Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 23.02.2012 klo 16:21

Purkautumisosasto 14

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 22:41  
+
0
Olisin voinut vaikka kirjoittaa että "voi jesus kun meni hermot autoo tankatessa miten uppos taas rahaa kun bensaa menee niin prkleesti", siihen olisi sitten joku voinut tulla samanlailla toteamaan "no kuule, se on auto ja vie bensaa".

Lähinnä mua ottaa päähän toi sanomisiin tarttuminen. Jos mua joku jossain asiassa ärsyttää niin enpä sitä lähde sitten suuremmin miettimään että ketä täytyy syyttää ja haukkua. Täytyis varmaan ottaa volvovalmistajaan yhteyttä ja syyttää miksi on tehnyt noin bensasyöpön auton.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 22:47  
+
0
^Mun mielestä auto ja ihminen on hyvinkin eri asioita ja aika huonosti rinnastettavissa toisiinsa. Kuitenkin kun noita lapsi-purkaantumisia on tullut jonkin verran, niin päätimpä todeta että aikuisen vikahan se on.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 23:15  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Toi mua lapsissa juuri ärsyttää että eivät osaa ottaa toisia huomioon ja menevät ihan oman pään mukaan. En ymmärrä miksei tolla naapurissakaan voida komentaa noita mukuloita? Täällä asuu muitakin ihmisiä.



Ehkä sä oot vaan tavannu niitä ärsyttäviä lapsia. Niitä kun on kahteen junaan; ihania ja ärsyttäviä! :shifty:

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 23:21  
+
0
^
On todella ärsyttäviä lapsia ja sitten vähän vähemmän ärsyttäviä lapsia...

Komppailen kyllä Destroyerin lapsi-kommentteja ihan täysin. Tiedän kyllä että se on aikuisten vika, mutta ihan samalla tavalla vihaan räksyttäviä nilkkoihin kiinni käyviä koiria vaikka sekin on omistajien vika. Parempi kuitenkin purkaa se näin anonyymina ja haukkuja kehenkään kohdistamatta kuin mennä huutamaan vi**ua ja prklettä sille lapselle tai edes lapsen vanhemmalle.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 23:23)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 23:41  
+
0
Destroyer, en halua sanoa tätä pahalla, mutta mieti joskus toistenkin näkökulmasta. Monessakin asiassa. On vähän hassua vetää rajoja, korostaa sitä, että joku asia on vain sinun omaisuuttasi tai sinun oikeutesi. Kun ei se aina vain ole niin, vaikka kuinka haluaisit. :shifty: Maailma on sellainen, että monesti olisi parempi keskustella, tehdä kompromisseja ja puhaltaa yhteen hiileen, sen sijaan kuin arvostella ankarasti selän takana. Eivät kaikki tunne sinun sääntöjäsi.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 23:48  
+
0

Notte kirjoitti:

Siitä terveydenhoidosta vielä.. Menin gynekologille, joka kysyi, haluanko vilkaista ja samalla ottaa näytteen itse.


Mä en kestä :nauru:
Täytyypä käydä kurkkaamassa sun blogi, mitä aarteita sieltä mahtaa löytyäkään.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 00:27  
+
0
Mä en nyt kyllä ymmärrä että mitä niin kuoleman rangaistavan pahaa siinä oli kun sanoin että lapset on ärsyttäviä ja tämä juonsi siitä ku naapurissa joku lapsi pomppii niin että koko talo tärisee ja ikkunat helisee? Luulin että tämä on purkautumistopa mihin saa laittaa tämmösiä purkauksia kun ärsyttää? Enkä kyllä ymmärrä mitä olen ankarasti arvostellut selän takana? Ja mitä minun sääntöjä? Mitä ihmettä oikeesti? :D Pitäisikö mun nyt sitten perua sanomisiani "okeiokei ihana lapsi vaikka vähän pomppii ja kiljuu tuolla", että puhallan yhteen hiileen? :nauru:

//Voin vielä sanoa että jos jollekin on henkilökohtainen helvetti se, että jonkun mielestä joku asia on ärsyttävä niin kannattaako siinä tapauksessa tulla kiusaamaan itseään tämmösille keskustelupalstoille :wink:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 26.02.2012 klo 00:44)

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 09:03  
+
0
^ Mua kyllä kieltämättä ihmetyttää miten pieni ihminen voi olla jollekin henkilökohtainen helvetti. Vaikkei lapsista pitäisikään, niin kyllä niitä kohtaan mun mielestäni pitäisi edes jonkinlaista ymmärrystä löytyä. Lapsihan vasta opettelee asioita, joten kyllä sitä nyt aikuiselta ihmiseltä pitäisi löytyä vähän joustoa asioihin.

