Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 17:45  
+
0
Peppi oli aina hyvä ja nopea kakkaaja :nauru: Se käveli ja ihan yhtäkkiä vaan vetäs kyykkyyn ja se oli siinä. Lotta taas on ihan mahoton, sillä on semmonen viiden minsan tanssi siinä paikalla, joka saattaisi hälle sopia. Tällä hetkellä sillä on lisäksi ongelma, ettei kakkaa voi tehdä kuin lumikinoksen päälle. Ei siis tasaisellekkaan maalle lumelle, vaan nimenomaan kinoksen päälle kiivetä... :ttou:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 17:53  
+
0
^ Ihan ku mein Tuunesta kirjottasit. :nauru: Ollaan nimittäin pulassa ku nuo hanget tästä pihalta sulaa. Sinne se rämpii päälle tekemään läjät, ei onnistu tohon nurtsille tms. Ja se kiipeäminenki on jo niin koomista, ku tuo hanki ei kestä enää sillain ku hetki sitten. Pisut se pystyy tekeen luojan kiitos maahanki.
Ja se tarpeidentekosirkus. Nuuskitaan ihan hulluna, sitten löytyy paikka, jee teen tähän! Eiku hei en teekään. No jos tähän (se aina ehtii kyykätäkin jo) mutta eipä se tämäkään paikka passaa. Se lopullinen sijoituspaikka löytyy sit hetken paikallaan pyörimisen ja steppaamisen jälkeen jostain kymmenien metrien päästä siittä alkuperäisestä suunnitellusta.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 17:54  
+
0
ellikeksi: Mä niin tiedän ton tunteen (siis et haluu oman kodin takasin itselle). Meillähän oli viime syksynä anoppi ja miehen sisko kuukauden:eek:.

Meillä koira ei enää suostu pissaamaan tai kakkaamaan omaan pihaan:jjei:. Äärimmäisessä hädässä kyllä tekee tonne (jos on maha sekasin tms). Aamulla pissaa ja kakkaa 5-10 minuutin sisällä (kunhan ollaan vähintään päästy omalta tieltä pois eli vähintään pari sataa metriä pitää pitää kotiin väliä:nauru:). Öisin tuo joutuukin nykyään pidättelemään tosi kauan, kun ei omalle pihalle suostu pissalle (esim. eilen kotiuduttiin iltalenkiltä klo 18 ja tänään pääsi aamulenkille klo 9). Mä oon niin inhottava ja julma ihminen, et hihnalenkeillä meillä ei pysähdytä haisteleen vaan kävellään mun tahtiin (pisaamista ja kakkaamista varten saa tietysti pysähtyä). Vapaana ollessa saa sit nuuskutella omaan tahtiin.

toivottavasti Johin isän vointi on parempaan päin.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 18:10  
+
0
Tappeleminen miehen kanssa, viime hetken siman ja munkin metsästys kaupasta (ei tietenkään ollut ekassa), kaupantäti kysyi siman takia papereita, pitäisi lähteä miestä viemään viihteelle, pitäisi itse lähteä myös viihteelle EIKÄ VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 19:04  
+
0
Joh:lle paljon voimia ja tsemppejä :paijata:

Minä en ymmärrä miehen isää, mummoa ja ukkia! Tulevat vaan sisään, ei soittoa, ei oven pimputusta, astuvat vaan ovesta sisään! Ja tottakai koirat vauhkoontuu, kun mekin ihmetellään kuka hemmetti sieltä tulee. :ttou:
Kerran miehen ukki tuli klo 23 aikaan ilman varoitusta. Tsiisös että säikähin kun yksin olin kotona vielä. Mikä kumma on, että toisen kotiin vaan tullaan? Voisivat edes soittaa! Taidan pistää oven lukkoon ja siinäpähän pimputtelevat jos eivät voi edes kysyä sopiiko tulla :mad:
Entä jos olisin alasti täällä? Entä jos olisin just saanut pojan nukkumaan/ laittamassa nukkumaan? Eihän se sitten nuku jos säikähtää koirien örinää ja joku vaan pamahtaa paikalle. Argh! Ärrinmurrin.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 19:10  
+
0
^Etköö Taraa asukin jossain päin itä-Suomea? :nauru: Mä muistan kuinka oli opettelemista tänne pk-seudulle muuttaessa siinä että ihmisten luokse ei nyt ihan noin vaan kävellä käymään.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 19:33  
+
0
Mulla ei tulis mieleenkään pitää ovea auki päivisin(kään). Tai emmä tiiä, miks sitä etes aukasisin kun kuljen siitä vaan kun poistun kotoa ja sillon toki pitää laittaa lukkoon. Ehkä ois eri, jos paljon ramppais pihalla nopeita käyntejä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 19:37  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Minä en ymmärrä miehen isää, mummoa ja ukkia! Tulevat vaan sisään, ei soittoa, ei oven pimputusta, astuvat vaan ovesta sisään! Ja tottakai koirat vauhkoontuu, kun mekin ihmetellään kuka hemmetti sieltä tulee.


