Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 13:32  
+
0

Taraaa kirjoitti:


Jos tällänen tappi saa 40 kilosen koiran liikkelle (vaikka pannasta nostamalla ja lähteä vaan), luulisi tuollasen pikkusen koiran saavan helpostikin! :pyssyt:
Koko päivä tais mennä pilalle.. :mad:

*Niin ja mikä parasta.. Kun tuo rähinä alkoi, kuulin taustalta, kuinka se nanen lässytti koirallensa "älähän nyt, ollaan kitisti" mussunmussunmuu %&?Ä*#!



Tätä en itekkään ymmärrä. Jos minä, alle 50kg smurffi saan ison koiran liikkeelle, vaikka pannasta nappaamalla, niin miten voi olla mahdollista etteivät ihmiset pärjää niille pienille, räksyttäville lattiamopeille?! :mad: On se kiva koittaa tosiaan rullistella ton omankin koiran kanssa, kun ihmiset pysähtyvät keskelle tietä odottamaan että mä tulen sieltä takaa, koska heidän pieni kirppunsa päättää jäädä siihen toljottamaan. Ohitus hetkellä sitten mua katsotaan pahalla silmällä, kun omakin koira reagoi toisen haukkuun/riehumiseen samalla tavalla.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 13:43  
+
0
Miks en oo saanut tänään mitään aikaseks? Piti mennä salilla ja siivota ja tehdä ties mitä ja tasan roskat oon saanut vietyä. Yritän tässä just imuroida mutta imuri on kaapissa eikä se oikein toimi sieltä käsin. En jaksa. Kauppaankin piti mennä käymään mutta sinnehän on matkaa 200m ja se on aika vaivalloinen nyt sitten pyöräillä. Ilmakin on kurja kun on pilviä ja varmaan vedenpaisumus on tulossa. Miten ihan tosissaan voi laiskottaa näin paljon.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 13:59  
+
0
^^Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos se koira-ajokortti tulee, sen pitäisi käydä jokainen koirallinen suorittamassa! Ei voi oikeuttaa pienten koirien olla miten vaan, toki iso saa pahempaa aikaan, mutta jos joillakin on vaikeuksia sen muutaman kilon karvakasan kanssa, eikö se pitäisi niidenkin käydä?
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 14:12  
+
0
Oon huomannu saman että ilmeisesti jotkut pikkukoirat painaa ihan jumalattomasti kun niitä ei saa liikkumaan vaikka millä tavalla kiskois. :roll:

Eilen viimeks Melissan kanssa meitä tuli vastaan jonkinsortin pikkukoira joka lähti kiskomaan meitä päin ja räkytti ku viimistä päivää. Ja just sitä "eiei, älä hauku, ei nyt olla tollasia"-lässytystä.

Melissa nyt pelkää kaikkia koiria, ihmisiä, autoja.. you name it. Mun oli ihan pakko kantaa Melissa sen pikkukoiran ohitse kun eivät vaan voineet siitä keskeltä tietä siirtyä hyökkimästä, ei toi siitä suostunu itse kävelemään.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 14:28  
+
0
Miks ihmeessä menkkojen aikaan pitää iskeä ihan älytön makeanhimo!? :pyssyt:
Normaalisti en syö hirveästi makeita herkkuja, mutta nyt tuntuu että voisi elää taas viikon suklaalla :roll:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 14:38  
+
0

Sonik kirjoitti:

Rytmihäiriöitä löytyy täältäkin. Varmaan joku 10v sitten todettu takykardia (leposyke ilman lääkkeitä n.120krt/min) ja sekä kammio-, että eteisekstroja päivittäin. Jokunen flimmerikin koettuna, joista pahin 277krt/min ja vei jalat alta.
Säännöllinen lääkitys (beetasalpaaja) auttaa toistaiseksi (leposyke lääkkeillä n. 90krt/min) ja sitten kun ei enää auta, niin lääkäri puhui tahdistimesta. :neutral:
Ja ikää siis 30v.