Kukin taplaa tyylillään, eikä lapsista tarvitse tykätä, mutta kyllähän niiden kuuluu antaa olla lapsia. Ja jottei kukaan tule mitään valittamaan, niin selvennän nyt vielä, että tietysti lapsille pitää asettaa rajat ja vaatia niiden noudattamista. Kyllä lapsi saa silti leikkiä. :roll:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 09:20  
+
0

monna83 kirjoitti:

Mutta ärsyttäähän se toki että omassa kotona pitää istua lukkojen takana ettei vaan kukaan tule sisälle ja joudu koiran hyökkäyksen kohteeksi. :ttou:


Mä taas en osaisi olla jos ovi ei olisi lukossa :nauru: Meillä siis ovi on aina lukossa, eikä sisälle pääse kuin avaimella tai ovikelloa soittamalla. No, takapihan ovi nyt on kesäisin päiväsaikaan auki, kun pihalla oleskellaan muutenkin. Mut muuten aina lukossa.

Destroyer kirjoitti:

Mä en nyt kyllä ymmärrä että mitä niin kuoleman rangaistavan pahaa siinä oli kun sanoin että lapset on ärsyttäviä ja tämä juonsi siitä ku naapurissa joku lapsi pomppii niin että koko talo tärisee ja ikkunat helisee?


Ehkä se "rangaistavan paha" oli siinä että sä yleistit tuon lapset on ärsyttäviä koskemaan kaikkia lapsia, etkä vain tuota naapurin rälläkkää :wink: Ei kaikki lapset ole huonosti käyttäytyviä ja ihan oikeesti niitä hyväkäytöksisiäkin löytyy.

Omaa purkua: Eilen alkanut outo vatsanpolttelu ja kipuilu. En tietääkseni syönyt mitään outoa ja umpisuolikin on pari vuotta sitten poistettu. :mietiskel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 09:30  
+
0
^Ettei ole mitään tulehdusta vatsassa? :neutral: Oletko koittanut ottaa vatsansuojalääkettä, vaikka antepsinia ja katsonut että auttaako yhtään?

Mulla aika ajoin kipuilee vatsa kun ärtyy ja antepsin on kyllä toiminut hyvin.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 09:33  
+
0

FCI kirjoitti:

^Ettei ole mitään tulehdusta vatsassa? :neutral: Oletko koittanut ottaa vatsansuojalääkettä, vaikka antepsinia ja katsonut että auttaako yhtään?.


No enhän mä mitään tommosta oo tajunnu kun ei ole sillee ollut koskaan tarve :ttou: Pitääkin kurvata kohta apteekkiin (tai laittaa mies hakemaan) ja kokeilla tuota antepsinia. Kiitti vinkistä.

// yks sana korjattu oikein.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 26.02.2012 klo 09:34)

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 13:12  
+
0
Griffon : Ei kai sun umpisuolta ole poistettu? Jospa vaan se umpilisäke? :DD
Sori, ehkä aika huono läppä.. Eikä nii vakavaa, oli vaan IHAN PAKKO vähä nusasta pilikkua ;) Hope loppuu kivut, mikään ei oo yhtä ärsyttävää kun mahakipu :/
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 13:26  
+
0
^Anteeksi, minäkin hieman naurahdin, tosin vasta kun Maiza siitä mainitsi! :nauru:

^^Sitten tietty naisilla tyypillisiä vatsakipuja ovat gynekologiset vaivat tai kasvaimet munanjohtimissa/sarjoissa. Vatsapeitteisiin voi myös tulla tulehdus, kuten FCI kertoi. Tai sitten vaan ohimenevää vatsanväännettä!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Katya

Katya
Viestimäärä: 86

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 13:35  
+
0
Ottaa nuppiin yhdistelmä koira + 2 kissaa. Tai lähinnä tuo pentu, eivät kissat niinkään. Kaksi kuukautta on nyt kulunut siitä kun pentu kotiutui ja se ei vieläkään ole sisäistänyt, että niitä kissoja ei jahdata. :paapatus: Alusta asti olen siihen puuttunut ja nyt pennun ollessa rauhallinen saavat kissat kulkea hieman myös lattialla ilman, että tuo urpo hyökkää niiden perään, mutta suurimman osan ajasta kissat joutuvat viettämään sohvilla, pöydillä ja muualla lattian yläpuolella. Alkaa huumorintaju loppua tämän asian suhteen ihan oikeasti. Kissoista en kuitenkaan luovu, ehkä ikää myöten tulee koirallekin järkeä päähän.

