Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:16

Purkautumisosasto 13

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 18:34  
+
0

catteri kirjoitti:

Tuli tuosta weeblin laihdutus marmatuksesta mieleen. Itseä alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tuo ihan joka tuutista tuleva laihdutus, painonpudotus ja hoikkuuden ihannointi. Lehdet on täynnä karppaus vinkkejä, jumppaohjelmia ja terveellisiä ruoka ohjeita. Telkkarista tulee ties mitä super-dieettejä. Lisäksi mainostetaan erilaisia painonpudotus ryhmiä ja laihdutusvalmisteita. Asiakkaat ei muuta teekkään ku valittaa omaa painoaan, tai toinen ääriryhmä tsekkailee tuotteista vaan kalorimääriä ja hehkutetaan kuinka on kiire salille ja salilta lenkille. Ja tuntuu, että tuo trendi laihuudesta menee koko ajan vaan enemmän yli. Anorektikkoa muistuttavat tytöt kilpailee keskenään siitä, kumpi pudottaa nopeammin tai juoksee pidemmän lenkin. Ja pikkutytöt miettii, ostaisko tikkarin vai pari irtokarkkia, että kumpi laihduttaa enemmän. Musta se on jo tosi surullista. :neutral:

Mun mielestä yleensäkin koko hoikkuuden ihannointi on saanut jo sairaalloiset mittasuhteet. Tuntuu, että ihmistä arvioidaan jo paljonkin sen perusteella, onko lihava vai laiha vai jotain siltä väliltä. Ja monelle se painon tarkkailu tuntuu olevan elämän pääsisältö. Eikä oikeasti ole elämässä enää mitään muuta mielenkiintoista?



Niin samaa mieltä!

Inhottavaa tälläisestä asiasta valittaa, kun muut kamppailee painonsa kanssa, mutta mua itseäni ärsyttää oma painon putoaminen. Oon muutaman vuoden painanut n. 74 kiloa, kunnes paino putosi muutaman kilon keskenmenon jälkeen pari vuotta sitten. Näin imettäessä paino jatkaa yhä edelleen putoamista vaikkakin tasaisemmin. Saan syödä ihan mitä vaan, ihan miten paljon vaan ja paino vain putoaa. Viimeksi vaa'alla käydessä painoa oli enää vajaa 63 kiloa. En mä tahdo, että musta tulee ihan muodoton, sillä mä olen tykännyt muodoistani. Plussana päälle, että mieskin tykkää niistä. Pituutta varresta löytyy sen 172cm.

Tarvii kai lopettaa karkkilakko ja alkaa mässäillä ihan kunnolla, etten mä kuihdu olemattomiin. :ylpea:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 18:35  
+
0
Mä en edes ymmärrä miksi kenelläkään olisi julkinen fb-profiili. Ja varsinkin jos sinne pitää jotain känniörvellyskuvia laittaa. Ja miksi sellaisia pitäisi sinne laittaa ylipäätänsä?

Mä tykkään työhaastatteluista. :nauru: Musta on kiva kertoa itsestäni ja mielipiteistäni. :shifty: Monesti olenkin saanut sen paikan, mitä olen hakenut.

Itse olen huomannut, että riittää kun on oma itsensä, katsoo silmiin, perustelee kunnolla vastauksensa ja tosiaan ennenkaikkea - on rehellinen. Ja pieni huumorikin on tietyissä tilanteissa ihan sallittua. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.01.2012 klo 18:35)

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:14  
+
0
Mulla on ollut koko päivän hirvittävän paha mieli ihan mitättömän asian takia. En ole tästä aiheesta masennut moneen vuoteen, mutta taas se nostaa päätään. :suru:

Olen aina tykännyt meidän lähikoirapuiston kävijöistä, koska suurin osa on hirveän avoimia ja kivoja tyyppejä. Voi jutella ihan niitä näitä tuntemattomienkin kanssa, ja tunte olonsa kotoisaksi. Tänäänkin oli hirveästi tuttua ja tuntematonta porukkaa, oli kivaa, ja juteltiin ihan niitä näitä.

Sitten aihe siirtyi vaaleihin, ja Haaviston homouteen. Kaikki oli homoutta vastaan. Sehän on luonnotonta. Kamalaa. Hirveää. Ei kai sitä naimisiin saa mennä. Ja adoptiolakikin olisi tulossa! Ne lapsiparathan olisi ihan koulukiusattuja. :paapatus: Homot pois Suomesta, viekää rajan yli Ruotsiin.