Mun veljelle kans aikoinaan ehdoteltiin tahdistinta, ku sillä noita rytmihäiriöitä oli ja niistä oli ihan haittaa. Liikuntaa ei sen kummemmin pystynyt harrastaan, muuta ku ihan normi kävelyä. Jääpallo esim. aiheutti heti häiriötä.
Ei kuitenkaa laitettu tahdistinta, vaan tähystämällä poltettiin joku piuha sydämestä. Se kuitenki uusi, ja tehtiin operaatio toistamiseen. Siihen jäi rytmihäiriöt. Mahtaiskohan sulla olla apua tommosesta? Onko koskaan lääkäri maininnu vaihtoehtoja tahdistimelle. :hymy:

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 14:55  
+
0

Eldarwen kirjoitti:

Oon huomannu saman että ilmeisesti jotkut pikkukoirat painaa ihan jumalattomasti kun niitä ei saa liikkumaan vaikka millä tavalla kiskois. :roll:

Eilen viimeks Melissan kanssa meitä tuli vastaan jonkinsortin pikkukoira joka lähti kiskomaan meitä päin ja räkytti ku viimistä päivää. Ja just sitä "eiei, älä hauku, ei nyt olla tollasia"-lässytystä.


Itsellähän on kaks pikkukoiraa, tommonen nelikiloinen terrieri ja kaheksankilonen spanieli, molemmat osaavat kyllä käyttäytyä ja aika hyvin vieläpä. Silti välillä noille tulee sellaisia hetkiä aivan kuin ei osattaisi käyttäytyä ja kun sitten antaa hieman palautetta niin johan on mummot mötköttämässä kuinka pahoinpitelet koiraa. Se on oikeasti käsittämätöntä kuinka ihmiset oikeuttaa pieniltä koirilta paljon rumempaa käyttäytymistä vs isot, ja pienethän pääsääntöisesti käyttäytyy paljon rumemmin. Toisaalta en itsekään viitti yleisillä paikoilla noille niin pahasti sanoa mikäli ne perseilee mitä esim jossain syrjemmässä. Itsehän siis olen pariltakin mummolta meinannut saada sateenvarjosta päähän kun mukamas käsittelen ja komennan koiriani niin kovasti, ironisinta on että molemmissa tilanteissa en ole edes koskenut koiriin. Sitten kun matkassa oli kaverin labbis ja sitä komensin niin mummot myhäilee tyytyväisenä ja kehuu "noin likka niitä koiria pitääkin kouluttaa".

Olisi mukava tietää, millä ihmisten pään saa kääntymään että pienikin koira on koira isolla K:lla, aivan samalla tavalla ja yhtälailla pitää olla käytöstavat. Vanhemmillani on kans koira, joka ei välillä meinaa totella ollenkaan esim luoksetulokutsua. Porukoilla on siis aidattu takapiha ja sitten kun koira ei halua tulla vanhempien käskystä niin mut huikataan käskyttämään se sisälle. Sitten kun mun äänen kuullessaan koira tottelee ekalla käskyllä niin ollaan ihan :kumarrus: ja ihmetellään kuinka tämä on mahdollista. Ja ainut syy-seuraus -suhde tähän on sillä, että kohtelen sitä kuin koiraa ja edellytän käytöstapoja.

Ompaa purkautumista; miksi pitää olla laiska, tyhmä ja saamaton? Vuoden vaihteesta asti olen sanonut pitäis,pitäis, PITÄIS tehdä opparia. Nyt on deadlineen kaks päivää ja mitä teen, aloitan opparin teon.. yeah right, näinhän sen juuri pitääkin mennä? :peukku: Miksei asioita yksinkertaisesti voi vain aloittaa silloin kun puhuu, että pitäis tehdä eikä odottaa siihen että tulee niin kiire, ettei melkein kerkeä tekemään. Asian muuttumiseen ei myöskään yhtään auta se, että koen tekeväni paljon paremmin paineen alaisena (eli hutaisen hommat edellisenä iltana) kuin rauhassa aikaa käyttäen, vaikka jälkimmäisellä vaihtoehdolla pakostikin tulee parempaa jälkeä. Sitten kun näistä edellisenä iltana huitaistuista töistä saa kuitenkin kiitettävää niin ei jotenkin vain osaa muuttaa työskentelytapojani. Lisäksi olen alkanut miettiä onko mulle kehittymässä jonkin sortin keskittymishäiriö, en osaa enää keskittyä kunnolla yhteen asiaan. Ajatukset harhailee ja esim tv-ohjelmia tai elokuvia katsoessa saatan pelata samalla aikaa puhelimella aivan se ja sama kuinka hyvä jakso olisi menossa. Joskus toivoisin saavan kunnon potkun persuksille, että ei näin! :pyssyt: Syy saamattomuuteen löytyy siinäkin, että kaikki tuntuu vain pyörivän omalla painollaan niin, että kaikki menee lopulta niin kuin halusin. Eka tuntui etten saa töitä mistään, mutta sitten lopulta sainkin ja juuri sille ajanjaksolle kuin halusinkin. jne ja jne.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 14:56  
+
0
Ööörgh. Olin laiska ja en lähtenyt hakemaan ruokaa töissä, vaan ajattelin että käyn hakemassa viereisestä halpahallista salaatin kun sielä välillä on niitä. No eihän ollut, ajattelin että sävellän ja poimin mukaan näkkäriä ja pari ateriankorviketta. Ja hyi stana tää naturediet on niiiin pahaa! Ja masko aivan sikana! En enää ikinä haksahda näihin. Yööh.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 15:01  
+
0
Taraaa, tommoset koiranomistajat on niiiiiin ärsyttäviä! Toissapäivänä sattu minunkin kohdalle tämmönen jarrutlukkoonjamaahanmakaamaan-koira, ja omistaja jäi vaan pönöttämään eikä etes yrittänyt saada koiraa liikkeelle. Kyseessä oli tosin isompi koira, mutta kyllä minäkin saan Lunan raahattuun jos tarvetta on vaikka oonkin hento naisihminen. Ja eihän ne opi ikinä jos aina saa jäädä makoilemaan.

