Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

SeSSSi

SeSSSi
Viestimäärä: 94

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 21:12  
+
0
Tulinpa sitten kipeeks (flunssa, kuumetta, kurkkukipu ym), ja huomenna ois ollu työpäivä. Jotenkin inhottaa tulla kipeeks tämmöseen aikaan, kuitenkin kaikki luulee töissä että on ollu railakas vappu tai jotain että sen takia on "kipeenä"... Eihän se miun vika ole jos kipeenä oon ja en tämän työurani aikana (=joulun jälkeen) oo ollu kertaakaan saikulla, mutta silti..

Kondo

Kondo
Viestimäärä: 363

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 21:35  
+
0
^ Heh, mulla sama juttu. Mukava vakuutella kaikille, että on oikeasti kipeä, ettei vappu vaan venyny. :nauru:
WeCoCaN
WeCoCaU

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 21:38  
+
0
Onko kellään sydämen rytmihäiriötä? :neutral:
Taas jättää lyöntejä väliin, tai menee liian nopeasti ihan eri tahtiin..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.05.2012 klo 21:50)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 22:00  
+
0
^Mulla.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Tiistaina, 01.05.2012 klo 22:29  
+
0
Korvassa vahatulppa, ja kuulen sillä ihan hirveen huonosti. :/ Ostin jo apteekista Audispray-suihketta, mut ei se auta, olis pitäny ostaa semmosta tehokkaampaa suihketta. Täytyy varmaan raahautua YTHS:älle sit jossain vaiheessa, ei oo kivaa olla puolkuuro.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 05:13  
+
0
Apua mikä flunssa. Unesta ei tietoakaan kun tuntuu että tukehdun, oli nukkumayritysasento sit mikä tahansa. Kurkkuakin joku tainnu hioa santapaperilla. Ei muuta kun töihin iloisesti tästä raahautumaan vaan :peukku: Aivan järkyttävä olo.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 10:41  
+
0

I`cao kirjoitti:

Mun kielessä on aivan mieletön aftarakkula ja en tiedä mitään näin inhottavaa ! En voi syödä, puhua, niellä, juoda tai mitään etteikö sattuis niin helkkaristi :pyssyt:



Hahaha, vain yksi aftarakkula. Mulla on tällä hetkellä jos alan laskemaan niin yksi tossa alahampaiden luona, yksi takahampaiden lähettyvillä, yksi ylähampaiden lähellä ja yks taitaa olla tuolla kitarisoden lähettyvillä. Eli neljä. Ja tää on vähän.. Eiku oli mulla kielessä vielä yks. Viis! Mutta ookoo, jos se on kielessä esim siinä sivulla että hankaa hampaisiin niin se on ihan järettömän inhottava. Ja vielä jos rupee säteilemään kipua, niinkun mulla kerran alko mun leukaluuhun ja olin ihan paniikissa että onko mulla porautunu joku reikä sinne leukaluuhun asti. Onneks ei ollu! :jjei:

Mä en tiiä onko mulla geeneissä joku juttu tai joku aftavirus elimistössä, koska näitä tulee säännöllisen epäsäännöllisin väliajoin semmonen armeija mun suuhun että halleluuja. :ttou: Syöminen ja juominen ja joskus hengittäminenkin on sattunut. Mukavaa! Yleensä nykyään en edes tunne niitä pienimpiä...

