Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:16

Purkautumisosasto 13

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 21:47  
+
0
Oli joskus alkuviikolla (?) purnausta valittavista hiihtäjistä. Mun on pakko nyt hieman samaistua hiihtäjiin, vaikken hiihdäkään :D voi että mua ketutti äsken nimittäin kun joku mummo käytti leveää latua kävelypolkunaan :ttou: teki mieli rääkyä sille jotain, mutta en jaksanut alkaa väittelemään. Helkkari, vieressä oli vielä oikea kävelytie.
A house is not a home when I'm alone here....

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 22:21  
+
0
Kun kerta tunnustamaan ruvetaan..

Olen myös pieni rasisti ja perustuu ihan omakohtaisiin kokemuksiin. Suosiossa ei todellakaan ole romanit, tummaihoiset sun muutkaan maahanmuuttajat. Olen ollut aina jonkin asteen rasisti ilman syytä, mutta juuri nämä omakohtaiset kokemukset ovat vaan vahvistaneet sitä.
(Tää menee jo tyhmäks, mutta kun tv:stä tulee suomalaisista kasviksista kertova mainos ja lopussa sanotaan "suosi suomalaista", niin hiljaa mielessäni tulee väkisin jatkolause "potki pakolaista")

Homoja vastaan ei ole sinänsä mitään enkä ala näitä haukkumaan. Mutta jos esimerkiksi isoveljeni yks kaks ilmestyis tohon ovelle esitteleen miesystäväänsä niin voin sanoa että kuolisin häpeään.
Hienoa että on ihmisiä jotka pystyy suhtautumaan asioihin avarakatseisemmin, mutta musta ei siihen olisi.

Muakin saa kivittää ja polttaa roviolla. Mutta tämmönen olen :ylpea:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 22:57  
+
0
Aa arvasin, (eikä tämä ole mitään ilkkumista) ettei kaikki olekkaan niin suvaitsevaisia, nostan hattua että uskaltaa tunnustaa. Itseäni en luonnehtisi rasistiseksi mutta johonkin se raja on vedettävä, kaikkea ei tarvitse hyväksyä, pitää tai sietää. Ei mulla muuta :heiluti:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 23:02  
+
0
Jokaisella ihmisellä on oma "hyväksyttävyysneliö". Melkeinpä kukaan muu ei voi millään tapaa ymmärtää, miten joku oman neliön sisäpuolella oleva voi olla jonkun toisen neliön ulkopuolella (selkeetä, eikö..). Näistä asioista ei voi kuin kiistellä, mikäli sellaiseen kokee tarvetta. Oikeasti suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen ei tuomitse edes niitä, jotka ovat täysin sen oman neliön ulkopuolella arvoineen.

Olin tulossa purkautumaan jostain ihan muusta, mutta homous on nyt valloittanut purkautumisosastonkin, joten täytyy purkautua sitten vain siitä.. Mua oikeasti nyppii tämä "Homous -ihmiskunnan suurin mysteeri - oikein vai ei?"-dilemman purku ihan joka paikassa. Jos vain voisin, niin koodaisin päästäni sanan "homo" kokonaan pois siksi aikaa, että presidentinvaalikohu on ohi.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 23:11  
+
0

neruda kirjoitti:


Olin tulossa purkautumaan jostain ihan muusta, mutta homous on nyt valloittanut purkautumisosastonkin, joten täytyy purkautua sitten vain siitä...


Mä nyt aion jokatapauksessa purkautua muusta, koska nyppii. Työkkäri, prkl. :pyssyt:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Torstaina, 26.01.2012 klo 23:54  
+
0

saije kirjoitti:

gonnaMieki nyt laitan lusikkani tähän soppaan ku muutkin.. :ylpea:
Mie olen homofoobikko jollain tasolla. Mulle on ihan sama kuka on tässä maailmassa homo. Mutta minun lähelle ei tarvi tulla kuolailemaan saman sukupuolen ihmisen kanssa- oli homo tai ei -eikä mulle tarvi tulla tuputtamaan homoutta että "kuinka jokaisessa meissä asuu pieni homo".
Minussa asuu homoa tasan sen verran että olen Homo sapiens.



