaan tunnu miltään. Toki aina mietin etukäteen mitä sanon.

Tästä tulikin mieleen, että pitäisi tällä viikolla soittaa eräästä tontista.. :shifty:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 21:14  
+
0
Toisaalta työssä on jotenkin helpompaa se puhelimessa asioiminen, kun voi tavallaan piiloutua sen työ"roolin" taakse. Mutta kyllä mä edelleenkin hoidan sähköpostitse kaikki asiat, mitkä vaan sähköpostitse voi hoitaa. En juuri muutenkaan tykkää puhelimessa puhumisesta ja soittelen ainoastaan ihan läheisimmille ihmisille, enkä niillekään liian usein. Joskus haaveilen, että voi kun vois heittää kännykän järveen ja ottaa lankapuhelimen tilalle, niin ei tarvis aina olla kiinnisaatavissa :)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 21:44  
+
0
Netti pätkii ihan jatkuvasti, etenkin Youtube.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 10.10.2011 klo 21:51  
+
0
Pomo teki tosi kusisen tempun. Seuraavan työvuorolistan mukaan mulla oli mukavasti tunteja mutta kuinkas kävikään tänään. -.- Työvuorot tiputettiin alle puoleen alkuperäisestä sen takia, että meillä on niin paljon harjoittelijoita. Eli vakityöntekijän kustannuksella ilmaista työvoimaa. Laitonta puuhaa ja voi ristus kun voi ottaa pattiin! Pääsisinpä tästä persläpikaupungista jo pois ja muuttamaan "kotikonnuille" Seinäjoelle. Tammikuuta odotellessa.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 11.10.2011 klo 00:08  
+
0
^ Luulenpa että tosta voisit hyvinkin valittaa ja saada korvauksia! Soita PAMiin vähintään ;)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.10.2011 klo 00:10)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 11.10.2011 klo 01:15  
+
0
Meiltäpä on kissa ollut lauantaista asti kateissa. Ja avokki otti asiakseen syyllistää mua asiasta. Tahallani oon kuitenkin hukannut kissan ja sillai (se ei toki karannut partsilta, missä on kuitenkin verkko). Ja en toki tahdo löytää sitä.

Niin juu ja lopetin duunini, koska saatiin ilmoitus että kaikki joiden tulos ei ole tarpeeksi hyvä, niin saa potkut. Päätin ottaa mielummin lopputilin kun potkut (koska perjantaina tulos jäi toivotusta). Työttömänä taas ja silleen. Se taitaa olla että Helsinki kutsuu.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 11.10.2011 klo 02:31  
+
0

kiivilintu kirjoitti:

Se taitaa olla että Helsinki kutsuu.


Hihii, sinne vaan, mäkin muutan kuunvaihteessa! :nauru:

//muoks: Mutta eikös se yleensä oo parempi tulla irtisanotuksi kuin irtisanoutua? Ainakin jos jotain työttömyysrahoja meinaa. Mä en tiedä semmosista mitään.

Ja toivottavasti kissa löytyy :suru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.10.2011 klo 02:36)

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 11.10.2011 klo 07:49  
+
0
Täällä kanssa puhelinkammoinen :)
Tai on se jo nykyään lievittynyt, mutta edelleen jos tiedän, että pitää yrittää selvittää joitain asioita tarkemmin, kirjoitan "vaihe" lapun, jossa on omat tiedot ja joitain tärkeitä kysymyksiä, koska saatan unohtaa ja sitä panikoin eniten :D
Toinen kummallisuus on lomakekammo, esim. KELAn lomakkeita, jos täytän ja joku tulee kyttäämään sen täyttöä, menee ihan aivot katkolle, sama allekirjoitusta kirjoittaessa, kauheita suoritus paineita XD

Ja Kiivilinnulle:
Toivotaan, että kissa löytyy.
Aina kannattaa tosiaan odottaa irtisanomista, sillä jos aikoo saada työkkärin rahoja tulee karenssia, jos itse irtisanoutuu, en muista miten pitkään, minulla se oli aikoinaan n.3kk.
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 11.10.2011 klo 10:07  
+
0
Liittoon olen soittanut, käskivät sanoa pomolle asiasta. Ihan kuin osaisin olla tarpeeksi vakuuttava. :D
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 13:45)