Teillä siis on ovet auki koko ajan?
Ihan kuin mun vanhemmilla - niille voi ok-taloon marssia sisään kuka vaan, milloin tahansa. Meillä taas on ovet AINA lukossa ja sisään ei tulla kuin ovikelloa soittamalla :cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 19:46  
+
0
Meilläkään ei vanhemmat pidä ovia lukossa, mut ne asuuki keskellä korpea. :nauru: Me ollaan unohdettu kerran avokin kans viikolopuksi ovi auki ja oltiin ite siis kyläreissulla muualla :shifty: Täälläpäin on aikasemmin myös ollut tapana mennä kylään ilman ilmottamisia. Olihan se sillon vähän harmi polkupyöräillä usempi kilometri ja huomata, ettei kukaan ollu kotona. :nauru: Onneksi omat vanhemmat on siirtynyt "nykyaikaan" ja soittavat ennen ku paukahtavat ovesta sisään.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 22:28  
+
0
Tonteria, juu Itä-suomessa asutaan :hymy:

Meillä on auki kun ollaan kotosalla. Usein ravataan tai vaikka toinen lähtee lenkille, helpompi kulkea ovesta, kun ei tarvitse koko aikaa etsiä avaimia. Luhtitalon yläkerrassa asutaan, joten ei ihan hämäräkulkijatkaan tänne ekana tule :nauru:
Mutta joo, nyt mennee ovi lukkoon ja pysyykin :twisted:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 22:37  
+
0
Pyöräilystä vielä: Joo, kyllä eri kaupungeissa on eri säännöt! Oulussa kaikilla jalkakäytävillä saa pyöräillä, ei ole erikseen pyöräkaistoja. Tai ei siitä ainakaan sakoteta. :eitietoo: Autotiellä pyöräilystä sais varmasti noottia ja vihaisia katseita. :nauru: Täällä Turussa on ollut tottumista siihen, että jos ei ole erikseen pyöräkaistaa, pitää mennä kauheiden tappaja-autojen sekaan ajamaan. Entä jos vaikka kaadun pyörällä, siinähän menee ihan murskaksi sitten autojen keskellä! :eek:
Mua ärsytti talvella se, kun pyöräkaista ei ole näkyvissä niin sitten jalankulkijat ilmeisesti saa vallata sen ihan hyvällä omallatunnolla...

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 22:53  
+
0
^ Oulun keskustassa on jaettu pyöräilijä/kävelijäkaistoihin se kevyenliikenteenväylä siinä Rotuaarin lähellä se Tuomiokirkolta pallolle päin menevä tienpätkä ja sitten Rotuaarin jälkeen sieltä Kelan toimiston kohalta jatkuu taas Heinäpäätä kohden. Muita tommosia paikkoja en tiiä. Mut Oulun keskustassa on paljon sit pyöräilijöiltä kokonaan kiellettyjä pätkiä (mikä aiheuttaa kivoja ristiriitatilanteita sitten niiden MILJOONIEN ykssuuntasten autoteiden kans...).

Muok. Ja viime vai toissakesänä niin poliisithan piti oikein pyöräilijäratsioita ja sakotteli siinä Hallituskadulla ainaki kävelytietä ajavia pyöriä. Mikä on täysin ääliömäistä, koska se Hallituskadun pohjoispuolen jalkakäytävä on niin leviä että siinä ajaa helposti pyörät nätisti sulassa sovussa kävelijöiden kanssa. Asemakatua taas tulee monesti väärään suuntaan ajavia pyöräilijöitä vastaan autotiellä, se hieman autoilijana pännii... Ja Kajaaninkadulla myös. Ihan vasta tuli alamäkeen 1,5 metriä kadun reunasta keskellepäin joku nainen ja meinasin ajaa sen päälle ylläripylläri. Hymyili vaan anteeksipyytävästi ja jatko entiseen malliin. :roll:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.04.2012 klo 22:56)

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 09:45  
+
0
Mun kielessä on aivan mieletön aftarakkula ja en tiedä mitään näin inhottavaa ! En voi syödä, puhua, niellä, juoda tai mitään etteikö sattuis niin helkkaristi :pyssyt:
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 12:48  
+
0
^ Aftat on tosi kurjia ja kipeitä! Onneksi mulla ei ole ollut niitä muistaakseni yli vuoteen.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 13:13  
+
0
Hmhm, muutama viinilasi, yks paukku ja kalja ja karmee krapula :ttou::ttou: Ois voinu samaan syssyyn sit vetää persaukset, mutta nimenomaa ajattelin etten halua darraa että olen toimintakykyinen ja olisi hyvä olo enkä siispä juo paljoa.. Ja Pashkat :D
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 15:17  
+
0
Himona ärsyttää kun joku molopää on parkkeerannu autonsa MUN paikalle! Teki mieli jo sen taakse jättää auto ettei ois pois päässy. Prkl tolppapaikka niin luulis tajuuvan että se on varattu.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 15:20  
+
0
Rikotut lasipullot! :pyssyt: Koko ajan saa vahata lenkillä ettei koira vaan astu siruihin....
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 20:07  
+
0
Mun kropassa ei kyllä taida olla mikään kohdallaan. Äsken käytiin lenkillä niin selkä ja molemmat lonkat viottelee.
Selkä ihan selvästi kipeytyy kävelystä, ei nostelusta tmv. Ja jompaa kumpaa (huonolla tuurilla molempia) lonkkaa juilii aina lenkillä. Tuskallista! :pyssyt: :mad:

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 20:57  
+
0
Miksi elämästä on tehty niin helvetin vaikeaa, miksi aina pitää sattua. Ei tää mennyt niin kuin suunniteltiin, nyt ei ole enää muuta tietä kuin antaa ajan parantaa haavat vaikka arvet niistä jää entisten viereen... You give all what you can, but you still end up with nothing.
Shiba, Mori ♂
Blogi

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 21:07  
+
0

henh kirjoitti:

Rikotut lasipullot! :pyssyt: Koko ajan saa vahata lenkillä ettei koira vaan astu siruihin....



Näinpä! Koko keväänä ei oltu yksiinkään lasinsiruihin törmätty, mutta tänään aamulla niitä tuntu olevan vähän väliä. Eikä me edes kuljettu kun meidän lähiön ei-niin-keskeisillä kävelyteillä. Kuinkahan paljon niitä ois tuolla lähempänä (lähiön)keskustaa ollut?:pyssyt:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:00)