Toivottavasti todellakin pysyt sitten oman asuntosi seinien sisäpuolella. Koska muuallahan minkä tahansa nurkan takaa saattaa pölähtää sun preesenssiisi joku ällöittävä tyttö- tai poikapari pussailemaan. Ja silloin voit tasantarkkaan syyttää ainoastaan itseäsi siitä, että joudut tällaista iljettävyyttä todistamaan. Koska et voi muita ihmisiä komennella ja esittää vaatimuksia tyyliin "minun lähelle ei tarvi tulla kuolailemaan".

Ja tähän varmaan tiivistyykin aika hyvin mun mielipiteeni ahdasmielisiä, ennakkoluuloisia omaan napaan tuijottelijoita kohtaan. Mm. lausahdukset kuten "en voisi mitenkään ystävystyä ihmisryhmään x kuuluvan henkilön kanssa" nostavat kyllä niskavillat siinä määrin pystyyn, että jos tällaista jonkun suusta kuulen, niin loppuu yhteydenpito samointein. Mulle ehkä henkilökohtaisesti vaikein asia "hyväksyä", "suvaita" tai "ymmärtää" on uskonnollisuus, ja silti olin pitkän ajan hyvä ystävä sellaisen fundis-kristityn kanssa, jonka mielestä nykyinen suomalainen ev.lut. kirkko on liian liberaali. Hänessä nyt vaan oli muita ominaisuuksia, joiden takia tuo ei muodostunut esteeksi, esimerkiksi minun militantin ateismini kanssa sujut oleminen. Ystävyys ja yhteydenpito on hiipunut ihan liittymättömistä syistä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 00:31  
+
0

innna kirjoitti:

Koska muuallahan minkä tahansa nurkan takaa saattaa pölähtää sun preesenssiisi joku ällöittävä tyttö- tai poikapari pussailemaan.


No enpä minäkään välitä jos nenän alle tulisi pari yltiönuoleskelemaan, oli sitten kyseessä homo- tai heteropari.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 00:52  
+
0
Mä en vaan pysty käsittään, että mikä ongelma siinä on, että kaksi ihmistä tykkää toisistaan eikä aiheuta sillä pahaa itelleen eikä toisille. Ja että kamalaa siinä nimenomaan on se sukupuoli. Ja sitten kysellään, että "hyväksytkös sitten pedofiilitkin" - häh????

Tähän asti on keskusteltu lähinnä siitä, onko ok olla suvaitsematta homoja (ja kaikkia muita ja suvaitsemattomia), mutta mä oon vähän missannut sen, että mikä se ongelma niissä homoissa sitten on? Onko sitä homovastaiset ihmiset edes perustelleet? Vai onko sille muita perusteluja, kuin että "musta ne on ällöttäviä ja epänormaaleja"?

Mun kämppis ja paras kaveri on homo. Olisin menettänyt upean ystävän, jos ajattelisin ahdasmielisesti ja en hyväksyisi sitä, että se ei tykkääkään tytöistä, niinkuin monen mielestä pitäisi.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 01:09  
+
0

Henniet kirjoitti:

Mun kämppis ja paras kaveri on homo. Olisin menettänyt upean ystävän, jos ajattelisin ahdasmielisesti ja en hyväksyisi sitä, että se ei tykkääkään tytöistä, niinkuin monen mielestä pitäisi.


Kuka täällä on sanonut miten pitäisi ajatella siitä ja siitä asiasta? Mielestäni on ilmaistu vaan oma mielipide mikä on varmaan ihan sallittua?

Semmosia ihmisiä on jotka ei voi sietää juoppoja, semmosia ihmisiä on ketkä ei voi sietää homoja.
Ihmiset on erilaisia, täytyy vaan yrittää tulla toimeen.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 02:03  
+
0
ARRRRGHHH!!