Koko ilmapiiri meni ihan pirstaleiksi. Tuntui kamalalta että kaikki ne ihmiset joiden kanssa olin minuuttia aikaisemmin jutellut hilpeästi, olivat kääntyneet kokonaan vastaan kaikkea sitä mitä edustan. Teki mieli sanoa vastaan, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän, ettei siitä ole mitään hyötyä.

Mietinpähän vain että mitähän ne ajattelevat minusta ja tyttöystävästä, kun ilmiselvästi mahtavat tietää että asutaan yhdessä ja omistetaan koira. Käydään lenkillä yhdessä, kuljetaan käsikkäin, pussataan hyvästiksi bussipysäkillä. Ehkä se on niin kamlaa että pienet heteronormatiiviset, homofobiset aivot sulkevat koko ajatuksen pois. Eihän meidän naapurustossa voi olla homoja. :shhh:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:25  
+
0
Maksavompatti ei tuollaisella kannata mieltään pahoittaa. Tuntuu, että ihmiset pelkäävät kaikkea erilaista ja sitten kun sanovat mielipiteensä ääneen, niin monesti vielä kärjistettynä, ettei vain paistaisi minkäänlaisia sympatioita asiaa kohtaan. Itselläni on monta hyvää ja läheistä ihmistä suhteessa saman sukupuolen kanssa. Kaveriporukassamme kukaan ei katso juttua kieroon, mutta jos olemme jossain bileissä ja porukka on oudompaa, niin jotkut saattavatkin yhtäkkiä olla näiden juttua vastaan, koska tämä tuntemattomampi tyyppi ei sitä täysin ymmärrä/hyväksy. Täytyy nolona myöntää, että itsekin olen tähän syyllistynyt nuorempana.. :roll:

Ja omaan napaan: päätä särkenyt koko illan ja koira kruunaa kaiken: ollaan lähdössä ulos ja vedän just rasoja käteen, voilá, koira pissaa eteisen matolle! :ttou:
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:27  
+
0
Joku ruotsalainen vajakki on kussut meidän sänkyyn :pyssyt: Mä en edes ymmärrä missä vaiheessa se on ehtinyt sen tekemään, mutta avo sanoi kutsuneensa sen kerran sängystä pois. Uusi petari ehti olla ainakin toista kuukautta sängyssä, ennen kuin pääsi tehopesulle.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:39  
+
0
Aamulla suuntana hammaslääkäri 4v tauon jälkeen.. :shifty:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:51  
+
0
^ Tsemppiä! Mä en oo käyny 10 vuoteen... :shifty:

edit. Maksavompatti, ymmärrän että pahoitit mielesi, mutta tuollaisista junttimaisista mielipiteistä ei kyllä kannataisi välittää!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.01.2012 klo 22:53)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 06:44  
+
0
Maksavompatti :paijata: Minuakin raivostuttavat ihan lähipiirissä olevat homoasenteet. Siis ihan käsittämätöntä, että yhdestä piirteestä ihmisessä tehdään mörkö ja sitä saa mollata ja haukkua ihan vapaasti. Jos minä alkaisin osoitella ja nimitellä jotakuta siksi, että tämä on sinisilmäinen niin minua pidettäisiin tosi ahdasmielisenä, mutta yleisesti tuntuu olevan oikein lokeroida ihminen kelvottomaksi sen takia, ketä sattuu rakastamaan. Ihan käsittämätöntä!:mietiskel:

Se, että Haaviston elinkumppanin sukupuoli on noussut vaalien keskeiseksi asiaksi on ihan pyllystä. Siis sillä asialla ei ole mitään merkitystä. Kun miettii sitä, mikä on ollut Pekan keskeistä toiminta-aluetta näkee, että hyvin hän pystyy jatkossakin toimimaan missä päin maailmaa hyvänsä. Tosi monen vastustajan pääsyy vastustamiseen tuntuu olevan juuri homous ja sitten lapsellisesti selitetään, että kaikki Haavistoa äänestäneetkin ovat homoja. He ovat kylläkin IHMISIÄ, jotka osaavat ajatella ja näkevät muut arvot ja asiat tärkeinä eivätkä takerru pikkuasioihin. Hassua perustella, ettei presidentin puoliso voi olla mies, kun hänellä on se "valtakunnan ensimmäisen naisen rooli". Taidetaan unohtaa, että nykyisenkin pressan puoliso on mies, luulisi tuon "ensimmäisen naisen paikan" olevan jo historiaa. Pekan ja puolisonsa ikäerostakin on puhuttu, mutta yhtälailla Saulin nykyinen vaimo on ihan lapsen ikäinen mieheensä verrattuna, mutta hän onkin nainen, joten se on ihan normaalia.