Ja kyllä pesen hampaani 2krt päivässä ja käytän purkkaa. Periaatteessa mulle tulee niitä vaikka pesisin miten hyvin hampit tai jättäisin ollenkaan pesemättä. Eikä tuu tomaatista jne semmosista väkevistä hedelmistä/kasviksista. Tietäs nyt vaikka että näitä tulee kun syön/juon juttua x, niin jättäs sen pois. Mutta ei. Hmph, näiden kaa on opeteltava vaan elämään. :suru:
skcu Pongo

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 10:43  
+
0
Mitä hammastahnaa sä käytät? Afta ongelmaisille saattaa perushammastahna aiheuttaa niitä rakkuloita. Apteekista kannattaa käydä kysymässä sellaista tahnaa mikä sopii "aftaakikoille". :hymy:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 10:56  
+
0
Onko mulla oikeus vittuuntua miehen kuvakkeen käytöksestä?
En millään tahtoisi olla nipottava/raivoava akka, mutta mun mielestä on tosi mautonta kommentoida muiden naispuolisten hlöiden kuviin jotain vihjailevaa settiä. IRL ei eroa millään tavoin netistä, ei ainakaan mun mielestä, joten miksi pitää käyttäytyä idiootisti kuva sivuilla. Huoh...
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 10:56)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:03  
+
0
Mullekin tulee aftoja joistain tietyistä hammastahnoista, kaikista ei tuu. Mä en oo keksiny mitään yhdistävää tekijää, nyt on onneks osunu jo monta vuotta ostoskoriin sellaset tahnat ettei tuu aftoja. Ne on kyl ihan hel-ve-til-li-sen kipeitä :neutral:

Mutta joo, vapunaattona oli kivaa ja olin suht siveellisessä humalassa, eikä eilenkään ollut mitenkään ylivoimaisen paha krapula, mutta mulla on taas tänäänkin vielä pää ihan jäässä. Ajatus ei vaan juokse. Hei hei aivosolut :heiluti:

*muoks* Niin joo, piti noista rytmihäiriöistä vielä sanoa. Mä muistan, että mun ekat rytmihäiriöt on ollu yläasteella eli ~15v sitten, ja niitä tulee nykyäänkin säännöllisen epäsäännöllisesti. Kyselin lääkäriltäkin niistä joskus, ja sanoi, että jos ei tuu muita oireita eikä rytmihäiriöiden säännöllisyyttä pysty kertomaan, niin ei tarvi huolestua. Välillä jos on paha niin vähän kyllä pelottaa, mutta ne pienemmät tykytykset menee melkein huomaamatta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:05)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:05  
+
0

Asiallinen kirjoitti:

Onko mulla oikeus vittuuntua miehen kuvakkeen käytöksestä?
En millään tahtoisi olla nipottava/raivoava akka, mutta mun mielestä on tosi mautonta kommentoida muiden naispuolisten hlöiden kuviin jotain vihjailevaa settiä. IRL ei eroa millään tavoin netistä, ei ainakaan mun mielestä, joten miksi pitää käyttäytyä idiootisti kuva sivuilla. Huoh...



Mä en mitään sellaisia porsasteluja katselisi. Sano ja jos ei ymmärrä niin tavaa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:18  
+
0
Aftoista kärsivät! Ostakaa hammastahnaa, jossa ei ole SLS:ää (sodium lauryl sulfate, vaahtoamisaine).
Apteekissa melkein kaikki hammastahnat on hyviä, lisäksi joissain Elmexin ja Sensodynen hammastahnoissa ei ole kyseistä ainetta.
Mulla hammastahnan vaihto pois Pepsodenteistä ja muista on auttanut. Vieläkin tulee aftoja silloin tällöin, mutta huomattavasti on vähentynyt.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:24  
+
0

Asiallinen kirjoitti:

Onko mulla oikeus vittuuntua miehen kuvakkeen käytöksestä?
En millään tahtoisi olla nipottava/raivoava akka, mutta mun mielestä on tosi mautonta kommentoida muiden naispuolisten hlöiden kuviin jotain vihjailevaa settiä. IRL ei eroa millään tavoin netistä, ei ainakaan mun mielestä, joten miksi pitää käyttäytyä idiootisti kuva sivuilla. Huoh...