Ajattelin, että mulla on tää ilta vapaata ja voin kattoa leffaa ja kirjoitella omia juttuja ja vaikka mitä. Paskanmarjat. Luulin, että huomiselle oli pelkästään 500 sanan arvostelu, mutta opettaja oli nyt lisännyt vähän opintomateriaalia: kaksi lyhytelokuvaa ja 70 sivua luettavaa, joka pitää itse tulostaa ja raahata luennolle. Ärsyttää kun pitää kiireessä yrittää ymmärtää, mutta oma moka, kun en tajunnut esim. jo eilen tarkistaa. No, onneksi ei ole enää paljon jäljellä, vaikka kello onkin jo puolenyön.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 02:15  
+
0
^Toki olisi voinut olla ihan kiva veto siltä luennoitsijalta että olis informoinu aikaisemmin. Tsempit!
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 08:15  
+
0

Henniet kirjoitti:

Tähän asti on keskusteltu lähinnä siitä, onko ok olla suvaitsematta homoja (ja kaikkia muita ja suvaitsemattomia), mutta mä oon vähän missannut sen, että mikä se ongelma niissä homoissa sitten on? Onko sitä homovastaiset ihmiset edes perustelleet? Vai onko sille muita perusteluja, kuin että "musta ne on ällöttäviä ja epänormaaleja"?


Erästä mun sukulaista inhottaa ajatella miehiä keskenään sängyssä. Hän kyllä käyttäytyy aina asiallisesti homojen seurassa, en voisi kuvitellakaan häntä laukomaan asiattomuuksia päin naamaa. Ei hylkäisi poikaansa jos tämä poikaystävän kanssa kotiovelle pölähtäisi ja on kaikin puolin sitä mieltä, että olkoot homoja, jokaisella on oikeus olla sitä mitä on, koska eihän sille voi itse mitään.

Mutta eipä hänkään voi sille mitään, että häntä puistattaa homoparin naimatouhujen miettiminen. Nyt joku voi kysyä, että miksi hän oikein miettii toisten seksihommia, mutta kuulemma homoja näkee niin vähän ja aina väkisin tulee sitten mieleen että nuokin ne toisiaan ovat hiplanneet, vaikka ei haluaiskaan.

Oon itse miettinyt tuota hänen tilannettaan ja päätynyt siihen, että tuo olis mulle vähän sama kuin vastaan kävelisi heteropariskunta, joilla lukis T-paidoissa ”me harrastetaan pissakakkaleikkejä!” En mä voi mitään, että mua ällöttäis se väkisin verkkokalvoille pelmahtanut mielikuva jostain 2 girls 1 cup -leikeistä.

TIEDÄN, että homous ei ole fetissi ja vertaus vähän ontuu, mutta mä en vaan keksi parempaakaan vaikka olen pohtinut tätä juttua yön yli. Mun mielestä olis todella hyvä, jos kaikki tykkäisivät kaikista eikä mikään ällöttäisi ketään. Niin ei kuitenkaan koskaan tule tapahtumaan, koska ihmisillä on epärationaalisia tykkäys- ja inhouskohteita. Ei niitä kai voi selittää sen paremmin kuin, että inhottaa? Ja kyllä mä uskon, että kaikilla niitä on. Eihän ne omaa elämää mitenkään haittaa, mutta kyllä ne inhot mun mielestä siellä saa olla, jos niitä ei tuo mitenkään radikaalisti ja loukkaavasti esille.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.01.2012 klo 08:20)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 08:52  
+
0

Destroyer kirjoitti:


Homoja vastaan ei ole sinänsä mitään enkä ala näitä haukkumaan. Mutta jos esimerkiksi isoveljeni yks kaks ilmestyis tohon ovelle esitteleen miesystäväänsä niin voin sanoa että kuolisin häpeään.



Jos sulla ei ole mitään homoja vastaan, niin miksi ihmeessä kuolisit häpeään?

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 09:25  
+
0

Destroyer kirjoitti:

No enpä minäkään välitä jos nenän alle tulisi pari yltiönuoleskelemaan, oli sitten kyseessä homo- tai heteropari.