Omaa: Lasten rokotusreaktiot:pyssyt::pyssyt: 3-v sai viikko sitten rokotteen, joka piti alun perin saada jo 1,5v iässä, mutta on erinäisistä syistä lykkääntynyt ja nyt on kuume päällä. Eli tiedossa päiviä, jolloin kökötetään sisällä ja hypitään seinille.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 10:55  
+
0
Siis ei tosiaan kannata pahoittaa mieltä siitä et jos haukkuu seksuaalista suuntautumista.
Ihmiset haukkuu tosiaan kaikesta mahdollisesta esim.lihavuudesta,rumuudesta,ammatista,harrastuksista,tyylistä,työttömyydestä kaikesta mahdollisesta,mulle ollaan naureskeltu jopa lapsi määrästä et ostakaa jeesus bussi yms.
Siitäkin voi arvostella jos viihtyy kotona,et mikä kotihiiri sä oot tai jos ei vaan halua laittaantua, niin miten sä oot noin rupsahtanut.



Aiheet/syyt vaihtelee,sitä se on kohdusta hautaan,aina ja ikuisesti.

muoks.Pakko laittaa vielä se et jos satut olemaan sinkku ja 30 v. oot varmasti kaappi homo/lesbo.

Tänäpäivänä homot/lesbot on trendikkäitä jos ei muuten oma sukupuoli kiinnosta niin pitää vaikka valehdella et olen bi :D

Ei saa,eikä kannata olla niin herkkänahkanen.Minäkin saisin olla aina mieli maassa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 11:00)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 11:53  
+
0
Maksavompatti, älä välitä! :paijata: Mä pahoitin mieleni kanssa ihan toden teolla pari päivää sitten, kun alkoi vaalien tiimoilta tulvia hirveetä ahdasmielistä skeidaa facebookiin. Todellakaan et anna muiden ihmisten mielipiteiden latistaa! Jokainen ihminen saa, ja jokaisen pitääkin, olla sellainen kuin on niin kauan kun ei vahingoita ketään. Jätät tollaset umpimieliset ja typerät puheet ihan omaan arvoonsa. Vaikka se ei helppoa ookkaan ja vaikka tulisikin yllätyksenä sellaisen ihmisen suusta, jolta ei tollaisia puheita olettaisikaan, niin muista kuitenkin, että jotkut ei vaan tajua, tuskin tulee koskaan tajuamaankaan. Eikä niiden kanssa jankkaamiseen ja väittelemiseen kannata aikaansa tuhlata, vika on sillon niissä. Oot varmasti arvokas ja hieno ihminen just omana ittenäs, muista se!

*muoksmuoks. Piti vielä tosta fb-asiasta. Siis kun pahotin mieleni niistä joistain fb-päivityksistä, niin rupesin miettimään, että haluanko oikeasti olla tuollaisten ihmisten kaveri. Kun en jaa yhtään samoja mielipiteitä heidän kanssaan, ja "järjen puhuminen" tuskin aikuiseen ihmiseen auttaa. Totesin, että parhaiten jää oma mieli pahottumatta kun poistaa sellaiset ihmiset kaverilistaltaan kokonaan. Näin tein ja oon nyt paria fb-kaveria köyhempi. Voi voi, ei tule ikävä. Enempi mua haittaisi se, että joku oikeasti järkevät mielipiteet omaava ihminen huomaisi fb:stä, että mä olen jonkun edellämainitunkaltaisen juntin kaveri.
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 11:56)

TeeKoo

TeeKoo
Viestimäärä: 55

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:06  
+
0
Onko sellainen juntti joka on erimieltä..? Mä olen sit TOOOOSIIII juntti kun olen yleensä erimieltä kun valtaosa ihmisistä :nauru:

Johan tämä netti nyt sekoilee...
muoks.. vevve, tosi hyvin kirjoitettu!! Ihmisillä vaan on omat mielipiteensä asioista ja mun mielestä se heille sallittakoon. Sillä voin sallia sen itellenikin..:viheltel:
Ja se on sitten omaa hölmöyttä jos niistä pahottaa mielensä :heristel:
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 12:12)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:10  
+
0
En kyllä itse alkaisi kavereita sen perusteella plokkaamaan, kellä sattuu olemaan erilaiset näkemykset esim. vaaleista kuin itselläni. Niin kauan, kuin saan itse pitää omat mielipiteeni, saa toinen pitää omansa.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:16  
+
0
Maksavompatille Juu ei kannata liikaa ottaa itseensä toisten ihmisten puheista, ihminen se tyhmin laumaeläin on joka varsinkin porukassa saattaa päästää suustansa ihan mitä sattuu ettei nyt vaan joutuis oman mielipiteensä takia poissuljetuksi... Muutenkin terve keskustelu ja eriävät mielipiteet oli sit kyse seksuaalisuudesta, maahanmuutosta ihan mistä vaan vaikeistakin asioista pitää pystyä esittämään järkevästi perustellen ilman kiihkoa ja fanatismia suuntaan tai toiseen mutta harvassa on ihmiset jotka siihen pystyy...
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:17  
+
0
^^ ja ^^^ Mä ajattelin, että tuossa tarkoitettiin lähinnä sellaisia mielipiteitä, jotka oikeasti ovat loukkaavia ja muutakin kuin vain erimieltä olevia.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 12:18)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:21  
+
0

Kalinka kirjoitti:

^^ ja ^^^ Mä ajattelin, että tuossa tarkoitettiin lähinnä sellaisia mielipiteitä, jotka oikeasti ovat loukkaavia ja muutakin kuin vain erimieltä olevia.



Nojoo, saattohan se niinkin olla. Mutta, se taas, mikä on kenenkin mielestä loukkaavaa ja mikä ei, on mun mielestä niin tulkinnanvarainen juttu, etten uskaltais alkaa kenenkään kavereideni mielipiteitä loukkaaviksi leimaamaan ihan vain siksi, että itse näkisin asiat eri tavalla kuin mielipiteen esittäjä. Kyllä mun mielestä kaikilla saa olla se mielipide, kiihkeämielinenkin, vaikka itse oisin aivan päinvastaistakin mieltä. Mun mielestä se on hienoa, että ihmisellä mieluummin on se kunnon mielipiden ja näkemys asiaan, kuin että vain hissutellaan ja myötäillään. Enkä puhu nyt pelkästään vaaleista, vaan yleensäkin mielipiteiden esittämisestä ja näkemys vapaudesta kavereiden kesken.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:24  
+
0

TeeKoo kirjoitti:

Onko sellainen juntti joka on erimieltä..? Mä olen sit TOOOOSIIII juntti kun olen yleensä erimieltä kun valtaosa ihmisistä :nauru:



Ei tietenkään ole. Mutta se on minun mielestäni todella junttimaista, että jonkun toisen seksuaalinen suuntautuminen haittaa omaa elämää niin paljon, että siitä pitää tehdä joku iso numero. En ymmärrä, vaikka olisikin sitä mieltä, että homous on ihan hirveää, niin miksei sitä voi pitää omana tietonaan?

Miksi se, mitä jotkut puuhaa makuuhuoneissaan, haittaa ketään muuta? Mitä väliä sillä on?

edittiä sen verran, että mielipitetä saa ja pitääkin toki olla erilaisia, mutta tapa, jolla ne tuo esille voi olla fiksu, oli se mielipide sitten mikä tahansa.
Ja ne mielipiteet pitää voida perustella myös.
Onko mitään ärsyttävämpää, kun yrität keskustella jonkun kanssa ja kysyt, että miksi olet sitä mieltä asiasta? ja saat vastaukseksi "no emmää tiiä". :roll:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 26.01.2012 klo 12:42)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:41  
+
0
Tarkennetaas nyt vielä, kun ei tää ulosanti ole riittävän selkeää. Tarkoitin siis tietenkin, että erilaisia mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Pointti on lähinnä siinä, että mun mielestä ketään ei tartte turhanpäiten loukata, niinkuin Kalinka ja Joh jo tuossa oikaisivatkin.