Mitä nyt ite siellä oon ollu, on puhtaasti huvin vuoksi. Musta ei oo mitenkään outoa että suurimmalta osalta pojista/miehistä tulee sellaista kommenttia niiden tyttöjen kuviin, joissa pääasiana on oikeasti herutus, herutus ja herutus.
Kuvake on kaikkea muuta kuin mikään asiallinen kuva-sivusto.:nauru:

Muoks. Siis nyt ehkä ymmärsin vasta jutun juonen. Siis miehesi on siellä ja vihjailee kaikkea muiden naisten kuviin? Ei se tosiaan oo ok :eek:
Eli tosiaan miehelle rankkaa palautetta tollasesta käytöksestä :heristel:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:26)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:42  
+
0
Joo, sellanenhan se tuppaa olemaan. Ite oon liittynyt sinne joskus vuonna peruna ja kivi, meno on vuodesta toiseen ihan samanlaista.. Paitsi että uudet käyttäjät on aina vaan nuorempia ja nuorempia. :eek:

Ja tosiaan nyt ehkä ylireagoin tuosta kommentista, mutta kun ruvettiin seurustelemaan, kommentit muiden naisten kuviin oli vihjailevia. Ärjäisin siitä tasan kerran, en ole huomannut että olisi sen jälkeen ollut mitään samanlaista (kun kavereidesi kommentithan näkyvät etusivulla.. en siis stalkkaa että mihis se nyt on kommentoinut, ahaa, tonne, MITÄS täällä lukeekaan! :nauru:), paitsi tänään. Ja tuokin kommentti viime kuulta. Eikä siinä tosiaan ole mitään erityistä, mutta ehkä mä vaan ymmärrän asiat väärin. Edellisen suhteen arvet kalvaa nähtävästi aina, vai pääseekö pettämisen/menettämisen pelosta joskus? Vai joudunko elämään aina näiden tuntemuksien kanssa.. Nyt on onneksi pelkääminen sivuutettu, mutta joskus (kuten tänään) sydän hyppää kurkkuun tollaisista asioista ja tuntuu että tukehtuu.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:43)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 11:46  
+
0
Rytmihäiriöitä löytyy täältäkin. Varmaan joku 10v sitten todettu takykardia (leposyke ilman lääkkeitä n.120krt/min) ja sekä kammio-, että eteisekstroja päivittäin. Jokunen flimmerikin koettuna, joista pahin 277krt/min ja vei jalat alta.
Säännöllinen lääkitys (beetasalpaaja) auttaa toistaiseksi (leposyke lääkkeillä n. 90krt/min) ja sitten kun ei enää auta, niin lääkäri puhui tahdistimesta. :neutral:
Ja ikää siis 30v.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 12:13  
+
0
Noni, nyt läks avo kohti Savvoo ja jätti meijät tytöt mellastamaan koko kesäks Helsinkiin ihan keskenämme. Kyllä mua vähän meinaa itkettää. Jospa syksy tulis pian!
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 12:14  
+
0
ÄRRRR. Kirjoitin pitkän tekstin ja painoin "esikatselu" ja koko teksti hävis! Sit kirjotin uudestaan ja tein saman virheen! Ärrinmurrin! Kolmas kerta toden sanoo..

Eli mulla alkoi rytmihäiriöt reilu vuos sitten. Olin kipeenä töissä jonka jälkitautina sain vähän sydämentykytyksiä. Olo oli aika karmee, sydän tykytti ihan jatkuvasti tuhatta, pyörrytti ja tuntui siltä että henki saattaa lähtee nips naps noin vaan. Mulla oli kohtaus siis monta päivää päällä. Ravasin päivystyksessä sydänfilmissä ja niissä näkyi jotain johtumishäiriöitä (?), oliko niin että kun sydän lyö niin se ei palaudu heti kunnolla (?). Lääkäri sanoi että ovat ns. hyvälaatuisia rytmihäiriöitä eikä niihin voi kuolla (kyllä näin lääkäri kertoi, oli aika lohduttavaa). Ne loppui sitten ihan itsestään, en saanut mitään lääkkeitä.
Myöhemmin kävin vielä uudestaan sydänfilmissä ja verikokeissa mutta ei niissä ollut mitään ihmeitä. Ei oo enää samanlaista kohtausta tullut, mutta sydän saattaa tykyttää hetken aikaa omiaan esim. dokatessa tai liikkuessa.