Kaikkein pahimpia on nää vanhemmat naishenkilöt jotka pitää koiriaan vissiin lapsina kun eihän niitä saa komentaa. Ja tässä mun lähellä liikkuu useempi koirallinem mummeli, enkä ole kertaakaan kenenkään nähny komentavan koiraansa jos räkyttää tai muuten käyttäytyy huonosti. Mää ainaskkiin karjasen omalle koiralle ihan kunnolla jos perseilee.

Ja Luna on ripuloinu lattialle:roll: Kauhee sonta haisi kun tulin kotiin ja syytin jo melkeen kissoja.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 15:07  
+
0

muffinssi kirjoitti:

Ompaa purkautumista; miksi pitää olla laiska, tyhmä ja saamaton? Vuoden vaihteesta asti olen sanonut pitäis,pitäis, PITÄIS tehdä opparia. Nyt on deadlineen kaks päivää ja mitä teen, aloitan opparin teon..


Jos saa udella, niin millä alalla voi tehdä opinnäytetyön kahdessa päivässä? Meillä ei olisi ikinä onnistunut bioanalytiikan linjalla, vaikka oli kaksi tekijää.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 15:09  
+
0

muffinssi kirjoitti:

Itsellähän on kaks pikkukoiraa, tommonen nelikiloinen terrieri ja kaheksankilonen spanieli, molemmat osaavat kyllä käyttäytyä ja aika hyvin vieläpä. Silti välillä noille tulee sellaisia hetkiä aivan kuin ei osattaisi käyttäytyä ja kun sitten antaa hieman palautetta niin johan on mummot mötköttämässä kuinka pahoinpitelet koiraa. Se on oikeasti käsittämätöntä kuinka ihmiset oikeuttaa pieniltä koirilta paljon rumempaa käyttäytymistä vs isot, ja pienethän pääsääntöisesti käyttäytyy paljon rumemmin. Toisaalta en itsekään viitti yleisillä paikoilla noille niin pahasti sanoa mikäli ne perseilee mitä esim jossain syrjemmässä. Itsehän siis olen pariltakin mummolta meinannut saada sateenvarjosta päähän kun mukamas käsittelen ja komennan koiriani niin kovasti, ironisinta on että molemmissa tilanteissa en ole edes koskenut koiriin. Sitten kun matkassa oli kaverin labbis ja sitä komensin niin mummot myhäilee tyytyväisenä ja kehuu "noin likka niitä koiria pitääkin kouluttaa".


Aah, suosittelen lämpimästi seuraavaksi, että hankit jostain 13-viikkosen perhoskoiran pennun millä on n. kerrostalon kokoinen itseluottamus, ja joka avautuu ihan yhtä lahjakkaasti antaakseen samalla mitalla takaisin, kuin kahdella jalalla vastaan tuleva aikuinen sakemanni... :roll:
Sain aika pahaa silmää ku kehtasin ojentaa tuota ja vieläpä niin, että jopa koskin siihen!