Jos haluaa olla tiettyä mieltä esim. nyt vaikka samaa sukupuolta edustavien parisuhteista niin saa olla joo, mutta ei oo pakko pahottaa toisten mieltä vaan sen takia, että ei itse voi ymmärtää jotakin niin "ällöö" ja "sairasta". Asiat riitelee, ihmiset ei, ja henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä, se on mautonta ja sitä kautta mun mielestä junttimaista. (Anteeksi karkea kielenkäyttö tässä.) Nämä nimenomaiset loukkaavat mielipiteet mä nään niin paljon omasta maailmankatsomuksestani (onkohan nyt oikee termi) poikkeavana, etten vaan halua olla näiden ko. ihmisten kanssa tekemisissä edes fb:ssä, olkoonkin, etteivät he minun läheisimpään ystäväpiiriini muutenkaan kuuluneet.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 13:00  
+
0
Mulla katoaa hetkessä kunnioitus noita homofoobikkoja kohtaan. Mielipiteitä toki saa olla, mutta ne voi myös ilmaista asiallisesti tai pitää omana tietonaan.
Oma veljeni on homo ja täällä pikkukylässä riittää noita "hyi homo" -juntteja, joiden takia saa olla varpaillaan.


Jokainen on vähän homo :cool:

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 13:04  
+
0
Minun mielestäni kukin saa sanoa mitä mieltä on siitä, että Suomen presidentti on, vaikka nyt sitten homo. Mutta sitä en hyväksy, että käytetään omaa mielipiteen oikeutta muitten yli, kuten: "Suomi ei oo valmis.." tai "ulkomailla tulee vaikeuksia siksi, että Suomella on homo presidenttinä" tai mitä kaikkea onkaan toisten puolesta tai ennustajaeukkoina toimien julkisuudessa sanottu ja kirjoitettu.

Sitten hiukan rikollisesta toiminnasta:
Netissä on jatkuvasti kirjoiteltu valheellisia ja herjaavia viestejä, joiden tarkoitus on liata presidenttiehdokkaan mainetta ja kunniaa. Toistuvissa, monen henkilön toimin tuotetuissa teksteissä väitetään, että Haavisto olisi sekaantunut alaikäiseen silloin kun tutustui nykyiseen kumppaaniinsa. Tämä perustuu väittämään, että Flores olisi tuolloin ollut 14 vuotias. Tätä väitettä on moni yrittänyt korjata, mutta nämä paskanheittäjät eivät vähästä lopeta.

Todettakoon tässäkin; Haavisto tutustui Floresiin vuonna 1997, eli 15 vuotta sitten. Flores täyttää piakkoin 34 vuotta. On siis helposti laskettavissa, että Flores oli 19 vuotias.

TeeKoo

TeeKoo
Viestimäärä: 55

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 13:10  
+
0
Voisiko olla niin että nykyään sitä homoutta/lesboutta toitotetaan niin paljon että siksi mielipiteetki kärjistyvät roimasti yli sen mitä ehkä ihan oikeesti on..:eitietoo:
Ja heti jos joku on vastaan ja toitottaa siitä, niin se on aivan kauheaa. Miksi se siitä jauhaminen ja niiden kiintiöiden täyttäminen joka ohjelmaan ym.. ei ole niin kauheaa?
Sama oli aikanaan tummaihoisista..
Tämä on vähän sama asia kun joskus menin suuni avaamaan... Uskovaiset jakelee niitä lappusiaan ja se on vaan hyväksyttävä ja yritettävä väistää tai ottaa se ja laittaa seuraavaan roskikseen. Kysyin sitten että miksi niin saa toimia, mutta jos sielä joku saatananpalvoja jakelisi oman "uskontonsa" lärpäkkeitä, niin jo sen maija hakisi..
Kauhea haloohan siitä nousi.. Mutta pointtini on se että miksi joku toinen asia on hyväksyttävää ja toinen ei.. Eikö jokaisen ole ihan oma asia onko homo vai hetero, onko uskovainen vai satanisti..? Ja kun siitä ei tee haloota, niin siitä ei myöskään tule haloota..
Mutta tämä taas näitä mielipiteitäni.........

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 17:00)