Toinen ärsytyksen aihe: naapurit. Juu, ei kerrostalossa tarvitse elää mitään huopatossumummo-elämää, mutta ei niitä pippaloitakaan tarvitse pitää montaa kertaa viikossa. Varsinkin kun naapurin bileissä on aina n. 20 ihmistä ja se ihme möykkä mitä siellä pidetään. :mad: Kuulostaa aivan siltä kun äijät katsoisivat jatkuvalla syötöllä lätkämatsia, sillä huuto on aivan jatkuvaa ja kestää illasta yöhön. Rapussa hypätään koko ajan vaikka naapurilla on parveke, jossa voi käydä tupakalla. Asiasta on ilmoitettu eteenpäin, sillä noita juhlia on parhaimmillaan 3-4 kertaa viikossa, mutta juhlinta vaan jatkuu.
Onneksi kuukauden päästä muutan pois, pitää vain toivoa, että uudet naapurit eivät ole samaa sarjaa nykyisten kanssa.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 13:40  
+
0

Maiza kirjoitti:

Griffon : Ei kai sun umpisuolta ole poistettu? Jospa vaan se umpilisäke? :DD
Sori, ehkä aika huono läppä.. Eikä nii vakavaa, oli vaan IHAN PAKKO vähä nusasta pilikkua ;) Hope loppuu kivut, mikään ei oo yhtä ärsyttävää kun mahakipu :/


Täh :eek: Eiks ne ookkaan yks ja sama asia :nauru: Nojuu, lisäke se sitten varmaan oli mikä on poistettu, mut ne kivut silloin oli kyllä suoraan helvetistä :pyssyt:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 13:44  
+
0
Ei ne oo sama asia.. Umpilisäke on kiinnittynyt umpisuoleen. Umpilisäke on se mikä tulehtuu ja leikataan, ei umpisuoli :) Mutta tää nyt on taas tätä pilkun viilausta. Helmpompi on sanoa että "umpisuolentulehdus" kuin "umpisuolen umpilisäkkeen tulehdus"..
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

taiyo

taiyo
Viestimäärä: 442

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 15:22  
+
0
Olipas kivaa tulla kotiin äsken. Oltiin aamupäivä purkamassa uudella asunnolla keittiötä, mikä on noin yleensäkin ehkä maailman ärsyttävintä hommaa, ja tänään sieltä 80-luvulla asennettujen kaappien takaa vielä paljastui kaikenlaisia "kivoja" ylläreitä. Tulin sitten välillä kotiin laittamaan ruokaa väsyneenä. Oven takana odotti iloinen koira, joka oli avannut erään kaapin ja tyhjentänyt sen koko sisällön lattialle. Sisältö oli mm. kaikki mun askartelu- ja ompelutarvikkeet, jumppavaatteet ja muita sellaisia vaatteita joita ei näillä keleillä käytetä. Venni oli ehtinyt mm. hieroa väriliituja itseensä, lattiaan ja mun ihka uuteen, käyttämättömään toppaliiviin. Niin ja sen liivin päälle oli kaadettu myös erikeepperiä. Ompelukoneesta oli irroteltu osia (en edes tiedä miten se oli siinä onnistunut) ja kaikista tusseista saatu korkit irti, puuvärit oli pistetty säpäleiksi jne. On ihanaa olla koiranomistaja. Ja nyt muuten alkoi myös harmittaa etten napannut kuvaa tuosta hävityksestä ennen siivoamista. :nauru:

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 17:43  
+
0
Jaa, taitaa meidän koirapuistoilut loppua ainakin toistaiseksi. Tyhmä koira eka kusee yhen narttukoiran päälle, joka vaan istuu kiltisti tarkkailemassa. Ihankuin se ei ois riittänyt, koira nostaa jalkaa toisen koiran omistajan lahkeelle. Tämän jälkeen juoksee muitten koirien kintereillä ja aina tilaisuuden tullen alkaa nylkyttelemään, oli sitten uros tai narttu. Kiva, olo oli tosi ylpee :pyssyt:

Lisää purkautumista. Soneran kotiteevee systeemi on pimeenä. Ei sillä, en oo kovin ahkera teeveen töllöttäjä mutta nyt siel on pari leffaa ja sarjaa mitä oisin halunnu katsoa. Näyttää pelkkää valkoista ruutua, ei auta resetointi. Ei millään nappais soitella taas tonne soneralle..
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 18:03  
+
0
Tuli mieleen destroyerin purkautumisesta: inhoan lapsen itkua kaupassa yli kaiken :ttou:
Se rääkyminen ja huuto saa joka kerta otsasuonen pullottamaan ja en koe minkäänlaista "voimikäpienelläon"-fiilistä. Kuulostaa kamalalta ja työkaveri saakin joka kerta aihetta katsoa paheksuen kun hammasta purren yritän kestää. Toisaalta, jos oma pikuveljeni itkee, silloin ei ärsytä yhtään (se ei vaan ikinä tee sitä kaupassa itkupotkuraivareiden kera :peukku:)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 14 - Sunnuntaina, 26.02.2012 klo 18:14  
+
0
^Siinäkin on varmaan se, että oman lapsen itku ei ärsytä niin paljon(vaikka kyllä äidit, varmasti ärsyttää! :D) kuin vieraan. Itse myös olen huomannut, että minua ärsyttää vieraiden koirien haukkuminen, esimerkiksi koirapuistossa.

Sitten taas sellainen vastasyntyneen itku tuo sellaisen "mikäs-nyt-hätänä-tule-tänne-niin-lohdutan"- reaktion??! :shhh:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:30)