Tässäpä pointti, jonka välittäminen juuri ennen nukahtamista taisi epäonnistua tai sen yrittäminen unohtua tyystin. Minusta on ihan ok dissata julkisilla paikoilla tapahtuvaa silmitöntä kuolanvaihtoa jne., mutta sama saisi sitten koskea kaikkia ko. toimintaa harjoittavia ihmisiä. Lisäksi sen "minäminäminä"-asenteen ("minun lähelle ei tarvi tulla nuoleskelemaan!" = minä olen maailman napa ja minun fyysinen asemani Telluksella määrää mitä muut ihmiset saavat juuri sillä hetkellä tehdä) sijaan voisi itse esimerkiksi ymmärtää, että pussailu saman sukupuolen edustajan kanssa on ihan yhtä sallittua kuin pussailu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ja jos itseä asia jostain käsittämättömästä syystä ällöttää, niin voi vaikka lähteä pois tai katsoa muualle. Muiden ei tarvitse alistua kenenkään mielivaltaiseen tyranniaan henkilön oman ahdasmielisyyden takia.

Se on aika eri asia tuntea epämukavuutta jonkin asian kuin jonkin ihmisen takia. Kyllä minäkin tunnen oloni epämukavaksi esim. ihmisen, joka valehtelee tai suurentelee asioita yhtenään, seurassa, mutta en sen perusteella ala vältellä kaikkia ihmisiä, jotka jakavat jonkun tietyn piirteen kyseisen tyypin kanssa. Samantapainen esimerkki: tuskin kukaan erityisesti tykkää varastelevista ihmisistä, mutta pelkkien ja kaikkien romanien leimaaminen varkaiksi on aika älytöntä ennakkoluuloisuutta.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 09:38  
+
0
Tuohon pussailuun julkisella paikalla saman sukupuolen kanssa sen verran, että me tehtiin kaverin kanssa joskus testi, et miten ihmiset reagoi pussaileviin tyttöihin. Vedettiin koskikeskuksen siinä aukiolla oikein kunnon ainakin minuutin kestänyt suhteellisen intohimoinen kielipusu. Muutama kaveri seuraili sivummalla ihmisten reaktioita ja kävi ilmi aika yllättävä seikka. Nekin jotka ääneen paheksui moista tai katsoi iljetys naamalta paistaen, katsoi kuitenkin pusun alusta loppuun.. :roll:
Ylittääkö se uteliaisuus kuitenkin joskus sen inhotuksen.. :wink:
Ja joo, se oli hyvä kaveri.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 09:56  
+
0
Mä en yleensä koe tarvetta purkautua mistään mutta nyt on vaan niin hirvee olo että yäh. Flunssa puskee päälle ku viimistä päivää, ja yöllä heräsin aivan kaameeseen hammassärkyyn.. Ja tänään pitäis lähteä ajelemaan yli 3h matka ja kotiin vasta maanantaina. Ääh. Ei siinä mitään, buranan voimalla, mutta miten voi ihmistä pelottaa mennä hammaslääkäriin näin järkyttävän paljon? Tiiän että takuulla ois 4 viisaudenhampaan poisto ja varmaan niin monen paikkaus että en ees halua tietää. Viimeks käynyt joskus yläasteella hammaslääkärissä.

Eikä mua niinkään pelota se kipu. Mua pelottaa se mitä palautetta saan hampaitten kunnosta. :roll: Tyhmä ku tyhmä.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 09:57  
+
0
Vähän vaihtelua suvaitsevaisuuspurkautumiseen.....

miksi pitää naapurinsedän laskea se koira ihan iholle saakka vaikka hyvin tietää että Moona ei tykkää siitä yhtään :pyssyt:
Olen myös hänelle sekä muille lähinaapureille selittänyt miksi me ei edes yritetä haistella.
Tällä koiralla on koulutus kesken, yritämme päästä epävarmuudesta eroon ja saada ne prkl:n ohitukset sujumaan sellaisen matkan päästä, että saan kontaktin pidettyä ja ettei koira hiilly niin ei jumalavite joka kerran tulee oikeen vauhdilla luokse takajaloilla hyppivä karhukoira-ajokoira naru pitkällä riekkuen ja ukko nauraen että voi voi Moona älä viitti olla tommonen ....:roll:

( Pitänee vielä selventää että tuo koira on kylläkin ihan kiltti mutta riehakas, ja moonalla on suuri epäluottamus varsinkin isoihin koiriin, johtuen kolmesta irtokoiran päällekarkaamisesta :roll:....
juu tiedän.... täällä maalla on niiiiiin ihanaa kun kaikenmaailman reikäpäät pitää niitä koiriaan irti ihan missä sattuu...)