Sen oon ainakin oppinut että kipeenä en tee tasan yhtään mitään.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 12:23  
+
0
Asiallinen
Saa varmaan kettuuntua miehen käytöksestä.
Mutta kun/jos olet sanonut hänelle, että tuollainen käytös loukkaa sinua syystä X, niin miehellä -niin kuin kaikilla- on edelleen valinnanvapaus toimia kuten haluaa.
Tekonsa voi valita, mutta sen seurauksia ei (aina voi valita).

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 12:26  
+
0

NiinaMaria kirjoitti:

Aftoista kärsivät! Ostakaa hammastahnaa, jossa ei ole SLS:ää (sodium lauryl sulfate, vaahtoamisaine).
Apteekissa melkein kaikki hammastahnat on hyviä, lisäksi joissain Elmexin ja Sensodynen hammastahnoissa ei ole kyseistä ainetta.
Mulla hammastahnan vaihto pois Pepsodenteistä ja muista on auttanut. Vieläkin tulee aftoja silloin tällöin, mutta huomattavasti on vähentynyt.



Täytynee varmaan testailla !
skcu Pongo

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 13:18  
+
0
Argh!! Hyvin meni lenkki, kunnes päästiin tätähn "kotitielle". Olin siis Taran ja vaunujen kanssa lenkkeilemässä ja Taralla on juoksut, joten on ärhäkkä, mutta ohitukset menee pelkällä karvojen nostolla, ei kuitenkaan metelöi.

Noh, käännyin tähän tiellä, joka menee kodin edestä, edessä kävelee vanhempi naishenkilö jonkun pikkuterrierin kanssa. Se pikkumussu laitto jarrut, kun huomasi meidät ja toki koira stoppasi ja rupesi makaamaan, nainen ei saanut koiraansa liikkeelle (ilmeisesti ne vaan näyttää muutaman kilon painoisilta, mutta todellisuudessa ovat norsunpainoisia?! kun ei voinut nostaa tai mitään).
Tästä jo tiesin, että tulee ärhentelyä, koska kuka koira tykkää jos toinen koira menee maahan ja kyttää/seuraa siinä koko ajan ja varmasti myös rupeaa räksyttämään.
Eköhän näin käynyt, kohdalla pikkumussu lähti hihnassa sinkoilemaan ja räkytti minkä jakso, nainen piteli varmaan kaksin käsin, Tara kimpaantu ja rupesi räyhäämään, nainen ei päässyt edelleenkään mihinkään suuntaan koiransa kanssa ja minä yritin vaunujen kanssa kiskoo Taraa, lopulta pysähdyin (sellaiseen kohtaan, ettei vaunut lähe itsekseen liikkeelle), otin Taraa pannasta karjasin "EI! NYT PRKELE LOPPU" ja lopulta tyynesti "oma puoli", jolloin Tara oli hiljaa ja tuli nätisti oikealle puolelle kävelemään, nainen tais jäähä perään katsomaan, varmaan ei saisi karjua tuossa tilanteessa koiralle? Jos olisin kerennyt, olisin kyllä sanonu pari sanaa tälle naiselle, miksi ei voi laittaa sitä koiraa liikkeelle?!
Jos tällänen tappi saa 40 kilosen koiran liikkelle (vaikka pannasta nostamalla ja lähteä vaan), luulisi tuollasen pikkusen koiran saavan helpostikin! :pyssyt:
Koko päivä tais mennä pilalle.. :mad:

*Niin ja mikä parasta.. Kun tuo rähinä alkoi, kuulin taustalta, kuinka se nanen lässytti koirallensa "älähän nyt, ollaan kitisti" mussunmussunmuu %&?Ä*#!
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 13:26)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 18:30)