(Tilanne kyllä varmaan näytti aika paljon pahemmalta kuin mitä se oli... Elmo tosiaan tuppaa avautumaan jos meitä vastaan tulee epäilyttävästi käyttäytyvä koira, ja mä kumarrun mieluusti pitämään sitä käsillä paikallaan, ku annan repiä remmissä - jollon se sitte tietysti protestoi sitäkin vastaan, ja tilanne näyttää varmasti ihan siltä, kuin mä yrittäisin nyrkillä leipoa koiranpentuun vähän kuria ja järjestystä.)

Mutta joo, kyllä mua harmittaa, että MÄ joudun yhden (kohta toivottavasti kahden... :nauru:) hyvinkäyttäytyvän koiran kanssa väistämään jorpakkoon, jotta mamma saa pikku cavalierinsa kanssa patsastella keskellä tietä. "Se haluais vaan leikkiä" leikkiä niskakarvat pystyssä my ass, ja sitä paitsi - MUN koira(t) EI halua leikkiä. Tai jos vaikka haluiskin, niin MÄ en halua, että ne leikkii.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 15:12  
+
0
BaeLiana, opiskelen maatalousalaa. Itsellä aihe oppariin on todella simppeli ja pelkkää kirjallista touhua, joten se on sinänsä kyllä helppo tehdä varsinkin kun itse tiedän aiheesta paljon. Kunhan vain jaksaisi kirjoittaa ja käyttää aivojaan. Nyt jo kymmenen sivua tuotettuna. :) Jäljellä vielä x sivua..

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:03  
+
0
Inqq joo oon kuullut tosta, mutta silloinen omalääkäri totes, et se on kai aika arvokas leikkaus, eikä tehdä kovin helposti. Ensisijaisesti toi tahdistin kuulemma olis parempi. :roll: Mutta toisaalta se lekuri nyt olikin ihan perseestä. Meinas mut laittaa katkollekkin, kun piti mun syömää särkylääke määrää hälyttävän isona (multa siis oli juuri leikattu olkapää)

Pitäs ehkä kysellä tolta uudemmalta omalääkäriltä uudestaan tota johtoradan polttamista.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:52  
+
0
Kuka perkele peukuttaa jokaisen viestin?

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:53  
+
0
^Mä mietin ihan samaa. Jollain on halvat huvit...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:54  
+
0
^ Mutta hitaat refleksit kun on vielä meidän viestit peukuttamatta. :D

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:56  
+
0
^No nyt on nekin peukutettu. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:58  
+
0

Sonik kirjoitti:

Inqq joo oon kuullut tosta, mutta silloinen omalääkäri totes, et se on kai aika arvokas leikkaus, eikä tehdä kovin helposti. Ensisijaisesti toi tahdistin kuulemma olis parempi. :roll: Mutta toisaalta se lekuri nyt olikin ihan perseestä. Meinas mut laittaa katkollekkin, kun piti mun syömää särkylääke määrää hälyttävän isona (multa siis oli juuri leikattu olkapää)

Pitäs ehkä kysellä tolta uudemmalta omalääkäriltä uudestaan tota johtoradan polttamista.



Jäi tää viesti tossa tohinassa lukematta. Tuli vaan tuosta tahdistimesta mieleen, kun poikaystävälle sellainen tosiaan laitettiin tässä jokunen kuukausi sitten. Tosin eri syystä kun sulla, poikaystävällä oli matala syke (alimmillaan 23krt/min) ja sydän saattoi olla rapeat 8 sekuntia lyömättä. Ja ikää siis hällä vasta 22v. Tokihan se oli kurjaa tahdistin saada tuon ikäisenä. Mutta jos tahdistimen kanssa elo/kokemukset kiinnostaa, niin laita vaikka yksäriä. :)

//muoks

^ Ei ole todellista. :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:59)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 17:02  
+
0
Jollakulla on selkeästi liikaa vapaa-aikaa... :roll:

Muoks. Eli toisin sanoen, joukossamme on tällä kertaa anonyymi yläpeukuttaja. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.05.2012 klo 17:03)

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 17:05  
+
0
Miksi v*tussa tuolla pitää tuulla noin älyttömästi!! :mad: Ei saa pidettyä partsin ovea kunnolla auki kun koko ajan yrittää paukkua kiinni ja pelottaa et koko ovi on kohta hajalla kun hakkaa tohon kiveen, joka on pitämässä ovea auki... :<
Shiba, Mori ♂
Blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)