Pitänee siirtyä takasin vanhaan systeemin että välittömästi tuon koirakon saapuessa näköpiiriin tapahtuu u-käännös, oli se sitten vaikka sinne ojaan tai umpihankeen .Piste.


Ja helpottipas.Kiitos.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 10:00  
+
0
inna
Toi on aika pitkälti sitä mitä mä ajattelen, tosin kyllä mä rehellisyyden nimissä kieroon voisin hieman katsoa (suutelevaa homo/lespo paria). En mielestäni koe mitään varsinaista inhoa, vaan hämmennystä ehkä eniten ja mitä muihin ryhmiin tulee en vain siedä eräitä ryhmiä, enkä halua olla heidän kanssa välttämättä tekemisissä ( toki yksilöitä löytyy ). Mitään ryhmää en todellakaan varsinaisesti välttele, en vain halua heitä "neliööni". Siihen mulla lienee oikeus.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 10:07  
+
0
^^Se on ikävää, että kaikki koiranomistajat eivät vain tunnu käsittävän sitä, että toisilla ei aina ole päällimmäisenä intressinä päästää koiriaan riekkumaan narussa vieraiden koirien kanssa. "Kun ne ovat lajikavereita ja pitäähän niiden päästä moikkaamaan." Ei osata lukea sen enempää oman kuin varsinkaan vastaantulevan koiran eleitä ja mielialaa. Jos koira pelkää, kuten Moonan tapauksessa (mikä ei ole lainkaan ihme ottaen huomioon miten pussissa se on alkuelämänsä joutunut elämään) niin sitä ei varmasti saada rohkeaksi ja koirasosiaaliseksi sillä, että tuodaan oma piski siihen riekkumaan.

Meidän Minni osaa tosi hyvin kohdata erilaiset koirat ja olen siitä ylpeä, minulla ei ole collieta lukuunottamatta ennen ollut tällaista koiraa. Tunnustan, että edellisten kanssa mentiin sosiaalistamisessa enemmän tai vähemmän metsään ja liiaksi kuljettiin laumana sen sijaan, että olisin keskittynyt yhteen otukseen kerralla. Mutta kyllä olen nyt tehnyt tuon kanssa alusta alkaen työtä, ei se varmaankaan tuollainen olisi, jos en olisi välillä varta vasten tehnyt sen kanssa retkiä ihmisten ja koirien ilmoille. Kontaktin pysymisen kanssa meilläkin on edelleen aikalailla ongelmia aina kun ollaan oudommissa ympyröissä liikkeellä.

Lisäys: Nuorin tenava repi läppäristäni eilen 0-näppäimen irti, enkä saa sitä paikalleen.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.01.2012 klo 10:11)

TeeKoo

TeeKoo
Viestimäärä: 55

VS: PURKAUTUMISOSASTO 13 - Perjantaina, 27.01.2012 klo 10:10  
+
0
Eikös tuokin ole aika omaan napaan tuijottamista että laittaa toiset katselemaan/ ettiin muuta katseltavaa koska juuri nyt tekee mieli kutee yleisellä paikalla...?
Jos jokainen pitäisi oman elämänsä ja suuntaumuksensa ihan omana tietonaan, elää normaalisti, ilman ylenpalttista esille tuomista, niin tuskin tälläsiä "kohuja" tulisi.
Itse kuuluun kyllä niihin ihmisiin jotka pitää erittäin harvoista. Aikuisena ihmisenä osaan kuitenkin käyttäytyä.
Ja eiköhän nämä "syrjityt" voi vähän katsoa peiliinkin. Mistähän johtuu että maahanmuuttajista ei pidetä, tai romaaneista, uskovaisista ym..?
Onko todellakin niin että heissä ei ole mitään vikaa ja meissä muissa vaan on. Aika itsekästä ajattelua että heidät on vaan hyväksyttävä vaikka he tekisivät mitä varkauksia, raiskauksia, elää loisena ym..

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:00)